دانش و سلامتکسب و کار برتر

دوره های باکیفیت آموزش خیاطی زنانه و مردانه

محتوای این مطلب مخفی کردن

معرفی دوره های جامع خیاطی آموزشگاه خیاطی سیماکده

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که با شنیدن نام خیاط و خیاطی به یاد کسب و کارهای کوچک و قدیمی می‌افتید، خبر شوکه‌کننده‌ای برایتان داریم. در حال حاضر آموزش خياطي با الگو خیاطی؛ یکی از جذاب‌ترین و پردرآمدترین شغل‌ها در  سراسر دنیا محسوب می‌شود. صنعت مد و فشن با سرعت حیرت‌انگیزی در حال رشد و توسعه است. هنرمند خیاطی که به طراحی لباس نیز روی آورده و این مهارت را به مهارت خیاطی‌اش افزوده باشد، بسیار می‌تواند در زمینه کاری‌اش موفق عمل کند و به راحتی کسب و کار خودش را راه بیاندازد. در واقع به جرئت می‌توان گفت که یکی از نکاتی که علاوه بر مهارت دست خیاط ، موجب متمایز و چشمگیر شدن کار او می‌شود، هنر او در بخش طراحی لباس است. این نیاز به یادگیری دوره طراحی لباس است.

دوره های باکیفیت آموزش خیاطی زنانه و مردانه

امروزه خیاطی به یکی از هنرهای تخصصی و پول‌ساز تبدیل شده است و هنرمند خیاط با آموختن حرفه‌ای تکنیک‌های این رشته و افزودن سلیقه و ظرافت شخصی، می‌تواند به خياطي به چشم یک کسب و کار تخصصی نگاه کند. نکته‌ای که شما را در این حرفه خیاطی به موفقیت می‌رساند :

  • علاقه
  • پشتکار
  • تجربه است.

تنها در این صورت است که مشتریان زیادی برای حرفه و هنر شما، سر و دست می‌شکنند. رشته خياطي نیز مانند هر هنر دیگری، تکنیک‌هایی دارد که برای ورود به این حرفه یادگرفتن آن‌ها کاملا ضروری است. مهارت و سلیقه هنرمند خیاط است که یک پارچه ساده و بی‌جان را، به یک لباس زیبا و باشکوه تبدیل می‌کند که شما در خاص‌ترین لحظات زندگی‌تان آن را به تن می‌کنید. دوره‌های خیاطی در موسسه سیماکده ، توسط اساتید حرفه‌‌ای و کاملا مجرب برگزار می‌شود. این اساتید در طول این دوره تمامی نکات :

  • مربوط به دوخت
  • نحوه صحیح اندازه‌گیری
  • کشیدن الگو
  • تکنیک‌های مرتبط با دوخت را به شما آموزش می‌دهند.

بازار کار دوره خیاطی :

آموزش خیاطی یکی از رشته‌های پر کار در دنیای امروز محسوب می‌شود. هنرمند خیاط با یادگرفتن تکنیک‌ها و مهارت‌های لازم برای این رشته و کسب تجره، به راحتی می‌تواند مزون داشته و کسب و کار شخصی خودش را داشته باشد یا وارد کارگاه‌های خیاطی و تولیدی‌ها شود. شما می‌توانید علاوه بر یاد گرفتن هنر خیاطی ، مهارت و هنر طراحی لباس را نیز بیاموزید. به این شکل به راحتی می‌توانید وارد دنیای کسب و کار شود، برای خود و عزیزان‌تان نیز لباس‌های خاص بدوزید و برند شخصی خودتان را تاسیس کنید.

دوره خیاطی برای چه کسانی مناسب است ؟

  • تمامی افرادی که تمایل به کسب درآمد از طریق مسیرهای هنری دارند.
  • تمامی افرادی که ذوق هنری بالایی دارند.
  • افراد خوش سلیقه‌ای که می‌خواهند لباس‌های خاص و منحصر به فرد مطابق با سلیقه خودشان بپوشند.
  • افراد خردمندی که تمایل به حفظ محیط زیست دارند.
  • افرادی که تمایل به ورود به عرصه کسب و کارهای شخصی دارند.

دوره خیاطي برای چه کسانی مناسب نیست ؟

  • تمامی افرادی که تمایل به کسب درآمد از طریق مسیرهای هنری ندارند.
  • تمامی افرادی که ذوق هنری بالایی ندارند.
  • افرادی که نمی‌خواهند لباس‌های خاص و منحصر به فرد مطابق با سلیقه خودشان بپوشند.
  • افرادی که تمایل به حفظ محیط زیست ندارند.
  • افرادی که تمایل به ورود به عرصه کسب و کارهای شخصی ندارند.

دوره های آموزش خیاطی فنی حرفه‌ای

آموزشگاه خیاطی هنر مادر با برگزاری مستمر کلاس خیاطی زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و ارایه مدارک معتبر بین المللی به هنرجویان عزیز خدمت رسانی میکند. این مجموعه با بیش از ۱۰ سال سابقه توانسته است به بهترین آموزشگاه خیاطی تهران تبدیل شود و گواه این جایگاه نظرات هنرجویانی است که از این خدمات بهره برده اند.

هزینه کلاس خیاطی

در این صفحه مجموعه دوره های آموزشی را مشاهده میکنید. شایان ذکر است کلیه دوره ها با نرخ مصوب سازمان فنی حرفه ای برگزار شده و در پایان دوره و پس از شرکت در آزمون مدرک رسمی از این سازمان دریافت خواهید کرد. هزینه کلاس خیاطی در مقابل تعداد ساعات دوره و آموزشی که دریافت میکنید بسیار ناچیز است. جالب است بدانید.بسیاری از هنرجویان در پایان دوره لباس هایی دارند که ارزش مادی آنها از هزینه کلاس بسیار بیشتر است.

انتخاب بهترین کلاس خیاطی:

انتخاب یک مرکز تخصصی و همچنین پیشرفته در زمینه‌ی آموزش اصول مهم خیاطی، بسیار حائز اهمیت بوده است. مراکز بسیار زیادی در این زمینه به فعالیت مشغول هستند که برخی از آنها به ذکر اصول و تکنیک‌های مهم در خیاطی پرداخته و برخی دیگر از آموزش‌های سطحی استفاده خواهند نمود. سطح مهارت شما در زمینه‌ی خیاطی چقدر است؟ آیا نیازمند آموزش‌های ابتدایی نیز خواهید بود؟ اگر به دنبال یک مرکز آموزش تخصصی و ایده‌آل در زمینه‌ی خیاطی هستید، به نکات زیر توجه نمایید:

1. توجه به مدیران و استادان کلاس خیاطی:

یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب یک مرکز آموزشی عالی و توانمند، توجه به کادر مجرب آنها برای آموزش بوده است. برای اینکه از یک آموزش تخصصی و ایده‌آل بهره‌مند شوید، باید آموزگاران مجموعه را شناخته و در جهت کسب اطلاع از سوابق آنها در این حیطه برآیید. آموزگارانی که در این حیطه از تخصص و دانش کافی برخوردار باشند، حتما یک آموزش حرفه‌ای و با ظرافت را برای شما در بر خواهند داشت. آکادمی سیماکده با جمع آوری اساتید برجسته در این زمینه، برای افزایش کیفیت آموزش مراجعه کنندگان در تلاش بوده است. در این آکادمی از بهترین متخصصان و همچنین فعالان بازار کار استفاده شده است که فارغ التحصیلان معتبرترین دانشگاه‌های ایران بوده‌اند. لذا شما می‌توانید در این آکادمی بهترین آموزش‌ها را تجربه نمایید.

2. دریافت خدمات منحصر بفرد آموزش خیاطی:

در آموزشگاه‌های معتبر با توجه به آمادگی افراد در هر زمینه‌ای، اقدام به آموزش آنها خواهند نمود. بهتر است قبل از مراجعه به مراکز آموزشی، هدف خود را از آموزش خیاطی مشخص کنید. اگر دوستدار دوخت‌های مزونی هستید و یا به دنبال جذب بازار کار و همچنین ورود به آن هستید، بهتر است آگاهی لازم را در زمینه‌ی خیاطی مناسب آنها، کسب نمایید. آکادمی هنر پارس با مشخص نمودن سطح آموزش و همچنین در نظر گرفتن ارائه‌ی اطلاعات دقیق در زمینه‌ی نحوه‌ی آموزش مانند: ارائه‌ی اطلاعات کامل درباره‌ی دوره‌های آموزشی مختلف اعم از ضخیم دوزی، دوره‌های آموزشی تولید انواع مانتو و شومیز، طراحی لباس و غیره، خدمات منحصر بفردی را به علاقمندان ارائه خواهد نمود. شما به دنبال دریافت چه خدمات ایده‌آلی از یک مرکز آموزشی معتبر هستید؟

3. خدمات و گارانتی آموزش:

آیا معنی خدمات و گارانتی آموزشی را می‌دانید؟ یکی از مهمترین فاکتورها برای انتخاب یک مرکز معتبر برای آموزش‌های اصولی و مهم، توجه به خدمات و پشتیبانی از آموزش‌های ارائه شده بوده است. چه بسا بسیاری از افراد پس از دریافت برخی از آموزش‌ها،  باز هم با مشکل و اشکال مواجه شده و برای رفع آنها با موانع مختلفی مواجه خواهند شد. یک مرکز معتبر  آموزشی، آموزش‌های ارائه شده‌ی خود را پشتیبانی نموده است و همواره در بسیاری از مراحل سخت، همراه و هم قدم دانش آموختگان بوده است.

آکادمی هنر پارس نیز یکی از مراکز معتبر در زمینه‌ی پشتیبانی و گارانتی آموزش‌های ارائه شده بوده است. در این مرکز علاوه بر استفاده‌ی رایگان از انواع تجهیزات به مدت 5 سال، می‌توان از کلاس‌های رفع اشکال و همچنین مشاوره‌های تخصصی و دقیق نیز بهره‌مند شد. در این صورت دانش آموختگان این آکادمی با مهارت و دانش خاص به بازار کار وارد شده و از جذابیت کار خود لذت خواهند برد.

4. بازار کار خیاطی:

تامین بازار کار مناسب برای آموزش دیدگان، یکی دیگری از خصوصیات برجسته در مراکز معتبر آموزشی بوده است. یکی از مهمترین نیازهای بسیاری از افراد پس از مراجعه به کلاس‌های آموزش خیاطی ، ورود به بازار کار مناسب بوده است. همانطور که می‌دانید، صنعت پوشاک یکی از صنایع بسیار مهم در کشور بوده است که همواره از بازار کار بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. موفقیت در بازار کار این صنعت و دستیابی به بهترین موقعیت کاری، وابسته به دانش تخصصی و همچنین دریافت آموزش‌های ایده‌آل و مناسب بوده است. آکادمی هنر پارس بازار کار مناسبی را برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته است که موفقیت آنها را در بر داشته است. پس از دریافت آموزش‌های لازم توسط این آکادمی با خیالی آسوده وارد بازار کار شوید و از موفقیت خود در این بازار، لذت ببرید.

سوالات متداول دوره خیاطی

آیا برای شرکت در دوره‌های خیاطی پیش نیاز لازم است؟

خیر. برای شرکت در دوره‌‌های خیاطی، به هیچ پیش نیازی احتیاج ندارید.

آیا پس از پایان دوره خیاطی امکان ورود به بازار کار را دارم؟

بله تمامی دوره‌های سیماکده ویژه بازار کار طراحی شده‌اند؛ همچنین اساتید دوره در پایان کلاس‌ها نکاتی را در زمینه بازاریابی به هنرجو ارائه می‌کنند.

آیا در پایان دوره‌ خیاطی مدرک معتبر دریافت می‌کنم؟

بله . در پایان دوره‌ها پس از تحویل پروژه‌های مربوطه، مدارک معتبر و قابل ترجمه با تاییدیه وزارت امور خارجه و دادگستری به هنرجو تقدیم می‌گردد که در ایران و خارج از ایران قابل استفاده است.

آیا شرکت در کلاس‌ها محدودیتی وجود دارد یا آقایان نیز می‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند؟

خیر. برای حضور در کلاس‌های خیاطی محدودیتی وجود نداشته و آقایان نیز می‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند.

چه متد آموزشی‌ای در کلاس‌ها تدریس می‌شود؟

متد مولر، متد در نظر گرفته شده برای آموزش در دوره‌های خیاطی سیماکده است.

من شاغل هستم، آیا می‌توانم در کلاس‌ها شرکت کنم؟

بله. برای شما هنرجوی عزیزی که در طول هفته مشغله کاری زیادی دارید، کلاس‌های آخر هفته برگزار می‌کنیم.

چطور می‌توانم ثبت نام کنم؟

از طریق همین صفحه می‌توانید ثبت نام کنید.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا