بین الملل

نتانیاهو شورای جنگ را منحل کرد

نتانیاهو شورای جنگ را منحل کرد

به گزارش آپارات نیوز سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: درپی درخواست ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی برای پیوستن به شورای جنگی، نخست وزیر این رژیم انحلال این شورا را به وزرای کابینه اعلام کرد.

به نقل از ایرنا این تحول پس از آن صورت می گیرد که بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی یکشنبه گذشته به طور رسمی استعفای خود را اعلام کرد و خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی، گفت: حضور در کابینه جنگ به خاطر سرنوشت مشترک بود نه شراکت سیاسی.

گادی آیزنکوت عضو دیگر کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نیز پس از گانتس به صورت رسمی استعفای خود و خروج از این کابینه را اعلام کرد.

به دنبال استعفای گانتس، ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی استعفای گانتس عضو کابینه جنگ این رژیم را فرصت بزرگی برای پیشروی و دستیابی اشغالگران به پیروزی دانست.

محافل امنیتی رژیم صهیونیستی که دیدگاهشان درباره جنگ علیه غزه به دیدگاه گانتس و آیزنکوت دو عضو شورای جنگ نزدیک تر است، نگران هستند که در صورت استعفای این دو نفر، نتانیاهو و بن گویر تصمیم گیرندگان اصلی در این شورا شوند.

 با گذشت هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

311311

کارگروه خبری مطالب بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای اقتصادی جهانی. با توجه به دانش در زمینه اقتصاد جهانی، به شما اخبار مهم و تحلیل‌هایی را درباره تغییرات اقتصادی جهانی ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما نکات کلیدی اقتصادی را بیان می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا