عمومیکسب و کار برتر

راهنمای خرید انواع سرخ کن فیلیپس

اگر قصد خرید سرخ کن برند فیلیپس را دارید بهتر است که قبل از آن به مطالعه راهنمای خرید انواع سرخ کن فیلیپس بپردازید. تا بتوانید یک سرخ کن متناسب با نیاز خود خریداری کنید. برند فیلیپس که یکی از معتبر ترین برند ها در زمینه ی تولید لوازم خانگی به شمار می‌ آید، توانسته است که سرخ کن های بسیار مناسب و با کیفیتی را نیز تولید کند. در واقع سرخ کن یکی از تولیدات منحصر به فرد این برند به حساب می آید.

این برند بین‌المللی سالیانه سرخ کن های زیادی را با ویژگی های خاص و منحصر به فردی تولید و روانه ی بازار جهانی می‌ کند. به طوری که در سراسر جهان خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

 کشور ایران نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و این برند جزء برندهای محبوب در کشور ایران به شمار می آید.

اما یافتن فروشگاه یا سایتی که محصولات این برند را با کیفیت اورجینال ارائه دهد کار بسیار دشواری میباشد. سایت فیلیپس مارکت این اطمینان را به شما می دهد که تمام محصولات برند فیلیپس به‌خصوص سرخ کن های آن را با کیفیت اورجینال، اصل و بسیار عالی برای شما عرضه کند و اگر به دنبال خرید انواع سرخ کن فیلیپس هستید میتوانید از طریق سایت فیلیپس نمایندگی رسمی فیلیپس اقدامات لازم را انجام دهید. مقایسه 6 مدل از بهترین سرخ کن های فیلیپس را میتوانید مشاهده کنید.

مقایسه 6 مدل از بهترین سرخ کن های فیلیپس می‌پردازیم. سرخ کن فیلیپس وسیله‌ای است برقی که با کمترین میزان روغن، برشته ترین مواد غذایی را با سرعت بالا و زمان اندک آماده می‌کند. سرخ کن ها ویژگی‌های مثبت بسیار زیادی دارند که یکی از آنها بکارگیری فناوری پخش بهینه و گردش منظم هوا به درون محفظه سرخ کن بوده که هم پخت همگن و یک دست تری داشته و هم غذا را از گرفتن بوی روغن در امان نگه می‌دارد.

راهنمای خرید انواع سرخ کن فیلیپس

ویژگی مهمی که در رابطه با سرخ کن های فیلیپس می توان گفت، بدون روغن بودن یا کم روغن بودن این سرخ‌کن ها است. این ویژگی یک ویژگی منحصر به فرد و بسیار خوب محسوب می‌شود.

افرادی که دارای اضافه وزن و بیماری های مربوط به اضافه وزن و چربی خون هستند ترجیح می‌ دهند که غذا ها را بدون روغن سرخ کنند و برند فیلیپس این امکان را برای این دسته از افراد فراهم میکند.

ویژگی های سرخ کن های فیلیپس

سرخ کن یکی از پر مصرف ترین لوازم برقی خانگی محسوب می‌ شود که امروزه و با پیشرفت تکنولوژی و محدودیت زمان اکثر افراد ترجیح می‌ دهند که غذا های مختلف را در دستگاه های سرخ کن سرخ کنند. تا بتوانند سرعت عمل خوبی به روند آشپزی خود ببخشند. در این میان برند های مختلفی به تولید سرخ می پردازند که یکی از این برند ها برند فیلیپس می باشد.

 اگر به دنبال خواندن راهنمای خرید انواع سرخ کن فیلیپس می باشید باید بگوییم که مهم‌ ترین ویژگی مربوط به سرخ کن های فیلیپس کم روغن و بدون روغن بودن آن است. در حقیقت پر فروش ترین محصول برند فیلیپس سرخ کن های بدون روغن آن محسوب می شوند.

این سرخ کن ها با فناوری خاصی تولید می‌ شوند و در عین حال که در روند پختشان از هیچ گونه روغنی استفاده نمی شود یا اگر هم استفاده می شود بسیار کم می‌ باشد، غذا های لذیذ و منحصر به فردی را تهیه می‌ کنند.

6 Best Philips Air Fryers to Make Your Meals Healthier

راهنمای خرید انواع سرخ کن فیلیپس

 طعم غذاهای مختلف از جمله فست فود و سیب زمینی در سرخ کن های بدون روغن و کم روغن فیلیپس منحصر به فرد و بسیار جذاب می باشد. شاید همین مسئله اکثر افراد را ترغیب کند که به خرید انواع سرخ کن فیلیپس مخصوصا سرخ کن های بدون روغن و کم روغن این برند بپردازند.

 با انجام این خرید دیگر نیازی نیست که نگران چرب بودن غذا های خود باشید و می توانید انواع مواد خوراکی را با کم ترین میزان روغن تهیه و میل کنید. نا گفته نماند که علاوه بر سرخ کردن مواد غذایی مختلف شما قادر هستید که در سرخ کن فیلیپس به پخت، کباب و گریل کردن مواد غذایی مختلف نیز بپردازید.

مزایای خرید سرخ کن های فیلیپس

اکثر افرادی که به دنبال مطالعه راهنمای خرید انواع سرخ کن فیلیپس هستند علاقه دارند که از مزایای این سرخ کن ها نیز آگاه شوند.

این سرخ‌ کن ها علاوه بر این که مصرف روغن بسیار پایینی دارند دارای مزیت های دیگری نیز هستند.

 مهم ترین مزیت آن ها وجود تایمر می باشد. با استفاده از تایمر می توانید زمان مشخصی را برای خاموش شدن دستگاه تنظیم کنید و بدین ترتیب سرخ کن در زمان مقرر شده خاموش خواهد شد.

بدین ترتیب از مصرف بیش از اندازه ی برق جلوگیری می شود و باعث می شود که مواد غذایی شما دچار فرایند سوختگی نشوند و کاملا پخته و برشته شوند. و در زمان مقرر خاموش خواهند شد.

راهنمای خرید انواع سرخ کن فیلیپس

نکته ی بعدی قابلیت تنظیم درجه ی حرارت می باشد. بیشتر سرخ کن های موجود در بازار از این قابلیت بهره نمی‌ برند که یک ویژگی منفی برای آن ها به حساب می‌ آید. اما سرخ کن های برند فیلیپس دارای قابلیت تنظیم حرارت هستند و این ویژگی باعث می شود تا شما بتوانید بر اساس میزان و حجم مواد غذایی خود مناسب ترین حرارت را تنظیم کنید. تمام اجزای داخلی و غیر الکتریکی سرخ کن های فیلیپس قابلیت جدا سازی از این دستگاه را دارا هستند و بدین ترتیب بعد از هر بار استفاده می توانید این اجزا را در ماشین ظرفشویی شستشو دهید. و نگران آسیب دیدن دستگاه نیز نباشید زیرا هیچ آسیبی به کلیت دستگاه وارد نخواهد شد.

کاربرد های سرخ کن های فیلیپس

سرخ کن های فیلیپس تک کاره نمی باشند و عملکرد آن ها فقط معطوف به یک سرخ کن نیست. از آن جایی که دارای عملکرد کم روغن و بدون روغن هستند، شما می توانید مواد غذایی مختلفی را در این سرخ کن تهیه کنید. در نتیجه می توانید به گریل کردن و کباب کردن انواع گوشت و مرغ، گریل سبزیجات، پخت کیک، پخت کلوچه، پخت بیسکوییت، بو دادن مغز ها و آجیل ها، پخت غذاهای آماده یخ زده و طبخ پیتزا بپردازید.

این موارد نشان می‌ دهند که سرخ کن های فیلیپس، سرخ کن هایی معمولی و با کاربرد عادی نیستند. و همین مسائل باعث شده است که اکثر افراد در سراسر جهان به خرید انواع سرخ کن فیلیپس بپردازند و از سرخ کن های این برند استفاده کنند.

راهنمای خرید انواع سرخ کن فیلیپس

 ناگفته نماند که سرخ کن های تولید شده توسط برند فیلیپس دارای دوام و طول عمر بسیار بالایی نیز می باشند و تا سالیان طولانی بدون مشکل قابل استفاده هستند. برای خرید انواع سرخ کن های فیلیپس می توانید از طریق سایت فیلیپس مارکت اقدام کنید.

سایت: philipsmarket.com

ارتباط با ما: 09918800093 – 09128249637

آدرس: تهران، سه راه امین حضور، جنب زیر گذر، نبش کوچه توکلی، پلاک 33

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا