جامعه

اجرای طرح «بهشت» در شهرداری تهران؛ به‌زودی

اجرای طرح «بهشت» در شهرداری تهران؛ به‌زودی

دستیار ویژه شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی گفت: طرح «بهشت» به زودی در شهرداری تهران اجرا می شود. در این طرح شهرداری برای دریافت مطالبات خود به برخی اقشار مراجعه می کند.

به گزارش آپارات نیوز، سید سعید صدرزاده با اشاره به مراجعه شهروندان به میز خدمت شهرداری در محل نماز جمعه و مرکز ارتباطات و مطالبات مردمی، گفت: هم اکنون به دنبال مراجعه معکوس هستیم و در این راستا به دنبال مراجعات معکوس هستیم. طرحی تحت عنوان پروژه بهشت ​​را در دستور کار قرار داده ایم.

دستیار ویژه شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی با اعلام اینکه طرح بهشت ​​به زودی اجرایی می شود، خاطرنشان کرد: در این طرح به دنبال افرادی هستیم که به دلایلی نمی توانند یا نمی توانند به محل مراجعه کنند. ما در این جلسات نمایندگان تام الاختیار معاونان و سازمان ها حضور خواهند داشت.

صدرزاده در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه سال گذشته شهردار تهران تاکید کرد که میز خدمت باید اجرایی شود، گفت: به جز شهرداری و قوه قضائیه هیچ دستگاهی در این زمینه آماده نبود، اما پس از آن در 22 بهمن ماه همه کارها انجام شد. نهادهای دولتی تصمیم به انجام این کار گرفتند. بگذار اتفاق بیفتد.

وی با اعلام اینکه آغاز به کار اولیه میز خدمت در محل نماز جمعه توسط شهرداری تهران آغاز شد و امروز شاهد آن در شهرستان ها و استان ها هستیم، تصریح کرد: دستگاه های دولتی به صورت نوبتی در محل نماز جمعه حضور دارند. و فقط میز خدمت از 15 بهمن سال گذشته تا به امروز ثابت و غیر تعطیل می باشد.

دستیار ویژه شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی همچنین خاطرنشان کرد: سفره خدمات از نوروز امسال در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهر ری آغاز شده است و به گذری بدون هیچ تعطیلی تا به امروز.

وی با بیان اینکه در ابتدای حضور شهرداری در میز خدمت، هر بار بیش از 220 نامه دریافت شد، اذعان داشت: با رعایت دستورالعمل های داده شده قبل از دریافت مطالبات، امروز شاهد هستیم که تعداد نامه ها تا سقف حداکثر کاهش یافته است. . از 40 نامه در روزهای شلوغ .

صدرزاده اعلام کرد که ابتدا راهنمایی می شود و در صورت نیاز یا در حیطه اختیارات شهرداری نامه دریافت می شود. البته سازمان های دیگر هر چند ماه یکبار سر سفره نماز جمعه حاضر می شوند اما با توجه به اینکه شهرداری هر هفته تاسیس می شود باید در مدت زمان کوتاهی پاسخگو باشد.

بر اساس اعلام سایت شهرستان وی همچنین گفت: مدیران عامل سازمان ها و معاونت ها با اطلاع قبلی به شهروندان در محل میز خدمت حضور خواهند داشت. به طوری که تا پایان سال مشخص شده است که چه مدیرانی در چه هفته ای در میز خدمت حضور خواهند داشت و زمانی که مردم در مرکز ارتباطات و مطالبات مردمی برای طرح مسائل غیر مرتبط با شهرداری به ما مراجعه می کنند، می پرسیم. به محل اقامه نماز جمعه بروند و آنها را راهنمایی می کنیم تا به میز خدمت اداره مربوطه بروند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا