اقتصادیکسب و کار برتر

? خرید آنلاین انواع لوله و اتصالات

خرید آنلاین و اینترنتی انواع و اقسام لوله‌ها و اتصالات

دستیابی به خودکفایی در هر زمینه‌ای، برای کشور از اهمیت فراوانی برخوردار است. لذا، در کشور، تولیدات مختلفی وجود دارند که در جهت خودکفایی پیش می‌روند تا از خروج ارز و سرمایه ملی پیشگیری شود. بخشی از این تولیدات، مربوط به محصولات صنعتی مورد استفاده در صنعت ساختمان‌سازی است.

می دانیم که در صنعت ساختمان‌سازی، آب، برق و گاز از نیازهای مهم هر ساختمان به شمار می‌روند.

در واقع، در صنعت ساختمان سازی، از مهمترین بخش‌ها، می‌توان به سیستم‌های برق کشی، جهت هدایت کابل‌ها و سیم‌های برق و سیستم‌های لوله کشی، جهت هدایت آب و گاز اشاره کرد. برای تعبیه سیستم‌های لوله کشی و هدایت آب و گاز و خطوط سیم و کابل، انواع و اقسام لوله و اتصالات صنعتی نیز به کار برده می‌شود.  در صنعت ساختمان‌سازی، مسئله مهمی که وجود دارد، این است که باید نقشه‌های تاسیساتی هدفمند، اصولی و قابل اجرا باشد تا پس از اجرا، عمر مفید آنها بالاتر برود و ساختمان‌ها پس از احداث با مشکلات مرتبط با تاسیسات مواجه نشوند. از جمله نقشه‌های تاسیساتی می‌توان به سیستم لوله‌کشی آب و گاز و همچنین، سیستم خطوط تلفن و برق اشاره کرد. در این میان، اجرای سیستم لوله‌کشی و نصب و اتصال لوله‌ها به یکدیگر، از اهمیت فراوانی برخوردار است.

بنابراین، می‌توان به این نتیجه رسید که باید علاوه بر داشتن نقشه تاسیساتی مناسب، با انواع و اقسام لوله و اتصالات مختلف و کاربردهای آنها آشنا شد. چرا که در هر پروژه، با توجه به نقشه‌های تاسیساتی آن، از انواع مختلفی از لوله‌ها و تاسیسات استفاده می‌گردد؛ همچنین، انتخاب نوع لوله‌ها و اتصالات مورد نیاز برای پروژه‌های مختلف و قیاس آنها با موارد موجود در بازار، موجب می‌شود تا بتوانیم با توجه به نوع پروژه و هزینه‌های در نظر گرفته شده در پروژه، انواع نقشه‌های تاسیساتی را تهیه کنیم و با توجه به آنها هزینه نهایی تاسیسات مرتبط با ساختمان مورد نظر را برآورد نماییم.

ما نیز در این بخش، با در نظر گرفتن موارد یاد شده، سعی داریم تا اطلاعاتی را در مورد انواع اتصالات صنعتی، انواع لوله و اتصالات و کاربرد آنها را بیان کنیم و عوامل تاثیر گذار بر هزینه آنها را مورد بررسی قرار دهیم. در نهایت، در بخشی از این مطلب، در مورد فروش اینترنتی این محصولات توسط شرکت فیدار پترولیوم خاورمیانه، توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

? خرید آنلاین انواع لوله و اتصالات

موارد استفاده لوله‌ها و اتصالات در پروژه‌های صنعت ساختمان‌سازی

پیش از این نیز اشاره کردیم که در صنعت ساختمان سازی، لوله‌ها و اتصالات صنعتی، از نقش ویژه و مهمی در اجرایی شدن این پروژه‌ها برخوردارند. به طوری که در حال حاضر، در پروژه‌های مختلف از جمله، سیستم‌های مربوط به خطوط تلفن و برق و سیستم‌های لوله کشی گاز و آب و فاضلاب، از لوله‌های مختلفی که هر کدام جنس خاصی دارند، استفاده می‌گردد. لوله‌ها و اتصالات مختلف، کاربرد صنعتی نیز دارند و در صنعت، از این لوله‌ها و اتصالات، جهت انتقال انواع مایعات مختلف استفاده می‌شود و دارای ضرورت فراوانی نیز می‌باشند. بنابراین، مهندسین پروژه‌های مرتبط، باید پیش از هر چیزی، نسبت به جنس لوله‌ها و اتصالات مختلف و کاربرد هر یک از آنها، شناخت کافی داشته باشند.

بنابراین، بهتر است که با فروشگاه‌های مختص لوله‌ها و اتصالات آشنا شوند. توجه داشته باشید که به همین منظور، فروشگاه‌های آنلاین، کاربردی تر هستند چرا که اطلاعات کامل و شاملی را در مورد انواع مختلف لوله‌ها و اتصالات ارائه می‌دهند و خریدار با مطالعه اطلاعات مربوط به هر کدام، در هنگام خرید، محصولات مورد نیاز خود را با دقت بیشتری انتخاب کرده و اقدام به خرید می‌نماید. توجه داشته باشید که خرید این محصولات، در تهیه محصولات کاربردی جهت استفاده در پروژه‌های کوچک و بزرگ، کمک قابل توجهی را به خریدار خواهد کرد.

لوله های پرکاربرد

اگر به تاریخ صنعت لوله‌کشی مراجعه کنید، متوجه خواهید شد  که گذشتگان ما در سیستم‌های اولیه لوله‌کشی، از قطعات فلزی (از جمله برنج و آلیاژهای مختلف) استفاده می‌کرده‌اند. امروزه نیز اغلب پروژه‌های ساختمانی که از ساخت قدیم بهره می‌گیرند، از این نوع از لوله‌ها استفاده می‌کنند. یکی از معایبی که این نوع از سیستم قدیمی لوله‌کشی دارد، این است که این لوله‌ها از انعطاف پایینی برخوردار هستند و پس از مدتی، امکان رسوب و گرفتگی و مسدود شدن لوله‌ها و مسیرهای گذر مایعات وجود دارد. بنابراین، نصب آنها نیاز به مهارت ویژه‌ای جهت آب‌بندی لوله‌ها دارد.

به همین علت، مهندسان فعال در این صنعت، برای آسان‌تر کردن نصب و اتصال و آب‌بندی لوله‌ها و اتصالات به یکدیگر، اقدام به ساخت و تولید و استفاده از نوع جدیدی از لوله‌ها و اتصالات کردند و اتصالات پلی‌اتیلن را به بازار عرضه نمودند. امروزه این نوع از اتصالات پلی‌اتیلن، کاربرد فراوانی دارد و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اتصالات پلی‌اتیلن از مزایای ویژه‌ای برخوردار هستند. از مزیت‌های این نوع از لوله‌ها و اتصالات پلی‌اتیلنی در پروژه‌های مختلف تاسیساتی می‌توانیم به وزن پایین، قابلیت جذب کمتر رسوب نسبت به لوله‌های قدیمی‌تر فلزی، امکان آب‌بندی آسان و این نوع از لوله‌ها و اتصالات و تولید در مقیاس وسیع نسبت به انواع و اقسام محصولات مشابه فلزی اشاره کرد.

با توجه به اینکه این نوع از لوله‌ها و اتصالات جدید پلی‌اتیلنی نسبت به لوله‌ها و اتصالات قدیمی فلزی، قابلیت جذب رسوب کمتری دارند، بنابراین، در دراز مدت استفاده از این نوع از لوله‌ها و اتصالات جدید پلی‌اتیلنی مقرون به صرفه تر می‌باشد.

انواع و اقسام لوله‌ها و اتصالات موجود در صنعت

با توجه به آنچه که در این مطلب ارائه شد، می‌توان فهمید که از هر کدام از لوله‌ها و اتصالات مختلف فلزی و یا پلی‌اتیلنی، می‌توان در پروژه‌های مختلف صنعتی و ساختمانی مختلف بهره گرفت. توجه داشته باشید که رسوب‌گذاری جداره داخلی لوله‌ها به صورت تدریجی صورت می‌گیرد و با گذشت زمان، بیشتر نمایان می‌شود؛ بنابراین، برای اینکه میزان رسوب‌گیری در جداره داخلی لوله‌های مختلف (از جمله لوله‌های آب گرم) کاهش پیدا کند و به حداقل خود برسد، می‌توان از انواع و اقسام لوله‌های پلی‌اتیلنی استفاده کرد.

? خرید آنلاین انواع لوله و اتصالات

چه عواملی بر قیمت لوله‌ها و اتصالات صنعتی تاثیرگذار هستند؟

عوامل مختلفی بر قیمت لوله‌ها و اتصالات پروژه‌های تاسیساتی تاثیر دارند. یکی از این عوامل، نوع لوله‌ها و اتصالات مورد استفاده در پروژه‌های مختلف می‌باشد. در هنگام برآورد هزینه باید به فلزی بودن اتصالات و یا پلی‌اتیلنی بودن اتصالات توجه کرد. چرا که اگر استفاده از اتصالات فلزی مد نظر باشد، باید به این مسئله توجه شود که قیمت لوله‌های فلزی نورد شده، به روز بوده و توسط کارخانه‌های ذوب فلزات، قیمت‌گذاری می‌شود. بنابراین، در برآورد هزینه باید به این نکته توجه شود که قیمت بروز آنها مورد محاسبه قرار بگیرد. بدین ترتیب، می‌توان گفت که متره و برآورد نقشه تاسیساتی لوله‌کشی فلزی، نسبت به نقشه لوله‌های پلی‌اتیلنی، دارای ریسک بیشتر و اطمینان پایین‌تری می‌باشد.

توجه کنید که یکی از پر اهمیت تری مواردی که در قیمت‌گذاری انواع و اقسام لوله‌ها و اتصالات و وسایل تاسیساتی تاثیر دارد، صادرات این نوع از محصولات تولیدی، به کشورهای دیگر می‌باشد که به علت صادرات و انجام مبادلات بین‌المللی و ارزی، قیمت آنها به صورت به روز می‌باشد؛ بنابراین، در هنگام برآورد هزینه‌های کلی تاسیساتی، توجه به این نکته نیز ضروری است.

یکی دیگر از عوامل موثر بر تغییرات قیمت انواع و اقسام لوله‌ها و اتصالات تولید شده با مواد پلیمری، تغییرات جهانی قیمت نفت و مواد خام می‌باشد. با توجه به اینکه این اقلام به صورت وسیع در صادرات و واردات دیده می‌شوند، بنابراین، قیمت آنها نیز در بازار جهانی متغیر خواهد بود و با تغییر قیمت جهانی، قیمت محصولات عرضه شده در بازار نیز تغییر خواهد یافت. بنابارین، در هنگام برآورد هزینه لوله‌ها و اتصالات و سایر وسایل تاسیساتی، توجه به این نکته نیز ضروری است.

چگونگی سفارش آنلاین انواع و اقسام لوله‌ها و اتصالات صنعتی

خرید اینترنتی و آنلاین محصولات صنعتی یکی از پرطرفدارترین روش‌های خرید این محصولات بوده و از مزیت‌های فراوانی برخوردار است؛ یکی از مهمترین مزیت‌های خرید آنلاین و اینترنتی لوله‌ها و اتصالات صنعتی، صرفه‌جویی در زمان و هزینه است. یکی دیگر از مزیت‌های سفارش آنلاین، مدیریت و بهینه‌سازی منابع انسانی است؛ به طوری که خرید آنلاین، دیگر رفت‌وآمدهای حضوری ندارد و نیروی انسانی به جای حضور در کارخانه و بازدید از محصولات و خرید محصولات و صرف انرژی برای این کار، این مقدار انرژی را می‌تواند ذخیره کند و در جای دیگری استفاده نماید. در حقیقت، با خرید آنلاین و اینترنتی می‌توان در مدیریت و بهینه سازی منابع انسانی، پیشقدم شد.

یکی از مهمترین مسئله در خرید اینترنتی محصولات مورد نظر برای تجهیز کارگاه صنعتی، این است که خرید خود را  از فروشگاهی انجام دهید که نسبت به آن مطمئن هستید. برای اطمینان یافتن در این مورد، پیشنهاد می‌شود، نمادهای تجارت الکترونیک فروشگاه‌ها را چک کنید که زیر نظر نهادهای نظارتی کشور باشند و به تایید این نهادها رسیده باشند.

یکی از فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی مورد تایید نهادهای نظارتی، فیدار پترو می‌باشد. فروشگاه آنلاین فیدار پترو ، مرکز فروش آنلاین کالاهای صنعتی است؛ در حقیقت این مرکز، یک مرجع تخصصی جهت ارزیابی، بررسی، مقایسه و خرید انواع و اقسام محصولات و ملزومات صنعتی است.

فیدار پترولیوم خاورمیانه، جهت تحلیل فنی و اختصاصی محصولات مختلف صنعتی، از دانش فنی و نوین استفاده می‌کند و محیط امنی را جهت سفارش و خرید این محصولات فراهم کرده است؛ پس، شما با تکیه بر اعتبار فیدار پترو، به راحتی می‌توانید با اعتماد به این فروشگاه آنلاین و اینترنتی، محصولات صنعتی درخواستی  خود مثل لوله‌ها و اتصالات مختلف صنعتی را به صورت آنلاین خریداری نمایید و از خرید با کیفیت محصولات صنعتی مورد نظر خود در کمترین زمان، نهایت لذت را ببرید.

 خرید آنلاین انواع لوله‌ با بهترین قیمت بازار

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا