عمومیکسب و کار برتر

کاربرد و مزایای خرید جم کلش آف کلنز

کلش آف کلنز یکی از مشهورترین بازی‌های ساخته شده برای تلفن‌های همراه هوشمند است که در سال‌های ابتدایی عرضه خود موفق شد میلیونرها گیمر از سراسر دنیا را مجذوب خود کند. ، روشی مناسب برای پیشرفت سریع در بازی است. همین مساله هم باعث شده تا بسیاری از علاقه‌مندان به سبک بازی‌های استراتژیک به دنبال خرید این آیتم باشند.طی سال‌های اخیر در صنعت گیم سازندگان برای آثار خود از واحدهای پولی مختلفی استفاده می‌کنند که عمدتا استفاده از این واحدهای پولی صرفا در محیط داخلی بازی امکان‌پذیر است.

خرید جم کلش اف کلنز ارزان ❤️ شارژ 100% سریع【با رسید Google play】

در این بین واحد پول بازی کلش آف کلنز جم نام دارد که با استفاده از آن می‌توانید از امکاناتی بی‌نظیر استفاده کنید. برای نمونه یکی از امکاناتی که در نتیجه استفاده از جم در اختیار شما قرار خواهد گرفت، گسترش دهکده‌های در بازی است.

چرا خرید جم بازی کلش آف کلنز یک ضرورت است؟

پیش از اینکه به بررسی مزایای خرید جم کلش آف کلنز بپردازیم لازم است تا با دلایل خرید این واحد پول بازی آشنا شوید. به طور گیمرها برای ساختن قبیله، دهکده و سایر جزئیات نیاز به خرید جم دارند. البته این دلایل ممکن است برای هر گیمری متفاوت باشد.

از جمله دلایل خرید جم بازی کلش آف کلنز می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • پیشرفت سریع در بازی
  • ارتقای ساختمان‌ها
  • آپگرید سریع نیروها، اسپل و آزمایشگاه‌ها
  • خرید اسکین و سورس

مزایای خرید جم در بازی کلش آف کلنز

به طور کلی خرید جم بازی کلش آف کلنز می‌تواند فواید بسیاری را برای گیمرها داشته باشد. در واقع با استفاده از جم می‌توانید قدرت نیروهای قبیله خود را در بازی افزایش دهید و در زمان رویارویی با دشمنان نگرانی از جهت شکست خوردن نداشته باشید. در ادامه یک تیزر از بازی کلش آف کلنز خواهیم دید:

بعضی از مهم‌ترین مزایای خرید جم بازی کلش آف کلنز به شرح زیر هستند:

  • ارتقا حساب کاربری
  • فراهم کردن امنیت دهکده در برابر حملات دشمنان
  • ارتقا مپ بیلدرها
  • می‌توانید ابزارهای مختلفی خریداری کنید
  • آموزش بهتر و سریع‌تر سربازان
  • تقویت ابزارهای جنگی
  • ارتقا سرعت مورد نیاز برای باز شدن جعبه‌ها
  • می‌توانید جوایز مسابقات جهانی را خریداری کنید
  • خرید آیتم‌های جادویی
  • فرصت شروع مجدد چالش‌های از دست رفته
  • شرکت در تورنمنت‌های مختلف
  • کسب اجازه برای شرکت در چالش‌ها
  • افزایش میزان Tier

درست است که به مرور زمان می‌شود منابع بازی را ارتقا داد اما خرید جم کلش آف کلنز یک راه منطقی برای پیشرفت سریع در بازی است.از جم می‌توانید برای خرید آیتم‌هایی مانند طلا، اکسیر سیاه و اکسیر بنفش استفاده کنید. جم به شما کمک می‌‌کند لول هیروهای خود را ارتقا دهید و برای آن‌ها سپرهای دفاعی و رزه‌های متنوع خریداری کنید. در حقیقت جم به شما کمک می‌کند تا تجربه‌ای متفاوت از بازی کلش آف کلنز داشته باشید.

آفرها و بسته های کلش آف کلنز؛ مقرون به صرفه و کاربردی

زمانی که بازی کلش آف کلنز عرضه شد، کمتر کسی تصور می‌کرد که این بازی به سرعت به محبوبیت بالایی دست پیدا کند و این محبوبیت بتواند تا 10 سال تداوم داشته باشد. توانست به خوبی از عهده این کار بربیاید و به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی با بیشترین تعداد دانلود تبدیل شود. آفرها و بسته های کلش آف کلنز از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و می‌توانید با پرداخت پول، آن‌ها را به راحتی خریداری کنید.

کلش آف کلنز؛ از محبوب ترین بازی های موبایلی

توجه داشته باشید که بهتر است قبل از خرید این آیتم‌ها، ابتدا نیاز قبیله خود را بشناسید و سپس این کار را انجام دهید. چرا که با انجام این کار، بسته مناسب‌تری را خریداری می‌کنید که در سرعت پیشرفت تاثیر به سزایی می‌گذارد.

چرا به آفرها و بسته های کلش آف کلنز نیاز داریم

یکی از ویژگی‌هایی که باعث شد تا بازی کلش آف کلنز بتواند به محبوبیت امروزی خود دست پیدا کند، برخورداری از لیدربورد یا همان جدول رده‌بندی افراد برتر هم از نظر جهانی و هم از نظر منطقه است. به این معنی که اگر در یک قبیله ایرانی قرار داشته باشید، علاوه بر جدول جهانی، بهترین بازیکنان ایرانی را هم مشاهده خواهید کرد.

یکی از روش‌ها برای پیشرفت سریع در بازی کلش او کلنز، خرید آفرها و بسته های این بازی است. با این آفرها می‌توانید منابع مختلفی را به دست بیاورید و دهکده خود را قوی‌تر از همیشه کنید. در نظر داشته باشید که آفرها و بسته های کلش آف کلنز همیشه مربوط به منابع نیستند و می‌توانند منظره بازی و اسکین‌های قهرمان‌های داخل بازی از جمله ملکه، شاه و نگهبان را شامل شوند.

بیلدر؛ یکی از محبوب‌ترین آفرها و بسته های کلش آف کلنز

پک بیلدر کلش آف کلنز یکی از محبوب‌ترین بسته‌هایی است که می‌توانید آن را از سایت‌های معتبر خریداری کنید. زمانی که بازی کلش آف کلنز را شروع می‌کنید، یک بیلدر در اختیار شما قرار می‌گیرد و با پایان آموزش‌ها می‌توانید یک کارگر دیگر را هم اضافه کنید. اما برای برخورداری از کارگرهای دیگر باید جم پرداخت کنید. برای کارگر سوم 500 جم، برای کارگر چهارم 750 الماس و برای کارگر پنجم به بیش از 1000 جم نیاز دارید. در ابتدا و شاید حتی تا مرحله 40 و 50 نتوانید کارگر سوم را در اختیار داشته باشید.

این در حالی است که برای پیشرفت و ساخت سازه‌های جدید، باید کارگر در اختیار داشته باشید. در نتیجه، بدون داشتن بیلدر نمی‌توانید با سرعت مناسبی در بازی پیشرفت کنید.

زمانی که بتوانید در سطوح پایین کارگرهای دلخواه خود را خریداری کنید، روند پیشرفت و افزایش لول در بازی شما با سرعت بسیار بالاتری انجام می‌شود. برای این منظور، می‌توانید به سراغ آفرها و بسته های کلش آف کلنز بروید.

انواع بسته‌ های بیلدر وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را برای اکانت کلش خود خریداری کنید. از جمله این بسته‌ها می‌توان به 500 جم، 1000 جم و 1200 جم اشاره کرد. البته که تمام این موارد در کنار بسته کارگر کلش آف کلنز ارائه می‌شوند.

آفرهای ویژه کلش آو کلنز

یکی دیگر از مواردی که درباره آفرها و بسته های کلش آف کلنز وجود دارد، منابع بازی کلش است. در بازی کلش آو کلنز بسته‌های منابع با تنوع بسیار بالایی عرضه می‌شوند و می‌توانید با توجه به نیاز خود آن‌ها را خریداری کنید. توجه داشته باشید که بسته‌های منابع با عنوان‌های مختلفی شناخته می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به دانش سیاه، همه‌چیز گذراست و نوشیدنی مخصوص ساخت و ساز اشاره کرد.

بسته منابع دانش سیاه شامل 150 هزار اکسیر سیاه می‌شود و همچنین در کنار آن یک کتاب مخصوص ساخت و ساز را هم دریافت می‌کنید. با داشتن این کتاب می‌توانید در کسری از ثانیه هر سازه‌ای را که تمایل داشتید، آپگرید کنید.

خرید آفر کلش آف کلنز

بسته “همه‌چیز گذراست” یکی از دیگر آفرها و بسته های کلش آف کلنز است که می‌تواند منابع اکسیر شما را به صورت کامل پر کند. همچنین این بسته یک معجون قهرمان را هم ارائه می‌دهد که می‌تواند تا 5 لول به سطح قهرمان‌های بازی شما اضافه کند. این بسته، سه برابر مبلغی که برای آن پرداخت می‌کنید، ارزش دارد.

بسته “از سرباز تا قهرمان” از جمله محبوب‌ترین آفرهای ارائه شده برای کلش آف کلنز است که یک کتاب قهرمانان و دو معجون تمرینی را شامل می‌شود. با داشتن این کتاب می‌توانید به صورت آنی آپگرید هیرو مورد نظر خود را انجام دهید. معجون تمرینی هم باعث می‌شود تا کارگاه‌ها و ضرابخانه‌ها برای مدت یک ساعت با سرعت چند برابری کار کنند.

از آفرها و بسته های کلش آف کلنز  می‌توان به آزادی منابع اشاره کرد. این آفر یک معجون منابع را در اختیار شما را قرار می‌دهد که با استفاده از آن، اکسیر کالکتورها و گلدماین‌ها می‌توانند تا یک روز با سرعت چند برابری کار کنند. همچنین شما با خرید این آفر، یک میلیون و 500 هزار اکسیر را هم دریافت می‌کنید.

آفرهای خرید جم در بازی کلش او کلنز

در بازی کلنز آفرهای خرید جم متنوعی وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 80 عددی
  • 500 عددی
  • 1200 عددی
  • 2500 عددی
  • 6500 عددی
  • 14000 عددی

جهت خرید آفرها و بسته های جم کلش آف کلنز توصیه می‌کنیم که ابتدا نیاز خود را از خرید جم مشخص کنید. این‌گونه می‌توانید بدون هدر رفتن پول، خریدی مقرون به صرفه و مطمئن را از فروشگاه مورد نظر انجام دهید.

اسکین مپ ده سالگی کلش؛ خاص‌تر از همیشه

بازی کلش آف کلنز در سال 2012 برای دستگاه‌های با سیستم عامل IOS عرضه شد و توانست از همان ابتدا بسیار محبوب شود. اکنون هم ده سال از عرضه اولیه این بازی می‌گذرد و برای این مناسبت، اقدام به ارائه آفرها و بسته‌های ویژه‌ای کرده است که یکی از آن‌ها می‌باشد.

اسکین مپ کلش آف کلنز طراحی بسیار خاصی دارد و می‌تواند جلوه خاصی را برای دهکده شما ایجاد کند. توجه داشته باشید که در کنار این بسته 2 میلیون و 500 هزار اکسیر و گلد هم به ازای هرکدام دریافت می‌کنید. تمام این موارد دست به دست هم می‌دهند تا بسته مپ ده سالگی بازی کلنز به یکی از محبوب‌ترین بسته‌های ارائه شده برای این بازی تا به امروز تبدیل شود.

قهرمان پیکسل کلش اف کلنز

کلش آو کلنز جدیدا آفرهای خاصی را هم ارائه داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به ملکه، نگهبان و قهرمان پیکسلی اشاره کرد. این آفرها به مناسبت 10 سالگی این بازی ارائه شده‌اند. قهرمان پیکسلی یکی از جذاب‌ترین این اسکین‌ها است که طراحی و تکسچر شخصی‌سازی شده دارد. همچنین جلوه‌های صوتی، تصویری و انیمیشن مخصوصی هم برای این اسکین در نظر گرفته شده است.

سرباز پیکسل کلش اف کلنز

خرید کاراکتر کلش اف کلنز با جم کلش

اسکینی که برای سرباز در بازی کلش به مناسبت ده سالگی در نظر گرفته شده است، دارای طراحی مدل و تکسچر خاص و یونیکی است و می‌تواند حساب شما را بازیکنان دیگر جدا کند. در نظر داشته باشید که اسکین جلوه‌های صوتی و نمایشی جذابی را هم شامل می‌شود.

 

امین پارسائی

امین پارسائی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا