جامعه

واکسیناسیون افراد ۶۵ سال به بالا تا آخر خرداد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

واکسیناسیون افراد ۶۵ سال به بالا تا آخر خرداد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، حسین ذوالفقاری معاون وزیر کشور و رئیس کمیته امنیت ، اجتماعی و انضباطی مدیریت بیماری کرونا در جلسه کمیته ای که نمایندگان وزارت کشور حضور داشتند گفت. کارکنان پزشکی و درمانی تحت کنترل هستند. گفت: طبق گزارش وزارت بهداشت گلف بیماری چهارم مرحله تحویل و به طور فزاینده ای در فضای کنترل و تنظیم حرکت می کند.

معاون وزیر امنیت ، اعلام کرد که این موفقیت نتیجه همکاری همه دستگاه ها و حمایت مردم عزیز کشورمان است. وی گفت: باید بتوانیم با ادامه روند موفقیت آمیز رو به جلو زمینه بیماری را در کشور کاهش دهیم.

رئیس کمیته ایمنی ، اجتماعی و انضباطی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به تعطیلات پیش رو در عید سعید فطر ، نسبت به افزایش تعداد سفرهای احتمالی به ویژه به شهرهای شمالی کشور هشدار داد و گفت: گسترش و پوسیدگی بیماری.

وی در این زمینه گفت: محدودیت های سفر بین ایالتی باید تحت نظارت عوامل انتظامی ادامه یابد و سفرهای رایگان در کشور صورت نگیرد.

معاون وزیر کشور خاطرنشان کرد که مقصد بیشتر سفرها به استانهای شمالی به بر فراز وی گفت: مازندران: ما باید بیشترین تمرکز و دقت را در این استان داشته باشیم و اجازه ندهیم با افزایش سفر به اینجا افزایش یابد. دولت این بیماری دوباره اوج می گیرد جیری آهسته. تدریجی

ذوالفقاری در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: پلیس و حوزه مربوطه اش پلیس راهنمایی و رانندگی باید به طور جدی اطلاعات لازم درباره محدودیت ها و ممنوعیت های سفر را ارائه دهد و منبع اطلاعات در این زمینه پلیس و پلیس راهنمایی و رانندگی است.

او در بخشی دیگر صحبت کرد هایش برای برگزاری آزمون وزارت تحصیلات مخصوصاً برای کلاس های وی به نهم و دوازدهم اشاره می کند و می گوید: ‘در این راستا ، طبق گزارش نماینده وزارت آموزش و پرورش ، کلیه اصول و پروتکل های بهداشتی توسط وزارت بهداشت به دست آمده و این پروتکل ها به تمام استان ها اعلام شده است. . “

ذوالفقاری گفت: تلاش آموزش و پرورش مبتنی بر برگزاری امتحانات در فضاهای آزاد و در کلاس های بزرگ طبق اصول بهداشتی است. موضوع تمدید عقب نشینی نیروها قاب رفتار و سلامتی یکی دیگر از محورهای مهم جلسه امروز این بود که پیشنهاد باید به ستاد ملی ارسال شود. موضوع واکسیناسیون یکی دیگر از موضوعات جلسه امروز بود و طبق گزارش وزارت بهداشت ، کلیه افراد 65 سال به بالا تا پایان ماه ژوئن واکسینه می شوند.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا