آوایی: مسئولان به فکر ساختن محیط‌های استاندارد برای آموزش و اسکان معلمان باشند

آوایی: مسئولان به فکر ساختن محیط‌های استاندارد برای آموزش و اسکان معلمان باشند

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آتش سوزی سالن معلمان در دزفول گفت: مسئولان باید در رفع محرومیت و ایجاد محیط های استاندارد برای آموزش و اسکان معلمان فکر کنند.

به گزارش آپارات نیوز ، سید احمد آوایی در واکنش به آتش سوزی در خوابگاه معلمان در دزفول در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

“چهره مسئله را پاک نکنید. موضوع روشن است ؛ اوج محرومیت در مناطق کم درآمد.

کافی است مدیران اجرایی مسئولیت عدم رسیدگی به مناطق نیازمند را به جای مصاحبه های انحرافی و در مورد پرونده تلخ آتش سوزی به خط مقدم بر عهده بگیرند و اقدامات تخصصی را برای رفع تبعیض های غیر ضروری با آسیب شناسی اصولی از بین ببرند.

“به جای حواس پرتی از مسئله ، باید به فکر محرومیت زدایی و ایجاد محیط های استاندارد برای تربیت معلم و مسکن باشید.”

به گزارش آپارات نیوز ، وزارت آموزش و پرورش هفته گذشته در پی حادثه دلخراش رعد و برق و آتش سوزی در محل زندگی فرهنگیان در سردشت دزفول در بیانیه ای توضیح داد که این حادثه روز سه شنبه (20 ژانویه) حوالی ساعت 21 رخ داده و متأسفانه صاعقه زده است. خوابگاه همکاران فرهنگی سه معلم در مناطق چشمه شیرین و کنگرستان در منطقه سردشت دزفول. یکی از مربیان آسیب دیده در این حادثه یکی از معلمان عزیز عشایری بود و دو نفر دیگر معلمان عزیز روستا بودند که شب حادثه در این مجموعه مستقر شدند.

چند روز بعد ، رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز گفت که یکی از قربانیان آتش سوزی در پادگان سردشت دزفول ، نیما همتی 15 ساله ، در تاریخ 5 فوریه با 57 درصد سوختگی مرده است. . و دیگری قربانیان این حادثه با سوختگی 85٪ مطلوب نیستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا