جامعه

اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش درخصوص ابهامات پرداخت حقوق مردادماه فرهنگیان

اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش درخصوص ابهامات پرداخت حقوق مردادماه فرهنگیان

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است که پرداخت حقوق مرداد ماه کارکنان آموزشی در سراسر کشور با هزینه همکاران گرانقدر در حال انجام است و اطلاعیه ای در مورد ابهامات در پرداخت حقوق مرداد ماه فرهنگیان به افکار عمومی برای تسکین صادر کرد.

به گزارش آپارات نیوز ، به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

“نام خدا

همکاران عزیز؛

همانطور که می دانید تلاش هایی برای پیگیری حقوق همکاران و تصمیمات فوق العاده فوق العاده صورت گرفته است که پس از کسب مجوز لازم ، بلافاصله از ابتدای سال جاری احکام اصلاحی برای همه همکاران صادر شد.

در حین اجرای این مجوز و تأمین بودجه لازم ، ابهاماتی با دستگاه های مسئول ایجاد شد ، که به نظر رئیس جمهور به آنها دستور داده شد تا فوراً نهادهای مسئول را برای رفع ابهام و حل این مشکل بررسی کنند. te los. با وجود پیگیریهای فراوان و تلاش مقامات وزارتخانه برای روشن شدن و روشن شدن موضوع ، ابهام کامل ابهامات تنها تا زمان پرداخت حقوق در ماه آگوست امکان پذیر بود ، برای جلوگیری از تأخیر بیشتر ، حقوق طبق احکام ماه قبل پرداخت می شود.

اعتماد به رویکرد دولت سیزدهم در پرداخت عادلانه ، پس از رفع ابهامات ، زمینه اجرای احکام را در ماه آینده فراهم می کند.

“ما از تأخیر در پرداخت حقوق عذرخواهی می کنیم و تأکید می کنیم که کارکنان شما در وزارت آموزش و پرورش از تمام قدرت و توانایی خود برای حفظ حقوق قانونی همکاران خود استفاده خواهند کرد.”

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا