رمز ماندگاری، اخلاص در عمل است

رمز ماندگاری، اخلاص در عمل است

به گزارش شفاف ، و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه انتخابیه ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ، نماینده رهبر معظم انقلاب در این مراسم از خدمات روحانیون و دانشجویان جهادگر علیه کرونا قدردانی کرد ویروس تحویل داده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین معزی سخنرانی خود را در این مراسم با تعریف جستجو و معنی و مفهوم جستجو آغاز کرد. نماینده رهبر معظم انقلاب در این قسمت از سخنان خود بر اهمیت حضور طلاب و روحانیون در فعالیت های اجتماعی تأکید کرد و گفت: “در جستجوی معنی پژوهی ، دانشجو فعالیت خود را با یادگیری فقط و این فعالیت می تواند تا زمانی ادامه یابد که وی به تحصیل در رشته حقوق و اصول ادامه می دهد و پس از آن دانشجو یا مجتهد و مرجع یا مبلغ یا معلم می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف مبلغ در هر منصبی آموزش و تبلیغ دین است ، افزود: در هر جایگاهی یک روحانی باید پناهگاه مردم باشد ، شما دقیقاً همان کاری را انجام می دهید که انجام می دهید انجام دادن.”

تفاوت بین یک نگاه خیرخواهانه در ایران اسلامی و غرب

از دیدگاه نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر ، تفاوت کارهای خوب در ایران و غرب در این است که کارهای خوب با قصد قربت خداوند انجام می شود. حجت الاسلام والمسلمین معزی این دیدگاه را توضیح دادند: تفاوت هلال احمر و صلیب سرخ در قصد است. در کارهای خوب ما برای رضای خدا کار می کنیم. به گفته آیت الله جوادی آملی ، امتیاز هلال احمر ایران با صلیب های قرمز دیگر همان اخلاص در نیت است.

حجت الاسلام و المسلمین المعزی در بخشی دیگر از سخنان خود ، کلید خدمت پایدار به مردم را اخلاص در عمل عنوان و بیان کرد: البته مردم باید صادقانه خدمت کنند. چون اگر برای خدا عمل کنیم ماندگار است. اما اگر به دنبال یک نام و مارک تجاری باشیم ، عملکرد ما از بین می رود. بسیاری وارد تاریخ شده اند و به دنبال این موارد بوده اند و از تاریخ حذف شده اند.

رتبه بندی طرفداران بهداشت

حجت الاسلام والمسلمین معزی در ادامه سخنان خود به سختی روزهای سخت کرونا اشاره کردند.

وی در این بخش از سخنان خود یاد و خاطره برخی از روحانیون برجسته ای را که طی سالهای اخیر بر اثر تاج جان خود را از دست داده اند گرامی می دارد و می افزاید: “طی یک سال گذشته ، من از نزدیک با خدمات مدافعان بهداشت درگیر شده ام. پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا بودند و برای نجات جان همنوعان خود فداکارانه تلاش می کردند. صبر و مجاهدت آنها ، برگرفته از الگوی صبر و بردباری حضرت زینب (س) ، بزرگترین جهاد و مبارزه واقعی است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در خاتمه سخنان خود در این بخش افزود: “در مورد جایگاه پرستار صحبت های زیادی وجود دارد ، اما در علامه طباطبایی (ره) این حس وجود دارد که بر اهمیت پرستاری تأکید می کند. توصیف شده ، که بسیار زیبا است. ” وی خطاب به یک پرستار گفت: “من حاضرم پاداش نوشته هایم را با یک شب مراقبت شما از یک بیمار عوض کنم.”

سودمندی کیفیت یک مiمن

نماینده ولی فقیه در هلال احمر قابلیت استفاده را یکی از ویژگیهای یک مومن می داند و به بخشهایی از آیات قرآن کریم اشاره می کند و اعلام می دارد: مردم خاندان خدا هستند. تأمین نیازهای مخلوقات خدا موجب رضایت خداوند می شود و پیامبر پیامبر اکرم (ص) نیز می فرماید کسی که به مردم خدمت می کند محبوب ترین خلق خدا در نزد خداست.

وی در پایان این قسمت از سخنان خود افزود: خدمت به خلق خدا یکی از بهترین نعمت هایی است که خداوند به مردم عطا کرده است. اگر به دنبال برکات معنوی هستید ، به شما می گویم که اگر مرحوم سید علی قاضی امروز هنوز زنده بود ، نمره 20 می دادند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در ادامه با تأکید بر اینکه وزارت مردم نیاز به برنامه ریزی دقیق و انسجام داخلی دارد ، اظهار داشت: در خدمت به مردم باید از جزایر عمل پرهیز شود تا سرمایه گذاری ها و توانایی های ما خوب باشد. میتواند مورد استفاده قرار گیرد. اما مهمترین چیز برای خدمت به مردم ، اخلاص در عمل است.

در این مراسم برخی از علما و روحانیون خاطرات خود را از عملکرد جهادی اردوی بهداشت روان با چهار هدف کمک به سلامت جامعه ، کمک به بیماران در مراکز درمانی و ایجاد نشاط ، برای کمک به خانواده های بیماران بیان کردند. و کمک به مردگان برای روحیه بخشیدن به آنها. آنها همچنین با انجام مراحل مذهبی روپوش و خاکسپاری ، قداست مومنان متوفی را حفظ کردند.

دکمه بازگشت به بالا