جامعه

نیروی انتظامی با قاطعیت با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند

نیروی انتظامی با قاطعیت با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند

آپارات نیوز / خوزستان فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ناجا با عوامل عدم اطمینان و بر هم خوردن نظم و امنیت و کسانی که می خواهند به هر طریق ایمنی مردم را به خطر بیندازند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

سردار سید محمد صالحی در مراسم تشییع پیکر شهید “ضرغام پرست” که در مصلای شهر ماهشهر برگزار شد ، گفت: مسلمانان در جهان امام خامنه ای عزیز (العالی) ، مردم فهیم و غدرولوژی خوزستان استان برای مجریان قانون ، به ویژه مجریان قانون استان خوزستان و خانواده معظم و مسز ، تبریک و تسلیت می گوید.

به گزارش آپارات نیوز ، به نقل از پایگاه خبری پلیس ، وی گفت که فرمانده نیروی انتظامی گفت که ما برای ایمنی مردم ایستاده ایم و از هیچ تلاشی در این راه و ایمنی مردم عزیزمان دریغ نخواهیم کرد. ایمنی آنها فداکاری می کنند و گواه ادعای ما این است که شهدا نمازگزار هستند ، خاطرنشان کرد: برادر این شهید عزیز در حال حاضر بر اثر اصابت گلوله بدکاران مسلح مجروح شده و هم اکنون در بیمارستان بستری است. وقتی خبر شهادت به خانواده این بزرگواران رسید ، آنها اعتقاد راسخ خود را به ولایت ابراز کردند و گفتند که ما این شهید گرانقدر را به ولایت و امنیت مردم تقدیم کرده ایم و فرزندان دیگری نیز داریم که آماده فدای امنیت این مرز.

سردار صالحی تأکید کرد: پلیس در استان خوزستان با عوامل عدم اطمینان و بر هم خوردن نظم و امنیت و افرادی که می خواهند به هیچ وجه امنیت مردم عزیزمان را به خطر بیندازند ، مقابله می کند.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا