عمومیکسب و کار برتر

پرچم تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد؟

 

تولید پرچم و چاپ پرچم کلا به سه دسته پرچم های ملی ، پرچم های مذهبی و پرچم های تبلیغاتی تقسیم و عرضه می گردد. با توجه به اهمیت تبلیغات در بازار امروز می توان گفت که جز با اهمیت ترین امور ، تبلغیات به اشکال گوناگون جهت افزایش مشتریان گرامی می باشد، از این رو شرکت اریکه پرچم ایرانیان در تولید پرچم و چاپ پرچم به صورت فوری و تولید پرچم به صورت تیراژ و تکی برای امور تبلیغاتی شما عزیزان آماده همکاری می باشد. چاپ و تولید پرچم تبلیغاتی توسط مجموعه اریکه پرچم ایرانیان در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد به دلیل اینکه این مجموعه به صورت اختصاصی، با خودکفایی در تمام زمینه ها چاپ و تولید پرچم را انجام می دهد.

پرچم تبلیغاتی علاوه بر اینکه به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی به شمار می آیند بلکه با خرید پرچم تبلیغاتی و صرف هزینه اندک می توان به راحتی  کسب و کار خود را تبلیغ کنید،  با استفاده از انواع پرچم‌ها از جمله پرچم تبلیغاتی رومیزی، پرچم تبلیغاتی ایستاده، اهتزار و … شما توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به برند، سازمان و یا تبلیغات خود جلب می کنید.

چاپ پرچم تبلیغاتی

یکی از فعالیت های مجموعه اریکه پرچم ایرانیان چاپ پرچم تبلیغاتی به جهت  معرفی محصول و یا فعالیت سازمان ها و شرکت برای تبلیغ برند خود می باشد. با این روش نه تنها محصول خود را تبلیغ کرده اند بلکه باعث افزایش در آمد نیز می شود.

ویژگی چاپ پرچم تبلیغاتی

 چاپ به صورت یک رو و یا دورو

جنس پارچه استفاده شده، ساتن مات آمریکائی یا ساتن ۹ کیلوئی

پایه پرچم از نوع پنجه شیری و خورشیدی

جنس پایه پرچم از چدن

ریشه ها در ۱۲ رنگ متنوع

ابعاد ۱۵۰×۹۰

طول پایه ۲۳۰ سانتی متر

انواع پرچم  تبلیغاتی

انواع پرچم های تبلیغاتی تولید شده در مجموعه اریکه پرچم ایرانیان شامل: پرچم های تبلیغاتی ساحلی، پرچم رومیزی تبلیغاتی، پرچم تشریفات تبلیغاتی، پرچم اهتزاز تبلیغاتی، پرچم های هواداری ، و ابر پرچم ها.

پرچم رومیزی تبلیغاتی

جنس پارچه در پرچم رومیزی در متریال ها مختلفی مانند جیر ، ساتن ، لمینت ، زانفیکس و… آماده تحویل می باشد. پرچم رومیزی به صورت دور لیزر و یا دور ریشه با توجه به سلیقه مشتریان گرامی تولید خواهد شد. لازم به ذکر است پرچم رومیزی تبلیغاتی از لحاظ جنس و نوع دوخت و سایز بسیار متنوع و گوناگون می باشد. انواع مختلف این نوع پرچم شامل: پرچم رومیزی دور ریشه ، پرچم رومیزی دور لیزر ، پرچم رومیزی تی که به صورت عمودی افراشته می شود، پرچم رومیزی میله خور، پرچم رومیزی پفکی .

 پرچم تشریفات تبلیغاتی

در پرچم تشریفات تبلیغاتی همانند پرچم رومیزی از پارچه هایی با جنس جیر ، ساتن ، لمینت ، زانفیکس جهت تولید استفاده می کنند. انواع مختلف این پرچم ها نظیر: پرچم های تبلیغاتی بدون ریشه، پرچم های تبلیغاتی دور ریشه ، پرچم های تبلیغاتی لمینت ، پرچم های تبلیغاتی زانفیکس خور ، پرچم های تبلیغاتی لیزری، پرچم های تبلیغاتی زری دوزی شده و… را می توان نام برد.

پرچم اهتزاز تبلیغاتی

تولید و چاپ پرچم های اهتزاز تبلیغاتی به صورت چاپ سیلک و سابلیمشن( دیجیتال) و اسیدی ( دیسپرس) انجام می گیرد. باید گفت که بیشتر پارچ های مصرفی در این نوع تولید ساتن و پلی استر ، فلامنت ، چلوار و تترون و.. می باشد.

پرچم های تبلیغاتی ساحلی

جنس پادر در پرچم تبلیغاتی ساحلی بیشتر از ساتن ، لمینت ، زانفیکس می باشد. و به صورت ایستاد در جهت تبلیغ برند در اطراف ساحل برفراشته می کنند.

سایر خدمات ارائه شده توسط مرکز تولید پرچم اریکه پرچم ایرانیان شامل:چاپ، و ، ، ، ، ومی باشد.

انواع روش های چاپ پرچم تبلیغاتی

چاپ قالبی: در این روش چاپ پس از تراشیدن لوگوی مورد نظر روی چوب آن را به رنگ آغشته کرده و روی پارچه چاپ می کنند، که یک طرح نامنظم از این روش حاصل می شود.

چاپ استنسیل: در این روش یک ورق فلزی یا پلاستیکی که طرح مورد نظر روی آن برش داده شده است را روی پارچه فیکس کرده و روی آن می کشند. این نوع چاپ نیز به مانند روش قالبی از ظرافت چندانی برخوردار نمی باشد.

چاپ باتیک: در این نوع چاپ پرچم تبلیغات از قلم مخصوصی استفاده می شود. این روش برای کارهای فانتزی و گران قیمت کاربرد دارد و بیشتر جنبه هنری دارد.

چاپ حرارتی: اساس این روش تهیه پرچم تبلیغاتی بر پایه تصعید بوده و بیشتر برای چاپ روی اشیاء کاربرد دارد، کیفیت چاپ حرارتی بالا بوده و امکان پاک شدن طرح پس از چاپ نیز وجود ندارد.

چاپ سیلک: این نوع چاپ به روش دستی و توسط افراد حرفه ای انجام می گیرد، پس از آماده سازی طرح مورد نظر شابلون را برای رفع ایرادهای موجود به واحد آماده سازی جهت چاپ تحویل می دهند، پس از رفع ایراد این طرح به واحد چاپ ارائه می شود تا رنگ های مورد نظر تهیه شود. به محض آماده شدن شابلون، رنگ و پارچه، چاپ آرم مورد نظر انجام شده و پس از خشک شدن به بخش خیاطی ارسال می شود تا بر اساس درخواست مشتریان پرچم مورد نظر تهیه شده و برای اراسال به مشتری آماده شود.

چاپ دیجیتال: در این روش چاپ پرچم تبلیغاتی بدون محدودیت طرح و رنگ می توان یک عکس و یا یک فایل خطی را روی پارچه مورد نظر پیاده سازی کرد.

همانطور که می دانیم یکی از عناصر مهم در طراحی دکوراسیون داخلی در محل های مختلف کسب و کار و سازمان‌ها و نیز مراسم های رسمی استفاده از پرچم تبلیغاتی است که برای نشان دادن رسمیت و اهمیت آن مکان از این پرچم ها و مخصوصا از پرچم تبلیغاتی ایران استفاده می شود.

اریکه پرچم ایرانیان یک مرکز چاپ پرچم تبلیغاتی معتبر در تهران است که با استفاده از بهترین دستگاههای چاپ، آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به شما عزیزان می باشد.

شما مشتریان عزیز می توانید برای کسب آگاهی دقیق در رابطه با انواع پرچم ها و نیز پرچم‌ها اصولاً نشان دهنده یک ارگان، جامعه، فرهنگ، مذهب، ارتش ملی و یا نشان دهنده یک تمدن است. به‌طور مثال ما درفش کاویانی را داریم که مقتدرترین پرچم دنیا به‌شمار می‌رود این پرچم نشان دهنده یک شخصیت بزرگ ، سپس یک رویداد بزرگ و در واقع یک حکومت مقتدر بود که تاکنون بر سر زبان‌ها می‌باشد و در آثار حماسی همیشه نامی از آن برده می‌شود.

در واقع باید نشان دهنده یک رویداد، اثر، تبلیغات و…. خاصی باشد که بشود به آینده آن امیدوار شد. بین 206 کشور موجود در دنیا هیچ کشوری را نمی‌بینیم که برای قرن‌ها پرچمی بدون تغییر به‌عنوان پرچم رسمی داشته‌باشد.

اکنون ما از محصولی به نام تولید و چاپ پرچم شرکتی صحبت می‌کنیم که جنبه تبلیغات دارد و تا زمانی که بنرد شما پاربرجاست می‌تواند بسته به محبوبیت شرکت شما در معرض دید عموم باشد.

در نظر داشتن یک پرچم برای برند شما در واقع یک سرمایه‌گذاری کاملاً استوار محسوب‌می‌شود که همیشه و همه‌جا می‌تواند برندینگ شما را رو به جلو حرکت دهد. این نوع پرچم‌ها ارزششان بسته به محبوبیت شرکت شما و مجموعه‌ای که قرار است در قالب پرچم خلاصه شود کاملاً می‌تواند متغیر باشد.

اعتبار پرچم اختصاصی برند شما تنها با محبوبیت برند شما ارتقا پیدا می‌کند. اینکه ما چگونه به یک پرچم می‌نگریم با اینکه کاربران ما چه دیدگاهی دارند تقریباً مشابه است چرا که این پرچمی است که در دوره شما طراحی و خلق شده‌است و هنوز چیزی برای گفتن ندارد. از آن رو ما میتوانیم بهترین سلیقه‌ها را برای چاپ اولیه در چاپ و تولید پرچم اختصاصی پیاده سازی کنیم.

در نظر داشتن تولید پرچم اختصاصی برای یک شرکت، کارخانه، هولدینگ قدرتمند و مجموعه‌ای چند خدمات در یک مجموعه کاری می‌تواند مزایایی به‌همراه داشته‌باشد که تاکنون تجربه نکرده باشید. مزایایی همچون:

  • پرچم شرکتی و اختصاصی به‌نوعی راه‌بلد مجموعه برند شما خواهد بود
  • این پرچم‌ها سرمایه‌ای هستند برای آینده برند شما که تبلیغی که قدرتمندی آن را تاکنون تجربه نکرده‌اید
  • کمترین هزینه به‌عنوان پرچم تبلیغاتی
  • در کلیه شهرک‌های صنعتی در معرض دید باشند
  • از نظر عام یک کلاس کاری بالا محسوب خواهند شد
  • بین رقبای خود از نظر اهمیت به تبلیغات یک پله بالاتر هستید
  • برند شما برای دهه‌های بعد و حتی نسل بعد از شما اعتباری بالا کسب خواهد کرد

یکی از شعارهای اغلب شرکت‌ها تولید فوری پرچم عنوان شده‌است. اما این تنها شعار نیست و کافیست یکبار با آنها همکاری داشته‌باشید تا سرعت عمل ما را در تولید و چاپ پرچم فوری تجربه کنید. همچنین می‌توانید از دیگر خدمات آنها همچون موارد زیر بهره‌مند شوید:

  • طراحی پرچم اختصاصی توسط طراحان متخصص پرچم (با ارائه بیش از 5000 نمون کار چاپ و تولید پرچم)
  • تحویل به‌موقع حتی در تیراژ بالا
  • تخفیف‌های ویژه همکاران و سفارشات پروژه محور
  • پشتیبانی و استعلام کیفیت محصول توسط مدیریت نماپرچم
  • تخفیف‌های بیشتر در همکاری‌های حاشیه پرچم
  • ارائه ایده‌های تبلیغاتی به‌صورت پکیج با تضمین شرکت در خصوص بازدهی

استفاده از پرچم قدمتی دیرینه دارد از گذشته‌های دور تاکنون پرچم‌ها مورد مصرف بوده و هستند امروزه این محصولات به‌عنوان نماد و اقتدار و شایستگی یک کشور و ملت و یا یک سازمان محسوب‌می‌شود علاوه بر معرفی سازمان و ارگان در زیباسازی شهرها به‌دلیل مناسبت‌ها ورویداد ها یا بزرگداشت‌ها استفاده می‌شوند همان گونه که اشاره نمودیم نوعی از کاربرد پرچم‌ها معرفی لوگو و برند سازمان می‌باشد که می‌توان اقتدار و هویت یک شرکت را به نمایش بگذارد پرچم شرکتی در انواع رومیزی و تشریفات تولید و به چاپ می‌رسند.

  • استفاده از پرچم شرکتی در کنار به کسب و کار شما رسمیت می‌بخشد
  • باعث زیباسازی محیط می‌شود.
  • باعث ایجاد حس اعتماد مشتری نسبت به برند شما می‌شود
  • یکی از مهم‌ترین المان‌های اتاق مدیران بوده و معرف نماد شرکت است
  • نشان دادن اقتدار, شایستگی و هویت شرکت است.

پرچم تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از پر کاربردترین پرچم شرکتی نوع رومیزی این محصول می‌باشد که در اتاق مدیران بر روی میز مورد استفاده قرار می‌گیرد این پرچم‌ها در ابعاد 30*20 سانتی‌متر تهیه شده از جنس ساتن و یا جیر و طرح سازمانی نیز توسط یکی از روش‌های چاپ سیلک, دیجیتال و یا گل‌دوزی روی پرچم درج می‌گردد این پرچم‌ها در دو نوع اسپرت و ریشه‌دار با توجه به نوع سفارش تهیه می‌شود.

پایه پرچم رومیزی در انواع آینه‌ای, استیل, استیل طلایی, پایه خاتم دایره‌ای و طرح ستاره‌ای, سنگی, پلکسی, چوبی و میله آنها نیز تهیه شده از استیل به‌صورت دوشاخه, چندشاخه, تی شکل, آل تولید می‌شود.

این نوع پرچم‌ها به‌صورت مربع, مثلث و مستطیل تهیه شده و بر روی میز مدیران, میز کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها, ادارات خصوصی و دولتی, سالن‌ها, اجتماعات بین‌المللی, در غرفه‌های نمایشگاهی و…استفاده می‌شود.

پرچم رومیزی بر اساس نوع پایه و پارچه‌ای که برای تولید آن توسط مشتری انتخاب می‌شود و تعداد تیراژ سفارش داده شده بستگی دارد با خرید پرچم رومیزی از نما پرچم در تیراژ بالا شاهد کاهش قیمت‌ها خواهید بود.

از آنجا که زیبایی ظاهری پرچم و شفافیت و کیفیت چاپی بر روی آن می‌تواند معرف اعتبار برند باشد از این رو این پرچم‌ها باید از پارچه‌ای مرغوب تهیه شوند پرچم‌های رومیزی تولید شده تهیه شده از جنس ساتن درجه یک آمریکایی و کره‌ای بوده که طرح نیز توسط دستگاه‌های پیشرفته در صنعت چاپ و جوهر باکیفیت استفاده می‌شوند به همین دلیل هنگام شست شو کیفیت اولیه خود را حفظ کرده و تا مدت‌ها مورد استفاده واقع می‌شود.

نوعی دیگر از پرچم‌های استفاده شده در شرکت‌ها و سازمان‌ها که به‌دلیل وسعت بیشتر و در معرض دید بودن می‌تواند لوگو را به زیبایی هرچه تمام به رخ بکشاند پرچم تشریفاتی است این نوع در ابعاد 150*90 سانتی‌متر و یا 100*170 است پارچه استفاده شده در تولید آنها ساتن امریکایی, ساتن براق, جیر و یا مخمل هستند برای چاپ لوگو نیز از جدیدترین دستگاه‌های به‌روز مانند دستگاه چاپ سیلک, ترانسفر, گل‌دوزی پلاتر مخصوص استفاده می‌شود رنگ لوگو با رنگ سازمانی همخوانی داشته و پس زمینه پرچم نیز سفید می‌باشد در انتهای دوخت نیز با توجه به سفارش مشتری به‌صورت ساده و یا ریشه‌دار دوخته می‌شود در صورت ریشه‌دار بودن رنگ ریشه نیز با رنگ لوگو همخوانی دارد.

از دیگر اجزای پرچم تشریفات که تأثیر به سزایی در زیبایی پرچم دارند زیرا به‌خوبی در معرض دید هستند پایه آنها در مدل‌های مختلف تخم مرغی نقره‌ای, خورشیدی طلایی و نقره‌ای, مدل آفتابگردان, دایره‌ای تخت استیل و پنجه شیری تولید می‌شود.

این نوع پرچم‌ها مورد استفاده در سالن‌های کنفرانس, استفاده در همایش‌ها , نمایشگاه‌ها, هتل‌ها, اتاق مدیران, اتاق‌های انتظار و در کل در تمامی اتاق‌های شرکت‌ها, ارگان‌ها و سازمان‌ها نصب می‌شود.

عوامل مؤثر در تعیین قیمت پرچم شرکتی تشریفات ابعاد آن, پارچه به‌کاررفته, نوع پایه پرچم, چاپ به‌کاررفته و میزان تیراژ سفارش داده شده می‌باشد.

قیمت پرچم تبلیغاتی با کارشناسان ما در اریکه پرچم ایرانیان تماس حاصل نموده و راهنمایی های لازم در رابطه با انتخاب پرچم مناسب و نیز هزینه پرچم تبلیغاتی را جویا شوید.

چاپ پرچم اهتزاز ریشه دار جز پر طرفدار ترین و پرمصرف ترین پرچم های قابل چاپ در این مجموعه و بازار می باشد

امین پارسائی

امین پارسائی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا