جامعهکسب و کار برتر

کرایه روزانه ماشین با راننده

اجاره خودرو با راننده حرفه ای و کارآمد

ممکن است در مواقع زیادی علاوه بر اجاره اتومبیل نیاز به یک راننده ماهر داشته باشید. در حال حاضر مجموعه ی ما به عنوان یکی از صاحب نامترین شرکت اجاره خودرو در تهران است. در هر شرایط و ساعتی از شبانه روز آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی است و پیشرو در زمینه خدمات اجاره ماشین با راننده است. این مجموعه با به‌کارگیری از راننده هایی آموزش دیده برای شرایط و موقعیت‌های مختلف، برای خدمت رسانی به شما عزیز در نظر گرفته است.

اجاره خودرو ما با در اختیار داشتن بیشترین تعداد خودرو (از این نظر که مالک خودرو ها می باشیم) با بالاترین تنوع این قابلیت را دارد که هر خودرویی را با راننده در اختیار مشتری قرار دهد، از خودروهای ایرانی ارزان قیمت تا مدل های بالای پورشه مثل پورشه کاین.

کرایه روزانه ماشین با راننده

مزایای اجاره ماشین با راننده

در هر شرایط و محیطی قطعا یک راننده ی حرفه ای به جز خودتان می تواند مفید واقع شود و باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد، حتی وقتی که حس می کنید می توانید ساعت ها رانندگی کنید وجود یک راننده می تواند باعث آرامش خیال و کاهش استرس تان باشد.

کرایه ماشین با راننده در زمان بحرانی

شما دچار تصادف با ماشین شخصی خودتان شده باشید و اتومبیلتان نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد و ممکن است در این زمان شرایط روحی مناسبی برای رانندگی نداشته باشید، بنابراین آسان ترین راهکار برای شما اجاره ی خودرو با راننده است. اینگونه است که در زمان طی کردن مسیر سفر می توانید در صندلی عقب خودرو به استراحت بپردازید و آرامش از دست رفته خود را باز گردانید.

با اجاره اتومبیل همراه با راننده های ماهر این امکان را دارید که هر چه سریع تر به مقصد مورد نظرتان برسید، چرا که این افراد بالاترین مهارت های رانندگی را فراگرفته اند و با تمام راه ها و جاده ها آشنایی کامل دارند و به تمام مشکلات جاده ای مسلط می باشند. در شهر تهران این ویژگی رانندگان ما مهم است و تاثیر به سزایی خواهد داشت، طی کردن نزدیک ترین مسیر با بیشترین مهارت باعث سرعت بیشتر در رسیدن به مقصد و در نتیجه به موقع انجام شدن کار های مورد نظر مشتریان خواهد شد.

اجاره خودرو با راننده در تهران برای قرار کاری

همچنین زمانی که در یک یا چند روز کاری نیاز به جابهجایی های زیاد با وسیله ی نقلیه دارید و لازم است که در سریع ترین زمان به کارهای خود رسیدگی کنید بدون شک شما باید از خدمات اجاره ماشین با راننده استفاده کنید.

  • بهترین
  • امن ترین
  • سریع ترین روش ممکن

کرایه اتومبیل با راننده است، چرا که در این صورت دیگر شما مجبورنخواهید بود وقت با ارزش خود را صرف خستگی و معطلی در صف های انتظار برای وسایل نقلیه عمومی یا انتظار برای پر شدن تاکسی ها کنید یا در جستجو برای یافتن جای پارک و پارکینگ یا یافتن مسیر های درست باشید  راننده های ما این زحمت را از دوش شما برخواهند داشت و در اولین تماس شما خودرو رو به محل مورد نظر شما انتقال خواهد داد.

قیمت اجاره خودرو با راننده

راننده های استخدام شده از آموزش های تعمیرات فنی اتومبیل برخوردار هستند و در صورت بروز مشکل و برای تعمیرات جزئی هیچ نگرانی نخواهید داشت. یکی از ویژه ترین و خاص ترین خدمات مجموعه ی ما ، اجاره خودرو تشریفاتی با راننده ی مخصوص و حرفه ای می باشد، راننده هایی که برای انجام این وظیفه در نظر گرفته شده اند مسلط به:

  • آموزش های مربوط به تشریفات را با موفقیت سپری کرده
  • به زبان انگلیسی و ترکی یا فرانسه کاملا مسلط
  • دارای لباس یونیفرم کت و شلوار رسمی می باشند.

راننده های تشریفاتی با رسومات تشریفاتی کاملا آشنا هستند و به آن مسلط می باشند، برای باز و بسته کردن در خودرو به منظور تشریفات آموزش دیده اند و بسیار حرفه ای مهمانان سیاسی و تجاری شما را خوش آمد گویی و بدرقه می کنند.

اکثر شرکت ها و کارخانه های بزرگ و معتبر برای جا به جایی افراد با اهمیت شان از خودرو های تشریفاتی استفاده می کنند.

مجموعه ی ما با در اختیار داشتن بیشترین تعداد اتومبیل های تشریفاتی همه روزه در 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی به شرکت ها به صورت قرارداد های کوتاه و بلند مدت با راننده های متخصص می باشند.

اجاره خودرو با راننده مجرب و حرفه ای

اجاره خودرو با راننده مجرب و حرفه ای توسط موسسه اجاره خودرو ما با سالها تجربه در ارائه خدمات اجاره خودرو با راننده. با ما همراه باشید.

سفرهای داخل شهری تشریفاتی

مجموعه ما یکی از ارائه دهندگان سرویس های اجاره ماشین با راننده در تهران است که با ارائه خدمات ویژه در خصوص ترانسفر های داخل شهری ، با داشتن ناوگانی بروز و همیشه آماده، با هدف ارائه خدمات ویژه به کسانی که همیشه به دنبال سرویس های ویژه و VIP هستند و با ارائه بهترین رانندگان، رانندگانی کاملا دوره دیده و کارآزموده در خدمت شماست.

پرسنل رانندگان ما شامل رانندگانی مسلط به زبان های روز دنیا اعم از انگلیسی و عربی و روسی و … می باشند که کلیه کارهای تشریفاتی را در خصوص ارائه خدمات اجاره خودور با راننده در دوره هایی که شرکت برگزار کرده گذرانده اند و با توجه به مدیریت قوی مجموعه، همیشه انتظار می رود تا این روند کاری به بهترین شکل برای مشتریان عزیز و گرامی انجام گیرد.

شرایط رزرو و اجاره خودرو با راننده

شما ابتدا از لیست خودرو های ما یکی را برای اجاره انتخاب می کنید. برای مشاهده لیست خودروها کلیک کنید. پس از انتخاب خودرو مد نظرتان با ما تماس گرفته و ساعت و تاریخ رزرو را به همراه خودرویی که انتخاب کردید اعلام میدارید. در این زمان بررسی خواهیم کرد آیا خودرو مد نظر شما در تاریخ و زمان اعلام شده موجود می باشد یا خیر، در اکثر مواقع ما سعی می کنیم بهترین انتخاب ها را برای سفرهای ویژه شما در نظر بگیریم و همیشه معیار ما برای انتخاب خودروی مناسب، سلیقه و رویکرد مشتریان عزیز است.

در این راستا پس از درخواست خودرو، بررسی هایی انجام می شود و در صورت آزاد بودن خودرو مورد نظر به مشتری اعلام می شود و رزرو ایشان ثبت می گردد. در ادامه برای ثبت قطعی رزرو هزینه کار از مشتری اخذ می گردد. پس برای رزرو خودرو با راننده با ما تماس بگیرید.

اجاره ماشین با راننده:

نیاز به اجاره ماشین با توجه به شرایط و موقعیت ها ممکن است متفاوت باشد. گاهی شما نیاز دارید تشریفات شما را موسسه ای که در زمینه تشریفات VIP و CIP و اجاره خودرو تخصص و مهارت دارد امور تشریفات شرکت شما را به عهده بگیرد. و از میهمانان شما به بهترین نحو ممکن پذیرایی و استقبال نماید. و یا ممکن است برای سفری برون شهری نیاز به خودرویی داشته باشید و درعین حال حوصله ای برای رانندگی خسته کننده بین شهری را نداشته باشید و ترجیح بدهید راننده شما را به مقصد برساند و یا شرایط فراهم آوردن ضمانت های لازم برای شما مقدور نباشد و یا نخواهید ضمانت خودرو را بکنید و بدین ترتیب ترجیح میدهید تا ماشینی با راننده اجاره کنید تا خیالتان راحت باشد.

ضمن اینکه از خودرویی فوق العاده بهره ببرید؛ و سفری آرام و بی خطر داشته باشید. و یا حتی در تدارک جشنی بزرگ و برگزاری مراسم عقد یا عروسی هستید و برای یک شب نیاز به خودرویی لوکس برای ماشین عروس هستید. و قصد دارید ماشینی کروک و یا دو نفره (کوپه) اجاره کنید تا در مراسم عروسی ماشینی متفاوت داشته باشید. و در فیلم عروسیتان تصاویری زیبا را ضبط کنید. تا زیباترین شب زندگی تان خاطره انگیزترین آن نیز باشد.

اجاره ماشین بدون راننده:

با توجه به اینکه بسیاری از متقضیان اجاره خودرو نیاز به خودرویی لوکس دارند, ولیکن نمیخواهند راننده ای همراه آنها باشد. و یا نمیخواهند دیگران بدانند که ماشین اجاره ای است؛ یا بنا به دلایل دیگر از قبیل تجربه لذت رانندگی را میخواهند تجربه کنند و دیگر دلایل. اجاره خودرو و تشریفات ما اقدام به ارائه خودرو بدون راننده در همه رده های خودرویی اعم از لوکس و اسپورت و خودرو های اکونومی (اقتصادی) نموده است.

بسیاری از موسسات کرایه اتومبیل صرفا خودرو های با قیمت های پایین را فقط بدون راننده کرایه میدهند. ولی تشریفات ما در این زمینه محدودیتی نداشته و همه خودرو موجود در موسسه اجاره خودرو ما را میتوانید بار ارائه وثایق لازم بدون راننده کرایه کنید. مدارک لازم برای اجاره ماشین بدون راننده به گونه ایی که طراحی شده که غالب مردم امکان استفاده از این خدمات را داشته باشند.

کرایه روزانه ماشین با راننده

مدارک مورد نیاز اجاره خودرو و اجاره ماشین چیست؟

قبل از اقدام به اجاره خودرو و کرایه اتومبیل لازم است از شرایط و قوانین اجاره خودرو و کرایه ماشین آگاه شوید. مدارک لازم اجاره خودرو و کرایه ماشین بدون راننده در اکثر موسسات اجاره خودرو و کرایه اتومبیل بدون راننده شبیه هم می باشد که در ذیل به شرح کامل آمده است.

برای اتباع ایرانی که متقاضی اجاره خودرو و کرایه ماشین میباشند حداقل یکی از مدارک ذیل جهت اجاره خودرو بدون راننده و کرایه ماشین بدون راننده الزامی می باشد

سند ملکی معتبر به نام متقاضی اجاره خودرو و اجاره ماشین که حداقل ارزش آن به میزان خودروی اجاره ای باشد. خودرو شخصی به همراه سند و مدارک آن به نام متقاضی اجاره خودرو و اجاره ماشین که می بایست به موسسه اجاره خودرو تحویل شود. ودیعه وجه نقد به ریال و یا هر گونه ارز دیگر اعم از دلار و یورو و … به میزان ۷ الی ۱۰ درصد ارزش کارشناسی خودروی اجاره ای

علاوه بر مدارک فوق ارایه کارت شناسایی معتبر از سوی متقاضی اجاره خودرو و اجاره ماشین الزامی می باشد و برای اتباغ خارجی متقاضی کرایه ماشین و کرایه ماشین بدون راننده مدارک ذیل الزامی می باشد:

ویزا یا پاسپورت متقاضی کرایه خودرو و اجاره ماشین رویت بلیت برگشت متقاضی اجاره خودرو و کرایه اتومبیل ودیعه نقدی به هر ارزی اعم از ریال دلار یورو و …به میزان ۷ الی ۱۰ درصد ارزش خودروی اجاره ای

لازم به ذکر است متقضیان اجاره خودرو و کرایه ماشین که به راننده نیاز دارند نیازی به تامین وثایق و مدارک فوق ندارند و متقضیان اجاره خودرو و کرایه اتومبیل که قصد اجاره ماشین عروس دارند ارایه کارت عروسی الزامی می باشد.

در زمان سفر، یکی از مهم ترین موارد که باید به آن توجه کنیم انتخاب وسیله ی نقلیه است. گزینه هایی که پیش رو داریم قطار، هواپیما، کشتی، اتوبوس و خودروی شخصی می باشد. هر کدام از این وسیله ها مزایا و معایب خاص به خود را دارند.سفر در جاده ها پر از احساس خوب و زیباست و حس ماجراجویی را در افراد تقویت می کند و همچنین با تماشای مناظر زیبا این امکان را دارید که برای مدتی توقف کنیم و از زیبایی های طبیعت لذت ببریم و برای ثبت خاطرتمان عکسی بگیریم.اینکه بخواهیم به صورت دست جمعی و گروهی مسافرت کنیم بهترین گزینه استفاده از سفرهای جاده ای است.

در زمان مسافرت جاده ای تصمیم گیرنده خودمان هستیم، اینکه از چه مسیری به مسافرت برویم، کجا برای صرف ناهار یا شام توقف کنیم و به زمان محدود نخواهیم بود.مقرون به صرفه ترین نوع مسافرت، سفر جاده ای می باشد.در سفر جاده ای و با اتومبیل، این امکان را داریم که از غذاهای خانگی استفاده کنیم و همچنین نگرانی جا نداشته باشیم. در این مقاله قصد داریم در مورد فواید کرایه کردن ماشین از موسسات معتبر در هنگام مسافرت توضیح دهیم.اجاره ماشین در حالت کلی به دو صورت انجام می شود:

۱- کرایه ماشین بدون راننده

۲- کرایه ماشین با راننده

برای اجاره خودرو چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

اجاره خودرو تقریبا جز نوپا ترین و نوجوان ترین خدمات در زمینه خودرو و حمل و نقل می باشد که با توجه به سن کمی که دارد با طرفداران و متقاضیان بسیار زیادی مخصوصا در شهر های بزرگ و توریستی رو به رو می باشد. به منظور کرایه خودرو شما باید به یک سری نکات در هر سه مرحله قبل، بعد و در زمان اجاره خودرو توجه و رعایت کنید تا در نهایت لبخند رضایت بر روی لبانتان نقش ببند.

نکات قبل از اجاره خودرو

زمانی که قصد اجاره خودرو را دارید باید قبل از اقدام به ان یک سری نمات را در نظر داشته باشید که عبارتند از:

خودرو مد نظر خود را با توجه به مسیر و مقصد خود انتخاب نمایید.

در انتخاب خودرو مواردی مانند میزان مصرف خودرو، قدرت موتور، امکانات رفاهی و … ان را در نظر داشته باشید.

اگر می خواهید خودرویی با رنگ و مدل خاصی اجاره کنید حتما از چند روز قبل جهت رزرو ان اقدام نمایید.

به تعداد افرادی قرار است سوار خودرو شوند نیز دقت کنید تا خودرویی مناسب و جا دار انتخاب کنید.

جهت اجاره اتومبیل حتما از شرکت ها و موسسه های معتبر اقدام نمایید همچنین تا قبل از بستن قرارداد و امضا ان هیچ گونه پول و یا چک و … تحویل ندهید.

نکات هنگام تحویل گرفتن خودرو

هنگام تحویل گرفتن خودرو احتمالا با هیجان و ششور زیادی خواهید داشت اما فراموش نکنید که در این مرحله باید به یک سری نکات بسیار مهم توجه نمایید. مانند:

در زمان تحویل خودرو به یاد داشته باشید تا بایت تحویل دادن مدارک و مبلغ اجاره و … حتما رسید دریافت کنید.

هنگام بستن قرار داد تمامی بند های ان را با دقت مطالعه کنید چرا که بسیاری از شرایط خاص که احتمالا از ان ها بی خبر هستید در ان ذکر می شود.

قبل از تحویل خودرو حتما درباره شرایط خاص با شرکت و موسسه اجاره دهنده به توافق برسید، برای مثال در زمان خرابی خودرو هزینه تعمیر ان با کدام یک از طرفین می باشد و یا در زمان تصادف خسارت ان به عهده چه کسی می باشد و … .

هنگام تحویل گرفتن خودرو تا جایی که امکان دارد در مقابل مامور تحویل خودرو را چک کنید تا در زمان باز گرداندن ان دچار مشکل نشوید.

با رنت خودرو به راحتی خودرو لوکس سوار شوید

ماشین های لوکس را با کرایه سوار شوید، با راننده تشریفاتی و شخصی تردد کنید، فقط کافیست به شرکت رنت خودرو مراجعه کنید و با راحت ترین شرایط بدون نیاز به سند و چک خودرو با راننده و بدون راننده کرایه کنید و از خدمات تشریفاتی و مشاوره رایگان همراه با استعلام قیمت استاندارد و دقیق با چندین سال سابقه کار بهره مند شوید.

هزینه اجاره ماشین مقرون به صرفه است یا خیر؟

وقتی بحث اجاره کردن خودرو در میان می باشد همه نگران هزینه های ان هستند. اما واقعا رنت خودرو هزینه بیهوده ای است؟

تصور کنید که شما تمیل دلرید با یک ماشین مدل بالا ۱۵۹ هزار دلاری مانند بنز در شهر رفت و امد کنید، مبلغ ان واقعا زیاد است هزینه نگهداری ان هم به مراتب بیشتر است. یک ضرب المثل در رانندگی وجود دارد که می گوید: اگه به کسی نزنی بهت میزنن، فکر کنید هزینه ناشی از خودرو همچون مالیات شهری، بیمه، تعمیرات، جریمه ها، نگهداری و …واقعا چقدر زیاد وسرسام اور است در صورتی که شما می توانید از خدمات رنت خودرو به جای خرید ان استفاده کنید که برای شما بسیار به صرفه تر و مقرون به صرفه است چرا که با رنت خودرو مورد نظر و دلخواهتان دیگر سایر هزینه ها را نخواهید داشت و با کم ترین هزینه سوار ماشین رویاهایتان شوید.

با رنت خودرو به راحتی خودرو لوکس سوار شوید

کاربرد اجاره خودرو

خدمات شرکت اجاره خودرو شامل موارد زیر است:

  • کرایه ماشین بدون خودرو
  • کرایه ماشین با راننده
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ترانسفر تشریفاتی
  • کرایه ماشین عروس

بدون راننده خودرو بگیرید، ماشین های لوکس و زیبا سوار شوید، با راننده شخصی و تشریفاتی خود هرجا میخواهید بروید، و با شرایط اسان و راحت در محل خودرو تحویل بگیرید.

طبق یک ارزیابی در طی چندین سال اخیر از نظر کیفیت و محبوبیت خودرو ها با توجه به نظر سنجی متقاضیا و اجاره کنندگان اتومبیل، پرطرفدار ترین و محبوب ترین ماشین های داخلی طبق رضایت مشتریان مشخص شده است.

محبوب ترین خودرو ها در اجاره خودرو

طبق بررسی های ونتایج به دست آمده از ان ها در گروه ماشین هایی که سطح اجاره ان ها کمتر ازسیصد تومان می باشد خودرو ام وی ام بیشترین طرفدار و رضایت مندی از طرف مشتریان را به خود اختصاص داده است.

در گروه ماشین هایی که سطح اجاره ان ها ما بین سیصد تا ششصد تومان است، خودرو برلیانس اچ بیشترین طرفدار و رضایت مندی از طرف مشتریان را به خود اختصاص داده است. و بعد از ان به ترتیب خودرو های دنا، سمند، رانا، سورن، پژو ۴۰۵ و تیبا هاچ بک قرار دارند.

در گروه ماشین هایی که سطح اجاره ان ها در بین هفتصد تا نهصد تومان است، خودرو کیا پیکانتو توانسته است بیشترین طرفدار و رضایت مندی از طرف مشتریان را به خود اختصاص دهد. و بعد از ان به ترتیب خودرو های چانگان، برلیانس اچ اتومات، میتوس بیشی میراژ، ام جی روور و سابرینا قرار دارند. و بعد از ان ها نوبت به خودرو های اریو، گریت وال، ولیکس، جک و لیفان می رسد که بیشترین محبوبیت را در بین مردم کسب کرده اند.

در گروه ماشین هایی که سطح اجاره ان ها به طور حدودی یک میلیون تومان است، خودرو های ام جی روور و اجاره کیا سراتو باهم و مشترکا بیشترین طرفدار و محبوبیت را از طرف مشتریان به خود اختصاص داده اند و بعد از ان ها ماشین های لندمارک، هیوندا، بسترن و رنو داستر به ترتیب قرار گرفته اند.

در گروه ماشین هایی که سطح اجاره ان ها بیشتر از یک میلیون است، خودرو رنو فلئونس در کسب رضایت مشتریان پیشتاز است و بعده ان خودرو های مزدا و رنو کپچر قرار دارند.

در گروه ماشین هایی که گران ترین سطح اجاره ها را دارند، خودرو الفا رمئو جولیتا توانسته است بیشترین طرفدار و رضایت مندی را از طرف مشتریان به خود اختصاص دهد و خودرو اپتیما بعد از ان در رتبه دوم این گروه جا خوش کرده است.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا