دانش و سلامت

اعلام نمرات دوره دوم آزمون بسندگی زبان انگلیسی دانشگاه شهید بهشتی

اعلام نمرات دوره دوم آزمون بسندگی زبان انگلیسی دانشگاه شهید بهشتی

به گزارش شفاف ، آزمون های تسلط به زبان انگلیسی دانشگاه شهید بهشتی در دو لیست جداگانه اعلام شد. جداول 1 و 2 ، بر اساس تعداد پیشنهادات ، مربوط به متقاضیانی است که به ترتیب بالاتر از 50 و 60 در آزمون مهارت زبان انگلیسی قبول می شوند ، دانشگاه شهید بهشتی را دریافت کنید.

طی روزهای آینده لیست کلیه شرکت کنندگان در سایت دانشکده زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شهید بهشتی منتشر می شود. ضمناً زمان و مکان دریافت گواهینامه آزمون در این وب سایت اعلام خواهد شد.

حمید ولی پور معاون دانشکده ادبیات و علوم انسانی گفت: اولین آزمون تسلط به زبان انگلیسی دانشجویان مقطع دکترا برای دانشگاه شهید بهشتی صبح جمعه 19 مرداد با نظارت و مدیریت معاونت دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار شد.

معاون آموزشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی در مورد شرکت کنندگان در آزمون مهارت زبان انگلیسی گفت: متقاضیان مرحله اول این آزمون دانشجویان دکترا از دانشگاه شهید بهشتی و سایر دانشگاه های کشور بودند. در مجموع 145 نفر در آزمون ثبت نام کردند و 139 نفر در جلسه آزمون شرکت کردند که 119 دانشجو از دانشگاه شهید بهشتی و 26 دانشجو از سایر دانشگاههای کشور هستند.

انتهای پیام /

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا