بین الملل

ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت توسعه استان ایلام است

بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، حجت الاسلام امیر هادی زاده رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و تعدادی از اعضای شورای رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سپاه مؤمنین ایلام. از زحمات سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه استان ایلام در نتیجه برگزاری کنگره بزرگ سه هزار نفری پنهان شدن استان ایلام جشن گرفت.


بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد “با شهدا تا شهدا”


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در این دیدار گفت: برگزاری موفق کنگره سه هزار شهید دفاع مقدس بزرگترین رویداد فرهنگی تاریخ انقلاب اسلامی در ایلام بود که فضای معنوی آن در استان ماندگار خواهد بود. برای چندین سال

بهروز ناصری افزود: در جریان برگزاری کنگره و دیدار اعضا با رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیام معظم له به کنگره، فضایی شکل گرفت که استان ایلام در کانون توجه ایران اسلامی و مردم استان به ویژه خانواده های معظم شهدا از برگزارکنندگان این کنگره بزرگ قدردانی می کنند.»

وی افزود: امروز سپاه استان ایلام به عنوان بازوی توانمندی برای پیشرفت و توسعه استان ایلام عمل می کند که در حوادث استان ایلام میدان دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: ظرفیت سخت افزاری و نرم افزاری این دانشگاه در خدمت توسعه استان ایلام است و تنها با روحیه جهادی و عملکرد انقلابی می توان مشکلات را حل کرد و این ویژگی ها امروز در سپاه استان ایلام و فرمانده شایسته آن. .

توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت توسعه استان ایلام است

ناصری خاطرنشان کرد: دکتر طهرانچی امروز با روحیه جهادی و انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی را رهبری و مدیریت می کند و تاکید همیشگی ایشان بر استفاده از ظرفیت نیروهای انقلابی است.

دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی است و باید در مسائل استان ایلام به ویژه در زمینه های علمی و فرهنگی

شاکرمی تاکید کرد: ایران اسلامی مدیون خون شهدا و رشادت های آنان است و برگزاری کنگره سه هزار شهید گمنام و تکریم و تکریم شهدا کمترین کاری بود که برای خانواده های شهدا انجام شد.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی محل گفتمان است و باید مأمن نیروهای انقلابی، ارزش و رویه اعلام گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

هادی زاده، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز توضیح داد: فعالیت فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام گام دوم انقلاب شتاب می گیرد و امروز نیز با حضور در این دانشگاه، شتاب بیشتری می گیرد. رئیس جدید این امر به یکی از مهمترین اولویت های دانشگاه تبدیل شده است.

در پایان این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با اهدای لوح از خدمات سردار شاکرمی برای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام تجلیل کرد.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا