جامعه

نیروی انتظامی در مقابله با مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی فروگذار نکرد

نیروی انتظامی در مقابله با مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی فروگذار نکرد

فرمانده نیروی هوایی ارتش با صدور پیامی این هفته را به پلیس تبریک گفت.

به گزارش آپارات نیوز ، با اشاره به ارتش ، سرتیپ امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیام هفته به پاسداران نظم و امنیت کشور تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا
فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ حسین اشتری

سلام؛
برقراری نظم ، امنیت و حفاظت از آرامش و آسایش عمومی ، که یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی قدرتمند است ، مدیون تلاش و شجاعت کارکنان این نیرو در تمام نقاط سرزمین عزیز است ، با کمک همه عملکردهای تخصصی و نظامی جمهوری اسلامی ایران و مرزهای آن از جغرافیا و ارزشهای کشور اسلامی محافظت می کند.

قدرت انضباطی خادم و جان برکف ، به برکت مکتب ممتاز اهل بیت (ع) و مانند رزمندگان غیور هشت سال دفاع مقدس با فداکاری ها و ایثارگری های خود ، همیشه در دفاع از مظلومان و به شکست متجاوزان در مواجهه و اخلال در نظم و امنیت آنها از هیچ کوششی فروگذار نکردند و همیشه نگران امنیت و آرامش مردم بودند.
بدون شک شکست این شجاعت و فداکاری توسط هر یک از اعضای ملت نشانه ایمان و ایمان صادقانه به خدمات ارزشمند فرزندان غیور و سبزپوش این قدرت است.

ضمن تبریک به شما و کارکنان زحمتکش این نیروی انتظامی ، از تلاش های ارزشمند و سخت کوش همه حافظان نظم و امنیت و خانواده های محترم آنها ، به ویژه خانواده های شهدای ناجا و افتخار ، اقتدار قدردانی و قدردانی می کنم. و باعث افتخار همه شما همکاران عزیز است. از خداوند متعال می خواهم و امیدوارم در ارتقای امنیت کشور به موفقیت های بیشتری دست یابید و در حفظ خون شهدا و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری رهبر فرزانه جمهوری اسلامی سربلند و استوار باشید. انقلاب

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ علیرضا صباحی فرد

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا