جامعهکسب و کار برتر

معرفی دوره آنلاین تعمیرات موبایل

یکی از مشاغلی که نیاز به سرمایه کم دارد و از طرفی درآمد آن نیز مناسب است، تعمیرات موبایل می‌باشد. به همین دلیل است که افراد زیاد به دنبال یک دوره آنلاین تعمیرات موبایل خوب می‌باشند. امروزه منابع رایگان و غیر رایگان بسیار زیادی برای این حوزه وجود دارد. اما نکته بسیار مهم در تمامی این دوره ها مدت زمان آموزش می‌باشد. یک دوره ممکن است که در یک سال بازدهی کوتاه مدت داشته باشد و از طرفی کسب درآمد از آن نیز به صورت معقول انجام شود. از طرفی مقابل یک دوره دیگر چندین ماه به طول بینجامد اما نتوان با آن مشغول به تعمیرات موبایل شد. به همین دلیل قصد داریم برای معرفی دوره آنلاین تعمیرات موبایل با یکی از مراکز معتبر در این حوزه صحبت کنیم.

دوره آنلاین تعمیرات موبایل لیمو

به نقل از مجتمع آموزشی پل، یک دوره آنلاین تعمیرات موبایل عالی باید چند ویژگی بسیار مهم داشته باشد. اولین ویژگی آن در این است که بخشی از دوره به صورت رایگان در اختیار شما قرار بگیرد. چرا که شما باید بررسی کنید با نوع تدریس استاد و فن بیان ارتباط برقرار می‌کنید و یا خیر. دومین  ویژگی مورد بررسی شما باید سر فصل های آموزشی شما باشد. بسیار مهم است که پس از این دوره آموزشی آیا شما می‌ توانید به عنوان یک تعمیرکار موبایل مشغول به کار شوید و یا خیر. سومین و مهمترین ویژگی یک دوره آنلاین تعمیرات موبایل آپدیت دوره است. چرا که امروزه مدل های گوشی موبایل به صورت روزانه در حال رشد و ارتقاء می‌باشند و شما به عنوان یک تعمیر کار خبر به درک آن نیاز خواهید داشت.

دانلود پکیج آموزش تعمیرات موبایل رایگان

در بخش های قبلی به جهت معرفی دوره آنلاین تعمیرات موبایل به این موضوع اشاره داشتیم که یک دوره خوب معمولا بخشی از اطلاعات خود را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. دوره آنلاین تعمیرات موبایل لیمو، یک دوره بسیار با ارزش که می‌تواند دید شما را نسبت به این حوزه به صورت ویژه بهبود بخشد. البته به این نکته توجه داشته باشید، که این دوره آموزشی دارای چند بخش کاملا مجزا می‌باشد. شما می‌توانید به واسطه این دوره آموزشی هم با تعمیرات نرم افزاری موبایل آشنا شوید و هم می‌ توانید یک دیدگاه مناسب نسبت تعمیر و تغییر سخت افزار به دست آورید.

بسته آموزش آنلاین تعمیرات موبایل

البته لازم به ذکر ست که دوره های آموزشی آنلاین تعمیرات موبایل بسیار زیادی در سطح وب وجود دارد که قسمت قابل توجهی از آن ها نیز رایگان می‌باشد. اما نکته بسیار مهم آن در این است که این اطلاعات چگونه می‌تواند در بازار کار برای شما مفید باشد. بر اساس بررسی های صورت گرفته دوره آنلاین تعمیرات موبایل لیمو می‌تواند شما را در رسیدن به بازار کار یاری کند. به همین دلیل است که حتی بخش رایگان آن را می‌توان چندین و چند بار بررسی کرد. با این حال اگر شما به دنبال بررسی یک فصل آموزشی خوب می‌باشید و از طرفی قدرت زبان انگلیسی شما نیز در سطح قابل قبولی می‌ باشد پیشنهاد ما به شما این است که از دوره های آنلاین یوتیوب نیز  استفاده نمایید.

استفاده از کانال آموزش رایگان تعمیرات موبایل کاربردی است؟

امروزه شاهد این هستیم که افراد بسیار زیادی کانال های آموزشی تعمیرات موبایل راه اندازی می‌کنند. اگر شما نیم نگاهی به این کانال ها داشته باشید در آن کتاب آموزش تعمیرات موبایل و همچنین آموزش تعمیرات موبایل pdf بسیار زیادی وجود دارد. اما مشکل این گونه کانال ها در این است که فرآیند یادگیری شما را طولانی مدت می‌کند. ممکن است که شما یک تغییر میکروفون ساده را در 10 تا 15 جلسه آموزش دهند.در صورتی که یک دوره آموزش آنلاین تعمیرات موبایل خوب به شما اصول تعویض آن را آموزش می‌دهد و مدت زمان یادگیری شما را به صورت قابل ملاحظه کاهش می‌دهد.

از طرفی به نظر شما چند درصد از این افراد می‌توانند با این دوره ها وارد بازار کار شوند. اگر آن ها با یک مشکل مواجه شدند و یک موضوع را به اشتباه درک کردند، به نظر شما مشکل در چیست؟ آیا شخصی که این دوره های آموزشی را برای شما فراهم می‌کند خود صلاحیت تشخیص دوره معمولی از دوره عالی را دارد؟ و … . زمانی که شما برای هر یک از این سوالات یک پاسخ مناسب پیدا کنید، قطعا نظر تان در مورد استفاده از کانال آموزش رایگان تعمیرات موبایل تغییر خواهد کرد.

بسته تخصصی تعمیرات موبایل لیمو پل

آموزش مجازی تعمیرات موبایل آنلاین چیست؟

آموزش مجازی تعمیرات موبایل آنلاین اندکی با صرفا یک دوره آنلاین متفاوت است. در یک دوره آنلاین معمولی معمولا آموزش به صورت یک طرفه صورت می‌پذیرد. زمانی که استاد به شما یک آموزش را منتقل می‌کند، این آموزش روتین و تکراری می‌باشد و از طرفی آموزش های آن نیز برای شما آنچنان کاربردی نخواهد بود. چرا که شما نمی‌توانید در مورد زمان آموزش استاد را به چالش بکشید. اما در آموزش مجازی شما می‌توانید با استاد در زمان آموزش ارتباط برقرار کنید.

از طرفی آموزش های استاد نیز به صورت کاملا پویا با توجه به سطح و شرایط کلاس ارائه می‌شود. قطعا این دوره آموزشی می‌تواند سرنوشت آموزشی شما را تغییر دهد. از همه مهمتر این نوع آموزش می‌تواند شما را در مدت زمان بسیار کوتاه تری برای بازار کار آماده سازد. به همین دلیل است که مجتمع آموزشی پل دوره آنلاین تعمیرات موبایل خود را به صورت مجازی برگذار می‌کند و برخی از جلسات مهم خود را به صورت LIVE در خدمت شما خواهد بود. کمتر آموزشگاهی را می‌توانید پیدا کنید که تا این اندازه به هنر پذیران خود اهمیت دهد.

آموزش رایگان تعمیرات موبایل فنی حرفه ای

یکی از انواع آموزش های رایگان تعمیرات موبایل که در سطح وب موجود است و افراد زیادی نیز از آن استفاده می‌کنند، تعمیرات موبایل فنی حرفه ای می‌باشد.  اما نکته بسیار مهم آن در این است که این آموزش ها برای تعمیر گوشی های میان رده و همچنین گوشی های قدیمی بازخورد خوبی را ثبت کرده است.  از طرفی اگر بخواهید که آموزش های جدید را استفاده نمایید، نیاز است که به صورت متمرکز از دوره های خاص در مراکز معتبر اقدام به یادگیری تعمیرات موبایل داشته باشید.  چرا که سر فصل های آموزشی 15 سال قبل که برای تعمیر نوکیا و سونی اریکسون کاربرد داشته است، نمی تواند به شما کمک کند که مدار آیفون 14 را تعمیر کنید و یا مشکلات نرم افزای آن را عیب یابی نمایید.

سخن پایانی

اگر کماکان به دنبال استفاده از آموزش رایگان تعمیرات موبایل از مبتدی تا حرفه ای می‌باشید، باید به شما بگوییم که با این کار فاصله کار خود را با بازار کار زیادی می‌کنید. چرا که در بهترین حال شما یک نوع آموزش متوسط را فرا خواهد گرفت. اما به دلیل نداشتن مدارک تحصیلی معتبر در این حوزه هیچ گاه نمی‌توانید در مراکز تعمیرات تخصصی و نمایندگی های مجاز اقدام به تعمیرات انجام دهید. از طرفی مدت زمان آموزش شما نیز برای فاصله زمانی طولانی افزایش پیدا خواهد کرد. به همین جهت است که معرفی دوره آنلاین تعمیرات موبایل برای هر شخص باید با توجه به نیاز او و همچنین سطح توانایی او صورت پذیرد.

دوره انلاین و تخصصی تعمیر موبایل

برای یک شخص دوره رایگان مناسب است و برای دیگری دوره پریمیوم یک شرکت خاص. در حال حاضر مجتمع آموزشی پل تمامی دوره های آنلاین و حضوری تعمیرات موبایل را برای هنر پذیران فراهم نموده است و افراد با یک مشاوره رایگان می‌توانند بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنند.  دقت داشته باشید که موفقیت در بازار رقابتی تعمیرات موبایل اتفاقی نیست و باید برای آن زمان صرف شود.

 

گردآوری : آموزشگاه پل

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا