آیا سرم لیفت بازگردانی دارد

معمولا در عصر جدید محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار زیادی به واسطه و از طرف کمپانی های مختلف این حوزه تولید و به بازار عرضه می ‌گردند که هر کدام ویژگی‌ها و کاربرد خاص مربوط به خود را نیز دارند. چنانچه شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید، که به مراقبت از پوست خود اهمیت فراوان می دهید، بدون شک یکی از محصولاتی که از طرف کارشناسان پوست به شما توصیه می شود، سرم لیفت صورت است. آیا می دانید که سرم لیفتینگ گاتیو صورت چیست و طرز استفاده از آن به چه شکل می باشد؟ ما در این مقاله سعی داریم به سوال شما عزیزان به صورت مختصر و البته مفید پاسخ دهیم و شما را با انواع کاربردها و همچنین طرز استفاده از سرم لیفت صورت آشنا سازیم. پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آیا سرم لیفت بازگردانی دارد

سرم لیفت صورت چیست؟

جالب است بدانید که اکثر افراد دقیقا نمی دانند، سرم لیفت صورت چیست و چرا اهمیت بسیاری دارد. چنانچه شما نیز در دسته ی این افراد قرار دارید، با ما همراه باشید. سرم صورت به عنوان یک محصول آرایشی شناخته شده است که معمولا به صورت ژل یا مایع بوده و وظیفه آن ‌تأمین مواد مغذی لازم برای پوست صورت می باشد. معمولا این سرم ها در انواع مختلفی وجود دارند که هر کدام با توجه به ترکیبات موجود در خود دارای فواید خاص نیز هستند. اصولا فواید سرم صورت متنوع می باشد؛ از آب‌ رسانی گرفته تا روشن کردن پوست صورت در افراد. اکنون می خواهیم، به این موضوع بپردازیم که ترکیبات سرم صورت به چه شکل بوده که آن را این همه پر خاصیت ساخته است.

معمولا در سرم های صورت مواد فعالی از قبیل اسید هیالورونیک، اسید گلیکولیک و ویتامین C به مقدار بالایی وجود دارند. چنین فرمولاسیون بسیار ویژه، به سرم های پوستی این قدرت را خواهد داد تا انواع مشکلات پوستی همچون؛ خشکی، افتادگی یا شل شدگی، تیرگی و… را کاملا برطرف سازد. مواد به کار رفته در ساختار سرم لیفت صورت تقریبا متشابه کرم های مرطوب کننده نیز می باشند، پس در این صورت تفاوت کرم های مرطوب کننده با انواع سرم های صورت در چیست ؟

ابتدایی ترین تفاوت سرم های صورت با کرم های مرطوب کننده در غلظت آن ها است. غلظت سرم های پوستی نسبت به مرطوب ‌کننده ‌ها بسیار کمتر است و حتی در بعضی موارد غلظتی به اندازه غلظت آب دارند. اصولا سرم های صورت در زمینه آب رسانی به پوست بسیار قوی تر از کرم های مرطوب کننده نیز هستند؛ زیرا مولکول‌ های سازنده‌ آن ها به شکل عمیق در پوست نفوذ خواهند کرد و رطوبت عمقی پوست را به طور کامل تأمین می ‌سازند، در حالی که کرم سفت کننده پوست گاتیو فقط لایه ‌های سطحی پوست را مرطوب می کنند. البته به این نکته توجه داشته باشید که هیچ کدام از این محصولات به هیچ وجه نمی توانند جایگزین یکدیگر باشند و ما در صورتی می توانیم پوستی سالم و زیبا داشته باشیم که از هر دوی  این محصولات روی پوست خود به صورت دقیق و درست استفاده کنیم.

مطمئنا شما طبق توضیحات گفته شده کاملا متوجه شده اید که سرم لیفت صورت چیست و چگونه عمل می کند اما اگر می خواهید در مورد انواع، فواید و همچنین طرز استفاده از آن هم اطلاعاتی کسب نمایید در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید. کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل – سرم لیفت صورت کاربرد سرم لیفت صورت چیست؟ سرم های صورت برای مقاصد و کاربردهای گوناگونی طراحی شده اند. در این مطلب به شما عزیزان می گوییم که کاربرد سرم پوست صورت چیست و چرا باید از آن استفاده نماییم.

درمان آکنه و جوش های پوستی: چنانچه بخواهیم به طور کلی بگوییم، بهترین و البته کار آمد ترین کاربرد سرم صورت چیست، بدون شک اولین چیزی که به ذهنمان خواهد رسید، کمک به درمان و رفع آکنه صورت است؛ چرا که آکنه یکی از رایج ترین مشکلات پوستی در هر شخص می باشد. مواد تشکیل دهنده موجود در سرم ها مثل: بنزوئیل پروکساید و سالیسیلیک اسید به آن ها این قدرت را می دهد که آکنه های پوستی را به طور کامل از بین ببرد.

روشن شدن پوست‌ های خسته و کدر: یکی دیگر از مهم ترین و رایج ترین کاربردهای سرم های پوستی، روشن کردن پوست است. ممکن است در طول روز همه ما در معرض اشعه ‌های فرابنفش UV قرار بگیریم، این مسئله در کنار بالا رفتن سن می ‌تواند سبب به وجود آمدن انواع لکه های تیره روی پوست گردد و آن را خسته و کدر سازد. سرم های مخصوصی که برای روشن کردن پوست وجود دارند با کمک اسید گلیکولیک موجود در خود، لکه های تیره را به طور کامل از بین خواهند برد و پوست را شفاف و درخشان می سازند.

پر شدن و کاهش انواع چین و چروک های موجود در پوست: میزان لازم سرم لیفت صورت برای سلامت پوست چه میزان است؟ همان‌‌‌طور که در قسمت سرم لیفت صورت چیست شرح داده شد، ترکیبات سرم لیفت صورت به شکل رقیق و لیز هستند. به همین دلیل است که به سرعت روی قسمت زیادی از پوست صورت پخش می ‌گردند. بنابراین چند قطره سرم برای پوشش کامل صورت کافی می باشد.

به این نکته توجه داشته باشید که اگر در حین استفاده از سرم صورت، متوجه شدید که سرم رنگ خود را از دست داده، یا رنگ آن به زردی متمایل شده است، از مصرف آن جلوگیری کنید؛ زیرا امکان دارد این سرم اکسیده یا فاسد شده باشد و مصرف آن به پوست آسیب برساند. بهتر است چند قطره از سرم را روی انگشتان خود بریزید و به تمامی  صورت بزنید؛ به ویژه در مناطقی که بیشتر دچار مشکل و آسیب هستند. سپس ماساژ صورت را ادامه دهید تا زمانی که سرم به طور کامل جذب پوست شما گردد.

در انتها به قیمت کرم دور چشم گاتیو توجه داشته باشید که چنانچه می ‌خواهید بیشترین و البته بهترین نتیجه ممکن را از سرم لیفت صورت خود بگیرید، پیشنهاد می شود بعد از آن از کرم مرطوب‌ کننده استفاده نمایید. درباره ما کلینیک بین المللی پوست  مو و زیبایی آمل با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دوره دیده در کلیه زمینه های مربوط به کاشت مو و ابرو، جوانسازی و پاکسازی پوست، لیزر موهای زائد و جراحی های زیبایی، تجربیات موفقیت آمیزی در کارنامه ی فعالیت خود داشته است. در طی فعالیت 24 ساله خود، کلینیک آمل به دنبال بهترین و برترین تکنیک های موجود بوده که مورد تایید وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا می باشند.

دکمه بازگشت به بالا