دانش و سلامتکسب و کار برتر

پاد یکبار مصرف چیست؟

همه چیز درباره پاد یکبار مصرف + معرفی بهترین برندهای دستگاه ویپ

به نقل از روکوویپ؛ پاد یکبار مصرف ، تجربه ی سالت نیکوتین بر روی یک پاد سیستم با مخزن پر شده و باتری شارژ شده ی کامل است. این دستگاه ها ، دقیقا مانند یک پاد سیستم کامل و استاندارد کار می کنند و تنها تفاوت آن ها ، در عدم امکان استفاده ی مجدد از آنهاست. اگر به ترک سیگار فکر می کنید و در بررسی های خود به نتیجه ی خرید یک پاد سیستم رسیده اید ، یکبار مصرف ها گزینه ی مناسب ، اقتصادی و بدون ریسک برای امتحان هستند. با استفاده از این پاد ها شما می توانید تجربه ی بهینه ای از مصرف سالت نیکوتین بر روی یک Pod System داشته باشید. اگر می خواهید در خرید پاد سیستم به نتیجه برسید ، پاد های Disposable بهترین راه تصمیم گیری هستند.

این پاد ها و سالت نیکوتین بی ال وی کی blvk همچنین گزینه ی مناسبی برای سفر ، استفاده ی تفریحی و محدود هستند. اگر قصد دارید تا به دلایلی چند روز را به دور از پاد اصلی خود بگذرانید ، می توانید از پاد های یکبار مصرف به عنوان یک جایگزین کوتاه مدت استفاده کنید. این سیستم ها برای امتحان کردن طعم های مختلف نیز مناسبند ؛ زیرا شما می توانید با هر پاد ، طعم های جدیدی را استفاده و امتحان کنید.

شرکت‌های سازنده دستگاه ویپ همواره در تلاش هستند تا با ارائه محصولات جدید ویپینگ، توجه ویپرهای زیادی را به خود جلب نمایند. یکی از محصولات جدید ویپ، پاد یک بار مصرف نام دارد که با پاد سیستم تفاوت زیادی دارد. این دستگاه‌ها دارای خصوصیات خاصی هستند و در مواردی با سایر دستگاه‌های ویپ تفاوت دارند. افرادی که قصد خرید ویپ پاد دارند، می‌توانند با توجه به این موارد انتخاب مناسبی از میان پادهای یک بار مصرف و پاد سیستم داشته باشند.

پاد یک بار مصرف دستگاهی است که بلافاصله بدون نیاز به راه‌اندازی، آماده استفاده می‌باشد. این دستگاه دارای یک باتری کاملا فول شارژ و یک مخزن جهت قرارگیری مایع ویپ است. برای همین است که برای استفاده از این دستگاه نیازی به هیچ کار خاصی نبوده و بلافاصله پس از خارج کردن آن از جعبه، میتوان به ویپینگ پرداخت. اما این دستگاه‌ها دارای خصوصیتی هستند و آن هم این است که برای پر کردن مجدد مخزن طراحی نشده‌اند.

در واقع تا زمانی که مخزن پاد یک بار مصرف دارای مایع جویس باشد، میتوان از آن استفاده کرده و به ویپینگ پرداخت. با اتمام ایجوس و همچنین باتری دستگاه، دیگر دستگاه کاربردی نداشته و باید به سراغ مورد جایگزین رفت. بسته به ظرفیت دستگاه، یک ویپ یکبار مصرف ممکن است بین 200 تا بیش از 3000 پاف دوام بیاورد.

پاد یکبار مصرف چیست؟

قطعات متفاوت به کار رفته در پاد یک بار مصرف

یکی از مواردی که افراد ویپر هنگام استفاده از دستگاه‌های مختلف با آن مواجه می‌شوند، تفاوت‌های جزئی در زمان ویپینگ است. در ساخت پادهای یک بار مصرف کویل‌های متفاوتی استفاده می‌شود که هر کدام باعث ویپینگ متفاوتی می‌شوند. برای مثال پاد یکبار مصرف دارای کویل مش، ممکن است ابرهای بزرگی تولید کند؛ در حالی که دستگاه دیگر با سیم پیچ استاندارد، ممکن است ابرهای کمتری تولید کند و دوام بیشتری داشته باشد.

خصوصیات پادهای یکبار مصرف این است که میتوان با آنها ویپینگ‌های متفاوتی را امتحان کرده و ویپر خود را به استفاده از محصولات هیچ برندی وابسته نمی‌کند. زمانی که مایع الکترونیکی یک دستگاه تمام شود، میتوان نوع متفاوتی از ویپ یکبار مصرف را از شرکت دیگری خریداری کرده و ویپینگ متفاوتی را با آن تجربه کرد. در صورتی که پاد سیستم‌ها اینگونه نیستند و به دلیل پشتیبانی از کویل‌های خاص، تنوعی در ویپینگ با آنها وجود ندارد.

تفاوت در عملکرد دستگاه پاد سیستم و پاد یک بار مصرف

تمام تفاوت‌هایی که پاد یک بار مصرف با پاد سیستم دارد، ناشی از نحوه عملکرد متفاوت آنها است. همانطور که متوجه شدید پادهای یک بار مصرف تا زمانی که از مایع ویپ برخوردار باشند، قابل استفاده هستند. اما دستگاه‌های پاد سیستم اینگونه نیستند و عمر نامحدودی ندارند. پاد سیستم‌ها دستگاه‌های قابل شارژ هستند و زمانی که از بسته‌بندی خارج می‌شوند، باید مورد شارژ قرار بگیرند. همچنین برای کار با این دستگاه‌ها نیاز است تا تنظیمات کمی در آنها اعمال شود. زمانی که دستگاه پاد سیستم را از جعبه خارج کرده و باتری آن را شارژ کردید، می‌توانید پس از پر کردن مخزن به ویپینگ بپردازید.

استفاده از دستگاه‌های پاد سیستم هیچ محدودیتی ندارد و میتوان هر زمانی که شارژ باتری و مخزن آن خالی شد، مجددا آن را شارژ کرده و از دستگاه استفاده کرد. در یک مقایسه کلی میتوان گفت دستگاه‌های پاد یک بار مصرف برای افراد مبتدی مناسب هستند؛ چرا که نیاز به تنظیمات خاصی ندارند و بلافاصله قابل استفاده می‌باشند. در ادامه به بررسی تفاوت‌های بیشتر این دستگاه‌ها خواهیم پرداخت.

تفاوت قیمتی پادهای یک بار مصرف و پاد سیستم‌ها

یکی از تفاوت‌های مهم میان پادهای یک بار مصرف و پاد سیستم‌ها، تفاوت قیمتی آنها است. ویپ‌های یک بار مصرف به طور قابل توجهی ارزان هستند و همین امر باعث شده تا افراد مبتدی زیادی جذب آنها شود. البته از آنجایی که این دستگاه‌ها عمر محدودی دارند و تنها میتوان با آنها چند پاف محدود انجام داد، نباید انتظار قیمت بالایی از آنها داشت. پادهای یک بار مصرف ارزان‌ترین نوع دستگاه‌های ویپینگ هستند و بسته به برند، تعداد پاف و میزان شارژ باتری، در قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند.

سازگاری پاد سیستم‌ها با محیط زیست

یکی از مشکلات بزرگ پادهای یک بار مصرف این است که پس از پایان عمرشان، باید به روش درستی دور انداخته شوند. از آنجایی که این دستگاه‌ها حاوی پلاستیک و فلزات سنگین هستند، برای محیط زیست مناسب نمی‌باشند. بنابراین نباید آنها را در هر جایی رها کرده و دور انداخت؛ قرارگیری این دستگاه‌ها در معرض آب‌های زیرزمینی سبب آلوده شدن آب‌ها می‌شود. در حالت ایده‌آل، بهتر است ویپ‌های یکبار مصرف را به یک مرکز بازیافت که باتری‌های لیتیوم یونی را مدیریت می‌کند، تحویل بدهید. در صورتی که به این مکان‌ها نزدیک نیستید، شاید بهتر باشد برای جلوگیری از آسیب به محیط زیست از دستگاه‌های پاد سیستم استفاده نمایید.

پاد سیستم ، نسل جدیدی در عرصۀ ویپ

این محصول، یکی از انواع سیگارهای الکترونیکی به شمار می رود. و متشکل از یک بدنه و کارتریج و مایع الکترونیکی ( جویس ) دارای طعم و نیکوتین، می باشد. می توان از این دستگاه نیز به عنوان یک جایگزین برای سیگا استفاده نمود و نیکوتین لازم برای بدن را از این طریق تأمین کرد. میدان مغناطیسی در این دستگاه وجود دارد که بوسیلۀ آن، استفاده از پاد بگونه ای تداعی کنندۀ مصرف سیگار برای افراد خواهد بود.

کارتریج دستگاه نیز مخصوص هر نوع از این محصولات ساخته میشود. به عبارت دیگر زمانی که کارتریج پاد تمام می شود، نیازی به تعویض آن نیست و فقط لازم است مجدداً شارژ شود. در پاد یکبار مصرف این اتفاق امکان پذیر نمی باشد و بعد از آن که کارتریج پاد تمام می شود، دیگرنمی شود آن را شارژ کرد. پادها ( یا پاد یکبار مصرف ) بطوری می توان گفت که ورژن تکمیلی ویپ ها  می باشند و از چند بخش تکمیل شده است.

پاد یکبار مصرف مانند دیگر دستگاه های الکتریکی ویپ دارای یک نمایشگر روی بدنۀ خود می باشد که میزان باتری روی این صفحۀ نمایش، نمایان خواهد شد. همچنین باتری های پاد یکبار مصرف دارای یک درگاه می باشد که زمان اتمام باتری، امکان شارژ مجدد را فراهم خواهد کرد. کارتریج دستگاه ها، به نوعی قلب پاد یکبار مصرف هستند. حویس داخل این کارتریج ها ریخته می شود که دارای درصدهای مختلف نیکوتین بوده و خطر بسیار کمتری از سیگار را دارند.

تفاوت پاد یکبار مصرف با پاد

همانطور که بالاتر گفتیم، پادها نسل جدید ویپ ها به شمار می روند. همچنین دارای شکل و ساختاری کوچک تر از ویپ و تقریباً شبیه سیگار هستند. پاد معمولی، محصولاتی هستند که کارتریجج آنها مجدداً قابل شارژ می باشند. با تمام شدن مایع های الکترونیکی درون آنها، می توانید  مجدداً آن را پر کنید و دوباره به استفاده از پاد بپردازید. یکی از مزایای بسیار خوبی که محصولات پا دارند، ساختار بهتر و عدم نشت جویس از دستگاه می باشد.

پاد یکبار مصرف

پادهای یکبار مصرف، ساختاریشبیه به پادهای معمولی را دارند. تفاوت آنها در عدم استفاده مجدد از پاد یکبار مصرف،بعد از اتمام شارژ کارتریج دستگاه می باشد.

پیشنهادی کاربردی برای سیگار

پاد یکبار مصرف از آن جهت محبوبیت قابل توجهی میان افراد دارد. که گزینۀ بسیار خوبی برای ترک سیگار می باشد. درون جویس این نوع از محصولات، از ماده ای بنام سالت نیکوتین اسفاده می کنند. که از ویژگی های بارز این محصول، این است که سبب می شود تا مصرف کنندگان. تجریه ای کاملا شبیه به سیگار اما با ضرر کمتر، داشته باشند. از این رو می توان گفت که محصولات ویپ، پاد و … برای ترک سیگار بسیار مناسب خواهند بود.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا