جامعه

بررسی زیرساخت ها برای همکاری اورژانس با تاکسی های اینترنتی

بررسی زیرساخت ها برای همکاری اورژانس با تاکسی های اینترنتی

سخنگوی سازمان اورژانس در کشور از بررسی زیرساخت های لازم برای همکاری با تاکسی های اینترنتی خبر داد.

مجتبی خالدی در مصاحبه با آپارات نیوز وی درباره همکاری این سازمان با تاکسی های اینترنتی گفت: “این همکاری شامل چندین برنامه بود که یکی از آنها درمورد افراد بود که می توانستند از طریق اپلیکیشن تاکسی اینترنتی با اورژانس ارتباط برقرار کنند که هنوز تصمیم گیری نشده است.” به این دلیل نیست که زیرساخت آن باید بررسی شود.

وی ادامه داد: “یکی دیگر از اقداماتی که در نظر داریم این است که رانندگان تاکسی اینترنتی می توانند به عنوان پیوند سازمان اورژانس کشور آمبولانس را درخواست کنند و ما در کمترین زمان بدون هیچ گونه سوال و جوابی آمبولانس را به محل حادثه خواهیم فرستاد. . ”

سخنگوی سازمان اورژانس کشور افزود: از آنجا که این افراد در شهر تردد می کنند و تعدادی مسافر دارند که ممکن است هرکدام با مشکل روبرو شوند رانندگان نیز به دلیل نوع کار خود در مسیرهای شهری تردد می کنند و گاهی تصادف می کنند. ، در این صورت ، اگر دانش لازم را داشته باشند ، می توانند با استفاده از آموزش ، اقدامات لازم و لازم را تا رسیدن نیروها به صحنه آغاز كنند.

وی گفت: این پروژه با تاکسی های اینترنتی آغاز شد اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است كه این پروژه به درستی انجام می شود اما ما آماده هستیم كه فوریت های پزشکی آنها را یاد بگیریم.

وی افزود: اگر انجمن هایی در این زمینه وجود داشته باشد می توانند با اورژانس هماهنگ شوند.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا