بین الملل

تبیین بیانیه گام دوم با مشارکت عملی دانشگاه آزاد اسلامی و صدا و سیمای ایلام/ کلی‌گویی مانعی برای تحقق اهداف بیانیه است

تبیین بیانیه گام دوم با مشارکت عملی دانشگاه آزاد اسلامی و صدا و سیمای ایلام/ کلی‌گویی مانعی برای تحقق اهداف بیانیه است

مهدی عباسی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا در مورد اقدامات دبیرخانه راهبردی اعلامیه گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام ، اظهار داشت: ما آماده و ارسال کردیم آن را به سازمان مرکزی ارائه دادیم و پس از امضا و تصویب ، ما آن را در یک جلسه رسمی به نمایندگان دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به اعضا ارائه دادیم و اکنون جلسات ماهانه داریم.

با صدا و سیمای مرکز ایلام تفاهم نامه عملیاتی امضا کنید

وی افزود: با هماهنگی مستقیم با بسیج اساتید دانشگاه های ایلام ، برنامه ها را به صورت هماهنگ پیش خواهیم برد ، اعلامیه راهبردی دومین گام انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام است

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: مسئول بسیج اساتید دانشگاه های ایلام برای امضای این تفاهم نامه با مدیر کل سازمان صداوسیمای مرکز ایلام و معاونین وی تبادل نظر کردند در بیانیه گام دوم با هشت موضوع مهم موافقت کرده و پخش می شود.

عباسی در تشریح برنامه های مشترک با صدا و سیمای ایلام ، اظهار داشت: ساختار این برنامه ها به گونه ای بود که کارشناس اجرایی به همراه کارشناس رسمی در مورد هر یک از موضوعات مربوطه بیانیه هفتگی یا ماهانه داشته و رادیو و تلویزیون این مشکل را به دانشگاه اعلام خواهد کرد.

طبق توافق نامه ، صداوسیما قرار است این توافق نامه را در شورای برنامه ریزی خود بازنگری کند و کارشناس و مجری از دانشگاه می آید و بقیه کارهای آن توسط صدا و سیما انجام می شود و انجام می شود هفته ای یک بار یا دو هفته در هوا باشید. “مهمترین وظیفه ما در دبیرخانه استان بیانیه مرحله دوم است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ایلام بیانیه گام دوم را با همکاری مراکز دانشگاهی در دهلران و ایوان با حضور استاد مدعو و مشارکت اعضای هیئت علمی اعلام کرد و در مورد ارتباط و همکاری با سمینارها و سایر مراکز صحبت کرد . هیئت مرکزی دبیرخانه استراتژیک اعلامیه نیز یکی از اعضای حوزه علمیه است. ما با این اعضای برتر و محققان حوزه علمیه استان ایلام تماس گرفتیم.

عباسی افزود: جلسه طوفان فکری دانشگاه آزاد اسلامی ایلام ارتباط بسیار نزدیک با حوزه علمیه دارد ، بنابراین مربی کارگاه در دهلران و ایلام از طریق حوزه علمیه بود.

تکرار و تعمیم مانع از تحقق اعلامیه گام دوم انقلاب اسلامی می شود

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ایلام از تکرار و تکرار بیانیه به عنوان مانع تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یاد می کند و ادامه می دهد: البته این یک غفلت است در مورد که باید بسیار مراقب آن باشیم. چون بیماری کلیوی داریم.

وی گفت: در این حالت توانایی های آشکار و پنهان خوبی وجود دارد. اما باید شناسایی و توضیح داده شود که متأسفانه ما در اجرای بسیاری از پروژه هایی که اکنون وارد این مرحله شده ایم با مشکلات زیادی روبرو هستیم.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با بیان برخی اقدامات برای اجرای اعلامیه گام دوم انقلاب در ایلام اظهار داشت: جلسات منظمی با بسیج اساتید استان داریم ؛ اما از بعضی جهات از جلسات راضی نیستیم و حتی درگیر پروژه های عملیاتی هستیم.

این استاد دانشگاه گفت: اعضای اصلی سازمان بسیج اساتید برای رصد مسائل مالی و مشکلات یک پروژه ملی – بنام سد کنگی در شهر ایوان – در جلسات متعدد با مدیرکل جهاد کشاورزی و مدیرکل آب محلی ما جلساتی برای حل مشکلات داشتیم. در این راستا ، ما از ظرفیت دبیرخانه ، توانایی بسیج اساتید استان و ایده پردازی استفاده می کنیم – که مشاهده می کنیم و یک مشکل در استان است.

عباسی با اعلام اینکه مشکلات مختلفی را در استان ایلام مشاهده کرده ایم ، افزود: ما دو راه حل عملیاتی اجرایی داریم که در سال گذشته شروع کردیم و در سال 1400 تعطیل خواهیم کرد تا بتوانیم مشکلی را در استان حل کنیم. “

وی تاکید کرد: بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و دبیرخانه اعلام گام دوم انقلاب در استان ایلام به عنوان بازوی مشورتی مدیران اجرایی عمل می کند و در مورد پروژه هایی که به آنها مشاوره می دهد نیاز

انتهای پیام / 4062/4117 /

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا