دانش و سلامتکسب و کار برتر

پرطرفدارترین سالت نیکوتین

جویس چیست؟

جویس همان مایع و لیکوئیدی است که داخل کارتریج دستگاه ویپ ریخته می‌شود. جویس بر پایه دو ماده اصلی ساخته می‌شود. این دو ماده عبارتند از:

گلیسیرین گیاهی VG
پروپیلن گلیکول PG

پروپیلن گلیکول در افزایش طعم‌دهی و جذب رطوبت اثربخش است. به همین دلیل امکان دارد در طولانی مدت، استفاده از ویپ دهان شما را بیش از اندازه خشک کند‌. وجود گلیسیرین نیز برای تولید بخار و دود بیشتر است.

نکته قابل توجه درباره PG و VG این است که هر قدر درصد پروپیلن گلیکول بالاتر باشد بخاردهی کمتر است. همچنین هرچه گلیسیرین بیشتر باشد، تولید دود بیشتر می‌شود اما طعم‌دهی پایین‌تر است. گفتیم که قریب به ۹۰ درصد جویس، PG و VG است. بنابراین ۱۰ درصد باقی مانده به اسانس و نیکوتین تعلق دارد.

جویس سالت چیست؟

جویس سالت یکی از انواع جویس ویپ می‌باشد. ترکیب مواد تشکیل دهنده جویس سالت با جویس‌های معمولی مشابه است. اما درصد ترکیبات متفاوت بوده و ساختار آن پیچیده‌تر است.

در واقع اصلی‌ترین تفاوت سالت نیکوتین با جویس معمولی در میزان نیکوتین موجود در آن است. میزان نیکوتین در جویس سالت بیشتر می‌باشد. به همین دلیل برای افراد وابسته به سیگار و قلیان که بدنشان به نیکوتین عادت دارد، این نوع جویس مناسب‌تر است.

در جویس سالت ph پایین‌تر از جویس معمولی است. به همین دلیل حالت قلیایی آن کمتر بوده و هنگام ویپینگ گلو را اذیت نخواهد کرد. علاوه بر این پایین آمدن ph کمک می‌کند تا نیکوتین به دمای پایین‌تری برای سوختن نیاز داشته باشد. در نتیجه به راحتی می‌توان درصد نیکوتین موجود در جویس رد تا ۵۰ میلی گرم بالا برد.

بهترین جویس سالت

شرکت‌های زیادی در زمینه تولید جویس فعالیت می‌کنند. حالا که فهمیدیم سالت نیکوتین چیست، در این بخش برای انتخاب بهترین برند سالت نیکوتین چند شرکت مطرح و فعال در این زمینه را معرفی خواهیم کرد.

شرکت توکیو

شرکت توکیو دارای گواهی‌‌نامه‌های FDA، TP و CCSPI است. محصولات توکیو جویس در تگزاس طراحی می‌شوند‌. این برند را شاید بتوان بهترین برند سالت نیکوتین در زمینه مشتری مداری و تعهد کاری دانست. با توجه به نظارت کامل در طول پروسه تولید محصولات، می‌توانید که کیفیت بالای جویس سالت‌ها اطمینان داشته باشید.

شرکت دکتر ویپ

دکتر ویپ از مشهورترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای تولیدکننده جویس و جویس سالت است. میزان بالای محبوبیت دکتر ویپ در بازار ایران، موجب شده است تا برخی آن را بهترین برند سالت نیکوتین بدانند. این کمپانی اولین بار در سال ۲۰۱۴ فعالیت در زمینه تولید جویس را آغاز نمود. جویس‌های دکتر ویپ  در انواع طعم‌های میوه‌ای و تنباکویی به بازار عرضه می‌شود.

پرطرفدارترین سالت نیکوتین

شرکت ویگاد

جویس سالت‌های ویگاد از پرفروش‌ترین و شناخته‌شده‌ترین جویس‌های موجود در بازار هستند. علت محبوبیت بالای این برند را می‌توان به خاطر کیفیت بی‌نظیر محصولات ویگارد دانست. جویس‌های سالت سری بمبی با طعم میوه‌های مختلف از پرطرفدارترین جویس‌های شرکت ویگارد هستند.

حرف آخر

امروزه تعداد بسیار زیادی از شرکت‌های فعال در زمینه ویپینگ و محصولات مصرفی آن، دست به تولید انواع جویس با هزاران طعم مختلف و جذاب زده‌اند. از این بین حدود چند برند به ایران وارد شده‌اند و تعدادی از آن‌ها به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا کرده‌اند. در صورتی که برندهای جویس موجود در بازار شما را گیج کرده‌اند و نمی‌دانید که بهترین جویس برای ویپینگ شما کدام یک می‌باشد، پیشنهاد می‌کنیم که راهنمای انتخاب و خرید جویس نستی را که برای شما آماده کرده‌ایم را قبل از خرید مطالعه نمایید.

 

 

امین پارسائی

امین پارسائی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا