بین المللکسب و کار برتر

8 ترفند یادگیری همزمان مکالمه و شنیداری زبان انگلیسی

چند نکته برتر در یادگیری سریع و موثر انگلیسی را کشف کنید. اگر می خواهید واژگان انگلیسی، مکالمه، گرامر و غیره خود را بهبود ببخشید، باید این را بخوانید. آموزش زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی می تواند سرگرم کننده و مفید باشد. با این حال، گاهی اوقات ممکن است دشوار یا خسته کننده به نظر برسد. اما نگران نباشید! ما چند نکته برتر در مورد نحوه یادگیری موثر انگلیسی داریم. این نکات می تواند به شما در بهبود مهارت های مکالمه انگلیسی، گرامر، واژگان، شنیدن و خواندن کمک کند.

ما علاوه بر توصیه هایی در مورد یادگیری زبان انگلیسی، دوره های آنلاین انگلیسی را نیز در نظر گرفته ایم که می توانند به شما در یادگیری کمک کنند. بنابراین، اگر می خواهید مهارت های زبان خود را بهبود ببخشید و انگلیسی را به صورت آنلاین یاد بگیرید، این مقاله برای شماست.

برای چه آزمونی باید آماده شوید؟

برای دانشجویان زبان انگلیسی، آزمون آیلتس یکی از مفیدترین مدارک موجود است. اگر می خواهید در یک کشور انگلیسی زبان کار یا تحصیل کنید، ممکن است نیاز به اثبات مهارت های زبان خود داشته باشید. آیلتس می تواند به شما در انجام این کار کمک کند.

چهار بخش اصلی برای آزمون وجود دارد. صحبت کردن، خواندن، نوشتن و گوش دادن. برای قبولی در هر زمینه باید مهارت نشان دهید. با استفاده از آیلتس ExpertTrack ما از شورای بریتانیا، می توانید بینش دقیقی در مورد هر حوزه از آزمون به دست آورید.

این ExpertTrack علاوه بر یادگیری نحوه ساختار تست ها، به شما کمک می کند تا برای هر بخش آماده شوید. همچنین می توانید به طور کلی مهارت های زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشید.

نکات مهم برای یادگیری زبان انگلیسی

ابتدا به چند نکته کلی برای یادگیری زبان انگلیسی می پردازیم. این توصیه می تواند در هر زمینه ای از زبان به شما کمک کند. پس از آن، نکاتی را در مورد بهبود بخش های مختلف زبان انگلیسی شما توضیح خواهیم داد.

1-یک هدف مشخص کن:

داشتن یک هدف یا هدف زمانی که در حال یادگیری زبان هستید مهم است. باید به این فکر کنید که چرا می خواهید انگلیسی بخوانید و به چه چیزی می خواهید برسید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید کتاب خاصی را به زبان انگلیسی بخوانید یا با یک زبان مادری مکالمه روان داشته باشید.

وقتی در مورد هدف اصلی خود تصمیم گرفتید، سپس می توانید گام های کوچکتری برای رسیدن به آن بردارید. با داشتن تعداد زیادی اهداف کوچک، به زودی می توانید به هدف اصلی خود برسید. این روش به شما کمک می کند انگیزه خود را حفظ کنید.

2-یک روتین پیدا کنید:

یادگیری زبان به زمان و تمرین زیادی نیاز دارد. بنابراین، اگر در هنگام مطالعه روتین داشته باشید، کمک می کند. باید به این فکر کنید که برای هر روز یا هفته چقدر می توانید مطالعه کنید. بعد، می توانید زمان خود را برای ایجاد یک روال برنامه ریزی کنید.

چه هر روز 30 دقیقه مطالعه کنید و چه 1 تا 2 ساعت در طول هفته، به تدریج زبان انگلیسی خود را بهبود خواهید بخشید. سعی کنید روتینی را پیدا کنید که برای شما مفید باشد!

3-اشتباه کنید:

شما فوراً در انگلیسی کامل نخواهید بود. همه زبان آموزان (و بسیاری از زبان مادری!) در زبان انگلیسی اشتباه می کنند. این خطاها می تواند به شما در یادگیری و بهبود مهارت های انگلیسی کمک کند. بهتر است مسلط باشید (آرام صحبت کنید به نحوی که قابل درک باشد) و اشتباه کنید تا اینکه بدون تسلط دقیق باشید.

می توانید از افرادی که با آنها صحبت می کنید بخواهید اشتباهات انگلیسی شما را شناسایی کنند. این اصلاحات شما را در استفاده از زبان انگلیسی به روش طبیعی بهتر می کند.

4-با فرهنگ ارتباط برقرار کنید:

اگر بتوانید فرهنگ کسانی را که به طور بومی به آن صحبت می کنند، درک کنید، درک زبان انگلیسی آسان تر است. برای مثال، اگر به انگلیسی بریتانیایی علاقه خاصی دارید، می‌توانید با فرهنگ و تاریخ بریتانیا آشنا شوید.

19 کشور بومی انگلیسی زبان و 48 کشور دیگر با انگلیسی به عنوان زبان رسمی وجود دارد. بنابراین، شما فرهنگ های زیادی برای کشف دارید!

5-زیاد تمرین کن

یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که می گوید «تمرین کامل می کند.» شما باید از هر فرصتی برای استفاده از مهارت های مکالمه انگلیسی خود استفاده کنید. سعی کنید در موقعیت های مختلف مانند تلفنی و حضوری تمرین کنید.

می توانید به گروه های مکالمه، تبادل زبان بپیوندید و حتی از برنامه ها برای ارتباط با افراد استفاده کنید. شما حتی می توانید زمانی که تنها هستید صحبت کردن به زبان انگلیسی را تمرین کنید!

6-عبارات را یاد بگیرید:

یادگیری لغات و لغات مهم است. با این حال، برای یادگیری مکالمه انگلیسی، دانستن بسیاری از عبارات رایج مفید است. بسیاری از دوره‌های رایگان آنلاین انگلیسی ما عباراتی را ارائه می‌دهند، و این عبارات می‌توانند به شما کمک کنند هنگام صحبت کردن، طبیعی‌تر و روان‌تر به نظر برسید.

7-خودت را ثبت کن:

برخی از مردم صدای صدای خود را دوست ندارند. با این حال، می تواند یک ابزار قدرتمند برای کمک به شما در بهبود مهارت های مکالمه انگلیسی باشد. سعی کنید از صحبت کردن خود به زبان انگلیسی ضبط کنید و دوباره به آن گوش دهید.

شما قادر خواهید بود صدای خود را بشنوید و متوجه هرگونه اشتباهی شوید. همچنین می توانید از این روش برای تمرین عبارات و واژگان جدید و بهبود تلفظ انگلیسی خود استفاده کنید.

8-به رسانه های بومی گوش دهید:

معروف است، برنامه تلویزیونی Friends به مردم در یادگیری زبان انگلیسی کمک کرده است. بسیاری از مردم همچنین متوجه می شوند که گوش دادن به آهنگ ها و تماشای فیلم به زبان می تواند به مطالعه آنها کمک کند.

سعی کنید برای کمک به تسلط و دستور زبان به رسانه های انگلیسی گوش دهید. همچنین یک روش سرگرم کننده برای مطالعه است که می تواند به افزایش دایره لغات شما کمک کند.

9-مرتب گوش کن:

اگر اوقات فراغت زیادی دارید، می توانید از آن لحظات برای گوش دادن به رسانه های انگلیسی استفاده کنید. هم پادکست و هم رادیو برای این روش مفید هستند. می توانید هنگام رانندگی، اتوبوس، انجام کارهای خانه یا ورزش به آنها گوش دهید. این روال منظم به شما کمک می کند تا به سرعت انگلیسی را یاد بگیرید. بهترین آموزشگاه آیلتس

10-کلمات و عبارات جدید را مرور کنید:

هنگامی که هنگام گوش دادن با کلمه یا عبارت جدیدی روبرو می شوید، حتما آن را یادداشت کرده و تمرین کنید. متوجه خواهید شد که به خاطر سپردن معنا و ساختار واژگان جدیدتان آسان تر است. سپس می توانید روشی مانند تکرار فاصله دار یا فلش کارت را امتحان کنید تا به شما در حفظ آنها کمک کند.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا