عمومیکسب و کار برتر

معرفی سایت رسمی سینک ظرفشویی اخوان + کاتالوگ تمامی محصولات اخوان

محتوای این مطلب مخفی کردن

سینک ظرفشویی و قیمت روز سینک ظرفشویی اخوان

سینک ظرفشویی یکی از انواع ابزارهای مورد نیاز برای انواع آشپزخانه ها می باشد. سینک ها فضایی برای شستشوی ظروف هستند که با کمک یک شیر مناسب، در آشپزخانه نصب می گردند. هر چقدر کیفیت سینک ها بیشتر باشد، بدیهی است که طول عمر آن ها نیز افزایش پیدا می کند. در سال های اخیر، شاهد رشد تنوع سینک های ظرفشویی موجود در بازار بودیم. به طوری که در حال حاضر تنوع بسیار زیادی از سینک در بازار وجود دارد و دست افراد برای خرید مدل های مختلف این محصول باز است.

سینک های ظرف شویی موجود در بازار، دارای جنس های مختلفی هستند و همچنین با طرح ها و مدل های مختلفی طراحی می شوند. سینک هایی که دارای دو لگن عمیق هستند، در گروه محبوب ترین سینک های ظرف شویی موجود در بازار قرار می گیرند. این سینک ها را می توان برای انواع آشپزخانه ها خریداری کرد و نصب نمود.

بدیهی است که نصب سینک ظرفشویی باید به صورت تخصصی انجام شود تا مشتریان بتوانند بدون نشتی آب، از سینک ظرفشویی خودشان استفاده کنند. با توجه به اینکه سینک های ظرفشویی دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده اند، بسیار مهم است که در مورد انواع و بهترین برند این سینک ها اطلاعات کافی کسب کنید. قیمت روز سینک ظرفشویی اخوان را نیز می توانید در سایت ما جستجو کنید.

معرفی سایت رسمی سینک ظرفشویی اخوان + کاتالوگ تمامی محصولات اخوان

نگاهی به انواع سینک ظرفشویی از نظر نوع نصب

سینک های ظرفشویی موجود در بازار را می توان از دو جهت به انواع مختلفی تقسیم بندی کرد. نوع نصب سینک های ظرفشویی، اولین روش برای دسته بندی آن هاست. به طور کلی، سینک های ظرفشویی می توانند به سه شکل مختلف روی ظرفشویی نصب گردند که عبارتند از:

سینک های ظرفشویی توکار، در داخل کابینت نصب می شوند؛ این سینک ها فضای کمتری را اشغال می کنند و مناسب سبک دکوراسیون داخلی مدرن هستند.

سینک های ظرفشویی روکار که از قدیم رایج بوده اند، بر روی کابینت نصب می شوند. در واقع، بخش های مختلف سینک در روی کابینت قابل مشاهده اند.

سینک های ظرفشویی زیرکار، در زیر کابینت نصب می شوند. به طوری که فقط دو لگن سینک از بیرون قابل مشاهده است.

معرفی انواع سینك ظرف شویی از نظر جنس و متریال

سینک های ظرفشویی به غیر از اینکه بر اساس نوع نصب به مدل ها و انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند، دارای جنس های مختلفی نیز هستند. اگرچه بسیاری از افراد سینك ظرفشویی را با جنس استیل مشاهده کرده اند؛ اما این روزها، شاهد تنوع بالایی از جنس برای سینک های ظرفشویی هستیم که انتخاب را برای افراد با سلایق مختلف سخت تر کرده اند. از جمله انواع سینک ظرف شویی از نظر جنس و متریال، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. سینک ظرفشویی استیل ضد زنگ
  2. سينک ظرفشویی شیشه ای
  3. سینک ظرفشویی سرامیکی
  4. سینك ظرفشویی گرانیتی
  5. سينک ظرفشویی مسی

چرا سینك اخوان؟

کارخانه تولید کننده سینک اخوان، بزرگ ترین کارخانه تولید کننده سینک در کشور ایران و خاورمیانه است و در حال حاضر، با کارگران خبره و متعهد در حال تولید بهترین سینک های ظرفشویی موجود در بازار است. تنوع بالای محصولات در کنار کیفیت سینک اخوان سبب شده است که مشتریان زیادی از خرید این سینک ها رضایت کامل داشته باشند.
سینک ظرفشویی اخوان، دارای 230 نوع طرح و مدل است. مشتریان می توانند با بررسی مدل های مختلف و بر اساس بودجه خودشان، اقدام به خرید سینک اخوان کنند. قیمت سینك اخوان در مقابل کیفیت آن، کاملا ارزش دارد. بنابراین، مشتریان می توانند از هر جهت خیال خود را برای خرید سینک های با کیفیت و با طول عمر بالا راحت کنند.

استفاده از متریال های باکیفیت از جمله افتخارات کارخانه تولید کننده سینک ظرفشویی اخوان است. بهترین متریال ها با کمک دستگاه های پرس با کیفیت، می توانند باعث تولید سینک های باکیفیت و زیبا شوند که در طول سال ها زیبایی خودشان را از دست نخواهند داد. پس مشتریان می توانند با خرید سینک های ظرفشویی اخوان، هم در هزینه خودشان صرفه جویی کنند هم یک سینک ایرانی، اما قابل رقابت با نمونه های خارجی داشته باشند.

تولید سینك اخوان در کشور ایران، همراه با سبک های جدید و مدرن است. این یعنی مشتریان می توانند بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه خودشان، بهترین سینك ظرفشویی را خریداری کنند و تا سال ها از مصرف آن لذت ببرند. کارخانه اخوان امکان خرید انواع محصولات دیگر آشپزخانه را نیز فراهم کرده است. بنابراین، مشتریان می توانند برای بهره مندی از زیبایی منحصر به فرد دیگر محصولات در کنار سینك ظرفشویی اخوان، اقدام به خرید محصولات دیگر اخوان نیز کنند.

خرید سینک اخوان از فروشگاه مرکزی اخوان سنتر

سینک اخوان، به عنوان یکی از بهترین سینک های موجود در بازار کشور ایران، توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. بدین منظور نیاز است که خرید سینک اخوان از فروشگاه های معتبر انجام شود تا از کیفیت و اصل بودن این سینک اطمینان حاصل گردد. فروشگاه مرکزی اخوان، با هدف ارائه بهترین سینک های اخوان موجود در بازار، خدمات ویژه ای را به مشتریان ارائه می کند.

فروشگاه مرکزی اخوان سنتر، اولین و بزرگ ترین نماینده فروش سینک اخوان در ایران است. این یعنی اینکه مشتریان می توانند با تنوع بالایی از سینک موجود در این فروشگاه، اقدام به خرید سینک های با کیفیت و زیبا کنند. در حال حاضر، امکان خرید حضوری و اینترنتی سینک اخوان برای مشتریان در سراسر کشور از طریق فروشگاه مرکزی اخوان سنتر فراهم شده است.

قیمت سینک ظرفشویی در بازار داخلی

اگر به دنبال تعویض سینک ظرفشویی آشپزخانه خودتان باشید، قطعا بررسی قیمت سینک های ظرفشویی موجود در بازار کشور ایران برای شما دغدغه زیادی ایجاد کرده است. واقعیت این است که قیمت سینک ظرفشویی بر اساس کارایی هر یک از سینک ها، کیفیت آن ها و همچنین، متریال مورد استفاده قرار گرفته برای ساخت سینک های ظرفشویی تعیین می شود. سینک اخوان نیز با تنوع بالایی که دارد، امکان خرید سینک را با قیمت های مختلف فراهم می کند. بنابراین، با توجه به تنوع بالای سینک های ظرفشویی موجود در بازار، همه افراد می توانند با هر سلیقه و بودجه ای اقدام به خرید این سینک ها کنند

راهنمای خرید آنلاین از سایت

اولین هدف اخوان مارکت سهولت خرید برای مشتری است. با توجه به مشغله های روز خریداران عزیز زمان کمی برای گشت و گذار در بازار دارند به این ترتیب اخوان مارکت طبق سیاستی جدید شرایطی فراهم ساخته است که تا شما مشتریان خوش سلیقه در منزل خود با داشتن یک دستگاه تلفن همراه و یا لپ تاپ به سادگی بتوانند خرید خود را به ثبت برسانند.

برای خرید محصولات اخوان مارکت به صورت اینترنتی به سادگی وارد بخش خرید شوید، در این بخش تمامی محصولات برای شما طبقه بندی شده است و برای هر محصول اطلاعاتی جامع و کامل به همراه تصویر محصول قرار داده شده است، در ابتدای امر زمانی کوتاه برای مطالعه مشخصات محصول مورد نظر صرف کنید، در پنل جستجو می توانید به سادگی محصول مورد نظر را جستجو کنید.

⦁ بخشی در سایت قرار داده ایم تا بین محصولات هم رده یک سری مقایسه ها صورت پذیرد به این ترتیب انتخاب برای شما آسانتر خواهد بود. در صورتی که امتیاز خاصی در ذهنتان است که در توضیحات محصول مورد نظر قید نشده به سادگی می توانید از تیم های مشاور اخوان مارکت بخواهید شما را راهنمایی کنند.
⦁ پس از تأیید محصول مورد نظر بر روی دکمه خرید کلیک می کنید و محصول و یا محصولات مورد نظر وارد سبد خرید شما می شود.
⦁ در بخش بعد باید اطلاعاتی از قبیل نام و نشانی خود را وارد کنید، در وارد کردن نشانی خود نهایت دقت را داشته باشید.
⦁ در نهایت از شما خواسته می شود که در خصوص نشانی و تعداد و نوع محصول خریداری شده بازبینی داشته باشید و هدف اصلی این بخش صحت اطلاعات وارد شده و جلوگیری از اشتباهات غیر عمدی است در صورت کلیک بر روی گزینه تأیید از سوی شما سفارش ما در لیست سفارشات اخوان مارکت به ثبت رسیده است.
⦁ در خرید آنلاین محصولات از اخوان مارکت تنها زمانی سفارش ما ثبت نهایی می شود که پرداخت هزینه داشته باشید، در نهایت به سادگی وارد بخش پرداخت انلاین خواهید شد و می توانید هزینه های برآورد شده پرداخت کرده و منتظر تحویل محصولات خود در سریع ترین زمان ممکن باشید.

چرا خرید انلاین از اخوان مارکت پیشنهاد می شود؟ وقتی بخواهید یک محصول را از بازار به صورت حضوری خریداری کنید باید زمان زیادی صرف شود تا به محصول مورد نظر دست یابید، از طرفی هزینه هایی که در طول مسیر دیده می شود سبب می شود که خرید شما مقرون به صرفه به نظر نرسد.

از طرفی فرض کنید محصولی را خریداری کرده اید و به منزل آوردید و متوجه شدید که از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیست به این ترتیب باید همین میزان زمان و هزینه صرف شود تا به فکر تعویض و یا بازگرداندن محصول باشید، اما در روش اینترنتی می توانید به صورت جامع تمامی مقایسه های لازم را مبذول نمایید.

از طرف دیگر در خرید محصولات از اخوان مارکت درگیر واسطه نخواهید بود و تمامی محصولات به قیمت تولید به دست مشتری می رسد. تمامی این شرایط سبب می شود تا خرید آنلاین محصولات بهترین روش برای مشتریان عزیز محسوب شود.

آشنایی با مزایای ثبت نام در سایت

مهم ترین مزایای داشتن حساب کاربری در اخوان مارکت خرید محصولات از سایت است. خریداران قبل از سفارش خود باید یک حساب کاربری در سایت داشته باشند به این ترتیب اطلاعات افراد در پایگاه داده سیستم یکبار برای همیشه ذخیره می شود و از این پس پروسه خرید برایشان بسیار سریع تر و آسانتر پیش خواهد رفت. داشتن حساب کاربری سبب می شود تا اخوان مارکت شما را بشناسد، این روند به صورتی دنبال می شود که یک سری مزایا در اختیارتان قرار می گیرد.

با داشتن حساب کاربری به سادگی می توانید با مشاورین فروش شرکت در ارتباط باشید و هر سوالی که دارید به طور دقیق پاسخدهی شود.وجود حساب کاربری سبب می شود تا بتوانید از جدیدترین اخبار سایت مطلع شوید به این ترتیب خرید و انتخاب با کیفیت بالاتری پیش خواهد رفت. داشتن صفحه شخصی مخصوص به خود، اطلاعات دقیق در خصوص تمامی محصولات در اختیار شما قرار می گیرد، هر گونه اطلاعیه جدیدی که در سایت قرار می گیرد به شما نمایش داده می شود.

گالری تصاویر محصولات با کیفیت بهتری در اختیارتان قرار می گیرد. شما می توانید از تمامی گواهینامه ها و مجوزهای شرکت بازدید کنید و اطمینان حاصل کنید که تمامی محصولات شرکت اخوان مارکت دارای کیفیت استاندارد و مجوزهای مربوطه هستند. داشتن حساب کاربری در سایت اخوان مارکت به شما اجازه می دهد که جدیدترین قیمت اقلام را استعلام بگیرید.

در صفحه شما لیست تمامی خرید های انجام شده قرار می گیرد و این روند سبب می شود تا افراد حسابرسی در خصوص خرید خود داشته باشند. در سیستم یک سری طرح های تخفیف قرار داده می شود افرادی که دارای حساب کاربری هستند می توانند زودتر از سایرین از مزایای طرح های تخفیف بهرمند شوند و سیستم اطلاع رسانی به این افراد سریع تر خواهد بود.

سینک ظرفشویی تولید برند استیل البرز از جنس استیل استنلس 304 با کیفیت بالا و وارداتی و در برخی مدل با جنس شیشه مقاوم و وارداتی می باشد. سینک استیل البرز در طرح های متنوع طراحی می شود. این سینک ها در تعداد لگن های : دو لگن و یک لگن و در بعضی مدل ها به همراه لگن میوه شور ساخته شده اند. طرح سینی در سینک ها استیل البرز بسیار متنوع است.

سینک استیل البرز در سه کارکرد اصلی توکار، روکار و زیر کورینی تولید می شود.سینک های استیل در دو مدل استیل براق و یا استیل مات می باشند.

اقلام همراه سینک استیل البرز عموما شامل سبد میوه شور پلاستیکی و تخته کار می باشد. در برخی مدل ها شاهد حضور جا مایع استیل در کنار سینک هستیم.

حجم لگن های سینک ظرفشویی استیل البرز معمولا بین 40 تا 56 لیتر است. که میزان قابل توجهی می باشد و نشانگر عمیق بودن لگن سینک ها بوده و همین امر موجب راحتی در شستشو می شود.

وجود نوار آب بندی PU در سینک های توکار که از نفوذ آب به داخل کابینت ها جلوگیری می کند.

این سینک ها دارای زیرآب بزرگ و سیفون می باشند.

سینک ظرفشویی استیل البرز دارای 10 سال ضمانت پس از فروش است.

با اطمینان خاطر سینک استیل البرز را به همراه گارانتی اصلی از فروشگاه مرکزی استیل البرز بخرید!

1. کیفیت سینک استیل البرز چطور است؟

سینک استیل البرز از جنس استیل استنلس 304 با کیفیت بالا و وارداتی و در برخی مدل های سینک شیشه ای با جنس شیشه مقاوم و وارداتی می باشد. استیل به کار رفته در تولید سینک ظرفشویی استیل البرز ضد زنگ است.

2. کدام سینک ظرفشویی استیل البرز برای من بهتر است؟ روکار یا توکار؟

مهمترین نکته در انتخاب یک سینک خوب توجه به نوع نصب سینک می باشد. تفاوت اصلی بین سینک توکار و روکار به روش نصب آنها بر میگردد. انتخاب نوع سینک اول به نوع دکوراسیون آشپزخانه و بعدا به سلیقه فردی بستگی دارد. سینک روکار برای آشپزخانه های به سبک قدیمی مناسب است و سینک توکار برای آشپزخانه های مدرن گزینه ای بسیار عالی محسوب می گردد. همچنین سینک روکار نصب بسیار راحت تری نسبت به توکار دارد. در نصب سینک های توکار توجه به آب بندی درست سینک بسیار حائز اهمیت است.

3. سینک زیرکورین استیل البرز چیست؟

در طراحی جدید دکوراسیون آشپزخانه ها بیشتر از سینک های زیر کورین بهره گرفته می شود. این سینک ها پس از برش صفحه کورین کابینت به زیر آن پیچ می شوند و در جای خود قرار می گیرند. به سبب همین نوع سینک به آنها سینک زیرکابینتی یا سینک زیر کار می گویند. اگر برای شما زیبایی آشپزخانه تان الویت اصلی را دارد، انتخاب سینک زیرکورینی استیل البرز بسیار برایتان مناسب است.

4. سینک استیل بهتره یا سینک شیشه ای؟

سینک ظرفشویی شیشه ای در بین تمام سینک ها دارای بیشترین جلوه و زیبایی است . جنس سینک های شیشه ای از شیشه سکوریت نشکن و لگن های استیل می باشد . اما باید توجه داشت که مقاومت و دوام سینک استیل را ندارند. پس اگر شما یک خانواده پرجعیت هستید و استفاده روزانه تان از سینک زیاد است، سینک شیشه ای اصلا مناسب آشپزخانه تان نیست. این سینک ها بیشتر برای افرادی مناسب است که کمترین استفاده را از سینک ظرفشویی دارند. همینطور قیمت سینک شیشه ای‌ به نسبت قیمت سینک استیل بیشتر است. از طرفی سینک استیل به دلیل همخوانی با انواع دکوراسیون ها طرفداران بیشتری را به خود جلب کرده. همینطور دوام و طول عمر بیشتری نیز دارد.

نمایندگی سینک استیل البرز در تهران

نمایندگی سینک استیل البرز در تهران عرضه کننده و فروشگاه سینک ظرفشویی استیل البرز در تهران می باشد.

  • حجم لگن های سینک معمولا بین 40 تا 56 لیتر است. که میزان قابل توجهی می باشد و نشانگر عمیق بودن لگن سینک ها بوده و همین امر موجب راحتی در شستشو می شود.
  • این سینک ها دارای سیفون و زیرآب می باشند.
  • سینک ظرفشویی استیل البرز دارای 10 ضمانت پس از فروش است.
  • با اطمینان خاطر سینک استیل البرز را به همراه گارانتی اصلی از فروشگاه مرکزی استیل البرز بخرید!

سینک ظرفشویی روکار استیل البرز

سینک ظرفشویی روکار تولید برند استیل البرز از جنس استیل استنلس 304 با کیفیت بالا و وارداتی می باشد.  سینک نام برده در طرح های متنوع طراحی می شود. این سینک در تعداد لگن های : دو لگن و یک لگن و در بعضی مدل ها به همراه لگن میوه شور ساخته شده اند. طرح سینی در سینک ها استیل البرز بسیار متنوع است.

این مدل از سینک بر روی کابینت نصب می شود و لبه های آن قابل مشاهده هستند. این سینک ها در دو مدل استیل براق و یا استیل مات می باشند.ا قلام همراه سینک روکار استیل البرز عموما شامل سبد میوه شور پلاستیکی و تخته کار می باشد. در برخی مدل ها شاهد حضور جا مایع استیل در کنار سینک هستیم.

سینک ظرفشویی توکار استیل البرز

سینک توکار استیل البرز تولید برند استیل البرز از جنس استیل استنلس 304 با کیفیت بالا و وارداتی می باشد. این سینک در طرح های متنوع طراحی می شود. این سینک در تعداد لگن های : دو لگن و یک لگن و در بعضی مدل ها به همراه لگن میوه شور ساخته شده اند. طرح سینی در سینک ها استیل البرز بسیار متنوع است.

برای نصب سینک توکارباید صفحه کابیت برش داده شود و سینک رو درون آن قرار داد. این سینک ها در دو مدل استیل براق و یا استیل مات می باشند.اقلام همراه سینک توکار استیل البرز عموما شامل سبد میوه شور پلاستیکی و تخته کار می باشد. در برخی مدل ها شاهد حضور جا مایع استیل در کنار سینک هستیم.

سینک ظرفشویی شیشه ای استیل البرز

سینک ظرفشویی شیشه ای تولید برند استیل البرز از جنس شیشه مقاوم با کیفیت بالا و وارداتی می باشد. سینک توکار استیل البرز در رنگ های سفید و مشکی طراحی و تولید می شود. این سینک ها در تعداد لگن های : دو لگن با سینی ساخته شده اند.

سینک زیرکورینی استیل البرز

سینک زیرکورینی تولید برند استیل البرز از جنس استیل استنلس 304 با کیفیت بالا و وارداتی می باشد. سینک زیر صفحه ای استیل البرز در طرح های متنوع طراحی می شود. این سینک در تعداد لگن های : دو لگن و یک لگن ساخته شده اند.

نمایندگی شیرآلات استیل البرز در تهران

در تولید شیر آلات بهداشتی استیل البرز از آلیاژ استل بهره گرفته شده است که باعث می گردد تا لکه آب بر روی شیر باقی نماند. کاتریج های به کار رفته در این شیرآلات از جنس سرامیک بوده که مانع از خوردگی و زنگ زدگی می گردد و سبب بالا رفتم عمر شیر می شود.

استیل البرز با بهره گیری از فناوری و استانداردهای روز دنیا اقدام طراحی و تولید انواع شیر سینک در مدل های متنوع مطابق با نیاز و سلیقه مشتریان خود کرده است.در خرید شیرآلات باید به جنس بدنه آن توجه نمود. بهتر است که جنس بدنه بدون سرب باشد. چرا که وجود سرب باعث بروز بیماری هایی نظیر سرطان می گردد و برای سلامت انسان مضر است. از همین رو شرکت استیل البرز برای حفظ سلامت مشتریان شیرآلات خود را با آلیاژ استنلس استیل تولید می کند. و هیچ گونه سربی در ساخت آنها به کار نمی رود.

شیر آلات بهداشتی استیل البرز دارای 24 ماه ضمانت پس از فروش است.

با اطمینان خاطر شیرآلات استیل البرز را به همراه گارانتی اصلی از فروشگاه مرکزی استیل البرز بخرید!

1. جنس شیرآلات بهداشتی استیل البرز چیست؟

در تولید شیر آلات بهداشتی استیل البرز از آلیاژ استل بهره گرفته شده است. که باعث می گردد تا لکه آب بر روی شیر باقی نماند.

2. کارتریج شیر استیل البرز چیست؟

کاتریج های به کار رفته در این شیرآلات از جنس سرامیک بوده. که مانع از خوردگی و زنگ زدگی می گردد و سبب بالا رفتم عمر شیر می شود. کارتریج‌های سرامیکی کیفیت بهتری دارند. چرا که  باعث می‌شوند تا علاوه بر دسترسی به آب کاملا بهداشتی، از نظر چکه کردن آب هم خیال‌تان راحت باشد.

3. شیرآلات استیل البرز در چه مدل هایی تولید می شود؟

کارخانجات استیل البرز تولید کننده مدل‌های شیرآلات برای انواع آشپزخانه‌‌ها‌ است. این مدل ها شامل شیرآلات سینک اهرمی، ثابت و چرخشی و شیر ظرفشویی شیلنگدار می‌شود. که می‌توانید انتخاب و استفاده کنید.

4. گارانتی شیر آلات استیل البرز چقدر است؟

گارانتی شیر آلات بهداشتی استیل البرز 24 ماه پس از فروش است.

نمایندگی فر توکار استیل البرز در تهران

نمایندگی فر توکار استیل البرز در تهران استیل البرز را می توان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان فر توکار در ایران به شمار آورد. این برند معتبر و نام آشنا با همکاری برترین شرکت های اروپایی اقدام به تولید انواع فر با کیفیت بسیار بالا کرده است.
فرتوکار استیل البرز در سه کارکرد اصلی برقی، گازی و برقی-گازی تولید می شود.

عموما جنس فرها از بدنه استیل و نمای درب شیشه ای یا شیشه و استیل در رنگهای سفید و مشکی می باشد. فر استیل البرز مجهز به ریل تلسکوپی و دارای طبقات گریل می باشد.

  • گریل این فرها از نوع برقی است. دارای فن کانوکشن، سینی پیتزا، صفحه نمایشگر LCD، نورپردازی داخلی،تایمر پخت و قفل کودک است.
  • تعداد برنامه پخت در انواع فر توکار استیل البرز بین 2 تا 14 برنامه متغییر است.
  • ظرفیت این فرها معمولا بین 58 تا 60 لیتر است. که میزان قابل توجهی می باشد.
  • نکته مهم در فر ها وجود سیستم یخ زدایی و سنسور حسگر پخت می باشد.
  • فر توکار استیل البرز دارای 24 ماه ضمانت است.

با اطمینان خاطر فر استیل البرز را به همراه گارانتی اصلی از فروشگاه مرکزی استیل البرز بخرید!

1. فر توکار استیل البرز چه مدل هایی دارد؟

فر توکار استیل البرز در سه کارکرد اصلی فر توکار برقی، فر توکار گازی و فر توکار برقی-گازی تولید می شود. جنس فرها از بدنه استیل و نمای درب شیشه ای یا شیشه و استیل در رنگهای سفید و مشکی می باشد.

2. ظرفیت فر استیل البرز چقدر است؟

ظرفیت فر استیل البرز معمولا بین 58 تا 60 لیتر است. که میزان قابل توجهی می باشد.

3. فر توکار بهتر است یا فر روکار؟

فر توکار جدیدترین مدل فر می باشد. نصب این فر درون باکس کابینت صورت می گیرد. که ظاهری بسیار زیبا و شیک به آشپزخانه ها می دهد. فر روکار بر روی کانتر یا میز قرار می گیرد و جابجایی آن آسان می باشد. در واقع تفاوت اصلی این دو مدل فر، به نوع نصب آنها بر میگردد.

4. فر توکار برقی یا برقی و گازی بخریم؟

فر توکار برقی بسیار مرسوم تر از انواع دیگر فر است. امکانات فر برقی بیشتر بوده و تنوع بیشتری نیز دارند. فر برقی به دلیل پخش یکنواخت گرما درون محفطه خود، پخت بهتری را به ارمغان می آورد. از طرفی قیمت های فر های برق و گاز به نسبت فر برقی پایین تر است . اما باید توجه داشت که قبل از خرید فر توکار برق و گاز حتما شیر گاز مجزا در آشپزخانه وجود داشته باشد.

5. نکات مهم در خرید فر توکار چیست؟

  • مهمترین نکته در خرید فر توکار توجه به ابعاد و اندازه فر و تناسب آن با فضای آشپزخانه است.
  • حجم و ظرفیت فر نیز بسیار مهم است . که باید با توجه به میزان مصرف از فر و تعداد افراد خانواده انتخاب شود. خانواده های پر جمعیت بهتر است فر های حجیم تر را انتخاب نمایند.
  • وجود فن خنک کننده جهت پایین نگاه داشتن دمای بدنه فر
  • امکاناتی نظیر موتور جوجه گردان , تایمر و قابلیت های پخت از دیگر موارد مهم در خرید فر به شمار می آید.

نمایندگی گاز استیل البرز در تهران

نمایندگی گاز استیل البرز در تهران ، گاز رومیزی تولید برند استیل البرز از جنس استیل با کیفیت بالا و در برخی مدل با جنس شیشه سکوریت یا سرامیکی مقاوم و  در سایر مدل ها ترکیبی از شیشه و استیل می باشد. گاز استیل البرز در طرح های متنوع طراحی می شود. این اجاق گاز ها در تعداد شعله های : یک شعله، دو شعله، سه شعله، چهار شعله، پنج شعله و شش شعله می باشند. که در اکثر مدل ها به همراه شعله پلوپز ساخته شده اند.

اجاق گاز استیل

گاز استیل، استیل تولید برند استیل البرز از جنس استیل مقاوم و با کیفیت می باشد. گاز رومیزی استیل البرز در طرح های متنوع طراحی می شود. این اجاق گاز ها در تعداد شعله های : یک شعله، دو شعله، سه شعله، چهار شعله، پنج شعله و شش شعله می باشند. که در اکثر مدل ها به همراه شعله پلوپز ساخته شده اند.

گاز رومیزی شیشه ای استیل البرز

گاز صفحه ای شیشه ای تولید برند استیل البرز از جنس شیشه سکوریت مقاوم در دو رنگ مشکی و سفید می باشد. گاز رومیزی استیل البرز در طرح های متنوع طراحی می شود. این اجاق گاز ها در تعداد شعله های : یک شعله، دو شعله، سه شعله، چهار شعله، پنج شعله و شش شعله می باشند. که در اکثر مدل ها به همراه شعله پلوپز ساخته شده اند.

گاز رومیزی شیشه سرامیکی استیل البرز

گاز صفحه ای شیشه ای تولید برند استیل البرز از جنس شیشه سکوریت مقاوم در دو رنگ مشکی و سفید می باشد. گاز رومیزی استیل البرز در طرح های متنوع طراحی می شود. این اجاق گاز ها در تعداد شعله های : یک شعله، دو شعله، سه شعله، چهار شعله، پنج شعله و شش شعله می باشند. که در اکثر مدل ها به همراه شعله پلوپز ساخته شده اند.

نمایندگی هود استیل البرز در تهران

نمایندگی هود استیل البرز در تهران، هود تولید برند استیل البرز از جنس استیل با کیفیت بالا و یا شیشه سکوریت مقاوم می باشد. این محصولات در طرح های متنوع طراحی می شود. هود ها در رنگ های مشکی، سفید ، استیل و تیتانیوم ساخته شده اند.

هود ساخته شده توسط این برند نامی دارای فیلتر های آلومینیومی چند لایه قابل شستشو می باشد. که امکان شستشوی دستی و شستشو با ماشین ظرفشویی را هم دارد.موتور اینورتر به کار رفته در این هواکش های مدرن به طور چشمگیری میزان مصرف انرژی هود را پایین آورده است.

  • قدرت مکش هوای این هود ها بین 300 الی 900 متر مکعب بوده و با قدرت بسیار بالای خود تمام هوای  آشپزخانه را د رکمترین زمان تهویه می کند.
  • میزان تولید صدای این محصول 43 دسیبل است. که به طور قابل توجهی میزان سر و صدای هود پایین است.
  • ار مهمترین قابلیت های هود تولید شده توسط این شرکت باید به وجود سنسور دود و حرارت، ریموت کنترل و جک گازی و برقی اشاره کرد.
  • هود تولیدی این شرکت دارای 24 ماه ضمانت پس از فروش است.
  • با اطمینان خاطر هود استیل البرز را به همراه گارانتی اصلی از فروشگاه مرکزی استیل البرز بخرید!

1. بهترین مدل هود استیل البرز برای هر آشپزخانه کدام است؟

برای اینکه بتوان بهترین هود استیل البرز را برای آشپزخانه انتخاب کرد باید انواع آن را شناخت. متداول ترین انواع هود در بازار شامل : هود مورب (شیبدار)، هود مخفی یا هود توکار و هود شومینه ای است. برای انتخاب مناسب ترین هود استیل البرز باید در وهله اول به دکوراسیون و چیدمان کابینت های منزل خود دقت نمایید.

هود مورب استیل البرزمناسب برای آشپزخانه های مدرن و نصب آن به دیوار و بالای اجاق گاز به صورت 45 درجه است.

هود شومینه ای استیل البرز: مناسب برای آشپزخانه های کلاسیک و مدرن! نصب آن از سقف بالای اجاق گاز میباشد و کاملا بر روی اجاق را می پوشاند.

هود توکار استیل البرزبهترین انتخاب برای اشخاصی که تمایل به دیده شدن هود در دکوراسیون خود ندارند . نصب هود مخفی درون کابینت بالای اجاق گاز صورت میگیرد.

2. چگونه هود آشپزخانه را تمیز کنیم؟

برای تمیز کردن هود می توان با یک پارچه نمدار بدنه آن را تمیز کرد . اما جهت نظافت بخش هایی که چربی در آن جمع شده نظیر فیلترها، با جدا سازی آنها از هود می توان به سادگی آن قطعات را شست . همینطور می توان فیلتر های آلومینیومی را جهت شستشو در ماشین طرفشویی قرار داد. استیل البرز در طراحی هودهای خود تلاش کرده است تا امکان نظافت نقاط کور هم به سهولت فراهم شود.

3. نکات مهم در خرید هود چیست؟

مهمترین نکاتی که در خرید هود باید به آن توجه داشت به شرح زیر است:

  • ابعاد هود متناسب با طول اجاق گاز باشد.
  • قدرت مکش هود برای جذب بو و چربی بسیار مهم است
  • نکته مهم دیگر در مورد صدای هود است، هود با صدای کم همیشه یک آپشن مهم است.
  • توجه به دور موتور هود، هرچه دور موتور بیشتر باشد قدرت مکش نیز بالاتر میرود.
  • در نظر داشتن تطابق خروجی هود با خروجی آشپزخانه
  • فیلتر های قابل تعویض نیز یکی دیگر از نکات مهم در خرید هود می باشند.

معرفی برند استیل البرز

شرکت صنایع استیل البرز تولیدکننده و صادرکننده پیشگام سینک ظرفشویی در خاورمیانه است که فعالیت خود را از سال‌ها پیش با پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات و ظرفیت سالیانه 200.000 قطعه سینک در شهر شیراز آغاز نمود. این شرکت اکنون پس از سال‌ها تجربه ظرفیت تولیدات خود را در محصولات سینک، اجاق گاز، هود، فر توکار و شیرآلات ظرفشویی به بیش از 1.500.000 قطعه محصول در سال ارتقاء بخشیده و تولیدات خود را به بیش از 200 مدل مختلف در بازارهای داخلی و بیش از 40 کشور جهان از جمله خاورمیانه، خاور دور، کانادا، جنوب آفریقا، اقیانوسیه و اروپا عرضه می‌نماید.

نمایندگی استیل البرز در تهران عرضه کننده کلیه محصولات بیمکث مثل هود استیل البرز ، استیل البرز، اجاق استیل البرز ، سینک ظرفشویی استیل البرز در تهران می توانید خرید کنید.

فروشگاه محصولات استیل البرز در تهران

فروشگاه محصولات استیل البرز در تهران عرضه کننده خرید محصولات استیل البرز در تهران می باشد.

نمایندگی کن در غرب تهران

نمایندگی فروش محصولات استیل البرز در غرب تهران میتوایند برای خرید در نمایندگی استیل البرز در غرب تهران با ما همراه شوید.

نمایندگی بیمکث در شرق تهران

نمایندگی فروش محصولات استیل البرز در شرق تهران میتوایند برای خرید در نمایندگی استیل البرز در شرق تهران با ما همراه شوید.

خرید محصولات استیل البرز

خرید محصولات استیل البرز را میتوانید در نمایندگی استیل البرز در تهران و برای خرید هود استیل البرز در تهران با ما میتوانید همراه باشید.

قیمت محصولات استیل البرز در تهران

قیمت محصولات استیل البرز در تهران سعی شده بهترین قیمت را در کنار بهترین کیفیت را در اختیار همشهریان عزیز قرار دهد.

نمایندگی استیل البرز در تهران کجاست؟

نمایندگی استیل البرز در تهران دارای چندین شعبه می باشد که این نمایندگی ها دارای کلیه محصولات استیل البرز می باشد.

قیمت محصولات استیل البرز چقدر است؟

قیمت محصولات استیل البرز سوالی میباشد که کسانی که میخواهند محصولات استیل البرز چقدر می باشد سعی شده بهترین قیمت را در اختیار شما قرار دهند.

منبع مقاله: akhavan.ir

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا