دانش و سلامتکسب و کار برتر

همه چیز در مورد بادی اسپلش ها

هیچ لباس گران ‌قیمتی به اندازه پوست با طراوت، شاداب و جوان ارزشمند نیست. خوش ‌بو بودن نیز یکی از بهترین ویژگی ‌های یک انسان است. به همین دلیل است که افرادی که به این دو موضوع اهمیت زیادی می ‌دهند، همواره در پی یافتن محصولاتی هستند که بتواند پوست آن‌ ها را شاداب نگه دارد. پیشنهاد می‌شود جهت خرید ادکلن میلانو قرمز مقاله ما را که درزمنیه است بخوانید.

همه چیز در مورد بادی اسپلش ها

همیشه برای خوش‌بو بودن نیاز به پرداخت هزینه زیادی نیست،  می‌تواند یک جایگزین خوب برای عطرهای گران قیمت باشد. درصد روغن‌های معطر به کار برده شده در ترکیبات بادی اسپلش کمتر از عطر است. این موضوع سبب شده تا بادی اسپلش در مقایسه با عطر، بوی ملایم‌تری داشته باشد. علاوه بر این ترکیبات شیمیایی بادی اسپلش سبک‌تر از عطر است.

بادی اسپلش ها این قابلیت را دارند که بدون به کار گیری از رایحه‌های تند و زننده بوی خوبی را به شما هدیه دهند‌. پس اگر به دنبال یک تغییر خوش بو هستید بادی اسپلش را امتحان کنید. برخی از افراد در خصوص استفاده از بادی اسپلش گلایه‌هایی در خصوص ماندگاری کم آن دارند. راه حل این مشکل استفاده صحیح از بادی اسپلش است که در ادامه مقاله به بیان آن می‌پردازیم. علاوه بر این در ادامه مقاله با معایب و مزایای استفاده از بادی اسپلش هم بیشتر آشنا می‌شویم.

اگر نمی‌دانید اسپری بادی ‌اسپلش چیست؟ چه مزایا و معایبی دارد؟ آیا نمونه‌ های ایرانی آن‌ هم موجود است یا خیر، این مطلب را بخوانید. در این مقاله موارد زیر را به طور کامل به شما معرفی خواهیم کرد. پیشنهاد می شود مطلب ما در خصوص  را مطالعه نمایید.

بادی اسپلش چیست و چگونه استفاده می شود؟

بادی اسپلش برای چیست؟ بادی اسپلش از جمله محصولات آرایشی و بهداشتی است که هنوز همه افراد با آن آشنایی کامل ندارند، اطلاعات اغلب افراد در مورد بادی اسپلش تا این حد است که بادی اسپلش یک خوشبو کننده بدن است.

اما تفاوت آن با دیگر خوشبوکننده ها نظیر عطر و ادکلن را نمی‌دانند! ناگفته نماند که ظاهر بادی اسپلش همانند عطر و ادکلن مایع و رقیق است، زیرا ترکیبات آن بر پایه آب و الکل هستند. تفاوت عمده در مدت زمان ماندگاری و رایحه است. از بخش دیدن نمایید.

در ساده ترین بیان، بادی اسپلش ها اسپری های خوش بو کننده بدن هستند. و خاصیت آب‌رسانی به پوست را نیز دارند اما این محصول نه عطر است، نه ادوپرفیوم دکتر بیز و نه اسپری خوش بو کننده یا دئودورانت. بادی اسپلش در واقع یک مایع معطر رقیق است که در ترکیبات آن از آب، الکل و عطرهای طبیعی استفاده شده است.

این محصول به عنوان خوش بو کننده، برای استفاده مستقیم روی پوست بدن به کار می رود. به این معنی که اگر دوست دارید به جای آن که لباس هایتان در اثر استفاده از ادوکلن یا اسپری بوی خوش بدهد، این خاصیت در پوست بدنتان باشد، میتوانید از آن استفاده کنید.

بادی اسپلش ها، گرچه به لحاظ ساختاری کمی شبیه به اسپری های خوش بو کننده هستند، اما بر خلاف اسپری ها، در ترکیبات آن ها از گاز استفاده نشده است. به همین دلیل است که میزان پخش بوی خوش بعد از استفاده از آنها ها به نسبت اسپری های خوش بو کننده، کمتر است.

در ادامه به معایب بادی اسپلش و کاربرد بادی اسپلش می پردازیم.

در تر کیبات بادی اسپلش چه چیزهایی وجود دارد؟

عطر، آب و الکل اصلی ترین مواد تشکیل دهنده بادی اسپلش هستند. اما در یک دسته بندی کلی تر از دو بخش تشکیل شده است:

بعد از عملکرد فوق، مهم ترین وظیفه بادی اسپلش خوش بو کردن بدن است. عطر استفاده شده در ساختار آنها در منافذ پوست نفوذ کرده و بدن را خوش بو نگه میدارد.

تفاوت بادی اسپلش و ادوکلن در چیست؟

بادی اسپلش چیه؟ بادی اسپلش نیز مانند ادوکلن موظف است بدن را خوشبو نگه دارد. اما این دو محصول تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارند.

  • میزان عطر بادی اسپلش از ادوکلن کمتر است
  • رایحه Body Splash ماندگاری کمتری دارد

این تفاوت نیز به میزان کاربرد عطر و اسانس های خوش بو در ساختار آنها باز میگردد.

  • مورد استفاده این دو با یکدیگر متفاوت است

بادی اسپلش برای خوش بو کردن پوست بدن مورد استفاده قرار میگیرد. در حالی که باید از ادوکلن روی پارچه (همان لباس) استفاده کرد.

  • ادوکلن از بادی اسپلش گران تر است

قیمت بادی اسپلش biz به‌عنوان یک خوش ‌بو کننده از ادوکلن کمتر است؛ زیرا میزان غلظت عطر آن کمتر است؛ بنابراین از لحاظ کیفیت و پخش ‌کنندگی بو نیز نباید توقع عملکرد ادوکلن را از آن‌ ها داشته باشید

موارد استفاده از بادی اسپلش چیست؟

رایحه ملایم و بسیار سبک بادی اسپلش تنها عامل محبوبیت آن نیست. بادی اسپلش‌ها آب‌رسان‌های قوی برای پوست هستند و استفاده از آن شادابی و جوانی را به پوست شما برمی‌گرداند.

رایج‌ترین استفاده بادی اسپلش برای خوشبو کردن بدن است، اما بهتر است بدانید که بادی اسپلش قابلیت خوش‌بو کردن مو را هم دارد و به این منظور، طرز استفاده بادی اسپلش برای مو اینگونه است که می‌توان آن را روی ساقه مو اسپری کرد. در ادامه به نحوه استفاده از بادی اسپلش برای دیگر نقاط بدن می‌پردازیم.

اگر برای خوشبو کردن و داشتن رایحه خوب انتخاب شما استفاده از بادی اسپلش است باید بدانید که بهترین زمان برای استفاده از بادی اسپلش بعد از حمام است، هنگامی‌که بدن شما کمی رطوبت دارد بادی اسپلش را روی پوست بدنتان اسپری کنید.

خنکای اسپری بادی اسپلش روی پوست بدن علاوه بر رایحه خوب آن حس شادابی و تمیزی بیشتر به پوست شما می‌دهد. تا این قسمت از مقاله به طور کلی با بادی اسپلش آشنا شدید، برای آگاهی بیشتر در مورد این خوشبو کننده فوق‌العاده تا پایان با ما همراه باشید.

اگر میخواهید در مورد اسپری دئودرانت بیشتر بدانید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله را مطالعه کنید.

بادی اسپلش برای واژن

به طور کلی هدف اصلی استفاده از بادی اسپلش خوشبو کردن پوست بدن است. برخی از افراد هم با بوی بد واژن درگیر هستند. وجود باکتری‌های زیادی که در این ناحیه از بدن هستند، با هدف حفظ سلامت بدن در برخی مواقع سبب ایجاد بو بد واژن می‌شود. این بو برای برخی از افراد آزار‌دهنده است. به همین دلیل افراد زیادی به دنبال پیدا کردن راه‌حلی برای حذف این بو هستند. اسپری بادی اسپلش انواع مختلفی دارد که یکی از انواع بادی اسپلش، بادی اسپلش برای واژن است.

اما قبل از توضیح در مورد بادی اسپلش برای واژن بهتر است با دلایل بروز بو بد در واژن بیشتر آشنا شوید. می‌توان گفت مهمترین دلیل بوی بد واژن خروج مواد زائد بدن از طریق ادار در این ناحیه است. قرار گرفتن ناحیه تناسلی در محل خروج ادرار ریسک بروز عفونت و بوی بد را در آن افزایش می‌دهد.

از طرفی دیگر در برخی از افراد عفونت بدن به صورت جوش‌هایی از سطح پوست خارج می‌شود. این احتمال وجود دارد که جوش‌های عفونی در اطراف واژن ایجاد شوند. این موضوع هم سبب بروز عفونت و بوی بد واژن می‌شود. از دیگر عواملی که سبب بوی بد واژن می‌شود می‌توان به انواع بیماری‌های پوستی یا مقاربتی اشاره کرد. بروز بیماری در این نواحی احتمال عفونت و بوی بد واژن را افزایش می‌دهد.

خوشبختانه برای از بین بردن بو بد واژن روش‌های مختلفی وجود دارد. هم روش‌های طبیعی که افراد با استفاده از محصولات گیاهی می‌توانند بوی بد واژن را کاهش دهند و هم محصولات بهداشتی نظیر انواع بادي اسپلش. از جمله محصولات گیاهی که برای رفع بو بد واژن یا به عبارت دیگر برای خوشبو کردن واژن مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توان به این موارد اشاره کرد:

استفاده از برگ لیمو به همراه آب، استفاده از ماست و آلوئه‌ورا، برخی از روغن‌های گیاهی نظیر روغن درخت چای و روغن نارگیل به دلیل دارا بودن خواص آنتی باکتری برای کاهش بوی بد واژن بسیار مؤثر هستند.

به طور کلی روش‌های گیاهی مختلفی برای کاهش بوی بد واژن وجود دارد، اما هر یک از این گیاهان روش استفاده خاص خود را دارند. زمان‌بر بودن اجرایی کردن روش‌های گیاهی برای رفع بوی بد واژن و همچنین همیشه در دسترس نبودن آن‌ها سبب شده تا افراد به دنبال محصولات بهداشتی نظیر اسپری بادی اسپلش باشند تا از آن برای کاهش بوی بد واژن استفاده کنند.

وجود اسپری بادی اسپلش مناسب برای واژن سبب شده تا افراد زیادی برای کاهش بو بد از بادی اسپلش برای واژن استفاده کنند. ترکیبات تشکیل‌دهنده این نوع اسپری‌های بدن مناسب برای محیط واژن است. بنابراین استفاده از آن ضرری برای واژن ندارد. در این خصوص لازم به توضیح است که با وجود مناسب بودن اسپری بادی اسپلش باز هم استفاده از آن برای طولانی مدت توصیه نمی‌شود. اسپری بادی اسپلش یک درمان موقت برای بو بد واژن است.

برای ر‌هایی همیشگی از این بو بهتر است علت آن را پیدا کرده و درمان کنید. در خصوص اینکه چرا اسپری بادی اسپلش واژن یک درمان موقت است و نباید از آن برای طولانی مدت استفاده کرد، لازم به توضیح است که ترکیبات تشکیل‌دهنده اسپری‌های بدن اسیدیته معمول و طبیعی واژن را به هم می‌زنند.

از طرفی دیگر در برخی از افراد ممکن است سبب بروز خارش و حساسیت شوند. به طور کلی استفاده از اسپری بدن در قسمت‌های زخمی و آسیب دیده به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. بهترین راه برای رفع بو بو واژن تمیز نگه داشتن ناحیه تناسلی است. خشک و تمیز بودن واژن سبب می‌شود تا محیط مناسبی برای رشد باکتری‌های مضر و بد بو فراهم نشود.

تفاوت بادی اسپلش و اسپری بدن

در این قسمت به توضیح بیشتر در مورد بادی اسپلش و اسپری بدن می‌پردازیم.بادی اسپلش‌ها محصولات بهداشتی هستند که از آن‌ها به منظور خوشبو کردن پوست بدن استفاده می‌شود. لازم به توضیح است که با وجود کاربرد بادی اسپلش با عطر و ادکلن تفاوت‌های زیادی دارد.

بادی اسپلش‌ها محصولاتی رقیق و خوشبو هستند. در ترکیبات آن‌ها از الکل، آب و ترکیبات طبیعی استفاده می‌شود. به طور کلی ماندگاری بادی اسپلش در مقایسه با ادکلن کمتر است.

اسپری‌های بدن در دو نوع ضد تعریق و خوشبو‌کننده در بازار موجود هستند. انواعی از اسپری‌های بدن که به عنوان ضد تعریق استفاده می‌شوند، دارای ترکیباتی نظیر آلومینیوم کلراید هستند. این یک ترکیب آنتی باکتری است که در عین کاهش تعریق حجم باکتری‌های سطح پوست را نیز کاهش می‌دهد.

اسپری‌های خوشبو‌کننده بدن هم همانگونه که از نام آن‌ها قابل حدس است تنها برای خوشبو کردن بدن استفاده می‌شوند و تأثیری بر روی کاهش تعرق ندارند.

لیست تفاوت های بادی اسپلش اسپری خوش بو کننده درست مانند تفاوت های این محصول با ادوکلن است. به انضمام این که در اسپری های خوش بو کننده نوعی گاز مورد استفاده قرار میگیرد. این گاز کمک میکند که اسپری خوش بو کننده حالت پخش کنندگی داشته باشد.

به همین دلیل است که میزان قدرت پاشش عطر در آنها به نسبت اسپری خوش بو کننده کمتر است.

آیا می‌ توان از بادی اسپلش به عنوان ضد تعریق نیز استفاده کرد؟

پاسخ این سؤال بدون شک خیر است. بادی اسپلش فقط نقش خوش بو کننده را ایفا می‌کند. این محصول ضد عرق نیست و مانع نمی‌شود.

بنابراین اگر در طول روز زیاد عرق می‌کنید، همچنین استفاده از آنها برایتان خوشایند است، حتماً هم زمان از یک ضد عرق مناسب مانند رول ضد تعریق، استیک ضد عرق یا کرم ضد تعریق نیز استفاده کنید.

امین پارسائی

امین پارسائی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا