دانش و سلامتکسب و کار برتر

خرید ادکلن اورجینال اینترنتی

خرید ادکلن شرکتی و هر آنچه باید بدانید

تفاوت عطر(پرفیوم و ادوپرفیوم) با ادکلن در میزان غلظت اسانس به کار رفته و ماندگاری محصول می‌باشد. معمولاً بین ۱۵ تا ۲۵ درصد از ترکیبات عطر را اسانس تشکیل داده و ماندگاری بالایی نیز دارند در حالی که در ساخت ادوکلن کمتر از ۱۵ درصد از اسانس روغنی و درصد بالایی از الکل استفاده شده که منجر به ماندگاری کمتر اما پراکندگی بیشتر آن می‌شود.

اگر اهل خرید ادکلن شرکتی هستید، حتماً اصطلاحاتی رو مثل eau de toilette, eau de parfum, eau de cologne شنیدید و با این اصطلاحات کم و بیش اشنایی دارید. اما منظور اون‌ها دقیقاً چیه؟ وقتی کسی میگه یک عطر “روغنی” است، این برای شما چه معنی داره؟ عطر خالص چیه؟ چرا برای خرید لوازم آرایشی خارجی، برای چنین مقدار کمی هزینه زیادی باید پرداخته بشه؟ جواب همه این سوال‌ها رو در ادامه با هم بررسی می‌کنیم. در زیر چند مورد از موارد رایج غلظت ادکلن رو با هم مرور می‌کنیم.

خرید ادکلن اورجینال اینترنتی

موارد رایج غلظت ادکلن

پرفیوم اکسترکت:  شهرت پرفیوم اکسترکت یا Extrait de Parfum یا همون عطر خالص، به خاطر غلظت بالاست یعنی بین ۲۰ تا ۴۰ درصد و در نتیجه اون قدرت بالا در پخش و ماندگاری هستش. البته به این نکته هم باید توجه داشته باشیم که پخش بو در اونها تا حد زیادی بسته به مواد مصرفی در اون داره. در تولید پرفیوم اکسترکت از خالص‌ترین و گران‌ترین مواد استفاده شده است و جزء دسته ادکلن های لوکس دسته‌بندی میشه. معروف ترین مثال برای این دسته ادکلن بلک افغان از برند ناسوماتو است.

پرفیوم: پرفیوم یا همون عطر، دارای غلظت بالاییه و ماندگاری طولانی مدتی داره. پرفیوم بین ۲۰ تا ۳۰ درصد اسانس روغنی رو شامل میشه و از اونجایی که الکل کمتری داره برای پوست‌های حساس مناسبه چون باعث خشکی پوست نمیشه. تولید این عطرها در برند‌های نیش بیشتره توصیه میشه از اون‌ها در فضای باز و شب‌ها استفاده بشه. ماندگاری پرفیوم ها حدود ۶ الی ۸ ساعته و ممکنه تا ۲۴ ساعت و یا حتی بیشتر هم دوام داشته باشند مانند ساواج پارفوم

ادو پرفیوم (EDP): ادوپرفیوم‌ها درصد الکل بیشتری نسبت به پرفیوم‌ها دارند و بین ۱۵ تا ۲۰ درصد غلظت اسانس روغنی دارن. معمولاً عطرهایی که برای آب و هوای معتدل مناسب هستند توی این غلظت تولید میشن. اما بیشتر در ادکلنهای پائیزی و زمستانی استفاده میشه. ادو پرفیوم‌ها رایج‌ترین نوع به خصوص در ادکلن های زنانه هستن و پخش و ماندگاری خوبی دارند. ادوپرفیوم‌ها معمولاً در حجم بالاتر از ۱۰۰ میل در بازار عرضه نمیشن. این غلظت معمولاً به طور متوسط ۴ الی ۶ ساعت ماندگاری داره و با پوست هم سازگاره مانند ساواج ادوپرفیوم

ادو تویلت (EDT): محبوب‌ترین و پر فروش‌ترین غلظت دنیای عطر، ادوتویلت‌ها هستند و حدود ۵ الی ۱۵ درصد روغن عطر دارند. کمپانی‌های بزرگ  معمولاً ادکلنهای مطرح و پرفروش خودشون رو توی هر دو غلظت ادو پرفیوم و ادو تویلت تولید و به بازار عرضه می‌کنن. پخش بوی این دسته به‌خاطر کم بودن غلظت روغن عطری و بیشتر بودن الکل بیشتره و ادکلن هایی که توی این دسته‌بندی قرار میگیرن توی روزهای گرم تابستون بیشترین تاثیرگذاری رو دارن. ادو تویلت‌ها معمولاً از ادو پرفیوم‌ها ارزان‌تر و محبوب‌تر هستند و به طور متوسط حدود ۲ الی ۴ ساعت ماندگاری دارند مانند ساواج ادوتویلت

ادو کلون (EDC): این دسته کمترین غلظت عطرهای تجاری رو دارن یعنی به‌طور متوسط بین ۲ تا ۵ درصد. البته این غلظت کم باعث پخش بوی خوبی میشه اما ماندگاری خیلی کم یعنی حدود ۲ ساعت داره. به همین دلیل و به‌خاطر فرار بودن این عطرها، اون‌ها رو در حجم‌ ۲۰۰ میل و یا حتی بیشتر تولید می‌کنن که با استفاده مکرر زود تموم نشه! چون زمان استفاده باید مقدار بیشتری مصرف و دائماً اون رو تمدید کرد.

نکته: توجه کنید که این موضوع موارد استثنا هم دارد. نکته قابل توجه دیگر آن است که معمولا کیفیت رایحه در نسخه های ادوتویلت و ادوکلون بالاتر است. بنابراین هنگام خرید ادکلن موارد فوق را در نظر بگیرید و در موارد لزوم از مشاوران لیلیوم مشاوره بگیرید

خرید ادکلن اصل ارزان چگونه ممکن است؟

طبیعتا با توجه به تورم و بالا رفتن نرخ ادکلن‌های اصل، خرید خود این عطرهای مردانه و زنانه به شیوه ارزان امکان‌پذیر نیست اما راه حلی که برای این امر وجود دارد خرید ادکلن‌های ارزان مشابه با عطرهای مشهور موجود در جهان است. شرکت‌ها و برندهای ایرانی و اماراتی با الهام گرفتن از این عطر و ادکلن‌ها به تولید آن‌ها با کیفیتی تقریبا مشابه اما با قیمیتی مناسب‌تر پرداخته‌اند و شما می‌توانید نیاز خود را با خرید عطرهای این برندها تامین کنید.

بسته‌بندی ادکلن‌های ارزان :

ادکلن ارزان اصولا دارای شیشه‌های کوچک، ساده و معمولی از نظر کیفیت هستند که سبب می‌شود قیمت آن‌ها از نمونه‌های مشابه دارای شیشه‌های لوکس و کریستالی ارزان‌تر شده و قابل خرید برای افراد باشند. به همین علت است که این نوع ادکلن‌ها هم به لحاظ اندازه نسبت به ادکلن‌های گران قیمت کوچک هستند و هم به لحاظ بسته بندی ساده‌تر است.

بسیاری از شرکت‌های معروف و معتبر در زمینه تولید عطر و ادکلن اصولا در تولیدات خود تولید ادکلن‌های ارزان را نیز مدنظر قرار می‌دهند. دلیل آن این است که تمامی افراد با هر وسع مالی بتوانند از محصولات آن‌ها خرید کرده و استفاده کنند. البته لازم به ذکر است که برخی از ادکلن‌های ارزان نیز وجود دارند که معتبر نبوده و به صورت زیرزمینی تولید می‌شوند. ادکلن‌هایی که هم نام و شناسنامه معتبر ندارند و هم سمی است برای سلامتی.

مزایای خرید ادکلن ارزان :

تمام این ادکلن‌ها با حجم کم تهیه شده‌اند که به راحتی در کیف و جیب قابل حمل هستند. هم چنین این مزیت باعث می‌شود خریدار در صورت خواستن ادکلن دیگر منتظر اتمام ادکلن قبلی نباشد و به راحتی اقدام به خرید کند. همچنین اگر مشتری قصد خرید ادکلن اصل را دارد برای تست رایحه می‌تواند با خرید یک عطر ارزان در همان رایحه خرید کند. این کار باعث می‌شود تا از نت‌ها و بوی رایحه آشنایی پیدا کند و سپس اقدام به خرید اصلی نماید.

کیفیت ادکلن ارزان :

اکثر این ادکلن‌ها به علت حجم پایین دارای کیفیت مناسب و ماندگاری و پخش بوی خوب هستند. کیفیت بسته بندی نیز در این عطرها بسیار قابل قبول است.

ادکلن عطر مینیاتوری زنانه و مردانه:

امروزه خانم‌ها پول بیشتری برای عطر و ادکلن نسبت به آقایان خرج می‌کنند. برای بعضی از این افراد قیمت عطر اولیت دارد. نمونه‌های ادکلن‌های ارزان موجود در فروشگاه با کیفیت مناسب و قیمت به صرفه به کمک این دسته از افراد آمده است. در فروشگاه بورچین ادکلن‌های ارزان برای بانوان و آقایان موجود است.

آیا عطر جیبی ارزان بخریم؟

خرید عطر جیبی برای تست رایحه بسیار مناسب است که بعد از خرید عطر جیبی و تست آن مشتری می‌تواند نمونه بزرگ تر و با کیفیت را خریداری کند.

هنگام خرید عطر و خرید ادکلن به چه نکاتی توجه کنیم؟

اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید اینترنتی عطر و ادکلن این است که حتما خرید را از یک فروشگاه اینترنتی معتبر انجام بدهید. یک عطر یا ادکلن اورجینال باید دارای جعبه سالم و بچ کد باشد. شماره بچ کد درج شده زیر جعبه عطر برند باید با بچ کد زیر بطری عطر مطابقت داشته باشد تا خیال شما از خرید عطر اورجینال راحت باشد. انواع عطر و ادکلن برند که در فروشگاه‌های آنلاین عرضه می‌شوند، باید قابلیت پیگیری اصالت محصول داشته باشند. در این صورت شما می‌توانید به خرید آنلاین عطر و ادکلن مورد نظرتان اعتماد کنید.

منبع: سایت ارس خرید

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا