جامعه

آغاز واکسیناسیون در ایستگاه های منتخب مترو

آغاز واکسیناسیون در ایستگاه های منتخب مترو

رئیس ستاد کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا و مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت مترو تهران و حومه از واکسیناسیون غیرنظامیان و مسافران در پایانه های خودروی فاتح آباد و 5 ایستگاه منتخب مترو در تهران و حومه آن خبر می دهد.

به گزارش آپارات نیوز ، عباس نظری با اشاره به اسکن تزریق 300 هزار دوز واکسن کرونا تا 9 آنلاین امسال در پایگاههای شهرداری تهران ، گفت: احتمال واکسن در ایستگاه امام خمینی (ره) و محل خودرو ایستگاه پالایشگاه برای پاشش ، ارائه شد و طی روزهای آینده آینده در ایستگاه های تهران (صادقیه) ، بیمه ، حضرت ولی عصر (عج) و شادمان ارائه می شود.

وی تصریح کرد: ایستگاه های منتخب با توجه به موقعیت جغرافیایی ، دسترسی سریع و میزان تردد مسافران انتخاب شدند.

نظری با بیان اینکه شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در صورت لزوم آماده افزایش تعداد ایستگاه ها است ، افزود: در حال حاضر واکسیناسیون برای شهروندان و مسافران انجام شده است.
مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: شرایط لازم برای واکسیناسیون با خودرو در مجاورت ایستگاه پالایشگاه فراهم شده است.

نظری گفت: از ماه آگوست واکسیناسیون کارکنان شرکت مترو تهران و حومه را در مرکز واکسیناسیون تالار ولایت آغاز کردیم و با توجه به فضای مناسبی که داشتیم ، به همراه کارکنان واکسیناسیون سایر همکاران در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران “؛ از جمله آنها رانندگان تاکسی ، معاینه فنی ، شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) و خانواده های کارکنان این شرکت بودند.

به گفته وب سایت شهر ، وی خاطرنشان کرد که این شرکت به منظور کاهش زنجیره بیماری و افزایش آگاهی مسافران زیرزمینی در طول نبرد کرونا ، علاوه بر ایجاد غرفه های فروش ماسک ، ضدعفونی روزانه قطارها و همچنین سرعت طرح آزمایشی و کرونا رایگان در ایستگاه های منتخب انجام شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا