عمومیکسب و کار برتر

دسترسی به بهترین اسلحه‌های بازی با خرید سی پی کالاف دیوتی

 بهترین تفنگ کالاف دیوتی موبایل (بهترین اسلحه کالاف 2022)

شما هم از طرفداران کالاف دیوتی موبایل هستید؟ آیا این بازی موبایلی بازی محبوب شماست؟ جوری از کالاف دیوتی موبایل لذت می‌برید که نمی‌توانید رهایش کنید؟ چقدر سلاح‌های این بازی را می‌شناسید؟ به‌نظرتان بهترین تفنگ کالاف دیوتی موبایل کدام است؟ مزایای خرید سی پی ارزان کالاف دیوتی موبایل چیست؟

در سال ۲۰۱۹، کالاف دیوتی موبایل Call of Duty mobile روی دستگاه‌های موبایل قرار گرفت و خیلی زود محبوبیتی جهانی پیدا کرد. در این بازی مهارت‌هایی که کسب کرده‌اید نقشی اساسی در موفقیت شما دارند اما این‌که بدانید از چه اسلحه‌ای استفاده کنید هم بسیار مهم است و احتمال پیروزی‌تان را افزایش می‌دهد. البته خیلی مشکل است که یک اسلحه را انتخاب کنیم و آن را بهترین تفنگ کالاف دیوتی موبایل بدانیم چون انواع اسلحه‌هایی که در این بازی مورداستفاده قرار می‌گیرند، ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و هرکدام در شرایطی و موقعیتی می‌توانند بهترین باشند.

دسترسی به بهترین اسلحه‌های بازی با خرید سی پی کالاف دیوتی

لیستی از بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل و ویژگی‌های آن‌ها

از آنجایی که تفنگ‌ها و اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل در دسته‌های گوناگونی قرار می‌گیرد ما  برای آشنایی با بهترین اسلحه در کالاف دیوتی موبایل ،با توجه به نوع و کاربردشان، بهترین‌ها را تقسیم‌بندی کرده‌ایم:

بهترین تفنگ کالاف دیوتی موبایل از نوع مسلسل

در میان سلاح‌هایی که در دسته‌ی مسلسل قرار می‌گیرند می‌توان به چند سلاح اشاره کرد که نسبت به بقیه کیفیت و کارایی بسیار بالاتری دارند:

AK47

AK47 یکی از بهترین تفنگ‌ های کالاف دیوتی موبایل است. این اسلحه در لول 23 برای گیمرها آزاد می شود و با استفاده از آن می‌توان خسارت‌های زیادی به رقبا و دشمنان وارد کرد.

AKS-74U

تفنگ AKS-74U یکی از اسلحه‌های خانواده‌ی AK است که کشندگی بالایی دارد و با توجه به داشتن حالت‌های اسپری و آتش بالا، می‌توان آن را به بهترین SMG  تبدیل کرد. این تفنگ در دسته‌ی بهترین تفنگ‌های کالاف دیوتی موبایل قرار داد.

BK57

BK57  یکی از بهترین مسلسل‌ها است. اگرچه این سلاح نسبت به اسلحه AK47 خسارت‌های کمتری ایجاد می‌کند، قدرت آتش بسیار بالایی دارد. این تفنگ انتخاب مناسبی برای گیمرهای تازه‌کار است و کنترل آن راحت‌تر از سایر مسلسل‌ها است.

QQ9 : یک اسلحه SMG

بازیکنانی که به بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل از نوع سبک علاقه‌مند هستند، معمولاً از این سلاح استفاده می‌کنند. اگر به دنبال یک SMG با حمل آسان و نرخ آتش بالا هستید، QQ9 از بهترین آپشن‌هاست چون پارامتر ADS آن بسیار سریع است و سرعت نشانه‌گیری بالایی دارد.

تفنگ ASM10

اگرچه نرخ آتش ASM10 خیلی هم بالا نیست، اما گلوله‌های درشت آن صدمات جبران‌ناپذیری وارد می‌کنند و می‌تواند دشمن را کاملاً از بین ببرد.

ASM10 سلاحی محبوب است که توسط بسیاری از گیمرهای کالاف دیوتی موبایل مورداستفاده قرار می‌گیرد.

بهترین تفنگ کالاف دیوتی موبایل از نوع شاتگان

تفنگ های شاتگان سلاح‌های بسیار محبوبی هستند و بسیاری از گیمرها دوست دارند که از آن‌ها استفاده کنند. شاتگان بیشتر اوقات در تمام بازی‌های شوتینگ وجود دارد و مسلماً در کالاف دیوتی موبایل هم مورداستفاده قرار می‌گیرد. بهترین تفنگ شاتگان کالاف دیوتی موبایل Striker است؛ یک سلاح نیمه اتوماتیک به گیمر اجازه می‌دهد به صورت رگباری و پشت سر هم شلیک کند. چنین تفنگی برای مبارزه‌های نزدیک و رودررو بسیار مناسب است و قدرت تخریب بسیار بالایی هم دارد.

بهترین تفنگ کالاف دیوتی موبایل از نوع اسنایپر

اسلحه‌های اسنایپر همیشه از محبوب‌ترین تفنگ ها در بازی‌های شوتینگ هستند. در کالاف دیوتی موبایل هم اسنایپرهای زیادی وجود دارند که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. از بهترین اسنایپرهای کالاف می‌توان به M21 EBR  اشاره کرد. تفنگ M21 EBR کنترل بسیار راحت و کارایی بالایی دارد. اگرچه اسنایپرهای دیگری وجود دارند که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد اما M21 EBR یک سلاح نیمه اتوماتیک است که سرعت بازیکنان را بسیار بالا می‌برد.

DR-H ؛ یک سلاح بسیار کارآمد

اگر در بازی کالاف دیوتی موبایل به دنبال یک اسلحه‌ی کارآمد باشید، DR-H بهترین گزینه است. این اسلحه یک نرخ آتش سهمگین دارد و فوق‌العاده مرگ‌آور است. البته DR-H لگدهای خیلی شدید هم موقع شلیک دارد و کنترل آن خیلی راحت نیست.

بالاخره کدام تفنگ را در کالاف دیوتی موبایل انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین اسلحه در کالاف دیوتی موبایل کار پیچیده‌ای است چون هر کدام از اسلحه‌ها ویژگی‌ها و کاربردهای خودشان را دارند و برای موقعیت خاصی مناسب هستند. مسئله‌ی دیگر بحث سلیقه است و این‌که هر گیمری چه اسلحه‌ای را ترجیح می‌دهد و کدام تفنگ را انتخاب می‌کند. آنچه اهمیت دارد این است که همه‌ی اسلحه‌ها را بشناسید و متناسب با ترجیحات خودتان و موقعیتی که در آن قرار گرفته‌اید، بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل را انتخاب کنید.

جدول بهترین تفنگ های کالاف دیوتی موبایل

قابل حمل بودن      محدوده   دقت       سرعت تیراندازی   آسیب      نام اسلحه

Mobility 60        Range 45           Accuracy 70       Fire Rate 60       Damage 45         M4

Mobility 60        Range 65           Accuracy 45       Fire Rate 55       Damage 70        AK47

Mobility 60        Range 60           Accuracy 60       Fire Rate 45       Damage 65        M16

Mobility 75        Range 35           Accuracy 55       Fire Rate 60       Damage 80        AK-74U

Mobility 80        Range 40           Accuracy 60       Fire Rate 65       Damage 75        Chicom

دسترسی به هیجان‌انگیزترین اسلحه‌ها با سی پی کالاف دیوتی موبایل

یک نکته‌ی بسیار مهم در بازی کالاف دیوتی موبایل این است که شما برای دسترسی به تفنگ‌ها و اسلحه‌های پیشرفته، نیازمند پول درون‌برنامه‌ی این بازی یعنی سی پی هستید.پس اگر به دنبال بهترین تفنگ کالاف دیوتی موبایل هستید، باید cp داشته باشید.

شاید بپرسید که با توجه به تحریم‌هایی که کشور ما با ان مواجه است، چطور می‌توان سی پی خریداری کرد اما هیچ نگران نباشید ما در مجموعه‌ی game30t به شما کمک می‌کنیم تا با بهترین قیمت و در کم‌ترین زمان ممکن خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل را انجام دهید.

بررسی ویژگی های بازی و سی پی

پس جواب دوستی که گفته بود چطور قدرتمند بشوم و پیشرفت کنم، این است؛ خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل. همان طور که گفتیم اگر شما برای انجام بازی های خود از سی پی استفاده می کنید، این سی پی باعث ارتقا یافتن تسلیحات نظامی در بازی می شود. از طرفی هم گفتیم که سی پی می تواند کلیدی برای باز کردن مراحل بعدی باشد، اما این ویژگی ها، تنها ویژگی های خرید سی پی نیست.  با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، شما می توانید اکانت خودتان را ارتقا ببخشید؛ یعنی این که اکانت خود را می توانید به حالت پرمیوم برسانید. البته این را هم باید بگویم که با خرید سی پی، علاوه بر این که می توانید اکانت خودتان را به حالت پرمیوم در بیاورید، می توانید اکانت خودتان را به حالت پرمیوم پلاس هم برسانید.

ویژگی دیگری که خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل دارد این است که شما می توانید از تمامی امکاناتی که در بازی وجود دارد، استفاده کنید. همچنین سی پی این ویژگی را دارد که به شما این امکان را می دهد که آیتم های جذابی را دریافت کرده و در بازی خود به کار ببرید. از ویژگی های دیگری که سی پی دارد می توانیم به نکته ای اشاره کنیم که مورد توجه زیادی از کاربران این بازی است. کاربران با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، می توانند از طریق استریم برای خودشان درآمد زایی کنند. از طرف دیگر، سی پی باعث ارزشمند تر شدن اکانت شما می شود و شما با قیمت بالایی می توانید اکانت خودتان را برای فروش بگذارید.

سی پی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید گان های خاصی را به دست بیاورید و همچنین سی پی این امکان را برای کاربرانش فراهم می کند تا بتوانند اسکین های خاص و فوق العاده ای را فعال کنند. یکی دیگر از امکانات و ویژگی های خاص خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، خرید بتل پس هر سیزن خواهد بود. این ویژگی هم مورد استقبال خیلی از گیمر ها می باشد. با استفاده از سی پی، شما می توانید در بازی هر چقدر که می خواهید سکه خریداری کنید، سپس با استفاده از این سکه های خریداری شده، کار های فوق العاده ای را انجام بدهید.

یکی از کار هایی که با استفاده از خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می توانید انجام بدهید، این است که شما می توانید وارد بخش premium pass plus و بخش premium pass بشوید. پس از وارد شدن به این دو بخش، شما می توانید هر فصل و هر مرحله ای که می خواهید را بدون استرس انجام بدهید.

از طرف دیگر، اگر یک اکانت در فیسبوک برای خودتان بسازید، می توانید در صورتی که بازی شما حذف شد یا از بین رفت، آن را بازگردانی کنید. همچنین شما می توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، هر روز در گردونه های شانس بازی خود شرکت کنید و جایزه های متنوعی برنده شوید. اگر می خواهید در گردونه های شانس بازی شرکت کنید، حتما باید حداقل ۸۰ عدد سی پی داشته باشید.

از طرف دیگر بدون سی پی شما نمی توانید نام و آواتار خودتان را در بازی تغییر بدهید. بنابراین یکی دیگر از مزیت های خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل این است که شما می توانید به راحتی اسم و آواتار خودتان را در بازی تغییر بدهید.

 راهنمای استفاده از سی پی

  • برای این که بتوانید از سی پی استفاده کنید، اول از همه باید یکی از بسته های سی پی که مورد نظرتان می باشد را انتخاب کنید. زمانی که بر روی بسته مورد نظرتان کلیک می کنید، لیست خرید سی پی مورد نظرتان در دسترس شما قرار می گیرد، لیست را پر کنید.

برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، باید فیلد های بازی کالاف دیوتی موبایل خود را پر کنید و گام به گام، اطلاعات خود مانند نام و نام خانوادگی و شماره موبایل خود را وارد کنید.

  • در مرحله بعدی باید پروفایل خودتان را ایجاد کنید. این قسمت یکی از قسمت های اجباری استفاده از سی پی کالاف دیوتی موبایل است. به عنوان مثال نام پروفایل شما می تواند lion king باشد. این نام به این علت اهمیت دارد چون مدیران سی پی با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل باید اطلاعات شما را مطابقت بدهند.

اما چرا مدیران سی پی به این اطلاعات نیاز دارند؟ این اطلاعات به این دلیل مهم است که به اشتباه، بازی کالاف دیوتی موبایل شخص دیگری، شارژ نشود. از طرفی مدیران سی پی باید خاطر جمع شوند که اطلاعات شما درست است. همچنین برای استفاده از سی پی، باید عنوان بازی با ایمیل و رمز شما مطابقت داشته باشد و اطلاعات شخص دیگری وارد نشده باشد.

  • در مرحله بعد، برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل باید یوزر اکانت خودتان را وارد کنید. یوزر اکانت، ایمیل شما خواهد بود. این ایمیل همان ایمیلی می باشد که در مرحله اول با آن عضو شدید. بنابراین با هر ایمیلی که با آن به وسیله فیسبوک، اکانت خودتان را ساخته اید یا به وسیله کالاف دیوتی، اکانت خودتان را ساخته اید را باید وارد کنید.
  • در این مرحله باید رمز اکانت بازی کالاف دیوتی موبایل خودتان را که به بازی متصل هست، وارد کنید. منظور من از رمز اکانت کالاف دیوتی موبایل شما، همان رمز ایمیل شما می باشد که در هنگام خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، وارد کرده اید. حتما حواستان به این موضوع باشد که رمز کاربری خودتان را به صورت درستی وارد کنید. حتما دقت کنید که حالت های رمز را صحیح وارد کنید، یعنی حروف را به صورت کوچک و بزرگ و به صورت دقیق وارد کنید.

در این گام باید روش اتصال خودتان به بازی کالاف دیوتی موبایل را مشخص کنید. انجام این مرحله بر خلاف مراحل بالا کاملا اختیاری است و شما می توانید این مرحله را انجام ندهید. اما اگر می خواهید این قسمت را پر کنید حتما در هنگام خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، به نکاتی که الان می گویم دقت کنید. اول از همه باید به شما بگویم که برای استفاده از سی پی و بازی کالاف دیوتی موبایل راه های متفاوتی وجود دارد. شما می توانید از طریق فیسبوک یا لاین به این بازی دسترسی پیدا کنید. حتی از طریق خود اکانت و صفحه بازی کالاف دیوتی موبایل می توانید به خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، اقدام کنید. اگر روش اتصال خودتان را تایپ کنید، می توانید سریع تر و آسان تر بازی خودتان را شارژ کنید.

نکات مهم در خرید سی پی کالاف دیوتی

شما با انجام دادن این مراحل و کار ها می توانید به راحتی از سی پی خریداری شده خودتان استفاده کنید.همان طور که گفتیم؛ سی پی ها یک قابلیت عالی و فوق العاده برای پیشرفت کردن در بازی کالاف دیوتی موبایل هستند. درست است که این سی پی ها مزیت های زیادی دارند، اما باید در خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، دقت کنید. مهم ترین نکته در خرید سی پی، این است که از یک فروشگاه معتبر این سی پی ها را خریداری کنید.

اما چرا می گویم از فروشگاه های معتبر خریداری سی پی را انجام دهید؟ چون سی پی ها در بازار ایران به ندرت یافت می شوند؛ پس باید از فروشگاه های اینترنتی معتبر به خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل اقدام کرد.  از طرفی فروشگاه های اینترنتی متفاوتی به فروش سی پی ها می پردازند و قیمت این سی پی ها هم با یک دیگر متفاوت هستند.  بعضی از فروشگاه های اینترنتی سی پی ها را به قیمت ارزان و بعضی دیگر از فروشگاه ها، سی پی ها را با قیمت های بیشتری به فروش می رسانند.

شما باید حواستان به این نکته باشد که خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از فروشگاه های اینترنتی که به فروش سی پی های ارزان قیمت تر می پردازند، ممکن است ریگی به کفششان باشد. ممکن است این فروشگاه های اینترنتی ارزان قیمت، به وسیله کارت های اعتباری هکی برای شما سی پی بخرند. با این اقدام از سوی این فروشگاه های اینترنتی، اکانت کالاف دیوتی شما می تواند به مدت ۱۰ سال بن شود.

بنابراین بهترین راه برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، خرید سی پی از فروشگاه های اینترنتی است که نماد اعتماد الکترونیک دارند. اگر شما قصد خرید این سی پی ها را دارید، لطفا به این گونه فروشگاه ها مراجعه نکنید. من به شما یک فروشگاه اینترنتی امن و مطمئن را پیشنهاد می دهم؛ فروشگاه اینترنتی ارزان جم این فروشگاه اینترنتی یکی از معتبر ترین و امن ترین فروشگاه هایی می باشد که شما می توانید برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید.

منبع:

klarna.com

 packattackstore.com

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا