جامعه

هشدار هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج در جنوب کشور

هشدار هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج در جنوب کشور

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش موج تا 1.5 متر در خلیج فارس و دریای عمان هشدار داده است.

به گزارش آپارات نیوز سازمان هواشناسی با اخطار زردرنگ وزش باد نسبتاً شدید و افزایش ارتفاع موج بین 1 تا 1.5 متر در ساحل و خارج از کشور دوشنبه (20 شهریور) برای خلیج فارس و شرق دریای عمان ، مناطق ساحلی و خارج از سواحل خوزستان ، بوشهر ، غرب هرمزگان و سیستان و بلوچستان ، سه شنبه (21 شهریور) برای مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس و شرق دریای عمان ، مناطق ساحلی و حاشیه ای بوشهر ، غرب هرمزگان و سیستان و بلوچستان و چهارشنبه (21 شهریور) برای مناطق شمالی و مرکزی از خلیج فارس و شرق دریای عمان ، مناطق ساحلی در سواحل خوزستان ، بوشهر و سیستان و بلوچستان پیش بینی می شود.

در این شرایط آب و هوایی احتمال غرق شدن شناگران و قایق های کوچک و آسیب رساندن به کشتی های سبک ، نیمه سنگین ، قفس ها و تورهای ماهیگیری وجود دارد. ماهیگیری و احتیاط در صنایع خارجی توصیه می شود.

به گزارش آپارات نیوز ، هشدار رنگ زرد این بدان معناست که پدیده های جوی رخ می دهد که می تواند سفر و فعالیت های روزانه را مختل کند. این هشدار برای افزایش آگاهی عمومی صادر می شود تا بتوانند برای پدیده های جوی که کمی بدتر از حد معمول هستند آماده شوند. از سوی دیگر ، مقامات از این هشدارها مطلع هستند تا در صورت لزوم اقدام کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا