عمومیکسب و کار برتر

اجاق گاز لاجرمانیا ساخت کجاست؟

اجاق گاز لاجرمانیا ساخت کجاست و از چه زمانی تولید شده است؟ رمز موفقیت این شرکت چیست و چگونه توانسته یکی از برترین سازندگان لوازم خانگی از جمله اجاق گاز شود؟ این‌ها سوالاتی است که شاید در ذهن شما نیز ایجاد شده باشد. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم توضیحاتی در این باره بدهیم و شما را با این برند مطرح ایتالیایی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

اجاق گاز لاجرمانیا ساخت کجاست؟

اجاق گاز لاجرمانیا ساخت کدام شرکت اروپایی است؟

اجاق گاز لاجرمانیا؛ تلفیقی است از زیبایی، کیفیت و ایمنی؛ این یک شعار نیست. بلکه واقعیتی است که تنها دارندگان بهترین مدل‌های اجاق گاز لاجرمانیا آن را می‌دانند.

اجاق گاز لاجرمانیا، ساخت کشور ایتالیا است. این شرکت مطرح اروپایی، تلاش کرده تا با تکیه بر نوآوری و خلاقیت کادری حرفه ای، محصولاتی در اوج کیفیت و زیبایی بسازد و به بازار عرضه نماید. فعالان در این کمپانی بزرگ، از هر ایده خلاقانه‌ای که بتواند بخشی از نیازهای مشتریان را پاسخ دهد و در راستای اهداف و آرمان‌های شرکت باشد، حمایت می‌کنند. لاجرمانیا، با جذب مهندسان برتر در این حوزه، تلاش کرده بهترین محصولات را بسازد. مهندسان این مجموعه برای هر چالشی، فکری کرده‌اند و با شوق و اشتیاق فراوان، راهکارهای افزایش کیفیت تولیدات خود را همواره بررسی می‌کنند.

از تاریخچه ساخت اجاق گاز لاجرمانیا چه می‌دانید؟

داستان از اواسط قرن نوزدهم میلادی شروع شد؛ آن زمان راه آهنی ساخته شده بود که اتریش را به ایتالیا وصل می‌نمود. این مسیر از کوه‌های سرد و برفی آلپ عبور می‌کرد. سرمای طاقت فرسا، گذر از این مسیر را برای واگن‌های قطار سخت کرده بود؛ به همین دلیل آن‌ها را با استفاده از اجاق‌های چوبی گرم می‌کردند. مردی در شهر گواستالا ایتالیا، همواره این صحنه را می‌دید و این تماشای مداوم، جرقه ساخت اولین اجاق گازها را در ذهن او روشن کرد. او در ابتدای کار نمی‌دانست که قرار است روزی یکی از موفق‌ترین داستان‌های کارآفرینی را آغاز کند، اما با تلاش بسیار و کوشش بی‌وقفه، دیری نپایید که رویاهای او جامه عمل پوشید و یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی در سطح جهان، به همت او پایه‌گذاری شد.

اولین کارخانه اجاق گاز لاجرمانیا، در سال ۱۹۰۹ تاسیس شد. این کارخانه در دهه ۱۹۲۰، گسترش یافت و در سال‌های ۱۹۵۰، دوره رشد مداوم خود را آغاز کرد. نهایتاً نخستین اجاق گاز پیشرفته در سال ۱۹۵۳ ساخته شد. دست اندرکاران شرکت لاجرمانیا، تمام سعی خود را به کار بستند تا ایرادات طراحی در این اجاق را برطرف کنند و طرحی پیشرفته‌تر از آن ارائه دهند. نتیجه این تلاش ها، ۳ سال بعد به ثمر نشست و مدل‌های بهبود یافته از اجاق گاز در سال ۱۹۵۸ تولید و روانه بازار شد.

نوآوری در طراحی؛ اصلی که لاجرمانیا همیشه به آن پایبند بوده است

شرکت لاجرمانیا، نوآوری در طراحی را چاشنی تولید بهترین اجاق گازهای روز دنیا کرده است. برای فهم بهتر این موضوع، باید گفت که سازندگان اجاق گاز لاجرمانیا، برای طراحی هر یک از محصولات خود، سال‌ها تحقیق و مطالعه کرده‌اند تا بتوانند محصولی درخود مشتریان خود بسازند. این طراحان با تجزیه و تحلیل فراوان در ساخت اجاق گازهای کارآمد، هر امکانی را در نظر گرفته‌اند تا با بهره مندی از آن بتوان پخت آسان غذا را در کمترین زمان ممکن انجام داد. اگر با اجاق گازهایی از برند لاجرمانیا کار کرده باشید، حتماً محو جزئیات طراحی آن شده اید. هر کدام از این جزئیات، نشان دهنده آن است که سازندگان همواره به فکر رفع نیاز مشتریان خود بوده اند.

در کارخانه‌های بزرگ لاجرمانیا، هر اجاق گاز با رعایت استاندارد و در نهایت دقت طراحی می‌شود؛ هر طرح برای برطرف کردن نیازهای خاص مشتریان و این رمز موفقیت شرکت بزرگ لاجرمانیا است. اجاق گازهای لاجرمانیا، برگرفته از ایده‌های اصلی‌اند و با روش مهندسی پیشرفته، ترکیب شده اند. سبک تکرار نشدنی در طراحی آن ها، جلوه‌ای جذاب به این اجاق گازها بخشیده و آن را به عنصری چشم نواز در آشپزخانه‌های ما تبدیل کرده است.

طراحی اجاق گاز لاجرمانیا، کاملاً ارگونومیک و استاندارد است. روکش‌های ظریف مقاوم در برابر زنگ زدگی و رنگ‌های ماتی که این اجاق‌ها دارند، همه و همه بخشی از زیبایی و جذابیت این مدل از لوازم خانگی است. جدیدترین مدل‌های اجاق گاز لاجرمانیا، با درب‌های سه جداره ساخته می‌شوند. هدف از تعبیه چنین درب هایی، ممانعت از هدررفت انرژی و ایجاد یک عایق تمام عیار برای این اجاق است. فر این اجاق گاز، دارای پایه‌های قابل تنظیم، سینی‌های کشویی و قفسه‌های متعددی است که ورود و خروج ظروف داغ از آن را آسان می‌کند. حتی درب‌های فر اجاق گاز لاجرمانیا، به لولاهای متعادلی مجهز شده‌اند و این هم بخشی از استانداردهای رعایت شده در ساخت آن است.

پخت و پز آسان غذا؛ با استفاده از اجاق گاز لاجرمانیا

همانطور که می‌دانید سازندگان اجاق گازهای زیبا و باکیفیت لاجرمانیا، از مشعل‌های ۵ کیلوواتی برای ساخت آن استفاده کرده اند. این شعله ها، مواد را در کمترین زمان ممکن به نقطه جوش می‌رسانند و سرعت در آشپزی را برایتان به ارمغان می‌آورند. اگر به فاصله مشعل‌ها از یکدیگر نگاه کنید، متوجه می‌شوید که این فاصله کاملاً بهینه است؛ در نتیجه می‌توانید از هر تعداد تابه بزرگ که مایل هستید استفاده کنید.

اجاق گاز لاجرمانیا ساخت کجاست؟

قالب گیری عمیق اجاق گاز، یکی از نقاط مثبت طراحی آن محسوب می‌شود که ایمنی در هنگام نشت را افزایش می‌دهد. تمیز کردن اجاق گاز از دغدغه‌های مهم ما در هنگام آشپزی است. خوشبختانه اجاق گازهای لاجرمانیا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با اتمام پخت و پز، می‌توان میز کار فولادی فشرده آن را به ساده‌ترین شکل تمیز کرد. این میز کار یک تکه است و هیچ گونه اتصال و پیچی ندارد؛ به همین دلیل تمیز کردن آن نه تنها آسان، بلکه لذت بخش خواهد بود.

نمایندگی گاز لاجرمانیا در تهران

نمایندگی گاز لوفرا

تعمیر اجاق گاز اخوان

جمع‌بندی

مقاله را به این پرسش آغاز کردیم که اجاق گاز لاجرمانیا ساخت کجاست!؟ اما این سوال، بهانه‌ای شد تا ضمن بازگو کردن بخشی از داستان ساخت این محصول، از کیفیت، زیبایی و امکانات آن نیز برایتان بگوییم. همانطور که اشاره کردیم، کادر فعال در مجموعه لاجرمانیا، به خوبی می‌دانند که رمز موفقیت و پیشرفت در این حوزه چیست و چگونه می‌توان با افزایش کیفیت تولیدات، گوی سبقت را از دیگر رقبا ربود و اعتماد مشتریان را به دست آورد.

تولیدات کمپانی لاجرمانیا، به ویژه اجاق گازهای ارائه شده از سوی این کارخانه، با بزرگترین سازندگان لوازم خانگی در جهان رقابت می‌کنند و کیفیت کم نظیری دارند. اگر قصد خرید این برند از اجاق گاز را دارید، هم اینک با ما تماس بگیرید و پرسش‌های خود را با مجموعه فعال و متعهد سایت ما، در میان بگذارید.

جهت مشاوره و یا سوالت بیشتر از طریق وب سایت آراسرویس به آدرس araservice.co در تماس باشید.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا