مقدار مصرف پروتئین وی برای بانوان

بسیاری از مردم این تصور غلط را دارند که فقط مردان مجاز به مصرف مکمل های پروتئین آب پنیر هستند. اگرچه پروتئین آب پنیر فقط برای مردان نیست، ورزشکاران و غیرورزشکاران به طور یکسان می توانند از پروتئین آب پنیر برای اهداف مختلف استفاده کنند. در این مقاله به پروتئین آبی برای خانم ها می پردازیم. برای خرید مکمل با ما همراه باشید.

مقدار مصرف پروتئین وی برای بانوان

پروتئین آب پنیر فواید زیادی برای زنان دارد. به عنوان مثال، به حفظ سلامت پوست و مو کمک می کند، در کاهش وزن موثر است و همچنین به عضله سازی کمک خواهد کرد. اگر ورزش می کنید و پروتئین کافی در رژیم غذایی خود دریافت نمی کنید، برای مدتی مکمل های پروتئین آب پنیر را امتحان کنید. این مکمل همچنین به ریکاوری بعد از تمرین کمک می کند و درد عضلانی را تسکین می دهد.

پروتئین آب پنیر چیست؟

یکی از مهمترین پروتئین های موجود در لبنیات، علاوه بر کازئین، پروتئین آب پنیر است. هنگامی که شیر تبدیل به پنیر می شود، ماده ای به نام پروتئین آب پنیر تولید می کند. این ماده که در ابتدا به صورت مایع است، می تواند به پودر تبدیل شود و در فرآیندهای دیگر مورد استفاده قرار گیرد. پروتئین آب پنیر حاوی آمینو اسیدهای شاخه دار (BCAA) است و یکی از بزرگترین مزایای آن این است که به سرعت هضم و جذب بدن می شود. این پروتئین برای اکثر افراد بی خطر است و در دوزهای معقول عوارضی ایجاد نمی کند.

پروتئین ها بلوک های اصلی ساختمان بدن انسان هستند. آنها برای تقویت بسیاری از عضلات از جمله تاندون ها، پوست، هورمون ها، آنزیم ها، انتقال دهنده های عصبی و مولکول های مختلف استفاده می شوند. پروتئین ها بلوک های ساختمانی برای انقباض عضلات هستند. پروتئین آب پنیر یکی از انواع مختلف پروتئین است. مردم اغلب پروتئین آب پنیر را با تمرینات مقاومتی برای بهبود سنتز پروتئین و رشد عضلات تکمیل می کنند. شیر حاوی دو پروتئین کازئین و آب پنیر است.

پروتئین آب پنیر را می توان از کازئین موجود در شیر جدا کرد. این یک پروتئین کامل به حساب می آید زیرا حاوی هر 9 اسید آمینه ضروری برای بدن است و میزان لاکتوز آن کم است. این پروتئین مخلوطی از بتا-لاکتوگلوبولین، آلبومین و ایمونوگلوبولین ها است و از مزایای بالقوه آن می توان به کاهش وزن و کلسترول اشاره کرد.

مزایای پروتئین آب پنیر برای زنان چیست؟

مصرف پودر پروتئین آب پنیر فواید زیادی دارد. برخی از مزایای پروتئین آب پنیر برای زنان که در زیر به آنها اشاره کرده ایم فقط برای زنان و سایر فواید پروتئین آب پنیر برای زنان و مردان صدق می کند:

تاثیر پروتئین آب پنیر در کاهش وزن

مصرف مکمل های پروتئین آب پنیر باعث رشد و افزایش توده عضلانی می شود. علاوه بر این مزیت بزرگ، پودر پروتئین آب پنیر می تواند منجر به کاهش وزن شود و این خاصیت ممکن است برای خانم ها بسیار مهم باشد. یک مطالعه 23 هفته ای در بزرگسالان دارای اضافه وزن نشان داد که افزودن روزانه 56 گرم پروتئین آب پنیر به رژیم غذایی باعث کاهش چربی بدن می شود و این کاهش چربی 5 پوند بیشتر از مصرف همان مقدار پروتئین سویا بود.

از سوی دیگر، مصرف پروتئین آب پنیر می تواند ترشح هورمون گرلین را که مسئول تحریک اشتها و در نتیجه بر کنترل اشتها و کاهش وزن است، کاهش دهد. پروتئین آب پنیر به حفظ توده عضلانی کمک می کند و برای بدن زنان بسیار مناسب است. بنابراین، اگر خانم ها می خواهند بدنی لاغر و عضلانی داشته باشند، به آنها توصیه می شود که مکمل های پروتئین آب پنیر را همراه با ورزش مصرف کنند.
برای اطلاع از قیمت پودر اولترا ایزو وی یونیورسال نوتریشن کلیک کنید.

کمک به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن

کلاژن و اسیدهای آمینه حاصل از پروتئین آب پنیر به حفظ خاصیت ارتجاعی پوست و تقویت آن کمک می کند. همه انسان ها برای التیام و ترمیم تمام بافت های آسیب دیده از جمله پوست، مو و ناخن به پروتئین و اسیدهای آمینه نیاز دارند. نتایج تحقیقات نشان می دهد که 94 درصد از افراد پس از مصرف پروتئین آب پنیر به مدت حداقل 4 هفته، بهبودی در موهای خود مشاهده کردند. با مصرف مقادیر بهینه پروتئین آب پنیر، می توانید موهای سالم تر، ضخیم تر و زیباتر را در طول زمان حفظ کنید.

پروتئین آب پنیر برای عضله سازی در زنان

سایر فواید پروتئین آب پنیر برای زنان شامل کمک به تناسب اندام و رشد عضلات است. هرگز فکر نکنید که مصرف مکمل های پروتئینی بدنی عضلانی مانند بدن مردان به شما می دهد زیرا سیستم بدن زنان از بسیاری جهات با مردان متفاوت است. مصرف پروتئین آب پنیر به ساخت عضلات با اندازه متوسط ​​در زنان و کاهش چربی بدن کمک می کند. برای این منظور، بهتر است قبل و بعد از ورزش پروتئین آب پنیر کافی مصرف کنید. اگر می خواهید چربی بدن را کاهش دهید و بدنی عضلانی و خوش فرم داشته باشید، حتما باید پودر پروتئین آب پنیر را امتحان کنید.

مصرف پروتئین آب پنیر قبل از ورزش به عضله سازی کمک می کند و بعد از ورزش نیز می تواند به بهبود سریعتر و بهبود سریعتر دردهای عضلانی و آسیب های ورزشی کمک کند.

کاهش خطر بیماری قلبی با مصرف پروتئین بدون چربی

پروتئین آب پنیر از دو طریق می تواند برای سلامت قلب مفید باشد. این مکمل میزان کلسترول بد بدن و فشار خون را کاهش می دهد. چاقی و فشار خون بالا از عوامل خطر حمله قلبی هستند. پروتئین آب پنیر تأثیر مثبتی بر کلسترول و فشار خون دارد و خطر حمله قلبی را در مردان و زنان کاهش می دهد.

محافظت از زنان در برابر سرطان سینه

پروتئین آب پنیر با افزایش ذخایر آنتی اکسیدانی بدن به تقویت سیستم ایمنی کمک می کند. این نوع پروتئین ممکن است در پیشگیری از سرطان موثر باشد یک مطالعه نشان داده است که پروتئین آب پنیر ممکن است در کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه مفید باشد. با این حال باید تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام شود و نمی توان با قطعیت گفت

درمان آسم

تحقیقات نشان می دهد که مصرف پروتئین آب پنیر می تواند سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشد و علائم آسم را در زنان، کودکان و مردان با کاهش التهاب در بدن کاهش دهد. در این صورت مشکلات تنفسی کاهش می یابد. با این حال، اگر مبتلا به آسم هستید، بدون مشورت با پزشک از مکمل های پروتئین آب پنیر استفاده نکنید.

خانم ها چقدر باید پروتئین آب پنیر بخورند؟

بسیاری از زنان میزان پروتئین مورد نیاز بدن خود را از غذا در طول روز دریافت نمی کنند. زنان برای جلوگیری از تجزیه بافت عضلانی در حین ورزش نسبت به افراد عادی به پروتئین بیشتری نیاز دارند.

مقدار پروتئینی که یک زن باید مصرف کند به فعالیت های روزانه او بستگی دارد. اما به طور کلی توصیه می شود که زنان 20-25 گرم پروتئین 1 یا 2 بار در روز مصرف کنند. مردان نسبت به زنان به پروتئین بیشتری نیاز دارند. برای دستیابی به اثر بهتر، مکمل های پروتئین آب پنیر باید قبل و بعد از تمرین استفاده شود.

میزان مصرف پروتئین آب پنیر برای زنان غیر ورزشکار

به طور کلی، زنان غیر ورزشکار به ازای هر کیلوگرم وزن بدن به 0.8 گرم پروتئین وی نیاز دارند. با این حال، زنانی که تمرینات بدنسازی سنگین انجام می دهند به 1.49 گرم در روز نیاز دارند.

استفاده از پروتئین آب پنیر هنگام برش و خشک کردن.

همه ورزشکاران می دانند که زمانی که در مرحله برش هستند، کالری دریافتی کاهش می یابد و در نهایت توده چربی کاهش می یابد و مصرف پروتئین آب پنیر برای خانم ها در این دوره مهم است. در این دوره، خانم ها باید از این مکمل غذایی به مقدار کافی استفاده کنند تا از تحلیل عضلانی جلوگیری شود. همچنین می توانید از پروتئین آب پنیر در میان وعده ها یا وعده های غذایی به عنوان یک مکمل غذایی کمک بگیرید.

مصرف مکمل های پروتئین آب پنیر برای کاهش وزن

اکثر خانم ها به دنبال وزن مناسب هستند. زنانی که پروتئین آب پنیر مصرف می کنند می توانند متابولیسم بدن را افزایش داده و احساس سیری در آنها ایجاد کنند. طبق توصیه پزشکان افراد ضعیف می توانند این محصول را مصرف کنند.

بیشتر زنانی که ورزش می کنند نسبت به زنانی که ورزش نمی کنند به پروتئین بیشتری نیاز دارند، بنابراین بافت ماهیچه ای بدن آنها تجزیه و تحلیل نمی شود. باید بگوییم که میزان پروتئین مصرفی خانم ها به میزان فعالیت آنها در طول روز بستگی دارد. به خاطر داشته باشید که برای بهترین نتیجه قبل و بعد از ورزش پروتئین مصرف کنید.

از آنجایی که این مکمل برای افزایش و ساخت توده عضلانی استفاده می شود، زنانی که توده عضلانی زیادی دارند باید به ازای هر کیلوگرم وزن بدن خود 3.0 گرم پروتئین آب پنیر مصرف کنند. شایان ذکر است که این ساپورت باید بعد از تمرین تا سه ساعت بعد استفاده شود. علاوه بر این، ورزشکاران می توانند روزانه 1 تا 2 پیمانه پودر پروتئین آب پنیر بسته به وزن خود بخورند.

مصرف پروتئین آب پنیر برای زنان در زمان خشکی

زنانی که در کاهش وزن خشک شرکت می‌کنند باید روزانه 1 تا 2 پیمانه پروتئین آب پنیر پس از ورزش، بسته به وزن بدن خود مصرف کنند. البته پروتئین آب پنیر را می توان نیم ساعت قبل یا بین وعده های غذایی مصرف کرد.

پروتئین آب پنیر برای زنان لاغر

خانم ها می توانند نیم ساعت قبل از غذا 1 فنجان پودر پروتئین بخورند تا گرسنگی را کاهش دهند و به توصیه پزشک یا معلم احساس سیری کنند. بهتر است این مکمل ها را همراه با برنامه کاهش وزن خود با مشورت متخصص تغذیه استفاده کنید.

پروتئین آب پنیر شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد. پروتئین در مقایسه با کربوهیدرات ها احساس سیری لذت بخشی را ایجاد می کند. زیرا سرعت هضم در بدن کندتر است. مصرف پروتئین آب پنیر برای زنان در وعده صبحانه به کاهش گرسنگی و هوس غذایی در طول روز کمک می کند.

خوردن پروتئین آب پنیر برای افزایش وزن

پروتئین آب پنیر باعث افزایش چربی بدن در انسان نمی شود، اما افراد لاغر با توده عضلانی کم می توانند با مصرف این مکمل پروتئینی به افزایش توده عضلانی خود کمک کنند. میزان پروتئین آب پنیر برای زنانی که وزن اضافه می کنند متفاوت است و به بدن بستگی دارد. اگر می خواهید وزن اضافه کنید، مکمل های کربو پروتئین و اورجینال گینر را پیشنهاد می کنیم.

دکمه بازگشت به بالا