عمومیکسب و کار برتر

ویژگی های پرطرفدار کالاف دیوتی موبایل

حالت چندنفره آنلاین کالاف دیوتی موبایل + مزایای خرید سی پی

 اولین بخش بازی کالاف دیوتی موبایل چند نفره آنلاین است که شامل رقابت‌های چند نفره مختلفی می‌شود. مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر:

  • Team Deathmatch: در این بخش کالاف دیوتی موبایل به مبارزه با تیم مقابل می‌روید و تیمی زودتر به امتیاز مشخص شده برسد برنده می‌شود.
  • Domination: در این بخش یک محل مشخص را می‌گیرید و در طول زمان آن را در مقابل تیم مقابل حفظ می‌کنید.
  • Search & Destroy: در این حالت یکی از تیم‌ها باید بمب را کار بگذارد و تیم دیگر مانع انفجار بمب شود. البته اگر یک تیم موفق به کشتن تمام بازیکنان تیم حریف شود نیز در بازی پیروز خواهد شد.
  • Frontline: در این بخش به مبارزه با تیم مقابل می‌روید و تیمی که زودتر به امتیاز مشخص شده برسد برنده می‌شود. پس از هر بار مردن در محل مشخص شده‌ای از نقشه به بازی کالاف دیوتی موبایل برمی‌گردید.

 این بخش‌ها در نقشه‌های معروف مجموعه Call of Duty قابل بازی هستند و بازیکنان به‌صورت دو تیم پنج نفره یا به اصطلاح پنج مقابل پنج در مقابل یکدیگر قرار می‌دهند. نقشه‌ها شامل نقشه‌های معروف هایجکتد، کراش، کراس‌فایر، سامیت، کیل‌هاوس و نوک‌تاون می‌شوند. نقشه‌های بازی کالاف دیوتی موبایل برای حضور  ۱۰ بازیکن طراحی شده‌اند و بازیکنان رقابت جذاب و مهیجی را با یکدیگر تجربه می‌کنند.

اگر شما تازه کال اف دیوتی موبایل را شروع کرده باشید تا قبل از رسیدن به سطح هفت بخش‌های دیگر بازی در دسترس نیست. پس بهترین زمان برای تمرین و افزایش مهارت در بازی همین بخش چند نفره است. این بازی آنلاین است و رقیبان شما ممکن است افراد بسیار با تجربه و مهارت باشند؛ از آنجایی که شما دلتان نمی‌خواهد به‌راحتی شکست بخورید بهتر است در ابتدای کار در بخش VS.AI Practice با ربات‌ها مبارزه کنید تا برای مبارزه با بازیکنان قویتر آماده شوید.

ویژگی های پرطرفدار کالاف دیوتی موبایل

تکنیک‌ها و ترفندهای بخش چند نفره

 اول از همه بهتر است همیشه به سراغ مأموریت‌ها و رویداد‌های بازی کالاف دیوتی موبایل بروید. درواقع یکی از بهترین روش‌ها برای به‌دست آوردن تجهیزات و سلاح‌های بازی تکمیل این مأموریت‌ها است. تمرین و اکتشاف نقشه یکی از بهترین راه‌ها برای پیدا کردن نقاط مخفی نقشه‌ها و زوایای مخصوص برای تیراندازی است. نقشه‌های بخش چند نفره را چندین بار پشت سر هم انجام دهید و سعی کنید در هر مسابقه از زوایای جدید به دشمنان خود شلیک کنید.

 رویدادهای امتیاز تجربه دو برابر کالاف دیوتی موبایل را از دست ندهید

 بالاترین سطح بازی کالاف دیوتی موبایل ۱۵۰ است. اگر سطح شما در بازی پایین است و می‌خواهید که سطح خود را سریع‌تر بالا بیاورید و به مرحله ۱۵۰ برسید، بهترین راه برای این کار در بازی زمانی است که امتیاز تجربه‌ دو برابر می‌شود. معمولاٌ در انتهای فصل‌ها یا در زمانی‌که بازی آپدیت جدیدی دریافت می‌کند این ویژگی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

به‌دنبال دوستان خوب در کالاف دیوتی موبایل بروید

 بازی ندای وظیفه موبایل یک بازی گروهی است و برای لذت بردن هرچه بیشتر از بازی کالاف دیوتی موبایل باید با کمک دوستان‌ خود به مبارزه بروید. اگر دلتان نمی‌خواهد که با هرکسی بازی کنید یا اینکه به‌طور اتفاقی یک ربات هم‌تیمی شما شود، همیشه دوستان جدید اضافه کنید و با دوستانتان به نبرد بروید. پس از پایان هر نبرد امتیازات مختلف افراد در نبرد نمایش داده می‌شود. در این قسمت شما می‌توانید برای افراد مختلف درخواست دوستی بفرستید و آن‌ها را به جمع دوستان خود اضافه کنید.

شرایط مختلف Layout در بازی کالاف دیوتی موبایلتعریف کنید

 باتوجه‌به شرایط و نوع نقشه استفاده از سلاح‌های متفاوت تاثیر زیادی می‌گذارد. در نتیجه باید قبل از ورود به بازی Layoutها را مرتبط کنید. در قسمت نمایش کاراکتر شما چهار لایه مختلف در اختیار دارید که می‌توانید هر کدام را با یک سلاح مخصوص آماده کنید و در طول نبردها باتوجه‌به وضعیت حریفان اسلحه خود را تغییر دهید.

پرک ها در کالاف دیوتی موبایل

 قسمت مهم و کار بردی دیگر بازی بخش Perkها است. این قابلیت‌ها که با افزایش سطح یکی یکی برای شما فعال می‌شود در سه گروه عمده تقسیم می‌شوند و هر کدام ویژگی خاصی را به شما اضافه می‌کند که باتوجه‌به سلاح و نوع بازی کالاف دیوتی موبایل می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. مثلاٌ برای لایه تک تیرانداز خود می‌توانید پِرک‌هایی که شلیک شما را بی‌صدا می‌کنند یا شما را از دید رادارها خارج می‌کنند، انتخاب کنید یا اگر به‌دنبال نبرد نزدیک هستید و می‌خواهید به دشمن نزدیک شوید، قابلیت‌های مربوط‌ به افزایش مقاومت دربرابر انفجار یا حرکت بی‌صدا را فعال کنید.

 مهارت‌های کاراکتر را در کالاف دیوتی موبایل فراموش نکنید

 مهارت کاراکتر Operator Skill سلاح‌های قدرتمند و کاربردی هستند که در قسمت چند نفره بازی کالاف دیوتی موبایل قرار دارند. این سلاح‌ها در طول مسابقه و با گذر زمان برای شما فعال می‌شوند. این سلاح‌ها در ابتدای بازی کالاف دیوتی موبایل قفل هستند و با افزایش سطح شما در بازی کالاف دیوتی موبایل برای شما فعال می‌شوند. تعداد این سلاح‌ها در حال حاضر هفت عدد است که شما پیش از شروع مسابقه باید یکی از این سلاح‌ها را در قسمت Layout برای خود انتخاب کنید. این سلاح‌های قوی و قدرتمند محدودیت استفاده دارند. یعنی پس از تعداد مشخصی شلیک از کار می‌افتند، اما قدرت بسیار زیاد آن‌ها طوری است که اگر درست و حساب شده از آن‌ها استفاده کنید، به‌‌راحتی می‌توانید برنده شوید. این سلاح‌های قدرمند در زیر نقشه بازی کالاف دیوتی موبایل قرار دارد.

 Scorestreaks در کالاف دیوتی موبایل

 Scorestreaksها یکی دیگر از ویژگی‌های بخش چند نفره بازی است. Scorestreaksها سلاح‌ها و ابزارهایی هستند که هرکدام به امتیاز مشخصی برای فعال شدن نیاز دارند. این امتیازها با کشتن دشمنانتان در بازی کال اف دیوتی موبایل به‌دست می‌آیند. حواستان باشد پس از هربار کشته شدن در بازی این امتیازها صفر می‌شود مگر اینکه Perk مخصوصی که جلوی صفر شدن آن‌ را می‌گیرد، استفاده کرده باشید. تعداد این سلاح‌ها ۱۱ عدد است و شما در هر مسابقه تنها می‌توانید سه عدد از آن‌هارا با خود ببرید. این سلاح‌ها و ابزارها ویژگی‌های جالبی دارند و طیف گسترده‌ای از امکانات را مثل ایردراپ، پهباد، موشک و… را به شما ارائه می‌دهد.

ایر دراپ های کالاف دیوتی موبایل

 قدر Air Drop‌ها را بدانید. ایر دراپ‌ها یکی از Scorestreaksهای بازی است که شما می‌توانید در مسابقه چند نفره با رساندن امتیاز خود به‌سطح مشخص درخواست کمک هوایی کنید. البته در سطح‌های پایین چیز شگفت انگیزی در این دراپ‌ها وجود ندارد، اما در امتیاز بالا می‌توانید سلاح‌ها و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای از دراپ‌ها بگیرید.

 بمب هسته‌ای در کالاف دیوتی موبایل

 همیشه جوایز خوب برای افرادی است که بهتر بازی می‌کنند. بمب هسته‌ای (Nuke) یک سلاح مخفی بازیکالاف دیوتی موبایل در بخش چند نفره است که به‌‌راحتی به دست نمی‌آید. اگر لول شما در بازی بیشتر از ۲۰ باشد و در بخش چند نفره بازی بتوانید بدون اینکه کشته شوید ۲۵ نفر را بکشید، قابلیت بمب هسته‌ای برای شما فعال می‌شود. برای فعال شدن این قابلیت لازم نیست تنظیمات خاصی انجام بدهید. در صورتی که به امتیاز مشخص شده برسید این ویژگی برای شما فعال می‌شود. با استفاده از این قابلیت تمام دشمنان شما در بازی کشته می‌شوند.

تنظیمات گرافیک بازی کالاف دیوتی موبایل باتوجه‌به مدل گوشی شما

 یکی دیگر از تنظیمات پر کاربرد تنظیمات گرافیک بازی است. کالاف دیوتی موبایل در طراحی محیط بسیار خوب عمل کرده است و تمام جزییات محیط را به خوبی نمایش داده است. در برخی مواقع ممکن است به خاطر بالا بودن تنظیمات گرافیکی با کند شدن بازی مواجه شوید. اگر نمی‌خواهید حین بازی چیزی از جزییات بازی را از دست بدهید، میزان نور صفحه‌ نمایش را زیاد کنید این کار باعث می‌شود جزییات را به خوبی ببینید و کوچک‌ترین حرکات را هم متوجه شوید.

مراقب صدای پای دشمنان در کالاف دیوتی موبایل باشید

 صداهای واقع گرایانه به‌همراه جزییات زیاد باعث افزایش لذت انجام بازی می‌شود، ولی صداها فقط برای لذت بردن نیستند. در مواقع بسیار زیادی مرگ و زندگی شما به همین صداها بستگی دارد. پس برای اینکه تمام صداهای اطراف مثل جهت شلیک گلوله یا به‌خصوص صدای پای حریفانتان را بشنوید، حتما از هدفون استفاده کنید. در صورت استفاده بازیکنان از UAV ،Missle Strike یا سایر تجهیزات بازی این‌ موارد را اعلام می‌کند؛ در صورت توجه به صدای گزارش‌ها بازی کالاف دیوتی موبایل می‌توانید جان سالم به‌در ببرید.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا