جامعه

بررسی آخرین وضعیت مددجویان کمیته امداد در کمیسیون بهداشت

بررسی آخرین وضعیت مددجویان کمیته امداد در کمیسیون بهداشت

سخنگوی کمیسیون مشاوره بهداشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت مددجویان تحت پوشش در جلسه امروز این کمیسیون ، خاطرنشان کرد: عدم حضور مسئولان از سازمان اشتغال ، سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت در جلسه صبح انتقاد کرد.

در مصاحبه با آپارات نیوز ، زهرا شیخی که توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس را داد ، گفت: امروز کمیسیون بهداشت رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و رئیس جمعیت هلال احمر را برای ارائه گزارش ارائه می دهد. اقدامات صورت گرفته در طول تاج و برنامه های آینده. ” خودش بود

وی افزود: طبق گزارش رئیس کمیته امداد ، مبلغی که به هر شخص تحت پوشش پرداخت می شود کم است و نیازهای آنها را برآورده نمی کند ، خصوصاً در شرایط اقتصادی فعلی ، و بنابراین نیاز است. برای حل این مسئله. “

شیخی با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون ، اظهار داشت: این کمیسیون با هدف رسیدگی به آخرین وضعیت استخدام ، اشتغال ، تبدیل ، ایجاد ویژه ویژه و پرداخت معوقات کارکنان پزشکی مسئولان سازمان برای کار ، سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش را مرور کنید. ” پزشک دعوت نامه کرد ، اما متأسفانه هیچ یک از مسئولان تصمیم گیرنده قوه مجریه در جلسه حضور نداشتند.

وی ادامه داد: مسئولان دولتی با حضور در جلسه کمیسیون به عزت مجلس احترام قائل نبودند و رئیس کمیسیون بهداشت نیز عدم حضور مسئولان از عزت این کمیسیون را محترم شمرد و تأکید کرد: مدیران ارشد و تصمیم گیرندگان دستگاه اجرایی باید برنامه ریزی و تصمیم گیری کنند. ” درمان دقیق و کارآمد برای کادر پزشکی باید در جلسات کمیسیون حضور داشته باشد ، بنابراین هیچ دلیلی برای ادامه کار با بالاترین مقامات دستگاههای اجرایی در این خصوص وجود ندارد. بنابراین اولین جلسه کمیسیون بهداشت لغو شد.

شیخی ادامه داد: میرزابیگی ، رئیس سازمان نظام پرستاری ، گزارشی از جامعه پرستاری و مشکلات این گروه در رابطه با کمبود کارکنان ، وضعیت کار ، خستگی و عدم انگیزه کارمندان پرستاری ارائه می دهد و اعضای کمیسیون نیز سؤالاتی دارند. در مورد مشکلات و مشکلات پرسید. امروز نه تنها محدود به مشكلات قانونی است ، بلكه سازمان نظام پرستاری و وزارت بهداشت نیز باید از قبل این مشکلات را پیش بینی كرده بودند.

وی افزود: اعضای کمیسیون نگرانی و نگرانی خود را در مورد استخدام ، اشتغال و پرداخت حقوق کارمندان معوق اعلام کرده اند. البته اگر مدیران ارشد و تصمیم گیرندگان سازمان برنامه و وزارت بهداشت در ابتدای جلسه حضور داشتند ، ما بهتر می توانستیم در مورد آن تصمیم گیری و تصمیم گیری کنیم.

سرانجام شیخی با اشاره به بازنگری در آیین نامه ویژه برای تعیین امور و امتیازات شهید خضرت ، با حضور نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران و مشاور وزیر بهداشت در امور جانبازان ، گفت: که به دلیل اهمیت این موضوع و لزوم ارزیابی بیشتر ، جلسه ای برگزار شد. روسای کمیسیون های شوراها ، بهداشت و امنیت ملی باید تشکیل شوند.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا