جامعهکسب و کار برتر

تیپ مدرسه ، چگونه در مدرسه خوشتیپ باشیم؟

چگونه در مدرسه خوشتيپ و جذاب باشيم؟

اگر فكر مي‌كنيد كه نمي‌توانيد در مدرسه خوشتيپ و جذاب باشيد سخت در اشتباهيد! مدارس محدوديت‌هايی در تيپ و ظاهر ما ايجاد می كنند اما مانعی برای جذابيت ما نيستند. امروزه بر‌خلاف گذشته شما مي‌توانيد با رعايت چند نكته مهم در مدرسه هم توجه همه را به خود جلب كنيد.اگر دوست داريد كه در مدرسه با لباس پلیس یگان ویژه بچه گانه خوشتيپ و جذاب باشيد با ما همراه باشيد تا راه های جذاب بودن را ياد بگيريد.

البته این مطلب تنها برای دانش آموزان نیست؛ بلکه راهنمای خوبی برای والدین نیز می باشد. والدین باید به استایل فرزندانشان توجه بسیار زیادی بکنند، زیرا این خوش پوشی به تصور فرزندشان از خودش کمک زیادی می کند. و باعث می شود حس خوش آیندتری به خودش داشته باشد. در ادامه قصد داریم به سوال چگونه در مدرسه با لباس پلیسی یا لباس راهنمایی رانندگی خوشتيپ و جذاب باشيم پاسخ دهیم.

تیپ مدرسه ، چگونه در مدرسه خوشتیپ باشیم؟

كيف مدرسه چی بخریم؟

اولين نكته ای كه در تيپ و ظاهر شما به چشم مي‌خورد كيف شماست، در واقع كيف مدرسه بخش جدا‌نشدنی از استايل مدرسه‌ای شماست، پس سعی كنيد در انتخاب كيف مدرسه دقت بيشتری كنيد. در زير به چند نمونه از مهم‌ترين عوامل اشاره مي‌كنيم:

اندازه و وزن كيف مدرسه

در هنگام انتخاب كيف و یا کوله پشتی مدرسه به سبكی كيف توجه كنيد، كيف مدرسه با كتاب ها و وسايل مختلف پر می شود و پس بهتر است خود كيف سبك باشد تا وزن غير قابل تحمل و دردآوری برای شما ايجاد نكند. همواره به تناسب جثه دانش آموز و اندازه کیف در حالت پر کیف توجه کنید. زیرا دانش آموزان گاهی کیف خود را پر از کتاب و دفتر می کنند و به توانایی حمل خود توجه نمی کنند.پس با خرید یک کیف مناسب می توانیم از این اتفاق جلوگیری کنیم و در عین حال باعث زیبایی و تناسب را در استایل دانش آموزی می شویم.

راحتی كيف مدرسه

مهم‌ترين نكته در انتخاب كيف، راحتی شماست سعی كنيد كيفی انتخاب كنيد كه در عين حال كه معيار‌های زيبايی شما را داراست، آسيبی به كمر شما وارد نكند و وزن كتاب ها را به يك اندازه بين سرشانه‌های شما تقسيم كند.

رنگ كيف

اگر دوست داريد متمايز‌تر از بقيه باشيد و در نگاه اول جذاب‌تر به نظر برسيد به اين نكته توجه كنيد; اگر فرم يا پوشش مدرسه شما تيره رنگ است بهتر است از رنگ هايی با تناژ روشن تند استفاده كنيد اما اگر تمايل داريد در كنار جذاب بودن سنگين باشيد می توانيد از رنگ های روشن ملايم مثل طوسي، نسكافه اي، ياسی و… استفاده كنيد. در با توجه به این که بیشتر زمانی که دانش آموزان به مدرسه می روند، در فصل سرد است؛ بهتر از رنگ های گرم استفاده کنیم تا استایل دانش آموزی جذاب تری داشته باشیم.

با توجه به این که معمولا فرم مدرسه رنگ های تیره هستند، استفاده از رنگ های شاد و گرم برای کیف مدرسه دخترانه انتخاب هوشمندانه تری می باشد. در تصویر زیر رنگ های گرم و سرد را آورده ایم. رنگ کیف مدرسه در پاسخ به سوال چگونه در مدرسه خوشتيپ و جذاب باشيم، اهمیت بسیار زیادی دارد.

كفش مدرسه چی بخریم؟

حتما شنيده ايد كه پا قلب دوم هر انسان است پس دومين نكته مهم، كفش مدرسه است، كفش مدرسه چون ساعت های طولانی در پای شماست پس بهتر است با دقت انتخاب شود.

اندازه کفش مدرسه

كفشی انتخاب كنيد كه به اندازه پای شما باشد، نه بزرگ تر و نه كوچك تر! درواقع كفش مناسب كفشی است كه به انگشت های پای شما فشاری وارد نكند.

نوع کفش مناسب

از استفاده از كفش هايی با لژ و پاشنه بلند خودداری كنيد، برای مدرسه بهتر است از كتانی و كفش های اسپرت استفاده كنيد تا در طولانی مدت فشاری به زانو يا كمر شما وارد نكند.

چگونه با لباس مدرسه خوشتیپ باشیم؟

اگر به اصول ست كردن علاقه مند هستيد و خيلی به دنبال اين هستيد كه تناسب رنگی در تيپ مدرسه خود داشته باشيد، برای خوشتيپ و جذاب شدن در مدرسه بهتر است كفش خود را هم رنگ كيف خود انتخاب كنيد.همچنین می توانيد كيف و كفشی تيره تر يا روشن تر از رنگ فرم مدرسه انتخاب كنيد، البته اگر فرم شما تيره رنگ است بهتر است از رنگ های روشن و در صورت روشن بودن فرم، از رنگ های تيره استفاده كنيد.

چگونه با مقنعه مدرسه جذاب شویم؟

اگر شما هم اعتقاد دارید روسری اهمیت زیادی در استایل دختران دارد و معتقد هستید که مقنعه باعث گرفتگی چهره شما می شود در ادامه چند راهکار برای این مشکل آورده ایم که می توانید از آن ها استفاده کنید:

  • استفاده از شال و کلاه یک راهکار مناسب در فصل های سرد برای شما می باشد. در انتخاب رنگ شال و کلاه خود دقت کنید که حتما رنگ گرم انتخاب کنید.
  • در فصل های گرم استفاده از شال های نخی با رنگ شاد نیز می توانید راهکار مناسبی برای خنثی کردن اثر رنگ تیره مقنعه می باشد.

۷ نکته‌ی مهم برای خوش‌پوشی بچه‌ها در مدرسه

داشتن استایل مناسب برای مدرسه باعث افزایش اعتماد به نفس دانش‌آموزان شده و باعث می‌شود احساس بهتری نسبت به خودشان داشته باشند. در واقع راهکارهای بسیاری برای داشتن تیپ بهتر در مدرسه وجود دارد. با توجه به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدرسه در این مطلب قصد داریم به بررسی روش‌های انتخاب بهترین تیپ مدرسه می‌پردازیم.

برای خوش‌تیپ بودن در مدرسه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

۱. انتخاب لباس و استایل مناسب

همگام شدن با آخرین ترندهای دنیای مد در مدرسه دشوار است. اغلب دانش‌آموزان در ابتدای سال تحصیلی لباس‌های نو می‌خرند و می‌توان با استفاده از این لباس‌های جدید استایل شیکی ایجاد کرد. یکی از ترفندهایی که در این قسمت می‌توان به کار گرفت این است که لباس‌های کاربردی‌ای تهیه کنید که بتوانید آن‌ها را با لباس‌های دیگر ست کنید. در ادامه چند رنگ لباس که بسیار کاربردی هستند را معرفی کرده‌ایم:

  • مشکی
  • بژ
  • سفید
  • طوسی

پوشیدن لباس‌هایی که به خوبی با هم ست هستند باعث می‌شود استایل جذاب‌تری داشته باشیم.

۲. تمیز و مرتب بودن

رعایت نظم و بهداشت برای داشتن استایل شیک و مرتب در مدرسه بسیار مهم است. مسواک نزدن، بوی بد عرق و کثیف به نظر رسیدن جزو مواردی هستند که مانع از داشتن تیپ مناسب می‌شوند. داشتن روتین نظافت و بهداشت روزانه برای داشتن استایل جذاب روزانه بسیار مهم هستند. در ادامه لیستی از توصیه‌های بهداشتی در زمان مدرسه را آورده‌ایم.

  • دوش گرفتن روزانه
  • دو بار در روز مسواک زدن
  • شستن صورت
  • کوتاه کردن ناخن‌ها
  • پوشیدن لباس‌های تمیز

۳. پوشیدن لباس‌های با اندازه‌ی متناسب

هنگام خرید لباس باید مطمئن شوید که برای کودکان اندازه‌ای متناسب داشته و برایشان راحت باشند. در صورتی که لباس‌ها متناسب باشند استایل مدرسه‌ی بسیار شیکی خواهید داشت. بسیاری از دانش‌آموزان لباس‌های خیلی تنگ یا گشاد می‌پوشند که کار اشتباهی است. بنابراین مطمئن شوید که لباس‌ها در قسمت بازوهای آستین فضایی برای راحتی داشته باشند. هنگام خرید لباس‌های مدرسه مطمئن شوید که لباس‌ها کاملا متناسب باشند. با توجه به این که چند فرم مختلف بدن وجود دارند باید برای هر فرد با توجه به فرم بدنش لباس تهیه شود.

۴. کار کردن روی طرز ایستادن

امروزه اغلب افراد و حتی کودکان ساعت‌های پیاپی را در حالی که پشت کامپیوتر و لپ‌تاپ نشسته‌ یا در حال کار کردن با گوشی هستند سپری می‌کنند. این مساله باعث بدتر شدن طرز ایستادن می‌شود. برای داشتن استایل مناسب در مدرسه روی صاف ایستادن خود کار کنید. برای این کار شانه‌ها را به سمت عقب و سینه را به سمت جلو بدهید. در صورتی که طرز ایستادن مناسب باشد فرد قد بلندتر، بزرگتر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد.در طول زمان طرز ایستادن بدتر شده و درست کردن آن دشوارتر می‌شود. بنابراین بسیار مهم است که در سنین پایین‌تر عادت ایستادن مناسب را در خود ایجاد کنید.

۵. در نظر گرفتن میزان رسمی بودن لباس فرم

برخی مدرسه‌ها استایل رسمی‌تری نسبت به سایر مدرسه‌ها دارند و لباس فرمی که برای یک مدرسه مناسب است الزاما برای سایر مدرسه‌ها هم کارایی ندارد. برای مدرسه‌هایی که از استایل رسمی‌تری استفاده می‌کنند ممکن است برخی لباس‌ها مانند پیراهن دکمه‌دار و کت برای پسران اجباری باشد. برخی مدرسه‌هایی که استایل‌های غیررسمی‌تر دارند به پسران اجازه‌ی پوشیدن تیشرت را هم می‌دهند.

۶. پوشیدن کفش مناسب

بسیاری از قوانین مربوط به انتخاب لباس در مدارس قوانینی برای انتخاب کفش دانش‌آموزان هم دارند. این موضوع ممکن است این‌گونه مشخص کند که دانش‌آموزان باید کفش‌های نیمه‌رسمی مشکی یا قهوه‌ای بپوشند یا از نوع خاصی از کفش‌های رسمی برای مدرسه استفاده کنند.

۷. پوشیدن لباس‌های شسته و اتو شده

برای اینکه لبا‌س‌های مدرسه خوب به نظر برسند باید آن‌ها را بر اساس دستورالعمل مربوط به پارچه‌ی لباس به صورت مرتب بشویید. اغلب می‌توان با استفاده از ماده‌ی شوینده‌ی ملایم و آب  در دمای ۴۰ درجه بشویید. سعی کنید لباس را پشت و رو کرده و رنگ‌های مشابه را با هم بشویید. به هیچ عنوان لباس‌های فرم مدرسه را با اتوی خیلی داغ اتو نکنید.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا