عمومیکسب و کار برتر

چرا دستگاه تصفیه آب خاموش نمیشود؟

یکی از رایج ترین مشکلات پاک کننده های خانگی این است که دستگاه خاموش نمی شود یا همیشه کار می کند. گاهی اوقات این مشکل برای مدت طولانی ادامه دارد، اما مصرف کننده متوجه نمی شود که در نهایت با هدر رفتن فاضلاب باعث عیب بزرگتر و هزینه های بیشتر می شود. بهتر است همین الان دستگاه خود را بررسی کنید.
نحوه بررسی این الگو:
دستگاه تصفیه آب خانگی در حین پر شدن مخزن دستگاه تصفیه آب خانگی روشن می شود. در این مرحله پمپ و شیر برقی روشن شده و جریان آب در فاضلاب وجود دارد. اما پس از پر شدن مخزن باید دستگاه را خاموش کرده و جریان فاضلاب را قطع کرد. مدت زمان پر شدن مخزن از خالی تا کاملا پر باید در حالت عادی حدود نیم ساعت و در حالت بالا 2 ساعت باشد. اگر پس از مدت طولانی، دستگاه خاموش نشد، پس مشکلی وجود دارد که باید برطرف شود.
بررسی روش ها و روش های ممکن برای بهبود آنها
ابتدا دستگاه را در حالت تولید زنده قرار می دهیم. برای این منظور شیر مخزن بسته می شود، شیر آبرسانی باز می شود، شیر سینک باز می شود، شیر مخلوط بسته می شود و دستگاه به برق وصل می شود. دستگاه باید شروع به کار کند و جریان آب تولید شود.
اگر این مقدار آب صفر یا خیلی کم است، به طوری که آب به تدریج در حال ریزش خارج می شود، مشکل دستگاه شما این است که دستگاه شما مقدار کمی آب تولید می کند. اغلب، این مشکل به دلیل غشاهای آسیب دیده است. اینجا بخوانید >>> حل مشکل کم آبیاری
گیج فشار روی دستگاه را بررسی کنید. فشار در PSI چیست؟ این فشار باید بیشتر از 50 PSI یا 4 BAR باشد. اگر فشار کمتر از مقادیر تعیین شده بود، دستگاه فشار کافی ندارد و فشار کم است. >>> آموزش حذف قطره فشار دستگاه تصفیه آب خانگی
اگر سطح آب دقیق برابر با اندازه تصویر و فشار بالای 50 PSI باشد، سطح آب دستگاه صحیح است. در این حالت وقتی آب کمی از شیر آب خارج شد، شیر آب را ببندید. حدود 1 دقیقه صبر کنید. آیا دستگاه خاموش می شود یا هیچ اتفاقی نمی افتد؟ در صورت بسته بودن دستگاه، مشکل در مخزن تصفیه آب خانگی است که تهویه مناسبی ندارد. باید آن را با پمپ باد کنید و فشار قابل توجه و ثابتی ایجاد کنید >>> آموزش تعمیر و دمیدن مخزن ذخیره آب در منزل.
اگر هیچ یک از مشکلات بالا وجود ندارد یا آنها را حل کرده اید، اما مشکل خاموش نشدن همچنان وجود دارد، باید یک گیج فشار بگیرید و فشار سنسور فشار را بررسی و تنظیم مجدد کنید >>> راهنمای تنظیم فشار شماره تغییرات عمده و دستگاه را فشار دهید
اگر دستگاه خاموش شد، اما پس از چند ثانیه دوباره روشن شد، اینجا را بخوانید.
یکی از نشانه های این که دستگاه آب بسیار کمی تولید می کند مصرف 1 لیوان آب و روشن کردن دستگاه است، دستگاه برای مدت طولانی کار می کند.
ابتدا مطمئن شوید که آب تولید نمی کند. شیر مخزن و شیر مخلوط را ببندید، شیر تخلیه را روی سینک باز کنید، دستگاه باید روشن شود (برق را نگه دارید و مطمئن شوید که لرزش و کار می کند)، چقدر آب به دریچه تخلیه می آید؟ در حالت عادی، همانطور که در تصویر زیر می بینید، آب جاری باید از شیر آب خارج شود.
اگر فکر می کنید موتور روشن نمی شود، اینجا را ببینید>>> دستگاه تصفیه آب روشن نمی شود
اگر قطره ای آب بیرون بیاید، عملکرد دستگاه تا اینجا خوب است (دستگاه را تست کنید تا ظرف 1 لیتری را در کمتر از 6 دقیقه پر از آب کنید). بنابراین ممکن است دریچه مخزن بسته شده باشد یا دریچه مخزن آسیب دیده باشد یا مخزن آسیب دیده باشد یا هوای کافی نداشته باشد >>> تست مخزن و تعمیر آن
اگر آب در حال آمدن است، اما مقدار آن بسیار کم (قطره قطره) یا صفر است، مراحل زیر را با دقت دنبال کنید.
مرحله 1
گیج فشار دستگاه را چک کنید و عددی را که نشان می دهد ببینید. اگر مقدار این عدد بزرگتر از 50 psi است، به مرحله 2 بروید، اما اگر کمتر از 50 psi باشد:
1- ممکن است دبی فاضلاب بیشتر از دبی استاندارد باشد و یا قسمت «محدود کننده فاضلاب» در دستگاه نباشد و یا خراب باشد. >>> مقدار نرمال تولید فاضلاب.
روش تست: لوله را از دستگاه تصفیه آب که به فاضلاب متصل است جدا کنید. مقدار آبی که در زمان کارکرد دستگاه از این لوله خارج می شود، آب نسبتاً تحت فشار است. مسیر این لوله را مسدود کنید (لوله را خم کنید تا آب نتواند از آن عبور کند).
پاسخ: در این حالت فشار گیج باید به بیش از 100 psi برسد و حجم آب خروجی باید افزایش یابد و مطابق تصویر به حجم معمولی تبدیل شود. اگر این اتفاق بیفتد، دستگاه شما «محدود کننده فاضلاب» ندارد یا آسیب دیده است و باید تعویض شود.
ب: اگر فشار گیج کمی افزایش یابد (کمتر از 100 psi) و خروجی آب تغییر نکرده باشد، دستگاه فشار لازم را ارائه نمی دهد >>> فشار دستگاه ناکافی است.
P: اگر فشار گیج به بالای 100 psi افزایش یابد، اما تولید آب تغییر نکند، تولید آب ممبران کاهش می یابد >>> تولید فیلتر ممبران کم است.
2 – دستگاه فشار مورد نیاز را تامین نمی کند >>> فشار دستگاه کافی نیست
3- ممکن است فشار و کمیت آب ورودی به دستگاه تصفیه آب بسیار کم باشد و از آنجایی که مقدار کم است فشار زیاد نمی شود و طبیعتاً تأثیر آن بسیار کم خواهد بود. در این صورت برای محافظت از سیستم فاضلاب، دستگاه تصفیه آب توالت را بچرخانید. اگر قدرت دستگاه افزایش یابد و میزان آب تولید شده توسط دستگاه افزایش یابد، ممکن است همین موضوع را نشان دهد.
4- آب ورودی به دستگاه احتمالا فشار صحیحی داشته باشد. اما فشار با عبور از فیلتر کاهش می یابد. شیر برقی و کوپلینگ، فشار با رسیدن به پمپ کم می شود، بهتر است با بازکردن اولین فیلتر و اتصال فاز، فشار آب را بررسی کنید. اگر در جایی افت فشار دیدید، برای حل مشکل، گاهی اوقات شیر ​​الکترومغناطیسی می تواند باعث آن شود، آب به درستی باز نمی شود. (در صورت مشاهده آن را تعویض کنید.) همچنین فیلتر مرحله دوم گاهی باعث افت فشار می شود. (فیلتر را باز کنید، تکان دهید و دوباره داخل سیستم قرار دهید.)
پای 2:
اگر بیش از حد فشار بالای 50 psi باشد و میزان تولید دستگاه بسیار کم یا صفر باشد، تولید دستگاه مشکل دارد، اینجا بخوانید >>> تولید فیلتر ممبران کم است.
اکثر موضوعات مرتبط با دستگاه تصفیه آب دارای مطالب آموزشی در سایت هستند، بنابراین قبل از طرح سوال و گزارش مشکلات خود، وب سایت را جستجو کنید یا صفحه مطالب را برای عیب یابی بررسی کنید و در صورت عدم پاسخگویی آن را مطرح کنید. تا به شما پاسخ دهم همچنین سوالات خود را در صفحات مربوطه بیان کنید.
در بسیاری از موارد، پمپ تصفیه آب به درستی کار نمی کند و فشار کافی برای کارکرد دستگاه تصفیه آب وجود ندارد (حداقل فشار باید 50 psi باشد).
ابتدا باید اطمینان حاصل کنیم که فشار کافی وجود ندارد. برای این منظور دستگاه را روشن کنید (دریچه مخزن بسته، شیر تخلیه باز، دستگاه کار می کند). پمپ را لمس کنید و ببینید کار می کند یا خیر. در این صورت به فشار سنج روی دستگاه نگاه کنید (اگر فشار سنج ندارد باید روی آن نصب شود). اگر عدد گیج بیشتر از 50 psi باشد، فشار دستگاه کافی است و به دلیل کمبود فشار مشکلی وجود ندارد. اگر فشار کمتر از 50psi باشد، دستگاه فشار مورد نیاز را تامین نمی کند و باید این مشکل عیب یابی و برطرف شود.
اگر فشار آبی که از شیر خارج می شود برای چند دقیقه کم یا زیاد باشد و سپس به سرعت افت کند، مشکل از مخزن است.

چرا دستگاه تصفیه آب خاموش نمیشود؟
چرا دستگاه تصفیه آب خاموش نمیشود؟

ابتدا باید بررسی کنیم که چقدر آب تصفیه شده تولید می شود. شیر مخزن را ببندید، شیر مخلوط را کاملا ببندید، شیر تخلیه را باز کنید و موتور را روشن کنید. بعد از حدود 1 دقیقه مقدار آب خارج شده را بررسی کنید. مقدار آب باید یک لایه نازک از آب باشد. در تصویر زیر مقیاس را مشاهده می کنید.
1- اگر سطح آب محصول از این شرط بیشتر باشد
پاسخ: بررسی کنید که شیر مخلوط بسته است. در بسیاری از موارد، شیر مخلوط بسته می شود، اما آب جریان می یابد و در واقع به طور کامل بسته نمی شود. لوله خروجی را باز کنید و بررسی کنید که در زمان بسته بودن آب از آن عبور نکند.
ب: مطمئن شوید که فیلتر ممبران داخل محفظه است. گاهی فراموش می کنند این فیلتر را در خانه بگذارند. محفظه را باز کنید و مطمئن شوید که فیلتر داخل آن است.
پ: اگر دستگاه دارای چهارراه باشد، قابل تخریب است و مقدار زیادی آب از آن عبور می کند. بهتر است لوله آب ورودی را از آن جدا کرده و پمپ را مستقیماً به ورودی ممبران وصل کنید. در این حالت، خروجی دیافراگم را بررسی کنید. در صورت کاهش مقدار مشخص است که محل اتصال معیوب است و باید تعویض شود و یا پیشنهاد می شود به جای آن یک شیر برقی در سیستم قرار داده شود.
ت: ممکن است محفظه ممبران آسیب دیده یا فیلتر ممبران به درستی قرار نگرفته باشد، بهتر است آن را خارج کرده و فیلتر و هوزینگ را بررسی کنید. همچنین می توانید مقداری تفلون را روی حلقه اورینگ قالب بپیچید و اثر آن را بررسی کنید. هیچ راه درستی برای تشخیص عیوب یا نشتی در محفظه وجود ندارد
پاسخ: در نهایت اگر هیچ یک از موارد فوق وجود نداشته باشد، راه حل نهایی این است که فیلتر ممبران آسیب دیده و مقدار زیادی آب از آن عبور می کند. یک فیلتر ممبران جدید تهیه کنید (فیلتر ممبران بخرید) و در سیستم قرار دهید. اگر مشکل حل شد، مشخص است که مشکل از این فیلتر می‌آید و اگر مشکل ادامه داشت، موارد بالا را به طور کامل بررسی کنید و بیشتر روی مورد «t» تمرکز کنید.
2- اگر آب خروجی برابر یا کمتر از تصویر باشد و فشار پمپ کمتر از 50 psi باشد (مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید)
پاسخ: ابتدا باید تخلیه آب فاضلاب را بررسی کنیم. شیلنگ آب را از دستگاه تصفیه آب به سمت تخلیه ای که به آن وصل شده است بردارید و در زمانی که دستگاه تصفیه آب کار می کند میزان خروجی را مشاهده کنید. خروجی آن باید در حدود مقدار نشان داده شده در تصویر باشد. اگر بیشتر از این باشد، مشکل در خرابی یا عدم وجود مانع فاضلاب در دستگاه است. همچنین می توانید با چرخاندن لوله تخلیه تا زمانی که تخلیه مسدود شود، به روش دیگری بررسی کنید. اگر فشار بالا رفت و بالای 100 psi بود، احتمالاً چیزی مانع درن نیست یا آسیب دیده است، بنابراین بهتر است آن را عوض کنید، اگر تغییر کمتر از 100 psi است، به مرحله بعد بروید.
ب: مطمئن شوید که مقدار آب ورودی به دستگاه کافی است. لوله آب را بردارید و سطح آن را مشاهده کنید. اگر در حد نرمال باشد مشکلی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد ممکن است دلیل افت فشار دستگاه همین باشد.
P: ممکن است مشکل از سر موتور باشد یا کلاچ قادر به تامین فشار مورد نیاز نباشد. نیاز به تعویض هد دارد >>> در مورد تعویض هد یا هدهای دستگاه تصفیه آب تمرین کنید. هیچ روش آزمایشی برای تشخیص دقیق آسیب دیده بودن یقه وجود ندارد، باید بررسی شود
T: ممکن است ترانسفورماتور ضعیف شده باشد و نتواند برق کافی را به پمپ برساند و باعث شود پمپ قدرت کافی نداشته باشد. اگر ولت متر دارید از آن استفاده کنید و ولتاژ خروجی ترانسفورماتور را بررسی کنید. ولتاژ ترانسفورماتور باید بیشتر از 24 ولت باشد. اگر کمتر بود، ترانسفورماتور باید تعویض شود. >>> دستگاه تصفیه آب خانگی ترانس
ج: ممکن است پمپ (داخل یا بالای سیم پیچ) آسیب دیده باشد که باعث ضعیف و زبری پمپ شود. معمولا در این شرایط پمپ صدای زیادی تولید می کند. این زمانی اتفاق می افتد که پمپ به مدت طولانی به طور مداوم کار می کند یا به درستی نگهداری نمی شود. پمپ را باز کنید و برای تعمیر به تعمیرکار پمپ یا کویل ببرید یا یک پمپ جدید بخرید و نزدیک دستگاه قرار دهید >>> انواع پمپ های تصفیه آب خانگی
توجه:
– گاهی فشارسنج معیوب است و فشار را اشتباه نشان می دهد.
– اگر پمپ فشار کافی ایجاد نکند، فیلتر غشایی خیلی زودتر از زمان برنامه ریزی شده از کار می افتد و پمپ کار نمی کند زیرا سنسور فشار قوی به پمپ فرمان خاموش شدن نمی دهد.
– موارد بالا را بررسی کنید و معمولا جواب می دهد، اما اگر اینطور نیست، باید کمی خلاقیت به خرج دهید.
یکی از مهمترین فیلترهای آب مخزن است. مخازن در 3 مدل موجود هستند. 1- مخازن استیل 2- مخازن مخلوط فولادی و پلاستیکی 3- مخازن تمام پلاستیکی
پیشنهاد ما همیشه استفاده از مخازن فلزی یا ترکیبی از پلاستیک و فلز مخازن برند TANKPAC یکی از بهترین و رایج ترین انواع مخازن موجود در بازار می باشد. بخش فروش تانک
همه مخازن به یک شکل عمل می کنند، در این نوع مخزن یک دیافراگم در وسط مخزن قرار دارد و مخزن به دو قسمت تقسیم می شود: 1- ذخیره آب 2- قسمتی که هوا از آن خارج می شود.
دلیل طراحی مخازن به این صورت حذف آب از مخزن بدون استفاده از مکانیزم های پیشرفته و تحت فشار کافی تا آخرین قطره بدون برق است.
همچنین مدت زمان تخلیه کامل مخزن آب ساز باید در شرایط بهینه کمتر از 40 دقیقه باشد. اگر این زمان بیشتر است اینجا بخوانید >>> زمان لازم برای پر کردن مخزن دستگاه تصفیه آب
اما گاهی با گذشت زمان به نظر می رسد که فشار آب محصول در حد قبل نبوده و کاهش چشمگیری پیدا کرده است. علت چیست و چگونه باید آن را رفع کنیم؟
2 موقعیت ممکن است با مخزن رخ داده باشد:
1- دیافراگم پاره شده و مخزن آسیب دیده است
در این حالت دیافراگم پاره می شود و آب وارد مخزن هوا می شود. وقتی مخزن پر از آب و بسیار سنگین است، هوا را چک کنید و با دست خود (میخ یا چیزی تیز) فشار دهید تا هوا آزاد شود. اگر به جای هوا آب بیرون بیاید، این اتفاق می افتد. این مخزن به هیچ وجه قابل تعمیر نیست و برای تعویض آن باید یک مخزن جدید خریداری کنید.
2- با گذشت زمان فشار هوا در ناحیه هوای فشرده کاهش می یابد.
در این صورت فشار هوای مخزن به مرور زمان کاهش می یابد و مخزن باید دوباره پر شود. یکی از علائم این وضعیت افت فشار آب خروجی پس از مقدار کمی تخلیه (مقدار آب در کوزه) است. همچنین، اگر ورودی آب به دستگاه را ببندید و شیر آب داخل سینک را باز کنید تا تمام آب مخزن خارج شود، متوجه می شوید که تمام آب خارج نمی شود و خواهید دید که آیا آب را به هم زده اید یا خیر. مخزن که هنوز مقدار زیادی آب در آن وجود دارد (مخزن سنگین) و مخزن فشار کافی برای خروج تمام آب را ندارد. در این حالت مخزن باید با پمپ باد باد شود. در این حالت، اگر ورودی هوا را فشار دهید، توجه داشته باشید که هوا نمی تواند خارج یا خارج شود، اما آب خارج نمی شود. اگر آب خارج شود، نشان دهنده آسیب دیافراگم مخزن است که قابل تعمیر نیست.
نحوه پمپاژ و پر کردن مخزن هوا:
بهتر است مخزن را از فاضلاب جدا کرده و در حمام یا فضای باز انجام دهید.
1- ابتدا شیر مخزن را باز کنید و بگذارید تمام آب تخلیه شود تا آب قطع شود.
2- پمپ را به ورودی هوای مخزن وصل کرده و شروع به پمپاژ کنید. خواهید دید که آب با فشار از مخزن خارج می شود. حدود 15 بار پمپ کنید و صبر کنید تا آب خارج شود و دوباره متوقف شود.
3- وقتی آب خارجی قطع شد آن را 15 بار بلند کنید تا هوا وارد مخزن شود و دوباره صبر کنید تا آب قطع شود و این چرخه را ادامه دهید تا تمام آب مخزن خارج شود (مخزن سبک تر شود). در این حالت فشار مورد نیاز مخزن با آزمایش داده می شود و می توانید از آن استفاده کنید. همچنین اگر گیج فشار دارید، می توانید آن را بسیار بهتر و دقیق تر تنظیم کنید و بهتر است فشار هوای مالیاتی را در محدوده 6 تا 8 PSI تنظیم کنید. (فشار مناسب مخزن روی برچسب نوشته شده و همیشه در محدوده 6 تا 10 psi است و مراقب باشید که این فشار را با فشار کاری یا فشار کاری در محدوده 50 تا 100 psi اشتباه نگیرید). برای اندازه گیری فشار هوای مالیات می توانید از فشارسنج هوا (تصویر و خرید) استفاده کنید.
مخازن فشار هوای رایج:
برخی از مخازن مدل وجود دارند که دارای زهکشی در داخل و خارج از زیر آن هستند و در داخل مخزن، آب پایین و هوا بالا می رود. اگر آن طرف تانک های معمولی قرار دهید اینطور می شود. گاهی اوقات این مخازن دیافراگم یا لوله داخلی ندارند. این مردان بیشتر عمر می کنند و دیافراگم آنها کمتر موفق است. این روش به خصوص در مخازن بزرگ (از 40 لیتر تا 80 لیتر) استفاده می شود. این مخازن به تدریج فشار هوای داخل را کاهش می دهند. معمولا راه حل این تانک ها ساده است. باید تمام آب مخزن را خالی کنید و سپس زهکشی زیرین را باز کرده یا بردارید. زمانی که فشار هوای مخزن برابر با فشار هوا باشد، کافی بوده و فشار مخزن نیز نرمال خواهد بود. نمونه ای از این نوع تانک را در تصویر زیر مشاهده می کنید.
چند نکته مهم:
اطلاعات فنی مخازن>>> اصطلاحات و تعاریف مربوط به مخزن ذخیره آب خانگی
فشار مناسب برای پر کردن مخزن باید حدود 6-10 PSI یا حدود 0.5 بار باشد. به یاد داشته باشید که به تفاوت بین واحدهای فشار (PSI و بار) توجه کنید.
اولاً وقتی مخزن پمپ می شود باید دریچه خروجی آب مخزن باز باشد اگر بسته باشد فشار کاذب ایجاد می کند که جواب نمی دهد.
روشی که ارائه می دهیم (پمپ زدن 15 بار و کمی حوصله) روشی بسیار ساده و منطقی است که هرکسی می تواند در خانه انجام دهد. اما کارگران سرویس از روش هایی با سرعت و فشار سنج بالاتر استفاده می کنند.
نیازی نیست مخزن را از دستگاه تصفیه آب جدا کنید و می توانید این مراحل را با دستگاه متصل انجام دهید، فقط یادتان باشد که شیر مخزن و شیر تخلیه روی سینک را باز کنید.
سعی کنید هر 2 سال یا هر زمان که متوجه افت فشار شدید مخزن را پر و تنظیم کنید، زیرا تنظیم نکردن فشار هوا برای مدت طولانی به دیافراگم مخزن آسیب می رساند و باعث از کار افتادن آن می شود و شما را مجبور به خرید یک مخزن جدید می کند. مخزن شما در حال انجام دادن هستید به طور کلی، نباید اجازه دهید فشار هوا در مخزن زمانی که آب خالی است به زیر 2 PSI برسد.
مخزن باد نمی شود:
گاهی اوقات فشار خروجی از مخزن بسیار کم مشاهده می شود و همچنین مخزن بسیار سنگین است. در چنین مواقعی اگر شیر هوا را لمس کنید، می بینید که آب بیرون نمی آید. بنابراین، شما مخزن را باد می کنید. اما می بینید که مخزن پر نمی شود و هوا وارد مخزن نمی شود. ممکن است 3 موقعیت وجود داشته باشد.
1- دریچه هوا خراب است – به مکانیک مراجعه کنید و به آنها بگویید دریچه هوا را تعویض کنند.
2- سوزن پمپ تماس خوبی با شیر برقرار نمی کند و نمی تواند مخزن را باد کند. به سمت دستگاه بروید و با دستگاه آنها تانک را منفجر کنید.
3- دیافراگم داخلی مخزن به کف مخزن متصل شده و از سوختن مخزن جلوگیری می کند. این بیشتر در تانک های TANKPAC دیده می شود. علت این مشکل دیر اقدام شما برای پمپاژ مخزن بوده و فشار آب باعث چسبیدن دیافراگم مخزن به کف شده است. در این مواقع نمی توانید با پمپ خانگی مشکل را حل کنید و باید از کمپرسورهای قدرتمند در دستگاه ها استفاده کنید. شما باید زمان کمتری را صرف کنید و با دقت و چند قدم استرس ایجاد کنید. هنگام تنفس مراقب باشید و بیش از 10 ثانیه فشار وارد نکنید. اگر خوش شانس باشید، موفق می شوید تانک را منفجر کنید و آب را بیرون می بینید. اگر موفق به باد کردن مخزن نشدید گزینه دیگری وجود ندارد و باید یک مخزن جدید بخرید.
دلایل دیگر افت فشار آب خروجی:
دلایل دیگری نیز ممکن است باعث کاهش فشار آب تولید شود که مربوط به مخزن نیست. در صورت مشاهده افت فشار آب، شیر مخزن را ببندید و مخزن را از دستگاه تصفیه آب جدا کنید. شیر مخزن را در فضای باز یا حمام باز کنید. فشار آب تولید پایین؟
اگر فشار آب خروجی در اینجا خیلی کم باشد، مخزن باید همانطور که در بالا توضیح داده شد باد شود، اما اگر فشار خروجی مخزن در اینجا زیاد باشد، یکی از سه حالت زیر رخ می دهد:
1- برخی فیلترها مانند فیلترهای قلیایی افت فشار ایجاد می کنند تا آب با سرعت کمتری عبور کند و فیلتر زمان کافی برای قلیایی شدن آب داشته باشد.
– گاهی اوقات پس از کاهش دبی کربن و آب، فیلترهای بی کیفیت مسدود می شوند این اغلب اتفاق می افتد فیلتر را بیرون بیاورید و تکان دهید و زیر و رو کنید و بگذارید آب از آن عبور کند مشکل قابل حل است
3- گاهی اوقات اتصالات ورودی و خروجی فیلترها بیش از حد معمول پیچ خورده و اتصالات داخل فیلتر شده و جریان آب مسدود می شود. اتصالات را دوباره باز و بسته کنید. نیازی به بستن کامل آنها نیست.
مشکل شما در 3 مورد بالا نیست. سعی کنید مشکل را حل کنید.

برای خرید تصفیه آب به سایت آبینه مراجعه کنید (مشاهده قیمت تصفیه آب).

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا