دانشگاه آزاد دهدشت صاحب آزمایشگاه استاندارد مصالح ساختمانی می شود

دانشگاه آزاد دهدشت صاحب آزمایشگاه استاندارد مصالح ساختمانی می‌شود

مسئولان در حاشیه نخستین نشست هم اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت و اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد مصوب کردند که آزمایشگاه استاندارد مصالح ساختمانی در این دانشگاه راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار آنا به منظور تجمیع توانایی نیروی انسانی و ظرفیت های متقابل فنی و آزمایشگاهی نخستین نشست هم اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت و اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

این نشست هم اندیشی با هدف برقراری تعامل همکاری و هم افزایی استفاده از ظرفیت های فنی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت تعدادی از اعضای هیئت علمی کارکنان و مدیران اداره کل استاندارد استان کهگیلویه در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد واحد دهدشت برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت در این نشست با تأکید بر رابطه نزدیک استاندارد با بهره وری گفت: استانداردسازی خدمات می تواند در روند بهبود و ارتقای سطح بهره وری مؤثر باشد.

حمیدرضا صدیق نژاد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت می تواند با داشتن هیئت علمی مجرب امکانات آزمایشگاهی بروز و با بهره مندی از فناوری های نوین آموزشی به منظور توسعه دانش استاندارد در حوزه های مختلف با اداره استاندارد کهگیلویه و بواحمد همکاری داشته باشد.

مسلم حسینیان مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد هم یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت می تواند نقش بسیار مهم و مؤثری در استانداردسازی توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد داشته باشد و خوشبختانه واحد دهدشت دارای ظرفیت های بسیار خوب علمی و آزمایشگاهی است که در گسترش ارتباطات متقابل و افزایش دامنه پوشش استاندارد بسیار مؤثر است.

در این جلسه مقرر شد بعد از بررسی های کارشناسی در سطح کارشناسان طرفین آزمایشگاه استاندارد مصالح ساختمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت راه اندازی شود.

دکمه بازگشت به بالا