عمومیکسب و کار برتر

بهترین کارتن سازی های ایران کدامند؟

محتوای این مطلب مخفی کردن

۱۰ کارخانه برتر کارتن سازی ایران سال ۱۴۰۱ [ خرید کارتن ارزان ]

کارتن سازی و شناخت بهترین‌ها در این حوزه دغدغه امروز و دیروز به شمار نمی‌آید و همیشه برای افراد نیاز محسوب می‌شده است. نبود جنس به دلایل تحریم و یا کمبود مواد اولیه برای تولید انواع کارتن، از دلایل مهم متخصصان در این حوزه به شمار می‌آید. اینکه بهترین کارتن سازی در ایران کجاست یا قیمت کارتن سازی طبق چه محاسباتی بالا و پایین می‌شود هم که به معزل امروز ما مبدل شده است. هدف ما از تولید این مقاله این است که برای شما بهترین گزینه‌ها را برای خرید کارتن معرفی کنیم و شما با تحقیق خود بتوایند بهترین تصمیم را هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت بگیرید.

 

بهترین کارتن سازی های ایران کدامند؟

آینده کارتن سازی در دنیا به کدام سمت خواهد رفت ؟

خرید آنلاین و بازرگانی الکترونیک (Ecommerce) تقاضای جدیدی برای کارتن سازی با اندازه‌های گوناگون و براساس درخواست مشتری ایجاد کرده است. شرکتهای آمازون و ایبی (Ebay) و حتی دیجی کالا در ایران اکنون برای خرید اجناس گوناگون از طریق اینترنت گزینه های فراوانی در اختیار و مشتریان قرار می دهند. همین امر نیاز روزافزون به چاپ و تولید کارتن از کوچک تا بسیار بزرگ و در تیراژ کم (حتی یک عدد) را الزامی کرده است و در پاسخ به این نیاز، شرکتها اکنون تجهیزات تولید جعبه براساس و تقاضا را ارائه کرده اند.

نمیدانم آیا شما هم تجريه مرا داشته اید یا نه. ولی هفته گذشته من هشت کارتن در ابعاد مختلف از شرکتهای گوناگون دریافت کرده ام که هرکدام حاوی محصولات در ابعاد و اندازه های متفاوت بوده اند. دوستان دیگری هم همین روند جدید را تجربه کرده اند. با اینکه من سال ها است جعبه های کارتنی دریافت می کنم؛ ولی به تازگی می بینم که جعبه ها هرچه بیشتر متناسب و درست به اندازه ابعاد کالا ساخته و شخصی سازی می شوند. به همین خاطر در بسته بندی آنها از پوششي حبابی و دانه‌های فوم ضربه گیر کمتری استفاده می شود.

در حال حاضر بیشتر شرکت ها از جعبه های کارتی استانداره پیش ساخته استفاده می کنند. در حالی که بسیاری از این جعبه‌ها معمولا به ضایعات و پسماند تبديل مي شوند مگر اینکه برای استفاده خاصی طراحی شده باشند. از سوی دیگر بیشتر شرکت ها مجموعه ای از جعبه های پیش ساخته دارند که در انبار نگهداری می شوند و پس از مدتی دیگر به کار نمی آیند و باید دور ریخته شوند.

یکی دیگر از انواع جعبه‌های رایج جعبه هایی هستند که از ورق هاي بزرگ کنگره‌ای ساخته می شوند. مورد استفاده این جعبه‌ها، حمل ونقل و جابجایی بیلبوردها و پوسترها است. به این جعبه یا اصطلاحا Franken ken boxes می گویند که در حقیقت از واژه فرانکشتاین الهام گرفته شده است. به همين خاطر ارائه جعبه های کارتنی براساس نیاز مشتری و قیمت کارتن متفاوت که بودجه هر قشری را پوشش دهد، مزایای فراوانی دارد .

تولید جعبه‌های کنگره ای براساس تقاضا روندی جدید در بازار چاپ و جعبه‌سازی است. یکی از شرکت‌هایی که از سال ۲۰۰۳ جعبه کارتنی براساس تقاضا (درخواستی)تولید می كند شرکت Ply mouth Packaging در آمریکا است. البته از سال ۲۰۰۳ تاکنون درخواست برای این جعبه‌ها همگام با رشد تجارت الکترونیک و ظهور شرکت های مثل آمازون رشدی تصاعدی داشته است. تعداد کل کارتن های تولید شده در آمریکا سالانه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد جعبه آست!

درحقیقت نیاز برای ساخت جعبه های کارتی درخواستی، رشدي انفجاری را تجربه کرده است. شرکت آمازون به تنهایی، ۲ میلیون جعبه کارتنی تولید و چاپ می کند. در اوایل سال ۲۰۱۸ شرکت west rock که یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد بسته بندی با درآمد سالانه ا میلیارد دلار است-  شرکت پلیموث پکیجینگ، واحد تجاری تولید جعبه بر اساس تقاضا (درخواستی) یا) Box on demond) BOD) را به همراه یک شرکت ایتالیایی دیگر به نام بانوتک panotec SRL خرید که در زمینه BOD فعالیت می کند. شرکت پانوتک تجهیزات ساخت جعبه های کارتنی را تولید می کند. شرکت وست راک حقوق انحصاری توزیع تجهیزات پاتوتگ در آمریکا و کانادا را نیز از آن خود کرده است.

فرآیند تولید کارتن BOD

هسته اصلی فرآیند BOD یک ماشین تولید جعبه کارتنی با استفاده از ورق های آكاردلوني (فلوت) است این ماشین با چهار عرض متفاوت عرضه می شود، کوچکترین عرضي آن ۵۵ اینچ است و بزرگترین ماشین معادل عرض ۹۷ اینچ دارد. برخی از این ماشین ها را می توان به گونه‌ای پیکربندی کرد که همزمان چندین ورق با عرض های مختلف را تبدیل به جعبه‌هایی با ابعاد مختلف کند.

مدل های ماشین ها متفاوت اند، به طور میانگین هر دستگاه قادر است در هر دقیقه تا ۱۰ جعبه درست کند. یک سیستم کامل معمولا شامل ماشین تولید ورق کارتن، ماشین اتوماتیک جعبه چسبانی، نرم افزار طراحی و تعیین ابعاد جعبه برای تولید، تیغ‌زنی و جعبه چسباتی و چاپ می شود. علاوه بر اینها آپشن های مختلف دیگری را نیز می توان به دستگاه اضافه کرد.

این شرکت سازنده، مدل تجاری جالبی ارائه می کند که براساس نصب یک سیستم طراحی شده متناسب با نیازهای خاص هر مشتری عمل می کند.

تجهیزات در مرکز یا کارخانه صاحب کار براساس یک توافق نامه انحصاری چندساله برای تولید جعبه کارتن نصب می شود، مشتریان برای به کارگیری این تجهیزات دو گزینه دارند در گزینه اول به هیچ سرمایه گذاری اولیه ای نیاز نیست. به همین خاطر بسیاری از تولیدکنندگان جعبه که سرمایه کافی ندارند می توانند به این گزینه رو آورند، چون میزان پرداخت به سازنده بر اساس حجم موادی که هر ساله مورد استفاده قرار مي گيرد، تعیین مي شود.

شرکت BOD از این محاسبه برای تعیین هزینه، در ازای هر متر مربع مبلغی را تعیین می کند و در قرارداد قید می کند. البته باطله را نیز باید در نظر گرفت ولی به طور میانگین مبنای محاسبه جعبه های کوچکتر است. بر همین اساس مصرف ورق های کنگره ای بسیار کمتر از جعبه های استاندارد از پیش ساخته خواهد بود. از آنجایی که جعبه براساس ابعاد کالا تولید می شود، در هزینه های ارسال و حمل ونقل صرفه جويي به عمل می آید و در بسیاری از موارد به نایلون های حبابی با دانه های فوم ضربه گیر نیازی نیست و یا در مقیاس کمتری مورد استفاده قرار می گیرد؛

به عنوان مثال بعضی مشتری ها تا ۲۵ درصد از میزان بسته‌بندی خود کاسته اند و برخی دیگر نیز بیش از ۱۸ درصد در هزینه خرید ورق های کنگره ای خود صرفه جویی کردند. یک سازنده نیز تا ۹۴ درصد از میزان باطله و دورریز خود که معمولا مورد استفاده قرار نمي گرفت و صرفه جویی کرده است. از سوی دیگر با استفاده از جعبه های کاملا متناسب با اندازه کالا، مشتریان نیز به طور میانگین ۲ دلار در هر جعبه صرفه جویی می کنند.

بیش از ۴۰ درصد از تجهیزات BOD اکنون در خدمت شرکت های دارای سیستم بازرگاني الکترونیک خرید آنلاین است.دیگر مشتریان شامل سازندگان مصالح ساختمانی، مبلمان و بازارهای دیگر می شوند. شرکت پلیموت درحال حاضر بیش از ۱۰۰ مشتری دارد که از ماشین های BOD استفاده می کنند. با اینکه پانوتک بیش از ۱۰۰۰ ماشین در سراسر جهان از سال ۱۹۸۶ تاکنون به فروش رسانده است، پیش بینی می شوند با کمک وست‌راک میزان فروش این شرکت باز هم رشد کند.

با رشد بازرگانی الکترونیک (آنلاین) موقعیت های جدیدی برای چاپکاران به وجود می آید. چاپکاران و کارتن سازان می توانند تخصص خود را در اختیار این شرکت ها قرار داده و تجهیزات و سیستم های چاپ و تولید جعبه آنان را مدیریت کنند.

کریس گیمز مدیر بازاریابی BOD می گوید این دستگاه کاربردهای منحصربه فردی دارد که فراتر از تولید جعبه برای کالای روزمره مثل خمیردندان و لباس است. این کاربردها شامل جعبه ویژه کابینت آشپزخانه، مبلمان و هر چیز دیگری که شرکت آمازون به دست مشتریانش می رساند، نیز می شود؛ حتی بسته بندی قایق کانو .

به نظر می آید در آینده امکان استفاده از دیگر مواد بسته بندی و حتی چاپ بیرون و درون جعبه نیز با این دستگاه امکان پذیر باشد به همین خاطر می توان در آینده از آن حتی برای جعبه سازی معمولی در کارگاه‌های کارتن سازی نیز استفاده کرد. شرکت اپل و دیگران نیز از هم اکنون به دنبال استفاده از چنين سیستمی هستند.

 شرکت وست‌راک درحال حاضر سه واحد بزرگ تولیدی در امریکا دارد . این شرکت برنامه های درازمدتی برای گسترش این کسب و کار خود دارد. صنعت کارتن درحال حاضر شاهد تحولات و نوآوری های هیجان انگیزی است و آینده ای روشن پیش رو دارد.

بهترین کارتن سازی های ایران کدامند؟

کارتن سازی چیست؟

این روزها تولید، ساخت، طراحی و چاپ و… کارتن آماده یکی از شغلهای با اهمیت محسوب می گردد. این کار چنانچه به درستی و با تخصص انجام گردد موجب رونق سایر شغلها و تولیدات می گردد.

چرا باید به تهیه و تولید کارتن آماده اهمیت داد؟

با توجه به اهمیت این شغل از یک سو و توجیه اقتصادی از سوی دیگر، کسانی به فکر راه اندازی کارتن سازی می افتند. برای راه اندازی کسب و کار در صنعت ساخت کارتن باید ابتدا تعیین کنیم که با چه مقدار سرمایه و در چه سطحی میخواهیم فعالیت خود را شروع کنیم. با توجه به توانائی مالی امکان برپایی این حرفه را در دو سطح کارگاه و یا کارخانه می توانیم پی ریزی کنیم.

مطمئنا در صورت داشتن پشتیبانی مالی مناسب، بهتر است از ابتدا در فکر تاسیس کارخانه کارتن سازی باشیم. برپایی کارخانه همانگونه که گفته شده نیاز به سرمایه اولیه مناسبی دارد تا در ماه های اول بتوان هزینه های جاری کارخانه و پرسنل و همچنین هزینه های در گردش را از سرمایه اولیه پرداخت کرد تا در طی فرآیند تولید، نمودار در آمد رشد نماید و بتواند علاوه بر هزینه های خود کارخانه سود آوری نیز داشته باشد.

لازم به ذکر است عدم تامین مالی در ماههای اولیه، امکان تعطیلی زودهنگام و در نهایت ورشکستگی واحد صنعتی را در پی خواهد داشت. البته این قاعده برای راه اندازی یک کارگاه نیز جاری می باشد با این تفاوت که هزینه برپا نگاه داشتن یک کارگاه نسبت به یک کارخانه به مراتب کمتر خواهد بود.

تولید کارتن آماده آیا به صرفه هست؟

سطوح مختلف این حرفه از یک سو و نوسانات بازار از سوی دیگر موجب می گردد تا برآورد هزینه راه اندازی این حرفه را دشوار نماید. برای برپایی یک کارخانه با توجه به تنوع و وسعت این حرفه و میزان سرمایه و توان مالی نمی توان سقفی را متصور شد. چرا که برخی از کارخانه ها از یک دستگاه بیش از چند مورد دارند و حتی در تکمیل تجهیزات کارخانه می توان دستگاه ورق سازی، چاپ افست و خدمات جانبی دیگری را نیز به مجموعه اضافه کرد.

تیراژ تولید کارگاه و کارخانه کارتن سازی برای اینکه یک کارگاه را موفق بدانیم باید توانائی تولید روزانه ۵۰۰۰ عدد کارتن را داشته باشد. البته لازم به ذکر است ابعاد کارتن در تیراژ اعلام شده موثر است و گاهی تولید تنها ۲۰۰۰ عدد کارتن بزرگ مانند کارتن یخچال برای یک کارگاه مناسب می باشد و گاهی می تواند ۱۲۰۰۰ کارتن کوچک مثل جعبه پیتزا برای کارگاه ایده آل باشد. بنابراین معیار ۵۰۰۰ عدد برای یک کارتن با ابعاد متوسط خواهد بود.

تیراژ تولید یک کارخانه بستگی به میزان وسعت و تعداد پرسنل و تجهیزات آن کارخانه دارد. یک کارخانه متوسط باید روزانه توان تولید حداقل ۳۰۰۰۰ عدد کارتن متوسط را داشته باشد تا آن مجموعه را بتوان در گروه کارخانجات کارتن سازی به شمار آورد.

نقش کارتن سازی در تجارت چیست؟

شرکت های کارتن سازی همگام با واحدهای تولیدی دیگر رشد می کنند و در توسعه تجارت سهم خاص خودشان را دارند. برای کالاهای صادراتی نسبت به کالاهای داخلی باید اصول پیچیده تری در نظر گرفته شود و کارتن باید در مسافت های طولانی از محصول محافظت کند. با روی کار آمدن خریدهای اینترنتی و فعالیت آن ها در فضاهای مجازی، نیاز به کارتن برای ارسال محصولات نیز بیشتر شده است. برای این نوع کسب و کار می توان از کارتن لمینتی و دایکاتی استفاده کرد.

9 کارخانه برتر کارتن سازی ایران سال ۱۴۰۱

1. کارتن سازی ایران

شرکت کارتن ایران با بیش از نیم قرن تجربه، اولین کارخانه تولیدکننده انواع کارتن و ورق کنگره ای در کشور می باشد که در سال ۱۳۳۸ شمسی توسط بخش خصوصی تاسیس و در اواخر سال ۱۳۵۴ شمسی به شرکت سهامی عام تبدیل گردید. به دنبال توسعه ماشین آلات تولیدی کارخانه تا سال۱۳۵۷ ، همواره ظرفیت تولید شرکت کارتن ایران افزایش یافته و هم اکنون یکی از بزرگترین واحد از این دست در منطقه می باشد. پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ و با راه اندازی ماشین آلات جدید، تجهیز شرکت به نرم افزار و سخت افزارهای مناسب انجام پذیرفته و با اقدامات تکمیلی، ظرفیت کارخانه افزایش یافته است.

2. کارتن سازی میهن

۵۷ سال پویایی در صنعت چاپ و بسته بندی

شرکت کارتن میهن که متولی تولید کارتن و ورق می باشد، با ارائه محصول با کیفیت مطلوب به عنوان یکی از شرکتهای عمده تولید کننده کارتن و ورق در بازارهای داخلی مطرح است .این شرکت گامهای بلندی را در جهت استقرار یک سیستم جامع مدیریتی برداشته است .

از نظر مدیریت، تداوم تولید وتوسعه پایدار فعالیتهای شرکت، به رضایت مشتریان، نشاط ,آگاهی و سلامتی کارکنان به عنوان اصلی ترین سرمایه شرکت، وابسته است. ازاین رو استقرار و در دستور کار قرار گرفته است. با توجه به این مهم ، مدیریت خود را متعهد به ، بهبود مستمر سیستم مدیریت کیفیت براساس نیازمندیهای مندرج در استاندارد ISO 9001 می داند:

3. کارتن سازی آسان پک

هدف این شرکت برجسته سازی اهمیت فرصت های از دست رفته توسط صاحبان برند برای جلب توجه خریداران و همچنین افزایش سهم بازار در فضای رقابتی بازار امروز میباشد. در فضایی که طی تحقیقات صورت گرفته ۸۶ در صد از خریداران خود را بعنوان “سوئیچر”به معنای افرادی که دائما در حال تغییرعقیده هستند معرفی می کنند که به هیچ یک از محصولات یا نام تجاری خاصی وفادار نیستند.

لذا توجه به فرآیندی که مشتریان طی آن تصمیم می گیرند که یک کالا با نام تجاری خاص را خریداری کنند یا به سراغ کالا بانام تجاری دیگر بروند که به اصطلاح آن را اولین لحظه حقیقت یا اولین لحظه تصمیم گیری می نامند ( First Moment of Truth ) از اهمیت بسزایی برخوردار است. بسته بندی مناسب ، یکی از موثر ترین روش ها برای بالا بردن تاثیر بر تصمیم خرید مشتری مقابل شلف فروشگاه ها می باشد .

به زبان دیگر برندها برای بدست آوردن جهت دید مشتری به سمت کالای خود برروی شلف مبارزه می کنند . که نو آوری در تکنولوژی و کیفیت بسته بندی می تواند تضمین کننده تعادل مناسب و بهینه میان تجربه مشتری و درجه خودنمایی برند و رساندن پیامش به مشتری باشد .

با وجود اینکه اکثر قریب به اتفاق تصمیمات خرید توسط خریداران در فروشگاه ها صورت می گیرد برند ها اغلب موفق به بدست آوردن این فرصت قدرتمند بازاریابی که در حال افزایش است نمی شوند .

مخصوصا بیشتر آنها در مسیر رو به رشد صنعت بسته بندی که به طور مستقیم روی خریدار تاثیر می گذارد راه خود را گم می کنند .نقطه عطفی که بیشتر تصمیمات از آن نشات میگیرد .

4. صنایع چاپ و بسته بندی پویا هنر نوین

مجتمع پویا هنر نوین فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز نموده است و افتخار ارائه خدمات چاپ و بسته بندی را به واحدهای تولیدی و صنعتی کشور در صنایع سلولزی. بهداشتی و آرایشی. مواد غذایی و دارویی داشته است. این مجتمع با تلاش همکاران و متخصصان خبره و دلسوز توانسته جایگاه ویژه ای را از نظر کیفیت در این صنعت کسب نماید.

مجتمع چاپ و بسته بندی پویا هنر از با سابقه ترین و بروزترین چاپخانه های کشور می باشد. این مجموعه با گردآوری بروزترین ماشین آلات صنعت چاپ و بسته بندی کشور تقریبا چاپخانه ای تخصصی در عرصه تولید چاپ جعبه های مقوایی و حتی کارتن محصولات می باشد.

5. کارتن سازی توحید

گروه صنایع بسته بندی کارتن توحید در سال ۱۳۵۷ تاسیس گردید و فعالیت خود را جهت تولید انواع ورق و کارتن های سه لایه و پنج لایه به صورت کارتن عادی و انواع کارتن های دایکاتی آغاز نمود و از ابتدای فعالیت خود با بزرگترین نامهای تجاری در صنایع مختلف همکاری داشته است و همواره از بکارگیری روش های جدید و خلاقانه در بسته بندی های سلولزی ، همراه با مدیریتی پیشرو و کارکنان با تجربه و متخصص بهره گرفته است.

6. کارتن سازی کاسپین

شرکت کاسپین کارتن در سال ۱۳۸۴ بعنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان کارتن در ایران به بهره برداری رسید. عمده تولیدات این شرکت برای مصرف در بازار داخلی کشور میباشد.

7. کارتن سازی غرب کرمانشاه

شرکت توسعه صنایع چاپ و بسته بندی کرمانشاه در سال ۸۳-۸۲ به ثبت رسیده واز آغاز فعالیت شرکت همکاری با بزرگترین نامهای تجاری و مهمترین شرکتها تولیدی در صنوف مختلف را تجربه نموده است.

8. کارتن سازی ایده ارس تام

کارتن سازی ایده ارس تام، طراح و تولید کننده کارتن در استان گلستان، با سابقه ای پایدار و برخورداری از پرسنلی مجرب و ماشین آلات روز چاپ و بسته بندی سعادت خدمتگزاری به شما هموطنان عزیز را داراست . این شرکت کارتن سازی جلب رضایت مشتری را مهم ترین هدف خود می داند.

9. شرکت کارتن گلزار صفا دشت

نوآوری در صنعت بسته بندی

شرکت کارتن گلزارصفادشت درسال ۱۳۹۴ توسط آقای بابک اصفهانی تاسیس گردیده است. با توجه به پیشینه فعالیت این گروه در بازار، تحت عنوان مقوا مروارید(مقوای آرتیمان) و به دنبال پی گیری اهداف توسعه ای و نوآوری هرچه بیشتر در صنعت کارتن و مقوا، اقدام به جداسازی بخش تبدیل از نوع ورق صورت گرفته است.

بهترین کارتن سازی های ایران کدامند؟

لیست بهترین شرکت های کارتن سازی مناسب برای همکاری!

شرکت های زیادی در زمینه چاپ و بسته بندی فعالیت می کنند و گاها بین آنها رقابت هایی است. از این رو تلاش می کنند از جدیدترین و بروز ترین دستگاه های صنعتی برای بسته بندی و چاپ بهره بگیرند. از این رو ده تا از شرکت های کارتن سازی عبارتند از مجتمع چاپ و بسته بندی آریا، شرکت کارتن سازی آوین پک، شرکت کارتن سازی زرین کارتن، شرکت کارتن سازی کارتن پک، کارخانه کارتن و جعبه سازی اولدوز، کارخانه تولیدی و صنعتی جوشیران، کارخانه کارتن گستران پاسارگاد، کارخانه مهران گستر، کارتن سازی نقش هنر ماندگار و جعبه و کارتن سازی آرمانی. در این مقاله قصد داریم تا معرفی مختصری از این شرکت های کارتن سازی را به شما معرفی کنیم.

لیست شرکت های کارتن سازی برتر ایران

۱- مجتمع چاپ و بسته‌بندی آریا هنر

مجتمع چاپ و بسته‌ بندی آریا هنر با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در زمینه چاپ و بسته بندی فعالیت می کند. این شرکت تلاش می کند تا با ارائه بهترین خدمات در زمینه چاپ و بسته بندی همواره مشتریان را راضی نگه دارد. البته باید گفت که همینطور بوده است! چرا که نظرات مخاطبین و مشتریان این شرکت در سایت این شرکت، بیان کننده این موفقیت است. و اینگونه این شرکت در رتبه های برتر بهترین شرکت های کارتن سازی ایران جای دارد.

علاوه بر این، شرکت آریا هنر سال ها در زمینه تولید کارتن بسته بندی نیز فعالیت می کند. شما می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کنید و از نمونه کارهای این مجموعه دیدن فرمایید سپس در صورت تمایل می توانید سفارش دهید. این شرکت یکی از شرکت های کارتن سازی پیشتاز در زمینه چاپ و بسته بندی و کارتن سازی ارزان است. شما می توانید بهترین خدمات را با نازل ترین قیمت از این مجتمع بگیرید.

۲- شرکت کارتن سازی آوین پک

این شرکت در بین بهترین شرکت های کارتن سازی، سال ها است که در زمینه تولید انواع کارتن بسته بندی و جعبه سازی فعالیت می کند. این شرکت محصولات خودش را در سطح بین المللی نیز عرصه می کند. این شرکت کارتن ها را برای محصولات مختلف از جمله میوه و صیفی جات و انواع جعبه مقوایی خرما، قطعات الکترونیکی و قطعات صنعتی تولید می کند. همچنین از پیشرفته ترین دستگاه ها برای چاپ و بسته بندی در این شرکت استفاده می شود. این شرکت از کادر مجرب و حرفه ای بهره مند است و بهترین خدمات را در زمینه کارتن سازی به شما عزیزان ارائه می دهد.

۳- شرکت کارتن سازی زرین کارتن

این شرکت از جمله شرکت هایی است که در زمینه بسته بندی به ویژه پک های کارتنی و مقوایی فعالیت های قابل توجهی دارد. این شرکت با بیش از دو دهه تجربه به یکی از شرکت های معروف در زمینه تولید کارتن تبدیل شده است. همچنین در این شرکت از یک تیم خلاق و جوان در عین حال با تجربه استفاده می شود که همراه با دستگاه های مدرن بهترین خدمات در زمینه جعبه سازی به مشتریان ارائه می شود.

۴- شرکت کارتن سازی کارتن پک

یکی دیگر از شرکت هایی که در زمینه کارتن سازی فعالیت دارد شرکت کارتن سازی کارتن پک می باشد. این شرکت با بیش از یک دهه تجربه توانسته کارتن های متنوعی را با کاربردهای مختلف به مشتریان ارائه دهد.

برای مثال این شرکت کارتن هایی مناسب قطعات خودرویی و صنعتی، جعبه های لوازم الکتریکی و برقی، جعبه کفش کارتنی و جعبه خرم به صورت انبوه تولید نموده است. همواره تمرکز این شرکت روی کیفیت کارتن ها و جلب رضایت مشتریان بوده است و به همین دلیل است که مشتریان زیادی دارد و به صورت انبوه کارتن سازی می کند. این شرکت با داشتن ماشین آلات مدرن و جدید در تولید ورق، خدمات چاپ، برش و دایکات زیباترین بسته بندی ها را به مشتریان ارائه می دهد و در بین بهترین شرکت های کارتن سازی ایران جای دارد.

۵- کارخانه کارتن و جعبه سازی اولدوز

این شرکت در زمینه کارتن سازی فعالیت گسترده ای دارد و در تبریز واقع شده است. کار اصلی این شرکت تولید مقوا و کارتن است. این شرکت تولیدات گسترده ای دارد و نیازهای بسیاری از تولیدکنندگان صنعتی به ویژه در تبریز را تامین می کند.

۶- کارخانه تولیدی و صنعتی جوشیران

این کارخانه در کرج واقع شده است و دارایی کادر مجرب و حرفه ای است. از جمله فعالیت های اصلی این کارخانه ساخت انواع کارتن، تولید کارتن های مقوایی، ساخت و چاپ جعبه لمینتی، چعبه چسبان و ساخت کارتن است. این کارخانه از تجهیزات و دستگاه های صنعتی مدرنی برای تولیدات خود استفاده می کند.

۷- کارخانه کارتن گستران پاسارگاد

یکی دیگر از کارخانه هایی که در زمینه تولید کارتن فعالیت های گسترده ای دارد کارخانه کارتن گستران پاسارگاد می باشد. این کارخانه در سمنان واقع شده است و در زمینه تولید کاغذ و مقوا، کارتن مقوایی، ورق مقوایی، چاپ بسته بندی، ورق کارتن، کاغذ کارتن، کارتن سه لایه، پنج لایه و تولید ورق های سه لایه و پنج لاسه فعالیت می کند.

۸- کارخانه مهران گستر

این کارخانه در منطقه صنعتی کمرد در تهران واقع شده است. فعالیت اصلی این کارخانه در تولید کارتن و بسته بندی است. از جمله دیگر فعالیت های این کارخانه شامل چاپ جعبه مقوایی، چاپ کتاب، چاپ نشریه، چاپ بروشور و ظروف یکبار مصرف کاغذی می باشد.

۹- کارتن سازی نقش هنر ماندگار

این کارخانه در حکیمیه تهران واقع شده است. در بین کارخانه های کارتن سازی این کارخانه با بیش از بیست سال تجربه و دانش فنی و همچنین بهره مندی از نیروی انسانی ماهر، و دستگاه های به روز کارتن و جعبه سازی، اقدام به طراحی و تولید انواع جعبه و کارتن لمینیتی و غیر لمینیتی، چاپدار و بدون چاپ، انواع کارتن بسته بندی ۳لا و ۵لا را تولید می کند؛ پس یکی از قدیمی ترین شرکت های کارتن سازی ایران است.

۱۰- جعبه و کارتن سازی آرمانی

این کارخانه نیز در منطقه ۱۲ تهران واقع شده است. از جمله فعالیت های اصلی این کارخانه تولید کارتن مقوایی، طراحی و چاپ، چاپ و جعبه سازی، تولید مقوا، کرافت، طراخی و چاپ جعبه لمینتی، طراحی و چاپ کارتن، و جعبه محصولات فعالیت دارد.

به طور کلی، با توجه به اینکه کارتن در بسیاری از صنایع کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار کاربرد دارد، شرکت های کارتن سازی بسیاری مشغلول تولید کارتن هستند. کارتن سازی جز یکی از پرسودترین مشاغل به حساب می آید و از این رو طرفداران زیادی دارد.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا