بین الملل

۸۰۰ شرکت نانویی نشان استاندارد اخذ کردند

از طریق خدمات یک شرکت دانش بنیان داخلی؛

۸۰۰ شرکت نانویی نشان استاندارد اخذ کردند

یک شرکت دانش بنیان فعال در زمینه سنجش و پایش استانداردها با ارائه خدمات به 800 شرکت نانویی جهت دریافت نشان استاندارد نقش اساسی در حمایت از تولید آنها داشته است.

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، فخرالدین فاضلی کجور، یکی از اعضای هیئت مدیره این شرکت دانش بنیان با اشاره به اینکه مشاوره شرکت های مشاوره برای اخذ مجوز از وزارت بهداشت از جمله خدمات است، اظهار داشت: در این راستا، خدماتی که در این زمینه ارائه می شود، ارائه می شود. ارائه شده توسط این شرکت و افزود: کنترل فنی برای اخذ مجوزهای مختلف تحت استاندارد، این مهم ترین خدماتی است که این شرکت به کاربران ارائه می دهد.

وی بیان کرد: این شرکت به 800 شرکت در حوزه ارزیابی نانو خدمات ارائه کرده است و علاوه بر آن تلاش کرده است تا 9 شرکت دیگر نیز برای محصولات دانش بنیان خود نشان استاندارد را کسب کنند که نقش عمده ای در حمایت از تولید آنها

به گفته وی، تمامی الزاماتی که آزمایشگاه‌های آزمایش و کالیبراسیون باید رعایت کنند تا ثابت کنند که سیستم مدیریتی منسجم را اعمال و حفظ می‌کنند، از نظر فنی صلاحیت دارند و می‌توانند نتایج فنی معتبری را بی‌طرفانه ارائه دهند. توسط این شرکت انجام شده است.

فادلی همچنین افزود: اطمینان از کالیبراسیون مستمر تجهیزات آزمایشگاهی، بهبود وضعیت تجهیزات آزمایشگاهی و انطباق آن با الزامات روش های آزمایش، به روز رسانی روش های آزمایش و توصیه به استفاده از روش های استاندارد و استانداردسازی روش های عملیاتی و مدیریتی آزمایشگاهی نیز در این امر انجام می شود. . مجموعه..

این مدیر دانش بنیان همچنین گفت: این شرکت به صورت مستقیم برای 10 نفر شغل ایجاد کرد و با تسهیل امور سایر شرکت ها، چندین شغل دیگر نیز ایجاد کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا