عمومیکسب و کار برتر

میز جلومبلی برای مبل راحتی کدومو بخرم؟

هر خونه ای از وسایلش تشکیل میشه که خب بسته به وسع خرید و سلیقه و متراژ خونه انتخاب و خریداری میشه. مثلا قطعا یکسری لوازم هستند که برای خونه های کوچیک خیلی به کار نمیان و یا برعکس. برخی هستند که سلیقه ای به شدت متفاوت از دیگری دارند و هزینه ای که یک خونواده میخواد برای چیدمان و نشون داشته باشن کاملا متفاوت از باقی می باشد. در ای بین یکسری از وسایل هستند که تو همه خونه ها دیده میشن مثل و یخچال فریزر و تخت خواب و میز جلو مبلی و …! اما گفتیم میز جلو مبلی. به این آیتم از خونه کمتر توجه میشه و این در حالیه که اتفاقا انتخاب سایز و مدل جلو مبلی اهمیت نسبتا بالایی هم داره.

داشتن یک جلو مبلی مناسب که با طرح و رنگ همخونی خوبی داشته خیلی مهمه چرا که میتونه به ارزش و جلوه مبلمان افزوده و یا کم کنه. اگر شما هم از دست افرادی هستید که قراره جلو مبلی بخرین اما خب موندین که چی بخرین بهتره، پس حتما با این مطلب همراه باشید تا با انواع آن آشنا بشیم.

میز جلو مبلی مدل مربع خاص پسند!

میز جلو مبلی استیل انتخابی نیست که همه پسند باشه، چرا که این مدل از میزها حالت فانتزی تری نسبت به مدل مستطیل داره و با توجه به سایز و شکلی که داره حجم بالاتری از فضا رو اشغال خواهد کرد. بنابراین فراموش نکنید که اگر فضای نشیمنی بزرگ و دلباز دارد این گزینه بریا شما ایده آل خواهد بود و در غیر این صورت چندان پیشنهاد نمیشه.

میز جلو مبلی مستطیل سلیقه همه؟

از قدیم ندیم تا به حال سبک میز جلو مبلی مستطیلی عامه پسند بوده و تو خیلی از خونه ها این مدل رو دیده ایم، چرا که این مدل میتونه با همه جوره سایز و مدلی در مبلمان بسازه و به خوبی خودش رو هماهنگ میکنه. البته که یکی از باگ های این مدل از میز جلو مبلی اینه که گوشه های تیز آن در برخی از طرح هاش، میزنه تو ذوق و یا اینکه ممکنه چیزی باهاش برخورد کنه و یه جورایی خشن طوره، که خب امروزه می بینیم مدل های جدید آن گوشه هایی گرد تر دارند و این مشکل رو حل کردن.

اگر خونه ای کوچیک دارید باید بگیم که اصلا نگران نباشید و از این سبک میز خریداری کنید چرا که این سبک میتونه خودش رو همه جوره وفق بد و بیرا خونه های متراژ پایین طرح های مختلفی وجود داره که انتخاب شما رو راحت کرده.

میز جلومبلی برای مبل راحتی کدومو بخرم؟

حالا کدومو بخرم بهتره؟

حالا اینجا سوال میشه که بین این دو مدل از میز جلو مبلی کدوم یکی رو انتخاب کنیم تا بتونیم نهایت استفاده رو از انتخاب خود داشته باشیم؟ اولین موضوع مهم اینه که فضای بین مبلمانی که دارید رو در اتاق نشیمن در نظر بگیرید و اینکه ببینید آیا پذیرایی خونه شما فضای کافی برای قرار دادن وسایل درش وجود داره یا نه. همچنین دقت کنید که نوع مبلمان خونه شما چه سبکیه؟ شما تو خونه از مبلمان استیل استفاده کرده اید یا راحتی؟

دیگر سوالی که پیش میاد اینه که تعداد اعضای خونواده شما 4 نفره یا بیشتر؟ شما باید تمام موارد گفته شده رو به خوبی در نظر بگیرید و بعد به سراغ طرح مورد پسند خود برید چرا که ممکنه طرح های زیاد میز ها باعث بشن تا شما به خوبی و درستی نتونید انتخاب کنید و تنها بر اساس ذوقی که اون لحظه نسبت به مدل ایکس و ایگرگ پیدا کرده اید انتخاب کنید که این درست نیست!

اما نکاتی که باید در هنگام خرید میز جلو مبلی بهشون دقت داشته باشید

– اگر مبلمانی با روکش مخمل یا ساتن دارید بهترین گزینه برای انتخاب میز، چوبی می باشد.

– میز چوبی با پایه‌های فلزی، بهترین انتخاب برای دکوراسیون های صنعتی و یا مدرن است.

– در هنگام انتخاب اندازه، مقیاس و سایز واقعی رو در نظر داشته باشید. میزی که قراره انتخاب کنید بیش از دو سوم کل طول کاناپه نباید باشه! و البته نکته ای مهم دیگر اینکه حتما ابعاد و اندازه بین میز و مبلمان رو در نظر داشته باشید چرا که باید حداقل 45 سانتی متر بین این دو فاصله باشه.

– میز جلو مبلی که قراره بخرید باید با مبل و کاناپه هم ارتفاع و یا کمتر از اونها باشه.

– برای اتاق هایی که کوچیک هستند و متراژ پایین، یک میز مستطیل و یا بیضی شکل در دکوراسیون داخلی ، یکی از المان‌های پر کاربرد و تاثیرگذار ، میزهای جلومبلی هستن. که‌در جنس‌ها و مدل‌های مختلف تولید می‌شن. میزهای جلومبلی متناسب با هرسبک دکوراسیونی ، طراحی و تولید می‌شن. یکی از انواع مبلمان که‌طرفداران زیادی‌هم داره مبلمان راحتیه.

بنابراین قصد دارم در این مقاله ، با پاسخ به‌‌این سؤال‌که‌ میز جلومبلی برای مبل راحتی کدومو بخرم؟ اطلاعاتی کامل و مفید رو در اختیارت قرار بدم. مبل راحتی به‌چه مبلمانی گفته‌می‌شه؟ میز جلومبلی چیه و در چه‌انواعی تولید می‌شه؟ چه‌مدل‌هایی از میزجلومبلی مناسبه مبل‌های راحتی هستن؟ انواع جنس‌های میز جلومبلی ؟

مبل راحتی به‌چه مبلمانی گفته‌می‌شه

مبل‌های راحتی ، مدت زمان زیادیه‌که جزو مبل‌های محبوب مورد استفاده هستن ، بطوری‌که قدمت اون‌ها چیزی حدود 200 سال تخمین زده می‌شه. این مبلمان که‌‌معمولا با کاناپه‌هایی دو نفره و سه نفره و دو عدد مبل تک نفره تولید می‌شه ، بدنه‌ای کاملا پارچه‌ای داره و از چوب یا استیل در حد پایه‌هایی کوتاه در زیر مبل استفاده می‌شه. دسته‌های مبل‌های راحتی مانند بدنه‌اون‌ها کاملا پارچه‌ای و پهن هستن. این مبلمان که‌به‌صورت ال و یا کاناپه‌های تک بیش از سه‌نفره هم ساخته می‌شه ، به‌جز در طرح‌های خاص ، از نظر ابعاد و قیمت نسبت به‌مبلمان استیل از ابعاد کوچیک‌تر و از قیمت مناسب‌تری برخورداره.

میز جلومبلی چیه و در چه‌انواعی تولید می‌شه

میزهایی با ابعاد متوسط که‌در اشکالمیز گرد ، بیضی ، مربع ، مستطیل و حتی مثلث و اشکال دفرمه تولید می‌شن و با کاربری در سالن‌ نشیمن و سالن پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیرن ، با عنوان میز جلومبلی شناخته می‌شن. دلیل این نام‌گذاری‌هم قرار گرفتن این میز در جلوی مبلمان هاست. این میز که‌برای سهولت در پذیرایی از میهمانان طراحی شده در مقابل کاناپه‌اصلی ، که‌بزرگترین مبل در ست مبلمان محسوب می‌شه قرار می‌گیره. و با میزهای کوچیک عسلی که‌به‌صورت ست بامیز جلومبلی خریداری می‌شه و یا به‌صورت تکی و مجزا به‌این مجموعه اضافه می‌شه ، کامل کننده مبلمان هستن.

انواع میز جلومبلی

  • میز جلومبلی با شیشه رومیزی
  • میز صفحه شیشه‌ای جلومبلی
  • میز پایه شیشه‌ای جلومبلی
  • میز جلومبلی تمام شیشه

میز جلومبلی با شیشه رومیزی برای مبل راحتی مناسبه

مبل‌های راحتی که‌هم مناسب سالن پذیرایی و هم مناسب سالن نشیمن تولید می‌شن با بیش‌تره میزهای جلوبلی قابل استفاده هستن. اما از اون‌جایی که‌بیش‌تر در سالن نشیمن استفاده می‌شن ، بهتره میزهای جلومبلی با برای اون‌ها انتخاب کنی. چراکه بدلیل استفاده دایمی از اون‌ها بسیار در معرض خرابی و فرسودگی هستن. شیشه رومیزی به‌عنوان یک سطح محافظتی ، قابلیت حفظ سطح میز تا حدود 90 درصد از خرابی‌های احتمالی رو داره.

از انواع میز جلومبلی صفحه شیشه‌ای برای مبل راحتی کدومو بخرم

میزهای جلومبلی با طراحی صفحه شیشه‌ای هم می‌تونن برای استفاده با مبلمان راحتی مناسب باشن ، به‌شرطی‌که از طرح‌های ساده‌تر و یا مینیمال انتخاب کنی. نسبت به‌میز جلومبلی با شیشه رومیزی مدرن تره و طراحی‌های به‌روزتر و زیباتری داره. یعنی اگر سبک و طراحی مبلمان راحتی شما مناسب سالن پذیرایی هست ، این مدل از میز جلومبلی ، جلوه بیش‌تری به‌دکوراسیونت می‌ده. این مدل از قرار گیری مستقیم شیشه ، روی پایه‌ها ساخته می‌شه.

میز پایه شیشه‌ای جلومبلی برای مبل راحتی مناسبه

در بین انواع میز جلومبلی ، دارای یک طراحی خاص و جذابه و از اون‌جایی‌که یک طرح بسیار مدرن محسوب می‌شه ، برای مبلمان راحتی که‌در مدل‌های بسیار شیک و امروزی تولید می‌شه ، می‌تونه بسیار مناسب باشه. انتخاب شیشه در پایه میز می‌تونه از انواع شفاف و یا از انواع رنگی یا حتی طرح‌دار باشه. ولی اون‌چه‌که مسلمه انتخاب جنس نشکن و مقاوم برای این منظوره.

از انواع میز جلومبلی تمام شیشه‌ای برای مبل راحتی کدومو بخرم

یکی از انتخاب‌های هوشمندانه میز جلومبلی برای مبلمان راحتی ، میزهای تمام شیشه‌ای جلومبلی هستن. این میزها که‌با جنسی تمام شیشه ، نور زیادی رو در محیط پخش می‌کنن ، جلوه بسیار شیک و مدرنی رو در فضای مورد استفاده ایجاد می‌کنن. که‌معجزه دکوراسیون محسوب می‌شن ، با طرح‌های فوق‌العاده زیبای یک تکه و چند تکه ، در دکوراسیونت معجزه می‌کنن.

چه‌مدل‌هایی از میزجلومبلی مناسبه مبل‌های راحتی هستن

از اون‌جایی‌که در ساخت مبلمان راحتی برخلاف مبلمان استیل از طرح‌های شلوغ و مجلل ، استفاده نمی‌شه ، میز جلومبلی در طرح‌های سلطنتی ، مجلل و حکاکی شده ، برای اون‌ها مناسب نیست. اما سایر انواع میز جلومبلی مخصوصا انواع ساده و مینیمال و همین‌طور مدل‌های شیک و مدرن ، گزینه‌هایی مناسب برای مبلمان راحتی محسوب می‌شن. در بین میزهای جلومبلی انواع شیشه‌ای بیش‌ترین تناسب و تطبیق‌پذیری رو با مبلمان راحتی در انواع نشیمن و پذیرایی نشون می‌دن.

در رابطه با ، که‌به‌عنوان زیباترین و مناسب‌ترین انواع میز ، برای مبلمان راحتی توصیه می‌کنم، نیازه به‌موارد مهمی اشاره داشته باشم. که‌راهنمای خوبی برای شما در انتخاب این محصول هستن. میزهای شیشه‌ای برخلاف انتظار عموم، میزهایی بسیار مدرن و به‌روز هستن و در مدل‌هایی متناسب با انواع سبک دکوراسیون تولید می‌شن. این میزها که‌کاملا برخلاف اون‌چه‌که در ذهن‌ها جای‌گرفته، در صورتی‌که از جنس‌های سکوریت و یا لمینت ساخته بشن ، به‌هیچ عنوان شکننده و آسیب‌رسان نیستن ، بلکه مقاومتی بالا و کیفیتی بسیار مناسب دارن. و اما تنوع بسیار بالایی هم از لحاظ رنگ‌بندی و طراحی دارن.

درصورت تمایل می‌تونی طرح مورد نظرت رو براساس رنگ ، کیفیت و مدل درخواستی سفارش بدی ، تا در مدت‌زمان 48 ساعت تولید و برات ارسال بشه. درضمن خدمات پس از فروش یک‌ساله هم به‌شما تعلق می‌گیره.

فرکو معجزه دکوراسیون شماست.

میزهای شیشه‌ای جلومبلی برای سبک‌های کلاسیک هم قابل استفاده هستن؟

بله میزهای شیشه‌ای رو ‌می‌شه مناسب با سبک کلاسیک هم تولید کرد. برای آشنایی با انواع میز شیشه‌ای و سبک‌های قابل استفاده از اون ، مقاله‌رو مطالعه کن.

شیشه میز جلومبلی با رنگ دلخواه هم تولید می‌شه؟

بله رنگ شیشه میز انواع مختلفی داره که‌ با مطالعه مقاله می‌تونی با انواعش آشنا بشی و رنگ دلخواهت رو انتخاب کنی.

مقالات مرتبط: ترب

امین پارسائی

امین پارسائی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا