حوادث

بازداشت شرور تیرانداز در جنوب تهران

بازداشت شرور تیرانداز در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری شروری که اقدام به تیراندازی و قدرت نمایی در یکی از بوستان‌های این منطقه کرده بود، خبر داد.

به گزارش آپارات نیوز، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزئیات این پرونده گفت:‌ به دنبال اعلام وقوع یک فقره قدرتنمایی اراذل و اوباش در پارک سه دختران شهرری، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت و آنان در جریان تحقیقات خود متوجه شدند که فردی با سلاح گرم اقدام به تیراندازی و ایجاد مجروحیت برای طرف مقابل کرده است. 

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین دو تن از اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیراندازی و مجروحیت طرف مقابل کرده است. در ادامه مخفیگاه متهم نیز مورد شناسایی قرار گرفت. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران پس از هماهنگی های قضائی متهم را روزگذشته در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. این فرد در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد. در ادامه نیز برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد و او پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد.

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در استفاده از سبک نوشتاری منحصر به فرد هستم. توانایی خلق تاثیر و ارتباط عاطفی با خوانندگان را دارم.
دکمه بازگشت به بالا