دانش و سلامتکسب و کار برتر

3 روش استفاده از اکانت IPTV

اگر نام IPTV را نشنیده اید یا با آن آشنایی دارید، بهتر است همین حالا این سرویس را به عنوان بخشی از سبد خرید خانه خود در نظر بگیرید. همه ترجیح می دهند در طول هفته در اوقات فراغت خود به تماشای فیلم، سریال یا شبکه های تلویزیونی بپردازند. اما سرویسی که بتواند همه اینها را پوشش دهد، مطمئنا چیزی نیست جز یک اشتراک IPTV با کیفیت که محتوای آن همیشه به روز است و محتوای کافی برای همه سلیقه ها را شامل می شود.

3 روش استفاده از اکانت IPTV

ابتدا کمی در مورد اکانت SIBIPTV توضیح می دهیم و توضیح ساده ای می دهیم.

اشتراک IPTV در واقع بستری است که در آن می‌توانید محتوای چندرسانه‌ای مانند فیلم، سریال و شبکه‌های تلویزیونی را از طریق اینترنت روی یک دستگاه هوشمند مانند موبایل، تلویزیون هوشمند، رایانه و هر دستگاهی با سخت‌افزار و سیستم مناسب تماشا کنید. بهترین عامل نصب و استفاده می شود.

سرویس IPTV چه قابلیت هایی دارد؟

با خرید IPTV پلتفرم‌های VOD و IPTV در واقع به شما این امکان را می‌دهند که بدون نیاز به سایت‌های متعدد، جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا را دانلود و پخش کنید و همیشه مجموعه‌ای کامل و دسته‌بندی‌شده و دسترسی به محتوای غنی و به‌روزرسانی‌ها را در مواقع نیاز به شما می‌دهند. جستجوی آسان

علاوه بر داشتن بخش VOD، می‌توانید به شبکه‌های تلویزیون زنده نیز دسترسی داشته باشید تا در هر زمان و هر مکان از طریق اینترنت و دستگاه‌های هوشمند مانند تلویزیون یا موبایل و کانال‌های زنده به آن متصل شوید. تلویزیون مورد علاقه خود را تماشا کنید.

یکی دیگر از بخش های جالب اشتراک IPTV، ویژگی Time-shift است که به شما امکان می دهد کانال های تلویزیونی را به صورت زنده تماشا کنید که در آن برنامه مورد نظر را برای مدت زمان مشخصی در شیفت ندیده اید. این یک ویژگی بسیار مهم است که فقط از طریق اشتراک IPTV در سایت SIBIPTV در دسترس است.

نحوه استفاده از اشتراک IPTV

برای استفاده از اشتراک IPTV برنامه ها و دستگاه های مختلفی وجود دارد که شما نرم افزار مناسب را با توجه به مدل دستگاه روی آنها نصب کرده و امضای خود را روی این نرم افزار نصب کرده اید. در این بخش سعی می کنیم تعدادی از این آموزش ها را به شما ارائه دهیم تا به شما در یادگیری نحوه استفاده از حساب IPTV کمک کند.

تلویزیون هفته:

تلویزیون های هوشمندی که معمولا مردم خریداری می کنند شامل دو برند معروف سامسونگ و ال جی است که سیستم عامل آنها webos است. این سیستم عامل فقط از نرم افزارهای موجود در اپ استور پشتیبانی می کند. بهترین و محبوب ترین نرم افزار برای استفاده از حساب IPTV در تلویزیون های هوشمند برنامه SMART IPTV است. این برنامه دارای 7 روز اشتراک رایگان می باشد که باید پس از پایان دوره رایگان تمدید شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد این نرم افزار می توانید به https://siptv.eu مراجعه کنید.

موبایل و اندروید باکس:

از آنجایی که سیستم عامل اندروید یکی از پرکاربردترین و در دسترس ترین سیستم عامل ها می باشد، نرم افزارهای پشتیبانی شده برای سرویس IPTV در نسخه اندروید بیش از هر سیستم عامل دیگری می باشد. اندروید باکس با نرم افزارهای مختلف و ویژگی های مختلف به بهترین دستگاه برای استفاده از حساب IPTV تبدیل شده است. محبوب ترین نرم افزار رایگان برای سیستم عامل اندروید نرم افزار IPTV است. می توانید آن را از گوگل پلی دانلود کنید. برای استفاده از حساب IPTV خود با این نرم افزار، کافی است لینک M3U خود را در این اپلیکیشن قرار دهید و وارد محتوای سرویس IPTV خود شوید.

سیستم عامل اپل:

برای راه اندازی حساب IPTV و نصب آن بر روی سیستم عامل آیفون می توانید از نرم افزار GSE SMART IPTV استفاده کنید. این نرم افزار دارای تبلیغات بین تغییرات در نسخه رایگان است، با این حال شبکه دارای تبلیغات است و اگر نمی خواهید این تبلیغات در هنگام تغییر کانال به شما نمایش داده شود، باید نسخه اصلی را خریداری کنید.

برای نصب حساب IPTV خود بر روی نرم افزار GSE SMART IPTV، باید پیوند M3U خود را در قسمت Remote Playlist قرار دهید و اجازه دهید محتوا بارگذاری شود. دسته بندی های مختلفی را برای شما نمایش می دهد.

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرویس IPTV و نحوه نصب آن هستید، می توانید در برای آموزش های جامع تری  با بررسی تست IPTV در مورد سیستم عامل های مختلف جستجو کنید.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا