جامعه

وزیر بهداشت: پیرو تقاضاهای مکرر ما، مردم از سفر پرهیز کنند

وزیر بهداشت: پیرو تقاضاهای مکرر ما، مردم از سفر پرهیز کنند

وزیر بهداشت با اشاره به تشدید طرح کشف ویروس کرونا در چارچوب طرح شهید سلیمانی و با همکاری سازمان بسیج مستضعفین ، در مورد سفرهای نوروزی گفت: ‘اگرچه ممنوعیت سفر به برخی مناطق غیر قرمز و غیر نارنجی است. اعلام نشده است ، من مایلم درخواستهای مکرر ما را دنبال کنم. ”از مسافرت خودداری کنید. در صورت نداشتن جمعیت مایع و متزلزل ، این طرح موفقیت آمیز خواهد بود.

به گزارش آپارات نیوزدکتر. سعید نمکی در کنار همایش تبیین برنامه نوروزی و تقویت گام چهارم بسیج ملی طرح شهید سلیمانی که با حضور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد ، با تشکر از سردار سلیمانی برای همکاری با تشدید بیماری قبلاً ، با همکاری غیرتمندانه در سازمان بسیج و همکاری افراد شریف و سازمانهایی مانند داس قرمز ، سازمانهای غیردولتی ، رادیو و تلویزیون و ارتش ، نیروی انتظامی ، فرمانداران ، فرمانداران ، بخشها و همه عزیزان درگیر وزارت امور داخله ، همکاری وزیر امور داخله و بقیه وزارتخانه ها و دستگاه ها در اجرای طرح شهید سلیمانی نتیجه بسیار خوبی کسب کرده اند و هدف تعیین شده در این زمینه بسیار بیشتر از حد انتظار است.

وی با اشاره به ویروس جهش یافته انگلیسی گفت: با توجه به ویروس جهش یافته و بار سنگین همکاران ما به دلیل شیوع بالای این ویروس در استان خوزستان ، در فاز جدید پروژه شهید سلیمانی و با کمک عزیزان افراد در سازمان بسیج. به مدت یک ماه می توانیم تشخیص را تیزتر کرده و آزمایشات را افزایش دهیم. البته فقط در استان خوزستان روزانه 20000 آزمایش انجام می شود. ما این روش را در همه استان ها دنبال خواهیم کرد.

وزیر بهداشت با اشاره به اهمیت جداسازی و قرنطینه بیماران مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب در محیط های قرنطینه ، ادامه داد: در این راستا عزیزان ما در بسیج کمک بیشتری به ما می کنند. به دلیل نافرمانی ویروس غیر جهش یافته ، نباید اجازه دهیم موارد ویروس جهش یافته در جامعه گسترش یابد. در همین راستا ، همکاران ما در هلال احمر در اجرای نمایش در گذرگاه های مرزی و همچنین سایر دستگاه ها کمک خواهند کرد.

وزیر بهداشت همچنین درباره سفرهای نوروزی گفت: “در این رابطه ، ما از مردم می خواهیم ، اگرچه آنها ممنوعیت سفر برای برخی مناطق غیر قرمز و غیر نارنجی را اعلام نکردند ، اما به عنوان رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی در کرونا گفت ، این است که مردم ، طبق خواسته های مکرر ما ، نباید سفر کنند. در صورت نداشتن جمعیت مایع و بی روح ، این طرح موفقیت آمیز خواهد بود. اگر ما به دنبال ویروس جهش از خانه ای به خانه دیگر می گشتیم اما مردم را جابجا می کردیم ، این همه برنامه های ما را خراب می کرد. بنابراین مردم باید از مسافرت خودداری کنند تا ما بتوانیم برنامه زیر را به خوبی اجرا کنیم و سرانجام کشوری بدون ویروس را ببینیم یا از بروز موارد بکاهیم.

پیش برو

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا