فرهنگ و هنرکسب و کار برتر

5 فیلم با نویسندگی خاص در نت فلیکس (آپدیت 2021)

اگر دنبال فیلمی با موضوع خاص هستید جای درستی امده اید. در این مطلب 5 فیلم با نویسندگی و داستان خاص را معرفی می کنیم تا جای خود میخکوب شوید. بهترین فیلم های جنگی

1- چرخ اقبال و فانتزی Wheel of Fortune and Fantasy 2021

چرخ ثروت و فانتزی اثر ریوسوکه هاماگوچی یک سه‌گانه جذاب درباره میل عاشقانه، بیگانگی، پشیمانی و ارتباطات اغلب جادویی است که ما با دیگران – از جمله غریبه‌ها – برقرار می‌کنیم. در فصل آغازین فیلم، زنی (هیونری) به دوستش (کوتونه فوروکاوا) درباره یک شب در زندگی با مردی که به تازگی ملاقات کرده است (ایومو ناکاجیما) می گوید که اتفاقاً دوست پسر سابق آن دوست است. . داستان دوم به زنی (کاتسوکی موری) مربوط می شود که معشوقه جوانش (شوما کای) او را به دام انداختن پروفسور نویسنده (کیوهیکو شیبوکاوا) می اندازد که او را تحقیر می کند، اما پیوندی نامحتمل با مرد برقرار می کند. و در پایان آن، دو زن (فوساکو اورابه، آئوبا کاوای) که فکر می‌کنند همکلاسی‌های دبیرستانی هستند، با هم ملاقات می‌کنند، که در طی آن متوجه می‌شوند که یکدیگر را نمی‌شناسند و بنابراین، آزادند که دراز مدت خود را بیان کنند. احساسات سرکوب شده هاماگوچی اکشن خود را با برداشت‌های بلندی که بر دیالوگ سنگین و سبک بر اکشن است، دراماتیک می‌کند، و نگاه متمرکز خود را بر سفرهای عاطفی و شهوانی قهرمان‌های ناآرامش متمرکز می‌کند. این شخصیت‌ها از طریق برخوردهایشان و افشاگری‌های غافلگیرکننده‌ای که به وجود می‌آیند، هم قدرت عاملیت فردی و هم نقش سرنوشت ناپایدار را در جستجوی عشق و آرامش درونی درک می‌کنند.

2- آزمون بتا Beta test 2021

زمانی که مامور استعدادیابی جردن (جیم کامینگز) دعوتی ناشناس برای یک برخورد جنسی بدون رشته دریافت می کند، نمی تواند مقاومت کند. و پیامد تصمیم سرنوشت ساز او موضوع تست بتا، کامینگز و همکار نویسنده/کارگردان، پی جی مک کیب، طنز تند و خنده دار وحشیانه درباره مردانگی سمی هالیوود است. این تریلر کمدی تند و تند که مانند ترکیبی از بازی دیوید فینچر و دستیار کیتی گرین عمل می‌کند، توسط بازی وحشیانه کامینگز در نقش جردن رهبری می‌شود، فروشنده‌ای که هر حرف و عملش ناراستی‌های تلخ را می‌تراود، و چهره‌ای زمختش از قدرت دلال باحال و جذاب است. هنگامی که او تلاش خود را انجام می دهد، کنترل از بین می رود و پس از آن، نمی تواند نارضایتی و گرسنگی ایجاد شده را از بین ببرد. این فیلم که توسط مونتاژهای دیوانه‌کننده‌ای که انرژی مضطرب آن را برجسته می‌کند، و همچنین پیچش‌های داستانی که سطح تعلیق را بالا نگه می‌دارد، مدیریت می‌کند و این شاهکار ساده را مدیریت می‌کند که ساختگی و حرص و آز صنعت سرگرمی را همزمان ترسناک و خنده‌دار به نظر می‌رساند، با هر دو حالت هماهنگ تا و از طریق، پایانی که به طرز وحشیانه ای فرهنگ هاروی واینشتین را محکوم می کند که تا هسته خود فاسد است.

3- یک نقص در ماتریکس A Glitch in the Matrix 2021

اگر واقعیت واقعا واقعی نبود چه؟ این سوالی است که توسط A Glitch in the Matrix، آخرین مستند رادنی اشر برای عبور از زمین های غیرواقعی در جستجوی پاسخ هایی در مورد وجود انسان، قلمروهای متناوب، و ارتباطات خودآگاه و ناخودآگاه ما با رویاهای سلولوئیدی ما مطرح شده است. مانند اتاق 237 قبلی او و کابوس، فیلم اشر دارای گروهی از صداهای بیرونی است که نظراتی را در مورد احتمال اینکه همه ما در برنامه‌ای هستیم که از آن بی‌اطلاع هستیم و توسط موجودات برتر ما اداره می‌شود، بیان می‌کنند. نمی تواند بفهمد Ascher با این افراد از طریق اسکایپ چت می کند، داستان های آنها را با انیمیشن رایانه ای بازسازی می کند، فرضیه های آنها را با کلیپ های فیلم تکمیل می کند، و هویت آنها را با استفاده از آواتارهای دیجیتال پنهان می کند، و یک تداخل یکپارچه (و بازیگوش) از فرم و محتوا ایجاد می کند که با مطالب صحبت می کند. مسائل مربوط به خود، حقیقت، بیگانگی و تنهایی. نظریه شبیه‌سازی به عنوان یک فانتزی از بردگی و فرار مطرح می‌شود، و تحقیق سرگرم‌کننده و انتقادی اشر آن را بازتاب انگیزه‌های بی‌زمان انسانی برای توضیح غیرقابل توضیح می‌داند. از طریق داستان پدرکشی جاشوا کوک، همچنین ظرفیت این ایده الهام گرفته از ماتریکس برای هرج و مرج فاجعه‌بار را آشکار می‌کند.

4- صبایا Sabaya 2020

فیلم‌های مستند اعصاب خردکن‌تر از Sabaya نیستند، پرتره‌ای پرتعلیق از فداکاری، رنج و شجاعت زیر آتش. جواهر کارگردان هوگیر هیروری بر روی محمود و دیگر داوطلبانش در مرکز خانه ایزدی متمرکز است، یک پایگاه سوری که به رهایی زن ربوده شده ایزدی (یک اقلیت قومی و مذهبی کرد) از بردگی جنسی به دست داعش اختصاص دارد (در اینجا با مخفف عربی آنها اشاره شده است. داعش). دوربین او درست در کنار محمود در حالی که مرد شجاع دست به حملات شبانه می‌زند – همیشه اسلحه کشیده شده – برای یافتن و بیرون آوردن این قربانیان با کمک «نفوذین» مخفی، فیلمساز اقدام خود را به شکلی در چهره شما به تصویر می‌کشد. چنین نزدیکی به خطر، نه تنها برای محمود، بلکه برای کسانی که او را نجات می‌دهد، تشویش و همدلی نیرومندی ایجاد می‌کند، که چهره‌های حیرت‌زده و شهادت‌های ناامیدانه‌شان از کابوس‌هایی که به دست اسیرکنندگانشان متحمل شده‌اند سخن می‌گوید. هم مجموعه ای از ماموریت های خیره کننده نجات شبانه و هم مطالعه ترومای طولانی مدت (و احتمالاً دائمی)، فیلم غیرداستانی هیروری نسبت به بسیاری از تولیدات هالیوودی هیجان و اشک بیشتری دارد. بهترین فیلم غم انگیز

5-مرید The Disciple (2020)

جاه طلبی و از خود گذشتگی با واقعیت برخورد می کند در شاگرد، مطالعه متمرکز چایتانیا تامهنه روی یک موسیقیدان هندی که به نظر می رسد رویاهایش فراتر از دسترس او است. داستان در دنیای موسیقی کلاسیک شمال هند، که آهنگ‌های آوازی آن بداهه است و پیش‌بینی آن دشوار است (حداقل برای گوش آموزش‌دیده)، تلاش‌های شاراد (آدیتیا مداک) برای تحت تأثیر قرار دادن مربی (آرون دراوید) را بازگو می‌کند. ) تحت نظر چه کسی تحصیل می کند، و مهارت های خود را برای تضمین یک حرفه حرفه ای تقویت می کند – حتی اگر این تلاش به عنوان یک کار مادام العمر و مرزی-معنوی تلقی شود. شاراد که اغلب شب‌ها با موتور سیکلت خود از خانه شهری خود عبور می‌کند در حالی که به سخنرانی‌های یک موسیقی‌دان مشهور گوش می‌دهد، مردی است که از چیزی ناامید است که ممکن است از آن غافل نگردد. فیلم شدیداً صبورانه (پر از نماهای بلند و ناگسستنی) تمهان در حین اجرا، تمرین و سال‌ها بعد آموزش به او خیره می‌شود، با ترکیب‌بندی‌های مورب کارگردان که ما را به این محیط خارجی کشاند. تلخی، عزم و سرخوردگی همگی در پرتره یکدست او نقش دارند، که با همدلی به این سوال می پردازد که آیا میل و سخت کوشی می توانند استعداد واقعی را به وجود آورند.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا