جامعه

تدابیر بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با افزایش مراجعه بیماران کرونایی پیک پنجم 

تدابیر بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با افزایش مراجعه بیماران کرونایی پیک پنجم 

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری ضمن اعلام اقدامات این بیمارستان به دلیل افزایش مراجعات کرونا ویروس در قله پنجم کرونا گفت: خود را از هزینه های درمان محروم نکنید.

به گزارش آپارات نیوز ، جلسه فوق العاده شورای علمی بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با موج پنجم و با افزایش مراجعه بیماران به بخش اورژانس تاج این مرکز به ریاست دکتر. ولایتی و با حضور معاونین و مسئولان بخشهای مختلف.

در این جلسه فوق العاده ، بحث و بسیج کلیه امکانات و تجهیزات مرکز جهت ارائه حداکثر خدمات پزشکی به هموطنان مطرح شد. در این جلسه راهبردهای ارائه خدمات بیشتر متناسب با شرایط جدید که به ویژه به دلیل سه برابر شدن تعداد مشتریان در هفته پنجم تاج بسیار حساس هستند ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه علی اکبر ولایتی رئیس بیمارستان مسیح دانشوری بر حضور فعال همه کادر پزشکی و پرستاران برای پاسخگویی سریع و به موقع به بیماران تأکید کرد اما بر استفاده حداکثری از امکانات موجود در خدمات و درمان تأکید کرد و گفت: اطمینان حاصل کنید که در اولین ویزیت تحت معالجه قرار گرفته اید و بیماران سایر بیمارستانها به آنها ارجاع می شوند و به دلیل کمبود بیمه یا هزینه ها ، هیچ بیماری نباید از درمان محروم شود.

ولایتی افزود: از ابتدای شیوع تاج تاکنون ، بیمارستان مسیح دانشوری به طور جدی در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار داشته و اقداماتی را انجام داده است و اکنون باید با تمام توان روی این مسئله مهم و حمایت از کادر پزشکی. “هیچ مشتری از هر نوع و جدی نمی تواند بیمارستان را بدون دریافت خدمات پزشکی ترک کند ، و افراد مربوطه باید مراقبت های لازم را برای پذیرش هرچه بیشتر مشتری و در صورت لزوم در بیمارستان مورد نظر انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان مسیح دانشوری ، وی از تلاش مدافعان سلامت در سراسر کشور و به ویژه همکاران بیمارستان مسیح دانشوری که نشان دهنده عطوفت و غیرت ، مقاومت ، استقامت و مبارزه بودند تقدیر و ابراز امیدواری کرد که سلامتی و صلح را از بین ببرد بودن. در اسرع وقت. ویروس به جامعه باز خواهد گشت.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا