جامعه

پارک ها و وسایل بازی کودکان در قم دائما ضدعفونی می شود

پارک ها و وسایل بازی کودکان در قم دائما ضدعفونی می شود

آپارات نیوز / قم مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به راه اندازی پویش که هنوز به اتمام نرسیده است ، گفت: ضد عفونی عناصر ، سرویس های بهداشتی و تجهیزات بازی کودکان در پارک ها به صورت مستمر انجام می شود. مبنا

سید محسن میرهادی با اشاره به راه اندازی اسکن ، که هنوز به اتمام نرسیده است ، گفت: ‘هدف از اسکن از نظر فرهنگی و اطلاع رسانی به شهروندان این است که به آنها یادآوری کنیم که عادی سازی شرایط می تواند بسیار خطرناک باشد. “

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: عادی سازی می تواند باعث شود که شهر از نظر نمودار کمترین آسیب را ببیند به روزهای اولیه بازگردد.

میرهادی با اشاره به اقدامات انجام شده برای این اسکن عمومی و اطلاع رسانی از طریق چسباندن بنرها به شهروندان و همچنین نصب برچسب در پشت تاکسی ها و داخل اتوبوس ها ، توضیح داد: ضد عفونی عناصر ، توالت ها و بازی های کودکان در پارک ها به طور مداوم انجام می شود ، بنابراین نمی توان در صورت بازگشایی پارک ها با دستورالعمل های بهداشتی ، این یک مشکل است.

وی با بیان اینکه یک برنامه منسجم بین هفت سازمان معاونت خدمات شهری اعلام شده است ، افزود: “یادآوری و اطلاع رسانی به شهروندان از طریق 35 تماس با برج های نمازخانه نصب شده در پارک ها و شهر انجام می شود.”

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر صدور پیام های هشدار دهنده از طریق پیام کوتاه و فضای مجازی به شهروندان ، گفت: هست.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا