دانش و سلامتکسب و کار برتر

بهترین کرم پودر مخملی برای پوست چرب

در میان انواع مختلف کرم پودرها کرم پودر مخملی یکی از محبوب ترین محصولات مورد استفاده در بین خانم ها است؛ مخصوصا افرادی که از پوست چرب رنج می برند و هنگام استفاده از کرم دچار مشکل می شوند. این محصول دارای بافت نرم و سبک است و در ساخت آن از روغن استفاده نخواهد شد؛ از این رو هنگام استفاده مانع از براق شدن پوست صورت می شود. انواع کرم پودر صورت توسط برندهای مختلف به صورت جامد، مایع، فشرده و… تولید و در بازار موجودند. اگر قصد خرید و استفاده از این محصولات را دارید با ما باشید تا بهترین کرم پودرهای مخملی برای پوست چرب را به شما معرفی کنیم.

بهترین کرم پودر مخملی برای پوست چرب

کرمپودر مخملی چیست؟

کرم پودرهای مخملی به محصولی اطلاق می شود که دارای پوشانندگی و کاور بالایی باشد و معمولا جلوه مات یا نیمه مات را روی صورت ایجاد خواهد کرد. این نوع کرم پودرها اغلب برای پوست چرب مورد استفاده قرار می گیرد و هنگام استفاده پوست را لطیف و مخملی نشان می دهد. کرم پودرهای مخملی اغلب با عبارت velvet شناخته می شوند؛ این محصول بسیار مورد استفاده و استقبال قرار گرفته است و در برندهای مختلفی تولید و عرضه می گردد.

معرفی 5 مدل کرمپودر پوست چرب با فینیش مخملی

1.     کرم پودر مخملی استی لادر مدل Perfectionist

استی لادر به عنوان یکی از برندهای موفق تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی است که جزء لاکچری ترین برندهای حال حاضر دنیا نیز محسوب می شود. کرم پودر استی لادرDouble Wear  نیز از پرطرفدارترین مدل های تولید شده توسط این برند است. اما مدل Perfectionist به عنوان بهترین کرم پودر مخملی شناخته می شود. این نوع کرم پودر با وجود پوشش متوسط ظاهر پوست شما را زیبا و مخملی می کند؛ همچنین با توجه به این که در ترکیب این محصول از هیچ گونه روغنی استفاده نمی شود، انتخاب مناسبی برای افراد دارای پوست چرب خواهد بود.

 توجه داشته باشید به دلیل این ویژگی استفاده از آن برای پوست خشک به هیچ عنوان توصیه نمی شود. کرم پودر مخملی استی لادرعلاوه بر این که یک پوشاننده مناسب برای پوست چرب است؛ از علائم پیری و چین و چروک پوست نیز جلوگیری می کند؛ همچنین یک محافظ مناسب در برابر اشعه های مضر خورشید برای پوست شما خواهد بود.

2.     کرم پودر مخملی مینرال بورژوا

بورژوا یک برند قدیمی فرانسوی است  که در دهه هشتاد میلادی فعالیت خود را در زمینه محصولات آرایشی شروع کرد؛ این برندکرم در سال ۲۰۱۵ توانست به یک رکورد فوق العاده در فروش محصولات با کیفیت خود در جهان و مخصوصا ایران دست یابد.  کرم پودر مخملی مینرال بورژوا یکی از محصولات بی نظیر این برند به شمار می رود که متناسب با پوست چرب تولید شده است. با توجه به این که این محصول از براق شدن پوست و ماسیدگی جلوگیری می کند افرادی که دارای پوست چرب یا مختلط هستند؛ می توانند آن را تهیه و از جلوه زیبایی که روی پوست آن ها ایجاد خواهد کرد لذت ببرند.

 بسیاری از مصرف کنندگان معتقدند که یکی از کرم پودرهای مخملی محصول بورژوا است؛ چرا که پوشانندگی آن کاملا طبیعی بوده و به راحتی روی پوست می خوابد.

3.     کرم پودر مخملی مای مدل Velvet Matt

یکی دیگر از کرم پودرهای محبوب که مطابق با استانداردهای بین المللی تولید می شود، محصول برند ایرانی مای است که در مدرن ترین کارخانه خاورمیانه تولید و عرضه می گردد. این محصول همواره مورد پسند خانم های ایرانی بوده و به عنوان بهترین کرم پودر مخملی شناخته می شود. این نوع کرم پودر با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب در بازار موجود است و استفاده از آن می تواند منافذ باز پوست را پوشش دهد. وجودSPf 15  در کرم پودر مخملی مای به عنوان بیک فاکتور محافظتی از پوست شما در مقابل اشعه های آفتاب محافظت می کند. لازم به ذکر است این محصول نمای نیمه مات را روی پوست ایجاد کرده و پوست از حالت درخشان و براق خارج می شود.

4.      کرم پودر مخملی کالیستا

در میان دیگر محصولات ایرانی می توان به کرم پودر مخملی کالیستا اشاره کرد. این برند در زمینه تولید محصولات آرایشی و مراقبتی نقش مهم و جایگاه قابل توجهی در بازار ایران پیدا کرده است. این کرم پودر مناسب پوست های چرب بوده و با دارا بودن رنگ دانه های قوی یک پوشش فوق العاده و مات را ایجاد خواهد کرد. این محصول ایرانی بافت بسیار نرمی دارد به همین جهت به خوبی روی پوست پخش و جذب می شود؛ بنابراین روی چین و چروک یا خط لبخند اثری از آن باقی نمی ماند. کرم پودرهای مخملی مای در حجم ۳۵ میل ارائه می شوند. توجه داشته باشید هنگام خرید محصول اصلی آن را تهیه کنید.

5.     کرم پودر لدورا

لدورا یکی دیگر از برندهای مطرح ایرانی است در زمینه تولید و عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد. یکی از محصولات محبوب و فوق العاده این برند کرم پودر مخملی است که دارای پوشش طبیعی، مخملی و مات خواهد بود. این محصول با توجه به بافت سبکی که دارد می تواند مدت طولانی روی پوست باقی بماند و از براق بودن پوست شما جلوگیری می کند. افرادی که دارای پوست چرب هستند با خیال آسوده می توانند از این محصول استفاده کنند؛ بنابراین به راحتی ناهمواری و لک های موجود در پوست خود را پوشش دهند.

 از دیگر ویژگی های کرم پودر مخملی لدورا می توان به کلاژن سازی آن اشاره کرد که می تواند خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشد و روند پیری را کند خواهد کرد. ضد آب، مقاوم در برابر تعریق و رطوبت، وجود گلیسرین و ماندگاری بالا از قابلیت های دیگر این محصول است.

سخن پایانی

یکی از مهم ترین و پر کاربردترین محصولات آرایشی کرم پودر است که در انواع مختلف و متناسب با انواع پوست تولید و ارائه می شوند. معمولا افرادی که پوست چربی دارند هنگام خرید کرم پودر با مشکل مواجه می شوند؛ پس بهتر است قبل از خرید اطلاعات لازم را در مورد کرم پودر مورد نظر داشته باشید تا بتوانید انتخاب و خرید مناسبی را تجربه کنید. در این مطلب چند نمونه از بهترین کرم پودرهای مخملی برای پوست چرب را معرفی کردیم. البته توجه داشته باشید هنگام استفاده از این محصولات نکات مهم و لازم را رعایت کنید تا نتیجه دلخواه را به دست آورید.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا