اقتصادی

هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده (۱۴۰۳)

آفتاب‌‌نیوز :

امروزه سرمایه گذاری جهت راه اندازی خط تولید زغال فشرده به دلیل صرفه اقتصادی و درآمد بالای این شغل، بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است، اما برای موفقیت در این صنعت پر سود، ابتدا باید به طور کامل تحقیق کرد. اگر شما هم در حال جستجو کار و افزایش درآمد هستید، قطعا با مطالعه این مطلب با سوددهی این کسب و کار و ۰ تا ۱۰۰ راه اندازی خط تولید زغال فشرده آشنا خواهید شد. در ادامه با ما همراه باشید.

به طور کلی، دستگاه زغال فشرده وظیفه تولید زغال که یک محصول پر طرفدار می‌باشد را بر عهده دارد.

تولید زغال فشرده از جمله مشاغل درحال رشد است. یکی از مهم‌ترین دلایل آن گسترش بازار فروش این محصول در ایران و سایر کشور‌ها است. بعلاوه، هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده، بالا نبوده و از حاشیه سود مناسبی برخوردار است. به همین دلیل بهترین انتخاب برای شروع کسب و کار خودتان، خرید دستگاه زغال فشرده می‌باشد. جهت تولید زغال با خط تولید زغال فشرده از ضایعات چوب مانند (پوست گردو، پوست بادام، خاک اره و خاک زغال) استفاده می‌شود که این مواد اولیه به فراوانی و آسانی قابل دسترس عموم افراد هستند. همین موضوع از دلایل سوددهی بالای این شغل می‌باشد.

تولید زغال فشرده

برای تولید زغال فشرده، به طور مستقیم از چوب درختان استفاده نمی‌شود بلکه از فشرده سازی براده چوب و خاک اره استفاده می‌کنیم. ما برای تولید زغال فشرده تنها به مواد اولیه و دستگاه تولید زغال نیاز خواهیم داشت. سازندگان دستگاه زغال ساز، پس از نصب و راه اندازی خط تولید در مکان مناسب شما، نحوه تولید را بطور کامل به شما آموزش خواهند داد. پس از راه اندازی خط تولید زغال، شما می‌توانید این محصول را در کیفیت و حجم بالا تولید کنید و جهت فروش به بازار عرضه نمائید.

در ادامه مجموعه‌ای از آمادگی‌های لازم جهت راه اندازی خط تولید زغال فشرده در سال ۱۴۰۳ را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

سرمایه اولیه جهت راه اندازی خط تولید زغال فشرده چقدر است؟

سرمایه اولیه در این صنعت به چند دسته تقسیم می‌شود:

۱- تهیه مواداولیه

۲- خرید خط تولید زغال

۳- اجاره سوله

۴- استخدام حداقل دو نیروی کار در شروع که تمام این مباحث با توجه به شرایط و محل زندگی شما دارای هزینه‌های متغیر است.

مواد اولیه جهت تولید زغال بسیار مقرون به صرفه و ارزان قیمت است. هزینه اجاره سوله نیز بستگی به شرایط و محل قرارگیری سوله دارد. به طور مثال در مناطق ارزان، هزینه اجاره یا خرید سوله مناسب‌تر است. با تهیه خط تولید زغال فشرده از شرکت گلدرکورد نیز فرآیند تولید زغال بطور اتوماتیک انجام خواهد شد و نیروی کار چندانی نیاز ندارد.

هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده

سود تولید زغال فشرده چقدر است؟

عوامل متعدد از جمله: قیمت فروش زغال، حجم تولید، هزینه‌های تولید، بازارفروش و شرایط بازار، صادرات زغال و همچنین، نوع کیفیت زغال و مقصد استفاده آن بر سود نهایی شما تاثیرگذار است. بطور کلی سود ماهیانه این شغل از حداقل ۶۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.

فرآیند تولید زغال فشرده

پیش از راه اندازی خط تولید زغال فشرده، یادگیری تمامی مراحل انجام کار بسیار مهم است. همچنین شما باید از نزدیک با عملکرد و فرآیند تولید دستگاه‌ها آشنا شوید. جهت مشاهده خطوط تولید زغال در شرکت گلدرکورد و آشنایی با نحوه کار حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

روند تولید زغال فشرده پیچیدگی ندارد و هر فردی پس از آموزش به راحتی قادر است در این صنعت حرفه‌ای شده و کسب درآمد کند. فرآیند تولید زغال فشرده متشکل از موارد زیر است:

  1. در مرحله اول، مواد اولیه با دستگاه سرند الک می‌شوند تا ذرات به اندازه استاندارد برسند.
  2. مواد اولیه وارد دستگاه خشک کن می‌شوند تا درصدی از رطوبت آن‌ها گرفته شود، زیرا رطوبت بیش از حد کیفیت زغال را از بین می‌برد.
  3. در مرحله سوم نوبت به مهم‌ترین دستگاه خط تولید زغال یعنی اکسترودر میرسد. مواد اولیه در اکسترودر فشرده شده و به بریکت تبدیل می‌شوند.
  4. بریکت‌های خام در کوره‌های صنعتی زغال پخته و محصول نهایی زغال آماده می‌شود.
  5. بسته بندی محصول نقش مهمی در فروش بالای محصول ایفا می‌کند. از بسته بندی‌های خاص و مرتبط با نام مجموعه خود استفاده کنید.

در صورت تصمیم به راه‌اندازی کسب و کار تولید زغال فشرده، حتماً به نکات زیر توجه فرمایید.

تولید زغال یک فرآیند نسبتاً آسان است، اما باید با آموزش کامل به درستی تولید شود. شرکت گلدرکورد آموزش‌های رایگان را با نظارت متخصصان در اختیارتان قرار می‌دهد.

بازار مصرف زغال بسیار گسترده است. می‌توانید محصولات خود را به رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها، کافه‌ها و حتی به شرکت گلدرکورد عرضه کنید. شرکت ما با خرید محصولات شما، این راه را برایتان آسان می‌کند. انتخاب یک دستگاه با کیفیت برای تولید زغال امری بسیار مهم است. دستگاه شما باید از مواد با کیفیت ساخته شده باشد و با آخرین تکنولوژی‌ها هماهنگ باشد.

اگر قصد دارید به کسب و کار تولید زغال فشرده بپردازید، بهتر است به نکات ذکر شده توجه نموده و در صورت نیاز به مشاوره، با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. قیمت دستگاه خط تولید زغال فشرده بسته به کیفیت و ظرفیت آن نیز می‌تواند متفاوت باشد.

جمع بندی

شرکت گلدرکورد با بیش از ده سال سابقه درخشانی که در زمینه تولید خط تولید زغال فشرده، دستگاه‌های تولید انواع زغال و کوره صنعتی زغال فشرده دارد میتواند پاسخگوی تمام سوالات شما در زمینه‌های تولید، فروش و راه اندازی خطوط تولید باشد

شرکت گلدرکورد دارای مزیت‌های بسیاری برای شما می‌باشد:

  • نصب راه اندازی و اموزش رایگان
  • ۲ سال گارانتی طلایی
  • قرارداد رسمی تامین مواد اولیه و قطعات مصرفی به مدت ۱۰ سال
  • تضمین خرید محصول
  • ۱۰ سال خدمات پس از فروش

ما به عنوان یک مجموعه خود ساخته نهایت تلاش و کمک خودمان را می‌کنیم تا برای پیشرفت و رشد کاری در کنار شما باشیم.

جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر همین امروز با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان مجموعه به وبسایت ما مراجعه نمائید: https://goldrecord.ir/

دکمه بازگشت به بالا