اقتصادیکسب و کار برتر

نحوه بروز رسانی نرم افزار حسابداری هلو (همیشه آپدیت باشید)

نرم افزار حسابداری هلو ، محصولی از شرکت مهندسی هلو است که یکی از قوی ترین نرم افزارها در زمینه حسابداری محسوب می شود . این نرم افزار برای اولین بار در سال 1377 شروع به کار کرد و طی این سال ها با بروزسانی های متعدد این برنامه در نهایت به نرم افزار حسابداری HOLOO به یکی از پرفروش ترین نرم افزار های بازار رسیده است .

با توجه به یکپارچه بودن این برنامه و همچنین امکاناتی مانند اتوماتیک بودن این برنامه برای صدوراسناد مالی و هماهنگ بودن با بخش دارایی و بسیاری از امکانات دیگر موجب شده این برنامه به یکی از بهترین برنامه های حسابداری در زمینه های آموزشگاهی ، تولیدی و فروشگاهی تبدیل شود.

نرم افزار هلو توسط شرکت طرفه نگار پشتیبانی و بروزرسانی می شود . از طرفی این شرکت اقدام به صدور گواهینامه حسابداری نرم افزار هلو می کند. در این صفحه قصد داریم تا نحوه بروز رسانی نرم افزار هلو را به دو صورت اتوماتیک و دستی به شما آموزش دهیم. با این مطلب از آموزش نرم افزار هلو همراه باشید.

نحوه آپدیت نرم افزار هلو

فرقی ندارد که صاحب چه کسب و کاری باشید ، نرم افزار هلو فروشگاهی بر روی سیستم شما نصب باشد و یا از دیگر انواع نرم افزار هلو استفاده می کنید . باید بگویم که به روز رسانی این نرم تفزار یکی از ساده ترین کارهای دنیاست!

برای این کار به سیستم و یک سی دی برای آپدیت نرم افزار هلو نیاز دارید. در ادامه روش اتوماتیک و دستی به روزرسانی نرم افزار حسابداری هلو را به شما آموزش خواهیم داد.

نحوه ارتقا نرم افزار هلو به ورژن جدید روش اتوماتیک :

آپدیت اتوماتیک نرم افزار هلو ، ساده ترین روش به روزرسانی این نرم افزار است . در مرحله اول بعد از دریافت سی دی و اجرای آن در کامپیوتر صفحه ای زیر را مشاهده می کنید. با زدن دکمه ارتفا به نسخه جدید ، مراحل آپدیت نرم افزار شروع خواهد شد.

در مرحله دوم دکمه تایید را بزنید و منتظر به انتها رسیدن فرایند ارتقا بمانید . البته در صورتی که دکمه ارتقا به نسخه جدید را مشاهده نمی کنید اصلا جای نگرانی نیست. برای آپدیت نرم افزار خود از روش دستی استفاده کنید.

نحوه ارتقا نرم افزار هلو به ورژن جدید با روش دستی :

لازم به ذکر است که بسیاری از کاربران با مشکل آپدیت نرم افزار هلو به روش اتوماتیک روبه رو هستند. اما نگران نباشید . با دنبال کردن مراحل زیر می توانید به راحتی و در عرض چند ثانیه نرم افزار هلو خود را به روش دستی به روز رسانی کنید.

در مرحله اول آخرین سی دی دریافتی را باز کنید وارد پوشه new شوید.

در این مسیر پوشه

New > Holoo.New> Upgrade

را باز نمایید تا به فایل های به روز رسانی برسید.

سپس در مرحله دوم تمام فایلها را انتخاب نمایید کلیک راست کنید و گزینه copy را بزنید. به این ترتیب می توانید فایل های به روز رسانی را در مکان نصب نرم افزار هلو قرار دهید.

در مرحله سوم به دستکتاپ کامپیوتر مراجعه کنید و بر روی آیکون نرم افزار هلو کلیک راست کنید . حالا باید محل نصب نرم افزار هلو را پیدا کنید . گزینه open file location را بزنید.

در مرحله چهارم ، در مسیر باز شده در یک قسمت خالی کلیک راست کنید و گزینه paste رو بزنید . به این ترتیب فایل های به روز رسانی کپی شده ، در محل نصب نرم افزار قرار گرفته و نرم افزار به روز می شود.

حالا تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که منتظر کامل شدن مراحل کپی باشید . در نظر داشته باشید که به هیچ وجه نرم افزار را مجددا نصب نکنید. با این کار ممکن است اطلاعات خود را برای همیشه از دست بدهید.

به یاد داشته باشید که برای محافظت از اطلاعات خود ، همیشه قبل از شروع کار به روز رسانی نرم افزار هلو ، یک بک آپ از نرم افزار بگیرید.

سخن آخر

امیدواریم از آموزش نرم افزار هلو توسط شاپ هلو رضایت داشته باشید.

بدون شک نرم افزار حسابداری هلو یکی از بهترین نرم افزار های حسابداری برای انواع کسب و کار ها از مغازه های کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ می باشد که امروزه در قالب نرم افزار هلو فروشگاهی ، تولیدی ، شرکتی ، آموزشگاهی و تحت شبکه در دسترس است.

شما می توانید با خرید نرم افزار هلو ، به مدیریت امور مالی خود سرعت بخشیده و گامی مهم در جهت توسعه کسب و کار خود بردارید. سایت https://shopholoo.ir ارائه دهنده فایل نصبی و آپدیت نرم افزار حسابداری هلو می باشد. شما عزیزان می توانید در صورت هر گونه سوال در این زمینه با مشاورین ما در تماس باشید.

دکمه بازگشت به بالا