عمومیکسب و کار برتر

نکات مهم در خرید چادر ماشین که حتما باید توجه کنید

قرار دادن خودرو به مدت طولانی زیر نور مستقیم خورشید می تواند به بدن آسیب برساند. بنابراین در چنین مواقعی بهتر است به فکر خرید چادر ماشینی متفاوت باشید. استفاده از چادر برای مکان هایی که جای پارک وجود ندارد بسیار مهم است. اگر قصد خرید بهترین چادر ماشین را دارید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از چادر ماشین چیست؟

چادر ماشین می تواند فواید زیادی برای ماشین شما داشته باشد و بدنه آن را به خوبی در برابر شرایط مختلف محافظت کند.

محافظت در برابر آفتاب

یکی از مهمترین دلایل استفاده از چادر ماشین محافظت در برابر نور خورشید است. حواستان باشد که اشعه خورشید می تواند به مرور زمان باعث محو شدن رنگ شود، حتی قطعات پلاستیکی داخل خودرو نیز به طور کامل آسیب دیده است. با استفاده از چادر ماشین می توانید از چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.

پیشگیری از آسیب پرندگان

مدفوع پرندگان اسیدی است و می تواند مشکلات جدی برای بدنه خودرو ایجاد کند. بنابراین باید به سرعت از بدنه خودرو جدا شود. با استفاده از بهترین سوله ماشین شما دیگر چنین مشکلاتی ندارید.

محافظت در برابر گرد و غبار

قرار دادن خودرو در هوای آزاد باعث گرد و غبار شدن بدنه این محصول می شود. بنابراین افراد معمولا از دستمال برای تمیز کردن استفاده می کنند که باعث ایجاد خط و خش روی بدنه خودرو می شود. با استفاده از چادر ماشین، مجبور نخواهید بود آن را بارها و بارها تمیز کنید، بنابراین بدنه به مرور زمان سالم می ماند.

راهنمای خرید بهترین چادر ماشین

چادرهای ماشینی زیادی در بازار موجود است که با توجه به شرایط فعلی خرید می شود.

انواع چادر ماشین

با توجه به فصولی که می خواهید از این چادر استفاده کنید، می توانید یکی از مدل های ذکر شده را انتخاب و خریداری کنید.

چادر یک فصل

همانطور که از نام این چادر متوجه می شوید فقط در یک فصل از سال یعنی تابستان می توانید از آن استفاده کنید. این مدل چادر می تواند از خودروی شما در برابر نور خورشید و آسیب محافظت کند.

مراقب باشید چون چادر یکساله ضد آب نیست بنابراین در فصول سرد سال و شرایط بارندگی نمی توانید از آن استفاده کنید (توصیه می شود نخ و نخ باشد تا حرارت زیادی به آن منتقل نشود. ماشین و الگوهای پلاستیکی اگرچه مقاومت بیشتری دارند اما باعث ازدحام در ترافیک خودرو می شود.

چادر فصل رونگ

طراحی چادر دو فصل مشابه چادر یک فصل است با این تفاوت که مقاومت آنها در برابر آب و رطوبت بیشتر خواهد بود. البته این مقاومت اجازه استفاده از آنها را در زمستان نمی دهد.

چادر سه فصل

چادر ماشین سه فصل فقط در سه فصل بارانی سال قابل استفاده است. یعنی استفاده از این چادر برای تمام فصول توصیه نمی شود، زیرا مقاومت کمی در برابر نور مستقیم خورشید دارد.

چهار چادر فصلی

مراقب باشید، اگر پارکینگ شما سقف ندارد، این بهترین چادر ماشین برای شماست. چادر چهارفصل یکی از مقاوم ترین مدل های چادر موجود در بازار است که هم سرما و هم گرما را خیلی خوب تحمل می کند (البته قیمت بالایی هم دارد). شما می توانید با توجه به نیاز خود بهترین چادر ماشین را انتخاب و خریداری کنید.

نکات مهم در خرید چادر ماشین که حتما باید توجه کنید

سازگاری با نوع خودرو

یکی دیگر از مواردی که به شما در خرید بهترین چادر ماشین کمک می کند، نوع ماشین است. به عنوان یک قاعده کلی، باید توجه داشته باشید که همه لوازم جانبی خودرو برای همه خودروها مناسب نیستند، زیرا در اندازه های مختلف هستند. بنابراین باید از فروشنده درخواست کرد که چادر مناسبی برای وسیله نقلیه تهیه کند.

انتخاب مواد پوششی

مواد روکش چادر نیز یکی از موارد مهم برای خرید است. امروزه روکش های موجود در بازار از پلاستیک یا پارچه ساخته می شوند که البته می توان گفت هیچ کدام از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیستند. در واقع می توان گفت اگر می خواهید بهترین چادر ماشین را بخرید باید مدل هایی با پارچه کامپوزیت و پلاستیک بخرید. این مخلوط می تواند گرما و سرما را به خوبی تحمل کند.

کیفیت دوخت

برای خرید بهترین چادر ماشین کیفیت آن بسیار مهم است. مراقب باشید، بسیاری از طرح های چادری که امروزه در بازار وجود دارند، دوخت باکیفیت ندارند، بنابراین پس از چند بار استفاده پاره می شوند. بنابراین بهتر است در هنگام خرید پشت چادر را بررسی کرده و از کیفیت درزهای آن اطمینان حاصل کنید.

ویژگی های کناری درب خودرو را بررسی کنید

برای خرید بهترین چادر ماشین ابتدا باید ویژگی های جانبی این چادر را در نظر بگیرید. از جمله این ویژگی های جانبی می توان به لایه بازتابنده نور خورشید، گیره برای اتصال مناسب به بدن، قابلیت تنفس و … اشاره کرد. قابلیت تنفس یکی از مهم ترین ویژگی های لاستیک است که باعث عبور هوا و خروج رطوبت از خودرو می شود.

انتخاب الگو و رنگ روکش خودرو

شاید در هنگام خرید طرح و رنگ روکش خودرو برای شما مهم نباشد اما در هنگام خرید باید به این موضوع توجه کنید. پیشنهاد ما استفاده از کاورهای مختلف ساده است. پوشش این مدل کمتر مورد توجه سارقان قرار می گیرد که گزینه بهتری است.

اگر نمی توانید پوشش مورد علاقه خود را انتخاب کنید، می توانید آن را از فروشنده درخواست کنید.

قیمت روکش ماشین

آخرین چیزی که در خرید چادر ماشین اهمیت دارد، قیمت آن محصول است. تمامی موارد ذکر شده در قسمت بالا برای خرید بهترین کاور خودرو بر قیمت آن ها تاثیر می گذارد. یکی از مهم ترین این موارد، نوع روکش خودرو است که البته برای مدل های چهار فصل قیمت بالاتری دارد. اگر به تجهیزات داخل خودرو علاقه مند هستید، مطالعه مقاله بهترین آفتابگیر خودرو توصیه می شود.

نتیجه

اگر قصد خرید چادر دنا و یا هر مدل ماشین دیگری دارید ما به شما فروشگاه بهنیکان را معرفی کنیم.

امین پارسائی

امین پارسائی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا