عمومیکسب و کار برتر

چگونه در ماینکرافت اکانت ایکس باکس بسازیم

آموزش ساخت اکانت ایکس باکس؛ چگونه اکانت Xbox بسازیم؟

ساخت اکانت ایکس باکس، امری نه چندان پیچیده و دشوار، اما ضروری…! انجام بازی‌های ویدئویی، امریست که به انتخاب اول بسیاری از افراد برای گذراندن اوقات فراغتشان بدل شده است. این روزها بسیاری وجود دارند که فارغ از سن و جنسیت، ترجیح می‌دهند اوقات فراغت خود را با بازی کردن سپری کنند. یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های بازی در سراسر دنیا، کنسول‌های بازی می‌باشند. زمانی که صحبت از کنسول‌های بازی می‌شود، نام دو کمپانی پرچمدار در این زمینه در ذهن نقش می‌بندد؛

چگونه در ماینکرافت اکانت ایکس باکس بسازیم

کمپانی مایکروسافت، که کنسول‌های قدرتمند ایکس باکس را طراحی و تولید کرده و به فروش می‌رساند، و کمپانی سونی، که با کنسول‌های محبوبش تخت عنوان پلی استیشن یکه‌تازی می‌کند. با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و روی کار آمدن دیوایس‌ها و سرویس‌های مختلف، برای بهره‌مندی از امکانات کامل گجت‌های دیجیتالی، نیاز است که یک اکانت یا حساب بسازید و به اصطلاح خود را به سرویس‌دهنده بشناسانید. کنسول Xbox نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای این که قادر باشید از تمامی امکانات این کنسول شگفت انگیز استفاده ببرید،

نیاز است پیش از نصب بازی xbox و شروع به بازی کردن، اقدام به ساخت اکانت ایکس باکس نمایید. در این مقاله، با آموزش ساخت اکانت xbox بصورت جامع و تصویری در خدمت شما عزیزان خواهیم بود و بطور کامل با مراحل انجام این کار آشنا خواهیم شد. همچنین برای یادگیری ساخت اکانت در پلی استیشن 5 نیز می‌توانید مقاله آموزش ساخت اکانت در PS5 را مطالعه فرمایید. آموزش ساخت اکانت ایکس باکس، گام به گام و مرحله به مرحله

قصد داریم ساخت اکانت xbox را به دو روش به شما عزیزان آموزش دهیم. در روش اول، برای ساخت اکانت ایکس باکس لایو، شما از یک ایمیل شخصی که قبل داشته‌اید استفاده می‌کنید و در روش دوم، یک ایمیل جدید با پسوند Hotmail و یا Outlook برای خود می‌سازید. پیش از هر چیزی باید به این موضوع کرد که در فروشگاه ” آنلاین کیز ” به طور کلی دو نوع اکانت برای بازی Minecraft وجود دارد.

نوع اول اکانت های پریمیوم گلد ( Premium Gold ) که به صورت یوزر نیم و پسورد برای شما ارسال می شوند. این نوع اکانت ها تنها قابلیت تغییر نیک نیم Nickname اکانت و اسکین Skin را دارا می باشند. دسترسی به هایپیکسل در آن ها تضمین شده نیست اما ممکن است بدون مشکل بتوانید به این سرور ها نیز دسترسی داشته باشید، راه اندازی این نوع اکانت ها بسیار ساده است و شما با استفاده از اطلاعاتی که در اختیار دارید می توانید وارد لانچر ماینکرفت شوید.

نوع دوم اکانت ها که آموزش اصلی ما هم در این بخش به آن ها تعلق می گیرد، اکانت های فول اکسس ( Full Access ) هستند. این نوع اکانت ها را می توان بهترین نوع اکانت های ماینکرفت دانست. اکانت های فول اکسس به همراه اطلاعات ایمیل، اطلاعات اکانت، سوال امنیتی و نیک نیم برای شما ارسال می شوند که شما می توانید تمامی این اطلاعات را به آن چیزی که خودتان دوست دارید تغییر دهید.

اما سوال اصلی برای مخاطب گرامی اینجاست که چگونه این اطلاعات را تغییر دهیم و اگر با مشکلی مواجه شدیم چگونه آن را حل کنیم ؟ زمانی که اکانت Full Access را تهیه می کنید شما این اطلاعات را دریافت می کنید؛ حال شما این اطلاعات را در اختیار دارید اما چگونه باید از آن استفاده کنید ؟ چگونه وارد ایمیل در اکانت های مایکروسافت و اکانت های اورجینال شویم؟

برای ورود به ایمیل در اکانت های اورجینال و اکانت های مایکروسافت وبسایتی در توضیحات سفارش به شما داده می شود که می تواند متغیر باشد پس پیش از استفاده از این توضیحات مطمئن شوید که اطلاعات ورود به ایمیل شما چه سایتی است و از طرق همان سایت نیز اقدام کنید. اما در این آموزش ما می خواهیم نحوه ورود به ایمیل در وبسایت Outlook را آموزش دهیم؛ برایآموزش بازی ماین کرافت | از نصب تا ترفندهای ماین کرافت موبایل

اگر به دنیای گیم علاقمند باشید قطعا نام بازی ماینکرافت برای شما آشناست، وقتی که از این بازی صحبت میکنیم چیزهای زیادی به ذهن ما می‌رسند، اما اگر با این بازی آشنایی ندارید باید بدانید که این بازی عنوانی با گرافیک کالاف دیوتی موبایل نیست ولی توانسته به واسطه آزادی عملی که به بازیکنان می‌دهد بسیار محبوب باشد و خلاقیت و واقعیت را با هم درآمیزد؛ با آموزش آنلاين بازی ماین کرافت و نکاتی برای حرفه ای تر بازی کردن، امروز در خدمت شما هستیم، ویدیو گیم محبوبی که طرفداران زیادی دارد و بازیکنان زیادی با استفاده از نسخه اندرویدی که در مایکت قرار دارد مشغول تجربه آن هستند؛ با مایکت همراه باشید.

دنیای ویندوز با ماینکرفت گره خورده و بعد از موفقیت های این بازی، مایکروسافت مجبور شد که استودیوی سوئدی Mojang را خریداری کند، این خرید یکی از بزرگترین دستاوردهای مایکروسافت در چندسال اخیر بود و طبق آمار منتشر شده این بازی 200 میلیون نسخه فروش رفته و ماهیانه 126 میلیون کاربر فعال در همه پلتفرم‌ها مثل  خرید بازی xbox  ،   کامپیوترها و گوشی‌های موبایل اندروید و آی او اس دارد.

با توجه به محبوبیت این بازی و فراگیر شدن بازی های موبایل، سازندگان تصمیم گرفتند که نسخه اندروید این بازی را منتشر کنند و از غافله بازی های محبوبی همچون کلش او کلنز جا نمانند، آخرین آپدیت این بازی محبوب هم اکنون به شکل نیم بها از مایکت قابل دانلود است، این نسخه از بازی کامل بوده و هیچ کدام از ایرادات نسخه مود شده را ندارد.  شروع وارد وبسایت outlook شوید و سپس همانند تصویر گزینه Sign In را انتخاب کنید.

ماین کرافت چیست؟

در این بازی شما و سایر بازیکنان در دنیای سه بعدی بازی به گشت و گذار میپردازید، هرکاری که دوست دارید انجام و خلاقیت تان را مورد آزمایش قرار می دهید، بازیکنان سعی می کنند مواد اولیه و ابزارهای لازم را بدست آورند و برای آن تلاش زیادی میکنند، در این میان دشمنانی هم وجود دارند که سنگ پراکنی میکنند و نمی گذارند شما به اهدافتان در بازی دست پیدا کنید.

دنیای بازی از بلوک ساخته شده، هر گوشه ای از بازی را که میبینید بلوک ها آن را احاطه کرده اند و شما مجبور هستید که با آن ها کنار بیایید، ماینکرافت به گونه ای طراحی شده که برای همه سنین مختلف مناسب است و شما را وادار میکند که از ذهن و خلاقیت خود استفاده کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا